Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Part Time in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Part Time in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Part Time in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Part Time in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Brand Retail Advisor Iqos - Cluj (part-time)


Candidatul ideal Brand Retail Advisor IQOS - Cluj (Part - time)Descrierea jobului Brand Retail Advisor IQOS - Cluj (Part - time)In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivuluiBrand Retail Advisor IQOS - Cluj (Part - time)
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Educator Full Time /​ Part Time


Candidatul ideal Alătură-te echipei Grădiniței Hand in Hand și hai să ducem împreună educația la un alt nivel printr-o colaborare de succes. Ne dorim ca noul nostru coleg sau noua noastră colegă să aibă: Creativitate, inițiativă, interes pentru învățarea continuă, abilități de organizare și planificare, capacitatea de a cultiva relații cu copiii și părinții, Limba străină: engleză / germană reprezintă un atuuDescrierea jobului Responsabilități: Planificarea procesului de predare-învățare-evaluare, ținând cont de nevoile copiilor, Coordonarea activităților copiilor, menținându-i interesați și în siguranță (planificare activități mixte, raportare zilnică pe platforma internă, caietul educatorului), Gestionarea resurselor necesare învățării (spațiu, materiale), Identificarea de parteneriate în afara gradiniției și susținerea de ateliere tematice pentru evenimente speciale (8 Martie, 1 iunie), Construirea și menținerea relației cu părinții, Susținerea unui atelier personalizat 1 dată/săptă
ASOCIAIA MONTESSORI HAND IN HAND

Personal Serviciu Cluj Str.​ Frunzisului Part-time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acest
LIDL DISCOUNT SRL

Data Analyst/​back Office - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Personal de Serviciu Cluj-Napoca Str.​ Frunzișului Part-Time 4h (f/​m)


SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tăuContăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare;Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor;Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, precum și a spațiilor de colectare selectivă.Profilul tăuAi absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase);Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare
Lidl

Asistent Manager Part Time


Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
firma in domeniul auto

Anjajez Casier Pe Zi Sau Noapte ,​full Time Sau Part Time


FLEXIBILITATE MAXIMA LA TIMPUL DE LUCRU....CARE POATE FI SI DIFERIT DE LA ZI LA ZI SAU FIX...IN MARASTI,CENTRU SAU MANASTUR..LA CASA DE SCHIMB VALUTAR
TRANSILVANIA

Caut Job Part Time în Cluj Ca și Asistent Medical


Caut job part Time în Cluj ca și asistent medical
Medicina

Ajutor Bucatar La Cantina Full Time Sau Part-time


Firma FEL BUN PROD SRL angajeaza ajutor bucatarie la cantina Program de lucru: Luni-Vineri 06:00 - 14:00 sau part-time 7-11 Punct de lucru: Str Tudor Vladimirescu incinta 16 Februarie mai multe detalii la telefon
fel bun prodf
Vezi alte joburi relevante

Muncitor necalificat


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3200 până la 4500 LEI pe lună
Cerinte:-Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime;-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului:-Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice-Instalare fibra optica/hfc aerian/subteran-Interventii/service fibra optica-Configurari echipamente /acceptante mediu fibra optica-Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.)-Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica-Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant-Servicii medicale decontate de angajator-Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele per
Clarismart Consulting SRL

Angajam Muncitor Necalificat


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3700 LEI pe lună
Pentru unul dintre clientii nostri, companie care se ocupa cu operatiuni de mecanica generala, cautam muncitor necalificat cu minime experienta in utilizarea flexului. Ce oferim: Salariu de incadrare - 3000 Lei Net;Tichete de masa - 35 Lei/zi;Transport decontat;Program de munca in schimburi. Cerinte: Studii medii;Experienta pe un post similar;Atentie la detalii.
HRS STAFFING SERVICES SRL

Tehnician telecomunicatii_fara experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Cerinte:-Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime;-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului:-Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice-Instalare fibra optica/hfc aerian/subteran-Interventii/service fibra optica-Configurari echipamente /acceptante mediu fibra optica-Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.)-Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica-Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant-Servicii medicale decontate de angajator-Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele per
Clarismart Consulting SRL

Tehnician Retele Telecomunicatii cu sau fara experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Angajam Tehnician Retele Telecomunicatii cu sau fara experienta Ce oferim? Salariu de incadrare - se negociaza in functie de experienta;Bonus de performanta;Abonament servicii medicale clinica Medicover. Responsabilitati: Intretinerea retelei HFC prin rezolvarea incidentelor aparute in retea;Verificarea parametrilor optimi de functionare pentru a putea preveni aparitia defectiunilor;Efectuarea reglajelor pentru aducerea retelei in parametri;Respectarea SLA-urile aferente diverselor tipuri de tichete primite, inchiderea la timp a tichetelor;Remedierea avariilor de pe reteaua de fibra optica prin executarea de activitati specifice - de ex. lipituri, masuratori cu OTDR, powermetru;Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane fizice si juridice. Cerinte: Permis de conducere cat. B;Atentie la detalii;Seriozitate.
HRS STAFFING SERVICES SRL

