Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

422 Locuri de Munca in Piatra Neamt - Joburi in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

422 Locuri de Munca in Piatra Neamt - Joburi in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Barman ospatar


Companie verificată
Aplica rapid
Barman-ospatar Responsabilități:Primește și serveste clienții;Preia comenzile într-o manieră eficientă și profesionistă;Acordă atenția cuvenită și asigură servicii ireprosabile clienților;Cunoaște foarte bine meniul;Întocmește sau verifică întocmirea corectă a notelor de plată. Cerinte:Experiență minimum 1 an;Cursurile de calificare în domeniu, reprezintă un avantaj;Spirit de echipă, implicare, initiațivă, seriozitate si rigurozitate; Oferta:Mediu de lucru plăcut, salariul motivant, bonusuri de performanță, contract de muncă pe perioadă nedeterminată.Detalii la telefonul afisat.
Kamel Partener SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Conducator auto ,​ sofer 3.​5t (comunitate)


Companie verificată
Aplica rapid
Angajam conducatori auto categoria B pentru duba de 3.5t cu experienta transport marfa international (comunitate). Nu conteaza zona de resedinta a conducatorului auto. Pentru mai multe informatii la nr. de tel afisat, intre orele 08.00 si 16.00 de luni pana vineri.
VONTRANS IMPEX SRL

Sales Manager B2b


Candidatul ideal Suntem în căutare de noi colegi!Köber Industries este un brand în continuă dezvoltare și caută candidați experimentați pentru poziția de Reprezentant Vânzări pentru industria Vopselelor Pulberi. Candidatul ideal va juca un rol important în creșterea bazei de clienți și consolidarea portofoliului de vânzări reprezentând imaginea Köber Industries în relația cu partenerii actuali și potențialii clienți. Cerințe:• Studii tehnice de nivel mediu sau superior;• Organizare, responsabilitate și respectarea termenelor limită;• Abilități tehnice corelate cu demonstrații practice;• Abilități de comunicare și negociere (prezență placută și discurs coerent);• Cunoașterea și aplicarea tehnicilor de vânzare;• Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări săptămânale.Descrierea jobului Responsabilități:• Identificarea și prospectarea clienților potențiali în vederea creșterii portofoliului de clienți;• Vizitarea clienților existenți pentru a înțelege nevoile lor ș
KOBER SRL

Consilier Vanzari Gryxx Piatra Neamt


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Ceea ce cautam noi:- coleg entuziast si pasionat de moda pentru a promova/vinde brandurile noastre;- coleg cu abilitati de comunicare, sociabil, politicos pentru a consilia clientii nostri si a gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet salarial format din: salariu fix, comision din van
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Responsabil Tehnic Constructii Montaj (electricitate) (224486)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate electrică: electrotehnică/ energetică/ electroenergetică Autorizări în domeniu ANRE/ ISC (recomandabil) Experienţă practică necesară: Avantaj experiență de minim 1 an în activitatea de construcții montaj/ mentenanţă/ exploatare instalaţii electrice de medie şi joasă tensiune Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC, Microsoft Office, AutocadDescrierea jobului Asiguri întocmirea cărții tehnice aferentă lucrărilor de investiții executate, a documentelor necesare și comunicarea către autorități înainte de începerea lucrărilor; asiguri materiale necesare lucrărilor de investiții Transmiți necesarul de materiale pentru lucrările de investiții, răspunzi de activitatea de metrologie pentru Serviciul Construcții Montaj Electricitate, faci propunerile de plan de aprovizionare cu materiale, dotări, mijloace fixe, rechizite și echipamente de protecție Participi la întocmirea/ dezvoltarea instrucțiunilor/ procedurilor de lucru și te
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Inginer It


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul informaticii sau o disciplina similara Experienta solida in dezvoltarea de software Cunostinte avansate in proiectarea si implementarea aplicatiilor software Abilitati bune de analiza si rezolvare a problemelor Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa Orientare catre rezultate si atentie la detalii Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentareDescrierea jobului Descrierea Pozitiei:Cautam un Inginer IT specializat in domeniul dezvoltarii de software pentru a se alatura echipei noastre. Responsabilitatile principale includ dezvoltarea, implementarea si intretinerea solutiilor software ale companiei, colaborarea stransa cu echipa de dezvoltare si asigurarea calitatii produselor livrate.Beneficii: Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Mediu de lucru dinamic si stimulant, intr-o echipa de profesionisti pasionati Proiecte interesante si variate, cu oportunitatea de a lucra cu tehnol
RIFIL SA

Media netă estimată pe baza celor 333 de salarii introduse în Salario: 6300 RON/Luna

