Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Producator in Talmaciu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Producator in Talmaciu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Producator in Talmaciu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ne dorim sa ai urmatoarele calitati: Dorinta de invatare; Responsabilitate; Experienta anterioara pe o functie similara reprezinta avantaj;Descrierea jobului Fritzmeier Engineering Sibiu,Companie germana producatoare de cabine pentru masini industriale, utilaje pentru constructii si utilaje agricole.Cautam colegi noi pe urmatoarele posturi: Sudura manuala si robotizata WIG / MIG / MAG; Operator masini cu comanda numerica (MUCN, CNC); Operator slefuire / polizare; Debitator; Montator subansamble; Vopsitor in camp electrostatic / lichid; Lacatus mecanic; Tehnician mentenanta;Oferim : Program de munca in 2 schimburi de luni pana vineri; Pachet salarial motivant; Bonus de performanta lunar; Tichete de masa; Ore Suplimentare platite dublu; Decontare / Asigurare Transport; Prime semestriale functie de performanta.
FRITZMEIER ENGINEERING
Candidatul ideal Căutăm o persoană cu cunoștințe solide, autodidactă în domeniul video - foto, creație, productie și editare video, livestreaming. Ne interesează creativitatea, energia, deschiderea la lucrul în echipă, initiativa.Descrierea jobului - filmare eveniment sau productii- editare video- fotografii ilustrare subiecte sau de eveniment
ODS
We build tomorrow`s technology. We are #peopleofcontinentalsibiu: Click here to watch our location movie!Check out your future responsibilities below* Central contact for sustainability accounting and reporting for the business sector Automotive* Implementation of the group sustainability reporting in the business sector Automotive* Manage the sustainability reporting network in the business sector Automotive* Ensure the continuous development of the data collection concepts and the required control environment* Cooperate with the group reporting team on the external annual year end audit of the sustainability KPI (e.g. CO2 emissions, management systems, revenue with ZTEV)* Driving and further developing specific sustainability reporting in the Automotive business sector* Support of the reporting units in reporting and accounting issues (e.g. EU taxonomy, GHG Protocol, European sustainability reporting standard)* Analysis and Controlling of the relevant KPI in the ongoing reporting of
CONTINENTAL
Companie producatoare de dulciuri cu sediul in Sura Mica angajeaza:Operator ambalare Manipulant marfa Femeie de servici Pentru mai multe detalii, va rog sa ne sunati la numarul de telefon: Ce oferim: Pachet salarial atractiv Tichete de masa Transport asigurat / decontat
pan food
Descrierea jobului Candidatul Ideal Absolvent cu studii de specialitate finalizate Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul opticii si optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Experienta minima este obligatorie Consultatii optometrice: masurarea acuitatii vizuale prin metode subiective si obiective, stabilire de dioptrii Prescrierea retetei de ochelari/ lentile de contact Consiliere si recomandare produse optice Promovarea produselor sau serviciilor companiei, în funcție de nevoile consumatorilor Cunosterea in detaliu a cataloagelor de produs pentru producatorii de lentile oftalmiceBeneficii: Mediu de lucru placut, garantat :) Pachet salarial motivant, in functie de cunostinte si abilitati. Bonusuri Sistem de avansare in cadrul companiei Programe de training
TENSA ART DESIGN
Candidatul ideal Operator CalculatorS4P Services for Publisher ofera servicii in domeniul productiei de materiale publicitare si servicii pentru edituri. Alaturi de un colectiv cu experienta de peste 12 ani in productia anunturilor publicitare producem si livram anual catre edituri de renume din Germania peste 150.000 (in continua crestere) de anunturi in format print si format web, intarindu-ne astfel an de an pozitia de partener strategic pentru ai nostri clienti. Succesul companiei noastre se datoreaza angajatilor nostri, care cu foarte mult angajament si dorinta livrarii serviciilor de calitate, contribuie zi de zi la povestea de succes a S4P.Dupa finalizarea unui curs intern de pregatire, in care veti cunoaste instrumentele noastre de productie, inclusiv managementul de proiect, veti putea lucra si verifica toate comenzile zilnice.Operator Calculator – Lb. Germana ( B1-B2)Sunteţi persoana potrivită pentru această poziţie? Da, dacă:Cunoasteti Lb. Germana la nivel mediu ( B1-B2)Va p
S4P SERVICES FOR PUBLISHER
