Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1012 Locuri de Munca in Pitesti - Joburi in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1012 Locuri de Munca in Pitesti - Joburi in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Inginer/​Tehnician pentru sisteme de securitate


Companie verificată
Aplica rapid
NET GROUP COMMUNICATIONS SRL cu sediul in PITESTI, str.Zorilor nr.30D angajeaza ingineri / tehnicieni sisteme de securitateCerinte Candidat:Studii medii/superioare de profil tehnic (avantaj domeniul electronic / telecomunicații / low voltage)Cunoștințe de bază în sisteme de securitate, automatizări sau IT (retelistică, cablare structurată)Certificare Tehnician / Inginer Sisteme Securitate, experienta de minim 2 ani in domeniuCunostințe operare PC, Windows si MS OfficeExperiență anterioară în instalarea și întreținerea sistemelor de securitate;Cunoștințe solide în domeniul electronică și telecomunicații;Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor;Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu clienții;Atenție la detalii și orientare către calitate;Disponibilitate pentru deplasare;Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului:Instalarea și configurarea sistemelor de securitate, camere de supraveghere, detectie si semnalizare incendiu, alarmare efra
NET GROUP COMMUNICATIONS SRL

Proiectant Mobilier


Candidatul ideal -Absolvent al unei instituții de învățământ superior cu profil tehnic;-Experiență de cel puțin 1 an în domeniul procesului de producție a mobilierului;-Cunoștințe avansate în utilizarea Autocad 2D sau a altor programe de proiectare sunt esențiale și constituie o cerință obligatorie.-Calități precum creativitatea, organizarea, seriozitatea și atenția la detalii sunt esențiale pentru îndeplinirea eficientă a responsabilităților;-Abilitatea de a respecta termenele limită și de a gestiona eficient proiectele.-Aceste criterii reflectă standardele noastre ridicate în căutarea unui profesionist care să se alăture echipei noastre dinamice și să contribuie la succesul continuu al proiectelor noastre de mobilier.Descrierea jobului Responsabilități: Analiză și Înțelegere a Proiectului:-Studierea și înțelegerea detaliată a cerințelor proiectului înainte de începerea activităților de proiectare și producție. Realizarea Măsurătorilor în Spațiu:-Efectuarea măsurătorilor precise în sp
DUROS HOLDING INDUSTRY 2003 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 47 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Cnc


Candidatul ideal ​Experiența anterioară într-un post similar este esențială, iar familiaritatea cu lucrul în lemn reprezintă un avantaj; Abilitatea de a citi și interpreta desenele tehnice, împreună cu o capacitate solidă de organizare și eficientizare a muncii bazată pe priorități; Atitudine pozitivă și flexibilitate în abordarea sarcinilor, împreună cu caracteristici precum organizarea și responsabilitatea; Dorința de a-și aprofunda continuu cunoștințele tehnice completează profilul căutat.Descrierea jobului Responsabilitati:Operare CNC; Monitorizarea atentă a planurilor tehnice pentru asigurarea prelucrării corecte; Pregătirea reperelelor ce urmează a fi prelucrate conform documentației tehnice de execuție Introducerea parametrilor de prelucrare pentru mașini; Reglarea mașinii și operarea utilajului de producție în scopul executării pieselor conform documentației tehnice de execuție;Beneficii: Oportunitate de creștere profesională în cadrul unei companii în plină dezvoltare; Pachet
DUROS HOLDING INDUSTRY 2003 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 160 de salarii introduse în Salario: 3450 RON/Luna