Cofetari Patiseri


Candidatul ideal Profesionist, cu imaginatie, dorinta dе a invata lucruri noi, disponibil dе a lucra program prelungit;suntem pregatiti sa formam profesionisti la noi,cel mai important este dorinta de a invata si disponibilitate de a merge la cursuri,a se acomoda cu echipaDescrierea jobului Necеsita еxpеriеnta in domeniu,carаcter si rеsponsabilitatea lucrului binе facut,sa cunoascа binе domeniu si sa-i plаca sа invete lucruri noi,sа se implice si sа vinа cu idei noi. De preferat sa fie aproape cu domiciliul de noi,din P.Neamt
PATIPAN COM SRL

Asistent Controller Pentru Director Regional


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca:Esti o persoana cu abilitati bune de comunicare, te adaptezi si poti sa intelegi usor ce-si doresc ceilalti Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Ai experienta in analiza de business Ai cunostinte operare PC, nivel avansat de analiza in Excel Ai valori personale solide de onestitate, integritate si grija fata de mediu Ai capacitatea de a lucra organizat si cu atentie la detaliiDescrierea jobului Rolul Jobului: Suport pentru departamentul comercial, atributii de analiza a situatiilor de vanzari si alte tipuri de activitati care sustin departamentul comercial.In acest sens, vei mentine relatia cu Directorii de Filiala si personalul departamentelor Suport in vederea asigurarii unei comunicari eficiente intre acestea si Directorul
ROMSTAL IMEX SRL

Control Gestiune Savinesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic, financiar sau o disciplina similara Experienta anterioara in controlul gestiunii sau intr-un rol similar Cunostinte solide de contabilitate si finante Abilitati avansate de analiza si interpretare a datelor Excelente abilitati de comunicare si colaborare in echipa Capacitatea de a lucra cu precizie si atentie la detalii Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantajDescrierea jobului Descrierea Pozitiei:Cautam un Specialist in Controlul Gestiunii pasionat si dedicat sa se alature echipei noastre din Savinesti. Responsabilitatile principale ale acestei pozitii includ gestionarea si analiza datelor financiare si operationale pentru a asigura eficienta si transparenta proceselor de gestiune. De asemenea, veti fi responsabil pentru elaborarea rapoartelor si analizelor periodice pentru conducerea companiei.Beneficii: Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul comp
RIFIL SA

Electrician Constructii Montaj (electricitate) (225933)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Școală profesională, liceu de specialitate/ electrician pentru mentenanţă şi construcţii montaj reţele electrice Experienţă practică necesară: Minim 2 – 3 ani în executarea lucrărilor de mentenanţă şi construcţii montaj a instalaţiilor electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standarde de specialitate în domeniul de activitate Instrucţiuni specifice de securitate şi sănătate în muncă, pentru situaţii de urgenţă Autorizări în domeniu ANRE (recomandabil) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Execuți activitatea de mentenanţă accidentală şi neprogramată şi activități de construcții-montaj în vederea reparării, înlocuirii, extinderii sistemului de distribuție electricitate Asiguri realizarea lucrărilor încredinţate în volumul stabilit, de calitatea corespunzătoare şi la termenul planificat Cunoști şi utilizezi abilităţile specifice calificării obţinut
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Agent Vanzari Piatra Neamt


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca sa lucreze intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera. Descrierea jobului Vei promova si vei vinde produse comercializate de Global Plast Grup, fie ca este vorba de brandurile proprii (Zorex, Alabala, Papelino) sau alte branduri;Vei intretine si dezvolta portofoliul de clienti alocat;Te vei perfectiona si dezvolta in echipa unui lider de vanzari.Pachet de beneficii oferit:Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;Salariu dinamic, motivant;Bonusuri stimulative, in functie de realizari;Tichete de masa;Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;Masina de serviciu;Telefon de serviciu;Tableta;Program de lucru Luni-Vineri in intervalul 8:30-17:30 (o ora pauza de masa).
GLOBAL PLAST INVEST S.​R.​L.​

