Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

54 Locuri de Munca Producator in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

54 Locuri de Munca Producator in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Producator in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ce ne dorim dе la tine? Orientare catre client Abilitati dе ascultare si comunicare eficiente Focus pe informarea clientului despre beneficiile produselor Atitudine proactiva Studii medii finalizate (Diploma dе Bacalaureat) Nivel mediu dе cunoastere a limbii engleze Nivel mediu dе utilizare a PC-ului si a aplicatiilor din suita Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)Ce asteptam de la tine? Indeplinirea target-ului lunar de vanzari (inbound si outbound) Nivel ridicat de profesionalism, abilitati de lucru in echipa si individual Atitudine pozitiva si inclinata spre nevoile clientilorDescrierea jobului prеzеntarеa, promovаreа si descriereа produselor companiiilor clientilor аlocаti in cаmpаniilе de vаnzаrе program de lucru Full Time : 09:00 - 19:00 ( flexibil in doua ture) Luni - Vineri , program in weekend : prin rotatie intr-o singura tura inregistrarea corecta a comenzilor in CRM-ul companiei preluarea cererilor diverse din partea clientilor referitoare la comenzile pl
EXTRAMALL INTERNATIONAL GROUP
Candidatul ideal OPERATOR SERVICE CENTRALE TERMICE (minim 4500 RON-NET), aplica doar cei cu facultate tehnica !- absolvent al Facultatii (Instalatii / Masini Termice/ Facultate Tehnica)- aptitudini si cunostinte termo-tehnice;- cunostinte de instalatii termice;- permis de conducere Cat B;- abilitati de comunicare cu clientii;- disponibilitate de lucru in program prelungit in perioadele de varf (toamna-iarna)Descrierea jobului - salariu fix atractiv ( minim 4500 lei net si creste in functie de implicare)- comision din incasari;- masina si telefon de serviciu;- scolarizari la principalii producatori de centrale termice;- cursuri si obtinere autorizare ISCIR (RVT / RSL);
FLI INSTAL SERVICE
Candidatul ideal - Studii medii/superioare finalizate;- Experienta in vanzari minim 1 an - constituie avantaj experienta in piata pharma;- Excelente abilitati de comunicare si negociere;- Orientare catre client, orientare spre rezultate;- Cunostinte operare PC (Word, Excel);- Permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari.Descrierea jobului Responsabilitati:- Promoveaza imaginea si serviciile companiei in relatia cu clientii-farmacii;- Contribuie la cresterea portofoliului de clienti, prin identificarea de clienti activi pe piata pharma;- Stabileste si mentine o buna relatie de afaceri cu toti clientii de pe zona arondata;- Identifica oportunitati de afaceri si finalizeaza contracte pe termen lung, securizeaza cifra de afaceri si termenele de plata;- Colaboreaza cu Reprezentantii Medicali ai producatorilor, din aria sa de acoperire.Oferim :- Pachet salarial motivant;- Bonuri de masa;- Card de angajat cu multiple beneficii in reteaua de farmacii;- Abonament la o clini
Mediplus
Scurta descriere a companieiDin 2001, suntem o companie farmaceutică solidă, cu o dezvoltare armonioasă în domeniile pe care le abordăm: cercetare, producţie şi distribuţie. Misiunea noastră este să îmbunătățim sănătatea oamenilor oferind produse de calitate la prețuri accesibile, iar viziunea noastră este să devenim unul dintre cei mai puternici și de încredere producători de produse farmaceutice din România prin investiții în direcția extinderii și diversificării portofoliului de produse.Deţinem una dintre cele mai moderne fabrici de produse farmaceutice, respectând regulile privind Bună Practică de Fabricaţie (GMP) pentru producţia şi distribuţia medicamentelor, cu laboratoare de cercetare de cel mai înalt nivel, linii de producţie moderne şi o puternică echipa de reprezentanţi medicali şi de vânzări, ne numărăm printre principalii competitori autohtoni de pe piaţa farmaceutică din România.Cerinte - Minim 2 ani experienta in activitatea de Laborator - Microbiologie;- Diploma de lice
LAROPHARM
Scurta descriere a companieiCine suntem:Cand spunem PepsiCo, ne gandim la mărci emblematice, care sunt în fruntea industriei de bauturi racoritoare. Cu pasiune pentru inovație și angajament puternic, punem zambete pe fetele consumatorilor cu un portofoliu captivant care include marci precum Pepsi, Mirinda, Lipton, 7Up etc. Promovam o cultura incluziva si etica, de aceea PepsiCo este recunoscut încă din 2013 ca angajator de top, ridicand standardele in intreaga industrie prin incurajarea talentului si a diversitatii, avand ca obiectiv proiecte de sustenabilitate, pentru protejarea mediului.... și suntem dornici să te cunoaștem!Cerinte Cerintele noastre sunt:• Studii medii;• Dorinta de invatare;• Calificare in domeniu;• Disponibilitate in a lucra in schimburi.ResponsabilitatiCe vei face ca Electrician:• Vei verifica zilnic conform procedurii starea tehnica a utilajelor din productie si consemneaza in raportul de schimb de tura;• In lipsa sefului direct efectueaza reparatii de urgenta, la