Electromecanic


Candidatul ideal Spirit de echipa, bune aptitudini de comunicare, organizare , eficienta in solutionarea problemelor, rapiditate in adaptarea la situatii noi, rezistenta la stres.Descrierea jobului Cerinte:Studii tehnice de specialitate;Cunostinte foarte bune de diagnosticare a defectiunilor electrice, tipuri de senzori (reglare, functionare), motoare/servomotoare, AP, encoder si invertoare, aparate de masura si control specific;Cunostinte foarte bune de diagnosticare a problemelor de mecanica, angrenaje mecanice, hidraulica, pneumatica, cunostinte de folosire si citire ceas comparator/centrare;Cunostinte de interpretare scheme electrice, hidraulice si pneumatice;Constituie un avantaj, limba engleza si cunostinte despre echipamente: FANUC, MITSUBISHI, BOSCH REXROTH sau SIEMENS.Sarcini:Realizeaza rutina zilnica la echipamentele din productie si auxiliare. Participa la realizarea mentenantelor planificate, TPM si neplanificate. Intervine cu promptitudine si rapiditate in solutionarea pro
BIMED TEKNIK ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 304 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Visual Merchandiser


Candidatul ideal For our NEW MANGO stores in Pitesti we are currently recruiting for a full-time Visual Merchandiser to join our team.You will be responsible for displaying the product in a commercial and fashionable manner in accordance with Mango standards in order to maximise sales.What are we looking for? / Required Profile / About you You are results driven and sales oriented with a solid merchandising experience within a fashion environment. Are passionate about fashion, have great communication skills and the ability to work well both as part of a team and alone. Have the ability to prioritise and adapt. Are detail oriented, and work well under pressure, within strict deadlines and short notice.Descrierea jobului Key Responsibilities: Being responsible for the store image at all times, ensuring that it is attractive and commercial. Applying the visual merchandising standards and guidelines Perform store changes in a quick and orderly manner To optimise the selling space through
MANGO GARMENTS ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 94 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Assistant Store Manager


Candidatul ideal What are we looking for? Relevant experience in managing and visual merchandiser in a dynamic shop within the fashion retail industry (At least 1 year) Customer and image-oriented, having product awareness and commercial orientation Command of English language - written and spoken Motivation and passion for managing people by example Sales oriented person organized and tenacious, problem solver, able to work well under pressure and adapt to change.Descrierea jobului For our NEW MANGO STORE IN PITESTI, we are currently recruiting a full time Assistant Store Manager to join our team.You will support the store manager in the effective running of the shop by delivering improved sales performance, ensuring excellent customer service and ensuring the team performs daily tasks in a positive environment.Key Responsibilities: Plan, implement, and monitor measures required to meet and exceed sales targets To possess a good product knowledge and fashion awareness. To know and app
MANGO GARMENTS ROM SRL

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Pitesti Arges Mall


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistenta /​ Asistent Medical(a) Pitesti (obligatoriu Studii In Domeniu)


Candidatul ideal Calificare de asistent(ă) medical(ă) - obligatoriu; Obligativitatea scolii / facultatii de asistente; Experiență de recepționist(ă) în clinică medicală avantaj. Experienta de minim 1 an in domeniul medical - obligatoriu; Este pozitiv(a),calm(a), comunicativ(a) si cu o foarte buna capacitate de relationare; Are abilitatea de a coordona mai multe sarcini in acelasi timp; Se exprima coerent si corect in limba romana; Are cunostinte bune de operare PC si cunostinte de ultilizare a casei de marcat si sistem POS; Este preocupat(a) sa invete si sa se dezvolte.Condiții: Program de lucru full-time L-V 8-16. Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Bonusuri în funcție de experiență și performanță; Salariu motivant.Descrierea jobului Ne marim echipa cu Asistenta / Asistent medical(a) Programarea pacientilor si asigurarea confortului acestora in sala de asteptare; Oferirea oricaror informatii catre clienti in
NATISAN GRUP S.​R.​L.​

