Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Postas - Joburi Postas

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Postas - Joburi Postas

Cauta printr-o varietate mare de joburi Postas si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Postas si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Postas pedestru in Oras Bucuresti sector 1.​


Firma cu profil postal angajam postas Bucuresti sector 1,Caracteristici Domeniu activitate: Alte domenii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: mobilitate / activitate teren Pot aplica studenti: da Beneficii: asigurare / decont transport, bonus de performanta, tichete de masa, training / calificareDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Postas pedestru in Oras Bragadiru/​Chijna Ilfov.​


Firma cu profil postal angajam postas in localitatile Bragadiru si Chiajna,Caracteristici Domeniu activitate: Alte domenii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: mobilitate / activitate teren Pot aplica studenti: da Beneficii: asigurare / decont transport, bonus de performanta, tichete de masa, training / calificareDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Angajam Sofer/​postas,​ Chiajna


Angajam postas/curier, in Judetul Ilfov Chiajna Constituie avantaj daca locuiti in localitate si detineti auto+permis B,dar nu este o conditie obligatorie. Nu este necesara experienta. Oferim contract de munca,salariul fix decont transport STB,METROREX sau carburant daca utilizati auto personal,bonuri de masa. Activitaea este de distributie plicuri la cutiile postale. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau programare interviu. Acceptam si persoane care doresc sa lucreze part-time.
Pink Post SRL

Angajare Postas In Judetul Ilfov-bucuresti


Firma cu profil postal cautam postas in judetul Ilfov Bragadiru si Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel *****6
Pink Post SRL

Angajam Sofer/​postas In Jud Ilfov


Firma cu profil postal angajam sofer/postas in judetul Ilfov. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul fix,bonuri de masa,decont transport. Cerem seriozitate,punctualitate spirit de echipa,abilitati de a lucra cu oamenii. Avantaje -se poate lucra si cu masina personala pe care o putem inchiria - program nu este impus este flexibil,de teren, Mai multe detalii le puteti afla prin telefon sau interviu.
Pink Post SRL
Vezi alte joburi relevante

Asistent(a) de vanzari in magazin de lux din mall Baneasa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Candidatul IdealCerințe:-Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului; Descrierea jobuluiCondiții:-Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture sau 1full+1L-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional; -Contract pe perioada nedeterminata; Responsabilități:-Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat; Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari. Descrierea companieiBALIZZA este un nume binecunoscut în moda internaţională, cu creaţii care se distribuie în magazine din î
OFY GRUP SRL

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 2000 LEI pe lună
Candidatul IdealSecretara in Cluj-Napoca cu optiune Remote. Job part-time (4 ore)Studii superioare absolvite limbi straine: limba engleza sau germana reprezinta un atu. experienta profesionala minima cunoasterea in detaliu a pachetului Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilitati de comunicare, atentie la detalii capacitate de multi-tasking bune abilitati de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca Descrierea jobuluiJob part-time 50 (4 ore) organizarea activitatii de secretariat a societatii conceperea si transmiterea corespondentei, stabilirea agendei, pregatirea intalnirilor organizarea bazei de date concrete si veridice a colaboratorilor si institutiilor cu care societatea are relatii inregistrarea intrarilor si iesirilor de documente, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea email-urilor, repartizarea lor pregatirea facturilor redac
TITAN DATA HUB VALLEY S.R.L.

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent social,​ Ingrijitori varstnici,​ femeie de serviciu


Companie verificată
Aplica rapid
Asistent social - Coordonare, redactare, sustinere, stimularea varstnicilorIngrijitor varstnici - Igiena, supraveghere,Femeie de servici - Intretinerea camerelor, spalat haine, calcat
Fundatia Rainbow