Muncitor Necalificat in Constructii - Retele de Telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Angajam Muncitor Necalificat in Constructii - Retele de Telecomunicatii Ce oferim? Salariu Net - 3150 Lei (in mana);Bonus de performanta;Abonament servicii medicale clinica Medicover. Responsabilitati: Executarea lucrarilor pentru constructia retelelor de telecomunicatii;Folosirea utilajelor mecanizate;Pozitionarea cablurilor de fibra optica. Cerinte: Seriozitate;Disponibilitate pentru efort fizic;Atentie la detalii.
HRS STAFFING SERVICES SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate la o facultate cu profil economic- Cunostinte foarte bune de Excel (formule, functii, tabele pivot)- Cunostinte avansate de limba engleza sau limba rusa (limba rusa reprezinta un avantaj)- Experienta intr-o poziție similara minim 1 ani reprezinta un avantaj- Spirit analitic, atentie la detalii- Gandire logica, matematica- Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemeleDescrierea jobului Intocmire facturi proforme si facturiGestionarea incasarilor, reconcilieri sumeGestionarea facturilor primiteUrmarirea platilorIntocmirea documentelor pentru delegatiiVerificarea documentelor primare aferente achizitiilor de bunuri si servicii de la furnizori si a deconturilorIntocmire de rapoarteGestiunea concediilorPalti furnizori si salariiAlte activitati administrative
MASATTO DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 433 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Declarant Vamal Cu Experienta


Candidatul ideal Căutăm un declarant vamal cu experiență pentru a se alătura echipei noastre din Cluj Napoca. Compania noastră, cu peste două decenii de activitate în domeniu, este în căutarea unui profesionist dedicat, cu cunoștințe solide în domeniul vamal, capabil să lucreze în echipă și orientat către satisfacerea clienților.Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vamal Cunoștințe solide în legislația vamală și procedurile asociate Abilități excelente de comunicare și lucrul în echipă Orientat către satisfacerea clienților și rezolvarea eficientă a problemelor Atitudine proactivă și capacitate de adaptare la schimbareDescrierea jobului Beneficii: Oportunitatea dezvoltării carierei într-un mediu dinamic și stimulativ Pachet salarial atractiv, cu salariu net între 4000 și 5000 de lei Bonuri de masă în valoare de 40 de lei Prime bi-anuale Asigurare medicalăDacă îndepliniți cerințele și sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră . Vă
Confidenţial

Consultant Junior Pentru Aur De Investitii Si Valuta - Cluj


Candidatul ideal Începe o carieră, nu doar un loc de muncăNu trebuie să ai experiență.Cu noi, vei deveni expert.Tavex este locul potrivit pentru tine, chiar dacă: Nu ai experiență Ești absolvent recent de facultate Ești studentPentru a lucra la Tavex Ai nevoie de: Dorința de a te dezvolta Gândire logică Plăcerea de a lucra cu oamenii Să te înțelegi bine cu cifreleNu ai nevoie de: Experiență Studii superioare CV Un compromis pentru timpul tău liberDescrierea jobului În calitate de consultant junior în aur de investiții și valută vei: Consilia clienții cu privire la investițiile în aur și argint Evalua conținutul de aur și argint din diverse produse Lucra cu peste 50 de tipuri de valute Efectua transferuri de baniCe beneficii îți oferă Tavex: Salariul de 5 900 RON brut Tichete de masă în valoare de 550 RON net Bonus de sign-up de 8500 RON brut după finalizarea training-ului pănă in а 6 lună Bonus lunar, variabil in funcție de profit și performanță Teambuilding-uri interesante Transparenț
TAVEX GOLD S.​R.​L.​

Online Sales Specialist - Birou și Remote


Candidatul ideal Căutăm un Specialist în Vânzări Online extrem de motivat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul sau candidata de succes va fi responsabil de gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, precum și de administrarea eficientă a magazinului nostru online, care comercializează produsele Chef Works și Bragard. Brandurile noastre sunt recunoscute în industria HoReCa din România și pe plan internațional, targetul principal fiind restaurantele, cafenelele și hotelurile premium. Ne propunem să ne extindem echipa pentru a crește prezența brandurilor pe piața din România.Descrierea jobului Responsabilități Gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, inclusiv identificarea și prospectarea potențialilor clienți, precum și crearea și gestionarea listelor de contacte Administrarea site-ului nostru de comerț electronic (webshop construi cu Gomag), asigurându-vă că produsele sunt încărcate și actualizate în mod corespunzător, gestionând inventarul și pr
KMH COMMERCE DISTRI S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.