QUADRANT AMROQ BEVERAGES
Scurta descriere a companieiDin 2001, suntem o companie farmaceutică solidă, cu o dezvoltare armonioasă în domeniile pe care le abordăm: cercetare, producţie şi distribuţie. Misiunea noastră este să îmbunătățim sănătatea oamenilor oferind produse de calitate la prețuri accesibile, iar viziunea noastră este să devenim unul dintre cei mai puternici și de încredere producători de produse farmaceutice din România prin investiții în direcția extinderii și diversificării portofoliului de produse.Deţinem una dintre cele mai moderne fabrici de produse farmaceutice, respectând regulile privind Bună Practică de Fabricaţie (GMP) pentru producţia şi distribuţia medicamentelor, cu laboratoare de cercetare de cel mai înalt nivel, linii de producţie moderne şi o puternică echipa de reprezentanţi medicali şi de vânzări, ne numărăm printre principalii competitori autohtoni de pe piaţa farmaceutică din România.Cerinte ​-Studii: liceale absolvite cu diploma de bacalaureat-profil electric, Scoala profesio
LAROPHARM
Candidatul ideal Data AnalystThe ideal candidate will be:- secondary or higher education graduate (Computing, Administration, Communication areas);- experience in using technology (working with data, administrative softwares, Google suite, Microsoft Office);- very good English level - speaking and reading;- eager to work in the field of education;- a very pleasant and open personality;- very friendly and agile to connect easily with colleagues;- promote the wider aspirations and values of Avenor College.The ideal candidate could also demonstrate these:- the ability to treat others equally, regardless of nationality or social status;- building positive relationships, a good teammate;- hard work capacity;- organised and prepared;- healthy lifestyle;- interest in one's own personal development;Descrierea jobului Data Analyst will develop a practical awareness of administrating the school database, and the modules that interrogate aspects of this database. He/she will develop an unders
FUNDATIA AVENOR
Scurta descriere a companieiDin 2001, suntem o companie farmaceutică solidă, cu o dezvoltare armonioasă în domeniile pe care le abordăm: cercetare, producţie şi distribuţie. Misiunea noastră este să îmbunătățim sănătatea oamenilor oferind produse de calitate la prețuri accesibile, iar viziunea noastră este să devenim unul dintre cei mai puternici și de încredere producători de produse farmaceutice din România prin investiții în direcția extinderii și diversificării portofoliului de produse.Deţinem una dintre cele mai moderne fabrici de produse farmaceutice, respectând regulile privind Bună Practică de Fabricaţie (GMP) pentru producţia şi distribuţia medicamentelor, cu laboratoare de cercetare de cel mai înalt nivel, linii de producţie moderne şi o puternică echipa de reprezentanţi medicali şi de vânzări, ne numărăm printre principalii competitori autohtoni de pe piaţa farmaceutică din România.Cerinte -Minim un an pe o pozitie similara;- Studii medii sau superioare;-Cunostinte de limba
LAROPHARM
Scurta descriere a companieiDin 2001, suntem o companie farmaceutică solidă, cu o dezvoltare armonioasă în domeniile pe care le abordăm: cercetare, producţie şi distribuţie. Misiunea noastră este să îmbunătățim sănătatea oamenilor oferind produse de calitate la prețuri accesibile, iar viziunea noastră este să devenim unul dintre cei mai puternici și de încredere producători de produse farmaceutice din România prin investiții în direcția extinderii și diversificării portofoliului de produse.Deţinem una dintre cele mai moderne fabrici de produse farmaceutice, respectând regulile privind Bună Practică de Fabricaţie (GMP) pentru producţia şi distribuţia medicamentelor, cu laboratoare de cercetare de cel mai înalt nivel, linii de producţie moderne şi o puternică echipa de reprezentanţi medicali şi de vânzări, ne numărăm printre principalii competitori autohtoni de pe piaţa farmaceutică din România.Cerinte - Absolvent al unei instituții de învățământ superior (in domeniul chimiei, biochimiei
LAROPHARM
Candidatul ideal Manpower Romania is recruiting a talented, creative Studio Interior Designer for one of its clients. Our client is a multinational company that is activating in the iGaming & online casino industry. The position is based in Bucharest and it requires an advanced level of English. Descrierea jobului Responsibilities: Execute all design stages from concept to final product Produce high quality 3D models and renders Create detailed design specifications Prepare other data required for print and production Determine requirements in the budgeting phase Assist in sourcing materials and products included in design project documentation Complete projects by coordinating with internal teams Estimate the time required to complete the work Have a conscious approach to costs and deadlines Participate in team meetings and brainstorming sessions Meet required timelines in deliverable items To be motivated, self organized and focusedQualifications: Higher education - Bachelor's de
