Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Part Time in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Part Time in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Part Time in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Part Time in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Caut Un Job Part -time


Asistent medical debutant,cu dubla specializare: generalist ;; radiologie si imagistica medicala,doresc sa lucrez cu jumătate de norma într-o clinica privata.
Persoana fizica.​

Doresc Sa Insotesc Copil La Scoala,​sau Bonă Part-time.​


Sunt o persoana linistita cu experienta in domeniul,serioasa si constiincioasa.Sunt ptietenoasa cu copii ,am 49 de ani si doresc sa vă pot ajuta ca bona program part - time sau sa fiu umbra copilului la scoala.

Icredit Galati Angajeaza Consultant Credit Part Time


Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și s
icredit
Vezi alte joburi relevante

Muncitori cu experienta in Amenajari interioare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
DescriereFirma cu experienta pe piata Constructiilor civile si industriale, cu proiecte in derulare, angajeaza Muncitori cu EXPERIENTĂ in AMENAJARI INTERIOARE in Constructii civile ( Cladiri, Hale, etc.) doar in GALATI (fara deplasari) AVANTAJE :- Salariu cu plata la ora, se plateste de 2 ori/luna, bani in mana;- Orele suplimentare se platesc ( pt urgente).- Program lucru: 8 ore, L-V . Sambata nu se lucreaza- Lucrarile se desfasoara DOAR in Galati .- Carte de munca pe perioada nedeterminata;- Se lucreaza un singur schimb;- Avem de lucru si IARNA !!!- Posibilitate de PROMOVARE pentru cei statornici ! CERINTE Candidat:- experienta minim 5 ANI in AMENAJARI INTERIOARE Case , Cladiri ;- certificat calificare in domeniu ( constituie avantaj, dar nu obligatoriu);- sa cunoasca si sa stapaneasca bine meseria lui- prezenta la timp la lucru , in conditii apt de munca (fara urme de alcool);- domiciliu in Galati/apropiere ( NU oferim cazare);- dorinta de munca ;- initiativa la locul de munca;- capa
EKOEDGES SRL

Brutar /​ Patiser /​ Muncitor necalificat


Companie verificată
Aplica rapid
Societate Comerciala angajeaza brutar , patiser, muncitor necalificat industria alimentara .Detalii la nr de telefon afisat.
PATISGAL SRL

Barman & Bucatar Cu Experienta In Domeniul Horeca


Descrierea jobului 1. Bucătar cu experiență:- Experiență anterioară în bucătăria profesională- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului pentru a livra preparate culinare de cea mai înaltă calitate într-un mediu rapid și exigent.- Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii din bucătărie și cu ceilalți membri ai personalului.2. Barman:- Experiență anterioară într-un rol similar activând într-un mediu profesional, cu cunoștințe solide în prepararea băuturilor clasice și contemporane.- Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu capacitatea de a crea o experiență deosebită pentru clienți.- Cunoștințe extinse despre băuturi, inclusiv vinuri fine, cocktailuri și spirtoase- Atitudine profesională, prezentare impecabilă și capacitatea de a lucra sub presiune într-un mediu aglomerat.
OCEANIA S.​R.​L.​

Angajam Barman & Bucatar Cu Experienta In Domeniul Horeca


Descrierea jobului 1. Bucătar cu experiență:- Experiență anterioară în bucătăria profesională- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului pentru a livra preparate culinare de cea mai înaltă calitate într-un mediu rapid și exigent.- Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii din bucătărie și cu ceilalți membri ai personalului.2. Barman:- Experiență anterioară într-un rol similar activând într-un mediu profesional, cu cunoștințe solide în prepararea băuturilor clasice și contemporane.- Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu capacitatea de a crea o experiență deosebită pentru clienți.- Cunoștințe extinse despre băuturi, inclusiv vinuri fine, cocktailuri și spirtoase- Atitudine profesională, prezentare impecabilă și capacitatea de a lucra sub presiune într-un mediu aglomerat.
OCEANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Servicii Clienti - Hibrid,​ Galati