Office Manager Departament Financiar


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi;Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Responsabil Verificare Completare și Validare Date Mdm-sap-fsms (per Determinata) (225212)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii Experienţă practică necesară: Experienţă de minim 1 an Cunoştinţe IT: MS Office; SAP-P6G;SAP PG5; FSMS Descrierea jobului Monitorizezi fluxurile de date din aplicațiile MDM – SAP – FSMS, verifici completarea corectă a datelor ajunse în SAP din FSMS, completezi manual datele netransferate Semnalizezi utilizarea defectuoasă a aplicației FSMS de către utilizatorii din teren, sortezi problemele identificate pe categorii specifice cauzei rădăcină Acorzi suport șefilor de FOL la solicitarea acestora în vederea alocării sarcinilor de lucru aferente activității de măsură simplă Completezi datele necesare funcționării sistemului MDM prin preluarea acestora din documentele specifice rezultate din activitatea din teren; Efectuezi analize bazate pe rapoarte standardizate având ca scop identificarea carențelor în migrarea datelor între sisteme sau a utilizării necorespunzătoare a aplicațiilor și dispozitivelor Efectuezi tranzacții în sistemele de ges
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Vanzator Magazin Produse Curatenie In P.​ Neamt - Acomarket


Candidatul ideal Cerinte:- cunostinte minime utilizare calculator- studii medii- atentie la detalii, viteza de reactie, spirit de ordine si disciplina, atitudine pozitivaDescrierea jobului Responsabilitati:- promovarea si vanzarea produselor- aranjarea produselor pe rafturi- descarcarea si receptionarea marfurilor- intocmirea documentelor aferente activitatii de vanzare si de receptionare a marfurilor- igienizarea zilnica a spatiului comercialProgramul de lucru: L-V: 08.00-17.00 ; S:07.00-15.00 ; D:08.00-13.00Se va lucra in schimburi cu respectarea a 5 zile de lucru cu 2 zile libere.Se acorda bonusuri de vechime (dupa primul an lucrat), bonusuri pentru indeplinire obiective.
ACORD TRADING SRL

Inginer Mecanic Savinesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul ingineriei mecanice sau o disciplina similara Experienta anterioara in proiectare si dezvoltare, preferabil in industria [specificarea industriei relevante] Cunostinte solide in domeniul mecanicii si al proiectarii asistate de calculator (CAD) Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa Capacitatea de a rezolva problemele tehnice si de a oferi solutii eficiente Orientare catre rezultate si atentie la detaliiDescrierea jobului Descrierea Pozitiei:Suntem in cautarea unui Inginer Mecanic talentat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre din Savinesti. Responsabilitatile principale includ proiectarea, dezvoltarea si testarea produselor noastre, precum si oferirea suportului tehnic necesar pentru asigurarea functionarii optime a echipamentelor si solutiilor noastre.Beneficii: Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Mediu de lucru stimulant si colaborativ, intr-o echipa de profesionisti dedicati Pos
RIFIL SA

Consultant Fonduri Nerambursabile


Candidatul ideal • Responsabil, implicat, analitic, ordonat, care sa aibă abilitați foarte bune de comunicare;• Persoana care sa aiba (obligatoriu) urmatoarele calitati: seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, rezistenta la stres si la activitatea cu termene limita.• Abilitati conceptuale in realizarea de materiale scrise• Experiență in managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj• Cunoștințe in domeniul achizițiilor publice – un plus• Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte si activitati• Capacitatea de a lucra independentDescrierea jobului • Analizează și interpretează corect programele de finanțare lansate;• Verifică/analizează detaliat eligibilitatea solicitanților• Comunică cu autoritățile vizavi la eventualele nelămuriri/interpretări ale Ghidului• Stabilește cu beneficiarul toate aspectele proiectului de finanțare și caută în permanență soluții de optimizare a proiectului.• Verifică foarte atent conformit
BIROUL DE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Inspector/​ Referent Resurse Umane


Descrierea jobului Suntem in proces de selectie de personal pentru postul de Inspector/ Referent Resurse Umane.Locatia: Piatra Neamț, strada Dumbravei, nr 5 (fosta fabrica Amicii, la 7 km de Piatra Neamt).Ne dorim un coechipier care sa aiba urmatoarele calificari/ abilitati:• Absolvirea unui curs de formare profesională în specialitatea „inspector / referent resurse umane” - condiție obligatorie;• Experienta de minim 1 an pe postul de Inspector resurse umane -conditie obligatorie;• Cunostinte de legislatia muncii;• Abilitati de operare PC (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook);• Abilitați foarte bune de comunicare, organizare si planificare (gestionarea timpului si fixarea prioritatiilor, capabil să respecte instrucțiuni și deadline-uri);• Persoana responsabila, dinamica, proactiva;• Integritate morală, etică profesională.Cu ce ne vei ajuta: Administrare și recrutare de personal; Gestionarea dosarelor de personal; Colaborarea cu serviciile externalizate de medicina muncii, SSM, PSI;
BRIO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Piatra Neamt?

Salariul mediu net in Piatra Neamt este de 3 000 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 200 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Piatra Neamt?

In prezent avem disponibille 422 locuri de munca in Piatra Neamt.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.