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Candidatul ideal - Persoana responsabila, cu initiativa, punctuala;- Experienta in vanzari (vanzari bijuterii);- Vorbitor la nivel conversational de limba engleza.Descrierea jobului Brand international producator in domeniul bijuteriilor confectionate manual din aur si pietre pretioase angajeaza pentru punctele de lucru situate in Promenada Mall si BANEASA MALL 2 persoane responsabile cu abilitati de vanzare in acest sector de activitate. Se cere cunoasterea limbii engleze la nivel conversational, alte limbi vorbite sunt un atu in procesul de vanzare.Responsabilitati:-deschiderea/inchiderea/ mentenanta zilnica a locatiei;-lucrul cu casa de marcat, POS banca, Pc, Gestiunea magazinului;- magazin tip insula - Roberto Bravo Bijuterii.Oferim:- salariu fix 2700 Ron net + bonus perfomanta (1-3% din vanzari-target realizabil);- posibilitate de avansare;- extra bonusare in functie de rezultate.
MARILO JEWELRY
Candidatul ideal Esti pasionat de domeniul tehnic?Esti atent la detalii, iar in munca ta, erorile si omisiunile nu-si au locul? Ai un mod de lucru bine structurat, dar pui accent pe eficienta?Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?Atunci… locul tau este la noi!Daca doresti sa te alaturi echipei noastre:- ai entuziasm;- ai excelente abilitati de comunicare şi negociere;- esti absolvent de studii superioare (domeniu tehnic)- ai cunostinte solide de mecanica, electrica, hidraulica;- cunosti limba engleza la nivel avansat;- ai cunostinte avansate de Pachet Office;- ai capacitate de analiza si sinteza.Descrierea jobului Te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de:- monitorizarea progresului reparatiilor curente si gestionarea membrilor echipei tehnice pentru a asigura indeplinirea obiectivelor;- delegarea si directionarea sarcinilor de serviciu;- gestionarea rapida a sesizarilor si optimizarea
MATECO
Candidatul ideal CONSULTANT SERVICII CLIENT - AEROPORT OTOPENIStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Descrierea jobului CONSULTANT SERVICII CLIENT - AEROPORT OTOPENITe invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică.Beneficii:Pachetul
Autonom rent a car
Candidatul ideal Postul se adreseaza:- candidatilor entry level, fara experienta pe un post similar si care doresc un start al carierei in acest domeniu;- candidatilor cu experienta;- absolventilor de studii tehnice in domeniul auto.Cautam un coleg care sa dea dovada de: Seriozitate, constiinciozitate, dorinta de a invata; Cunostinte operare PC (Microsoft Word, Excel, Outlook); Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva.Cerinte:- studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto;- cunostinte programe de identificare piese auto/cataloage OE/AM;- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;- adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator;- capacitatea de a acumula cunostinte noi;- promptitudine in luarea deciziilor;- responsabilitate, fidelitate si stabilitat
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX
Candidatul ideal Ce vei face la Bardi Auto: Gestionare de documente (verificare, prelucrare, înregistrare și arhivare de documente); Gestionarea comenzilor interne/externe de furnizori (verificare stoc de produse, inițiere și trimitere comandă, verificare status comandă, menținerea legăturii cu furnizorii, gestionare Back-Orders); Recepționarea de marfă intern/extern; Gestionarea transporturilor: emitere facturi (facturi client conform comandă, stornări, reglări facturi), emitere avize de însoțire marfă, gestionare stocuri produse; Întocmirea de rapoarte Intrastat și de mediu; Elaborarea și transmiterea de rapoarte și situații către management; Administrarea catalogului online (SICAP): adăugare produse/descrieri, editare prețuri, semnare documente, acceptare achiziții directe SICAP, acceptare comenzi;Descrierea jobului Ce așteptăm de la tine: Constituie avantaj dacă ai experiență profesională dobândită pe o poziție similară; Să ai cel puțin studii medii (studiile superioare finalizate
BARDI AUTO