Responsabil Asigurarea Calitatii - Hypermarket Pitesti


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Experiență de minim 2 ani în comerț;Studii superioare de specialitate (medicină veterinară/ industrie alimentară);Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare);Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase;Cunoștințe de operare PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu / avansat;Gândire strategică și foarte bune noțiuni de merchandising;Capacitate de sinteză și analiză financiară.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Să supraveghezi zilnic calitatea și aspectul comercial al mărfurilor din magazin (datele limită de consum, calitatea și respectarea normelor de păstrare a produselor proaspete, curățenia echipamentelor);Să implementezi, identifici și verifici punctele critice ale planului HACCP din magazin;Să realizezi necesarul de active pentru buna desfășurare a activității magazinului, să veghezi ca prin activitatea ta să asiguri securitatea cliențilo
CARREFOUR ROMANIA SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Experiență anterioară în recrutare și administrare personal este un plus; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple și de a prioritiza efficient; Carnet cat. B – cerinta obligatorie; Cunoștințe în domeniul legislației privind resursele umane; Abilități bune de organizare și atenție la detalii. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Descrierea jobului Responsabilități:Recrutare: Identificarea și atragerea candidaților potriviți prin intermediul diferitelor canale de recrutare, gestionarea procesului de selecție și intervievare.Administrare Personal: Gestionarea aspectelor administrative ale personalului, inclusiv documentația și oferirea suportului necesar angajaților. Elaborarea contractelor de muncă, administrarea dosarelor de personal, redactarea fișelor de post și eliberarea diverselor adeverințe. Menținerea colaborării cu serviciul externalizat de contabilitate pentru furnizarea informațiilor referitoare la angajări și plecări în scopul op
DUROS HOLDING INDUSTRY 2003 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4075 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consilier Vanzari Tezyo/​gryxx Pitesti


Candidatul ideal Consilier vanzari TEZYOIti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Consilier vanzari TEZYOCeea ce cautam noi:- coleg entuziast si pasionat de moda pentru a promova/vinde brandurile noastre;- coleg cu abilitati de comunicare, sociabil, politicos pentru a consilia clientii nostri si a gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet sala
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Sales Accounting Associate,​ PiteȘti


Candidatul ideal Locație: Pitești, Romania (Menționăm că poziția nu presupune pachet de relocare.)Raportează către: Sales Accounting ManagerRol: 30.09.2025 Cerințe:• Studii medii economice; studiile superioare reprezintă un avantaj;• Minim 2 ani experiență în Contabilitate;• Cunoștințe de operare PC: MS Office, SAP;• Engleză: nivel mediu;• Bune abilități de comunicare, de organizare și de prioritizare;• Proactivitate;• Atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:• Înregistrare operațiuni: încasări și alocare pe clienți, facturare, avizare și documente de retur;• Verificare și urmărire operațiuni înregistrate automat în programul/aplicația de lucru;• Verificare și reconciliere operațiuni de stoc și numerar;• Verificare și arhivare, fizică și electronică, a documentelor financiar-contabile;• Verificare și monitorizare bază de date pe clienți – date corecte și complete în aplicația de lucru conform certificat de înregistrare;• Comunicare/relaționare și suport pentru echipele di
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Consultant De Vanzari In Librarie Pitesti


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Contabil Centru Comercial - Arges Mall


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal li
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Medic Veterinar /​ Tehnician Vet - Maxi Pet Pitesti


Candidatul ideal MEDIC VETERINAR / TEHNICIAN VETERINAR - Maxi Pet PITESTIDescrierea jobului MEDIC VETERINAR / TEHNICIAN VETERINAR - Maxi Pet PITESTI
PET NETWORK EUROPE S.​R.​L.​

Casier


Candidatul ideal Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj Abilități bune de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu cu ritm rapid și sub presiune Atitudine proactivă și orientată către rezolvarea problemelorDescrierea jobului Efectuarea operațiunilor de încasare și decontare a tranzacțiilor în mod precis și eficient Asigurarea unui serviciu de calitate clienților, oferindu-le asistență și răspunsuri la întrebări Gestionarea corectă a numerarului și a documentelor financiare conform procedurilor interne Menținerea curățeniei și ordinei în zona de lucru și la casa de marcat
BOGALI AUTO-LOGISTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 901 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Junior Buyer


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 550 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Pitesti?

Salariul mediu net in Pitesti este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Pitesti?

In prezent avem disponibille 1 012 locuri de munca in Pitesti.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.