Candidatul ideal Abilitățile taleNe vom potrivi dacă tu:* Ai studii cu cel puțin o diplomă de bacalaureat* Ai sbilități solide de comunicare și de ascultare, cu cea mai bună stăpânire a limbii române (atât în scris, cât și verbal) și o înțelegere de foarte bună a limbii engleze (pentru utilizarea corectă a instrumentelor de asistență clienți)* Ești orientat către client, adaptabilitate la diferite tipuri de personalități, cu un puternic simț al furnizării de servicii de calitate* Ai bune cunoștințe PC (Windows, Microsoft Outlook, Microsoft Office Applications)* Identifici problemele celorlalți și găsesti soluții rapide* Te adaptezi cu ușurință la orice situație* Ai disponibilitatea de a lucra în tureDescrierea jobului Descrierea roluluiVei fi vocea serviciilor clientului nostru, având oportunitatea de a rezolva probleme, de a oferi valoare, de a face lucrurile mai bune și de a aprofunda relațiile cu clienții.Reimaginează-ți carieraEști în căutarea unei schimbări de carieră în cadrul un
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Remote French Speakers venit lunar net de peste 4000 de lei - Customer Support Specialist


#letsconnect We are hiring WORK AT HOME CUSTOMER SUPPORT SPECIALISTS FRENCH SPEAKERS Looking for #aNewHomeForYourCareer? Then you are in the right place! We are hiring client-oriented candidates with native or near-native FRENCH (C1) skills and a good fluency in ENGLISH to join our Customer Support Specialists team providing assistance for the TRAVEL or FINANCIAL industry. We appreciate if you feel like yourself in the digital environment & you are a gifted communicator; however, call center or customer support experience might be a plus. You have to: Manage customer interactions via phone, email, and live chat Provide an optimum level of service with the aim of achieving the best resolution for the customer Advise customers on the best approach based on their needs and requests. We have to: Super-fast recruitment process (only 3 days) Paid online training Private medical plan @Regina Maria Guaranteed two salary increases during the first year Competitive monthly salary – one of th
Teleperformance Romania

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Contabil /​ Auditor Financiar (junior)


Candidatul ideal Studii: superioare în domeniul economic; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de contabilitate sau audit financiar; experienta intr-o firma de contabilitate sau audit constituie un avantaj; Cunostintele IFRS constituie un avantaj; Cunostinte PC: constituie un avantaj o buna utilizare Excel si / sau WinMentor; Limbi straine: engleză, nivel mediu obligatoriu, nivel conversational constituie un avantaj; Aptitudini: promptitudine şi acurateţe în respectarea procedurilor, usurinta în comunicarea scrisă, capacitate mare de organizare si incadrare in termene limita, integritate, spirit echipa, pasionat de profesie;Descrierea jobului Auditor juniorPe aceasta pozitie veti fi sub directa supraveghere si coordonare a superiorilor din domeniul auditului financiar si a serviciilor conexe acestuia si veti avea oportunitatea de a va dezvolta cunostintele profesionale, prin implicare directa in munca, avand ca principale sarcini: culegerea datelor despre clientul de audit si include
CIUCĂ AUDIT SRL

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Agent Imobiliar Cu Sau Fara Experienta | Kingimobiliare.​ro


Candidatul ideal AGENT IMOBILIAR cu sau fara experienta | KINGimobiliare.roHAI IN ECHIPA NOASTRA @ KING IMOBILIARE// KING IMOBILIARE - Servicii profesionale in timp util !Formare profesionala AGENT IMOBILIAR.Cautam colegi noi cu sau fara experienta.Asiguram castiguri din prima luna. Este o colaborare pe baza de comisionare, fara salariu de baza.‏‏‎ ‎‏‏‎‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎// Ce vei invata ?- teamwork, colaborare intre colegi- baze de date proprietati- softuri proprietare cat si cele standard din industrie- cold calling, leads fallowing- negociere- contracte- optimizare anunturi- bune practiciDescrierea jobului AGENT IMOBILIAR cu sau fara experienta | KINGimobiliare.ro// Ce calitati trebuie sa ai ?- seriozitate, perseverenta, punctualita
KINGIMOBILIARE.​RO S.​R.​L.​