Candidatul ideal University degree in EconomicsMinimum 3 years in cost accounting or controlling in a producing company (preferable automotive sector)English (minimum B2)IT: SAP, Microsoft OfficeKey qualifications: Knowledges in IFRS (US GAAP is a plus); Budgeting processesDescrierea jobului Cost calculation for RFQs and contact with Key Account Manager for RFQsCost calculation of new products for establishing the standard cost of each productUpdating the standard costs in SAPMonthly evaluation of WIPWeekly and monthly analyse of variable overhead expensesInvolvement in AOP and FC processes by supporting the Financial and Controlling Manager with necessary analysesAnalyse of the actual costs versus budgeted costsAnalyse of the contribution margin per product/ customerBeing part of the Cost Reduction Team by following up the efficiency of the taken actionsProposals for improvements regarding the cooperation among all departmentsDrawing up the documentation for the approval of CERs (capi
HENDRICKSON ROMANIA
Candidatul ideal Your skill set must include: Excellent knowledge of modern PHP Experience with PHP frameworks (Laravel preferred) Strong knowledge of MySQL/MariaDB (NoSQL is a plus) Proficient in JavaScript and working experience with JS frameworks (Vue.js, React) Experience with REST APIs development The ability to produce good quality documentation Experience with unit and integration testing Experience with Git and collaboration flows Work experience with agile development Good communication skills and a team player Desire to create good quality code and self-improveDescrierea jobului We appreciate: Microservices architecture knowledge Knowledge of security best practices for web applications Experience with containerization tools like Docker and Kubernetes Experience with Azure Experience with continuous integration/deployment toolsYou will work with: JIRA for planning Microsoft Teams and Office for communication and collaboration Bitbucket as code repository Jetbrains PhpStorm or
VIVAJO TECH
Candidatul ideal Studii tehnice Cunostinte avansate service hardware calculatoare Cunostinte medii instalare si depanare software Cunostinte networking Cunostinte medii service copiatoare, multifunctionale, imprimante constituie un avantaj Permis de conducere categoria B - obligatoriu Cunostinte in domeniul serverelor constituie un avantaj Cunostinte sau certificari de la producatori (Cisco, HP, Dell, Xerox, etc.) constituie un avantajDescrierea jobului Service si asistenta tehnica pentru echipamente IT: calculatoare, servere, periferice, etc. la sediul firmei si la cel al beneficiarilor Instalare si configurare echipamente din portofoliul firmei Instalare si configurare software Instalare si configurare retele
TOP TECH
Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să conduci echipe abile, dinamice și eficiente?🗸 Ți-ar plăcea să coordonezi activitatea de aprovizionare și întreținere a departamentului, să fii responsabil de merchandising și de inventarele anuale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te alături unei echipe în care performanța, exemplaritatea, performanța, simplitatea, respectul, cinstea și generozitatea sunt pulsul a tot ceea ce face!Cum ești: Leadership – vizionar și cu inițiativă, autonom și foarte responsabil, pozitiv și orientat către performanță; Proactiv – ai spirit
Leroy Merlin
Candidatul ideal We are looking for a passionate Resource Planning Analyst who enjoys using the numbers for planning and documenting their work. If you consider this job an opportunity, join our Azets team in Sibiu! We expect motivation to learn and the ability to demonstrate Azets core values: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.➤Proven customer skills➤University Graduate or previous relevant experience➤1-2 years’ experience of working in a customer centric, service delivery operation.➤Experience of Data Analysis & reporting➤Resource / Demand planning knowledge and application experience➤Excellent English skills – oral and written➤Expert in MS Excel and Google sheets➤Highly proficient with MS Office (especially Powerpoint)➤Ability to influence management.➤Excellent communication and presentation skills➤Attention to detail➤Excellent analytical and logical abilities➤Ability to work in a fast-paced environment with tight deadlinesDescrierea jobului Reporting to the Resource
AZETS