Asistent Medical Generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2700 LEI pe lună
Descrierea postului: Asigura suport medicului in cabinetul de consultatii, asigura inregistrarea informatiilor medicale in sistemul informatic, participa la actul chirurgical in sala de mici interventii, etc.. Cerințele postului: Experienta minima in administrare iv/im, recoltare produse biologice. Competente minime in pachetul Microsoft Office. Responsabilitățile postului: Munca in cabinetele de specialitate, sala de mici interventii, sterilizare
Vitasana City Med SRL

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii;-Cunostinte operare caculator: Microsoft Excel, Word;SAP-Experienta intr-o pozitie similara-Cunostinte tehnice-Bune cunostinte de gestiune a stocurilor;-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;-Bune aptitudini de planificare si organizare Beneficii:-pachet salarial motivant-tichete de masa-asigurare medicala Responsabilități:- Intocmeste toate documentele intrare/iesire a marfii in/din depozit- Verifica primirea si expedierea bunurilor pentru a asigura exactitatea cantitatilor,-Asigura depozitarea adecvata a bunurilor- Asigura manipularea adecvata a bunurilor in timpul transportarii pentru a elimina deterioarea acestora;-Intocmeste documentele de transport (CMR) pentru bunurile receptionate;-Verifica inventarul fizic in baza receptiei efectuate si il compara cu cel scriptic, conform documentelor care insotesc marfa;-Participa la inventarierea stocului de produse SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand po
Clarismart Consulting SRL

Administrator


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Angajam administrator și sef restaurant pentru un complex din Costinesti, DOAR cu experienta in domeniu!Se ofera cazare, masă , contract de munca ,seriozitate ,posibilitatea de a colabora pe termen lung.Salarizarea conform experienței!Numar contact - telefon afisat!Vă rugăm să ne contactați doar dacă aveți experiență și sunteți persoane serioase! Mulțumesc si spor la muncă tuturor!
Complex Poienita Costinesti

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană, sau engleză și rusă, sau engleză și spaniolă, sau engleză și germană, sau germană și italiană. Este un plus daca se dețin 3 limbi internaționale. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Centrul Medical Mediurg Campina angajează asistent medical generalist. Cv-urile se pot depune si la recepția policlinicii cu sediul în Campina, Bulevardul Carol 1, Nr. 3.
Centrul Medical Mediurg SRL

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul Ideal: Studii medii;Experienta minim 1 an într-o funcţie similară;Atentie la detalii,bune abilitati organizatorice;Cunostinte de operare PC la nivel mediu; Cerințele postului: Recepţionează corect marfa primită de la celelalte depozite sau furnizori si sesizează orice neconformitate persoanelor implicate;Urmăreste concordanţa între documentele de iesire a mărfurilor (avize, facturi) cu cantităţile livrate;Solicită livrare pentru comenzile de client cu transport, sau, după caz, emite comandă la curier;Urmăreste în mod permanent stocurile faptice din depozit si le confruntă cu stocurile scriptice;Este responsabil de marfa aflată în gestiunea punctului de lucru în care îsi desfăsoară activitatea; Verifică modul de aranjare si asezare a mărfurilor in depozit;
REGATA SRL

Gestionar Marfă Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Lucrător Comercial Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să rezolvi probleme și să previi apariția lor*să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu (abilități de merchandiser)3. Te asigur
HR Design Consulting

Asistent stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Se Caută asistent stomatologie, program 8 ore /zi , de luni până vineri. Se lucrează în ture. Cerințe:-certificat liberă practica-experienta în domeniu-fire empatică și comunicativă Responsabilitățile postului:sterilizarelucru la scauncompletare și organizare fise pacienți
Artmedica Dental SRL

Media netă estimată pe baza celor 8 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent resurse umane, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent medical stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Cabinet stomatologic caută asistent medical cu/ fără experiență, program de lucru L-V, 7 ore în 2 schimburi. Permisul de conducere este obligatoriu pentru deplasarea la locul de muncă, iar cunoașterea unei limbi străine constituie un avantaj important. Salariu motivant, în funcție de experiență. CV-urile trebuie să conțină o fotografie recentă!
LUNCULESCU DENTAL CARE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.