Junior Banker


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul bancar pe pozitii de Front Office. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai cunostinte economice si bancare generale Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai putina practica bancara Vei urma un curs pentru a obtine certificarea obligatorie MIFIDDescrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile? Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti Efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice Primesti si verifici documentele aferente operatiunil
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Project Buyer - Full-Time


About usDamen Shipyards Group has been in operation for over ninety years and offers maritime solutions worldwide, through design, construction, conversion and repair of ships and ship components. By integrating systems , Damen creates innovative, high quality platforms, which provide our customers with maximum added value.The Group’s core values are fellowship, craftsmanship, entrepreneurship and stewardship whereas its goal is to become the world’s most sustainable shipbuilder, via digitalization, standardization and serial construction of its vessels and through use of circular materials.Damen operates 35 shipyards and 20 other companies in 20 countries supported by a worldwide sales and service network. The Group delivers in the region of 100 vessels per year, with a total production value of over 3 billion euros and offers direct employment to approximately 12,500 people.Since joining the Damen Shipyards Group in 1999, Damen Shipyards Galaţi, currently the group’s top exporter of
Damen

Muncitor Necalificat La Asamblarea,​ Montarea Pieselor - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MUNCITOR NECALIFICAT LA ASAMBLAREAMONTAREA PIESELOR - AJOFM | ANOFMAngajator: TOCHEN SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GALATI
TOCHEN SRL

Document Controller - Full-Time


About usDamen Shipyards Group has been in operation for over ninety years and offers maritime solutions worldwide, through design, construction, conversion and repair of ships and ship components. By integrating systems , Damen creates innovative, high quality platforms, which provide our customers with maximum added value.The Group’s core values are fellowship, craftsmanship, entrepreneurship and stewardship whereas its goal is to become the world’s most sustainable shipbuilder, via digitalization, standardization and serial construction of its vessels and through use of circular materials.Damen operates 35 shipyards and 20 other companies in 20 countries supported by a worldwide sales and service network. The Group delivers in the region of 100 vessels per year, with a total production value of over 3 billion euros and offers direct employment to approximately 12,500 people.Since joining the Damen Shipyards Group in 1999, Damen Shipyards Galaţi, currently the group’s top exporter of
Damen

Muncitor Necalificat La Întretinerea De Drumuri,​ Sosele,​ Poduri,​ Baraje - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MUNCITOR NECALIFICAT LA ÎNTRETINEREA DE DRUMURISOSELEPODURIBARAJE - AJOFM | ANOFMAngajator: TANCRAD SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GALATI
TANCRAD SRL

STRUCTURAL ENGINEER,​ SENIOR - Full-Time


Job Description Job summary : You will be working in the design & engineering department, responsible for performing engineering and design calculations, layouts and drawings, and 3D modelling in various design technologies, in accordance with the normal design flow, with relevant contractual obligations, and the requirements. You will be required to apply extensive structural design principles, learning, and maintaining an up-to-date knowledge of all applicable design tools, software, regulatory and classification rules and requirements. Department: Design & Engineering Contract type: Full time employment (Hybrid work) Responsibilities: Applying typical or specific knowledge and engineering principles and practices within his/her discipline; Develop 3D models based on P&ID schemes and diagrams; Develop detail and production drawings; Applying only controlled design or engineering tools and methods (calculation spreadsheets, etc) for the execution of the assigned project ac
Effective Human Resources
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.