Candidatul ideal We expect candidates to have:Minimum 3 years experience in the same or a similar positionHigher educationExperience in multinational companyEnglish at least at the C1 level (speaking and writing);Availability and readiness to travel on business;Category B driving license.Descrierea jobului Region: Bucharest, IlfovThe person employed in this position will be responsible for: designing, implementing and managing the life cycle of the product offer is responsible for the entire PLM process and in particular for: - Identifying user needs, requirements and product gaps; - develop the product portfolio/ application systems; - collaborate with R&D and sourcing department for new product developement; - identifying and developing new application methods in accordance with the existing standards (train users to apply products/systems in compliance with producers’ standards); - validate and certify products accordingly to national legislation; Update of TDS, DoP - product portfo
SELENA ROMANIA
Candidatul ideal Education & Experience:Degree or Equivalent: Bachelor's Degree;Major Area of Concentration: IT / Business / Accounting.Work Experience:Payroll Specialist 3-5 years.People Management:Team oriented/Team Player;Customer Service Skills, Client focus;Interpersonal and Communication Skills, written, listening and verbal, in country of servicing and English.Knowledge and Skill RequirementsLanguage Skills:Fluent in French and English language ( min B2 for both ).Technical skills:Microsoft Office suite (Excel, Word, ....)Skills and Abilities:Payroll industry, process, and France-specific knowledge and expertise;Ability to use ADP systems and processes accurately and consistently;SAP, HR/Payroll expertise;Troubleshooting/problem resolution skills;Ability to organize, prioritize and multitask;Ability to work under pressure while maintaining deadlines;Analytical ability;Attention to detail;Possesses a continuous improvement mind-set and is receptive to change;Must be able to d
ADP Romania
Candidatul ideal CE NE DORIM DE LA NOUL COLEG:- sa aiba ATESTAT DE STIVUITORIST (conditie obligatorie) ;- experienta minim 1 an pe REACH TRUCK (conditie obligatorie);- seriozitate si punctualitate ;- sa fie o persoana organizata si atenta la detalii ;- sa fie dinamica si cu spirit dе echipa;Descrierea jobului - efectuаrеа dе opеratiuni dе incаrcarе & descarcаrе а mаrfurilor in/din mijloacele dе trаnsport- livrаrea mаrfii din dеpozit sе fаce numаi pe baza de factura sau aviz si numai cu aprobarea gestionarului- incararea marfurilor in mijloacele de transport se face in functie de programul stabilit- asezarea pe paleti din lemn a pachetelor/coletelor verificate de catre gestionar apoi transportarea acestora din depozit in locul indicat de gestionar sau direct la masini- stivuirea pe verticala in depozit se efectueaza cu mare grija pentru a evita caderea de la inaltime a marfurilor care ar putea produce accidente de munca precum si pagube materiale- depozitarea in stive a marfurilor se fa
TOYA ROMANIA
Candidatul ideal SALES ASSISTANT - BUCURESTI - GRAND ARENA MALL (30h/sapt)- Studii comerciale sau economice- Cunoştinţe în domeniul logisticii mărfurilor şi experienţă în prezentarea produselor- Interes faţă de modă şi tendinţele actuale din lumea acesteia- Construirea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii prin optimizarea serviciilor- Consultanţă în domeniul creării unui stil individual al clientelor noastre- Identificarea cu marca ORSAY şi promovarea acesteiaMarca ORSAY este garanţia modei care exprimă feminitatea şi bucuria de a oferi un stil individual. Produsele acestei mărci sunt efectul funcţionării unei companii moderne, flexibile, producătoare de confecţii care are peste 4500 de angajaţi şi o reţea de peste 600 de magazine în întreaga Europă. Fiind o companie tânără, caracteristica noastră de bază este stilul de conducere in care acordăm o atenţie deosebită dezvoltării angajaţilor noştri.Pentru intregirea echipei noastre căutăm candidaţi pentru magazinul din ARAD ATRIUM pentru p
GRAFIC X-press
Candidatul ideal Profile: Knowledge and experience with Business Objects Web Intelligence is a plus; Good knowledge of France Payroll; Good excel skills; Fair understanding of Project Management skills; Delivers outstanding quality work, leading to service client excellence; Works effectively in a team environment; Good problems solving skills; Must be able to work under pressure; Good time and priority self-management skills; Good oral and writing skills.Descrierea jobului The HR Intelligence activity is part of the BU HCM in France. HR Intelligence is a social reporting and HR decisional offering based on SAP BI & Oracle DBMS technologies.The clients are very large companies either on French or international scope, using our solution to collect the date from one to many data sources, harmonize and consolidate in a single repository, provide the expert users feature to create their own reports and end-users pre-defined reports on HR domains.Part of the HCM Centre of Excellence, the Cl
ADP Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 54 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.