Candidatul ideal • Candidatul ideal este capabil să execute operatiuni de reparatie si diagnosticare pentru toate tipurile de stivuitoare, cum ar fi; Electrostivuitoare (DC / AC), Motostivuitoare Diesel/GPL), Warehouse.• Experiență minima de 2 ani în domeniul echipamentelor de ridicat.• Bune cunostinte de mecanica, hidraulica, electrica si electronica.• Cunostinte medii limba Engleza.• Cunostinte medii operare PC.• Abilitatea de a lucra sub proprie inițiativă.• Permis de conducere, categoria B• Abilitati excelente de gestionare a timpului.• Seriozitate și corectitudine profesională; rigurozitate; punctualitate.• Candidatii din alte industrii, cum ar fi; auto, agricultura, constructii, pot si vor fi luati în considerare.Descrierea jobului • Se deplaseaza in locatiile clientilor pentru a remedia defectiunile sesizate. Electrostivuitoare (DC / AC), Motostivuitoare Diesel/GPL), Warehouse.• Executa operatiuni de reparatii parte mecanica si electrica pentru toata gama echipamentelor de ridic
VECTRA EUROLIFT SERVICE
Candidatul ideal Your challengeThe BA provides insights that help the account management team to find and act upon commercial opportunities. Raw data should be converted into “easy to consume” data and insights. These insights should be mainly focused on finding opportunities to finetune, improve or even change settings or features for customers. The Business Analyst drives initiatives for account planning and, together with the technical BI team work towards an integrated business intelligence system/dashboard to make strategic commercial decisions.Data analysis includes all solutions (Checkmaxx, Collectmaxx and Protectmaxx). You are successful when we boost the profit of our customers!As a Business Analyst you: Streamline and improve current analysis that are produced Combine datasets to (together with the BI team) create one dashboard for the account management team. Gather, publish & maintain information related to historical, current and future performance. Provide detailed busine
MI-PAY LIMITED BAGSHOT SUCURSALA SIBIU
Descrierea jobului Descrierea jobului In Farmaciile Dona, farmacistul are la dispozitie proceduri de lucru clare pe care poate sa le acceseze in permanenta din farmacia in care lucreaza; Farmacistul in Dona are posibilitatea de a-si perfectiona continuu cunostintele prin intermediul programului integrat de instruire care se realizeaza in cadrul Farmaciilor Dona;Ce iti oferim: Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale; Program de lucru flexibil, in acord cu nevoile tale; Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite; Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi tichete de masa, tichete cadou de Pasti si de Craciun, asigurare privata de sanatate inclusa in planul de retentie; card de reducere în farmaciile Dona, 7 card, Bookster; Evaluarea performantelor este obiectiva si se realizeza cu ajutorul unor instrumente care sunt in permanenta sub controlul farmacistului; Este promovata munca in echipa si initiativa la locul de munca; Mediu de lucr
Farmaciile Dona
Descrierea jobului Ce iti oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale Program de lucru flexibil, in acord cu nevoile tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi tichete de masa, tichete cadou de Pasti si de Craciun, asigurare privata de sanatate inclusa in planul de retentie; card de reducere în farmaciile Dona, 7 card, Bookster;Este promovata munca in echipa si initiativa la locul de munca;Mediu de lucru profesionist, posibilitati reale de promovare și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipeiImpreuna, imbunatațim vietile in fiecare zi! Credem ca fiecare cariera este la fel de unica precum persoana care o anima si ii imputernicim pe colegii nostri sa iși atinga intregul potențial intr-o cultura caștigatoare, motivata de un scop puternic. Ce profil ca
Farmaciile Dona
Candidatul ideal Cerințe:· Excellent communication and customer service skills.· Able to build and maintain customer relationships.· Efficient time management and organisational skills.· Able to work proactively on own initiative.· Attention to detail and accuracy.· Able to work under pressure to meet deadlines.Condiții:- Relevant experience in a similar role (customer care/ customer support/ CSR/sales);- SAP knowledge and experience;- fluent in English (written & spoken).Descrierea jobului Responsabilități:· Creation of order and activating of corresponding order confirmations and/or (order acknowledgement / OA);· Assessing the customer creditworthiness (in alignment with ASM/ISR) in case of open orders/invoices exceeding credit limit;· Utilize sales cockpit to manage ATP checks;· Uploading customers purchase order to SAP (attachment);· Monitor open orders: scheduling agreements, consignment stocks & volume contracts, ensuring they are taken within agreed timescales;· Manage and adapt
ARHEOSIB CONSULTING
Candidatul ideal Candidatul idealFirma Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Eschweiler, Germania cauta sofer profesionist, posesor permis de conducere categoria C+E, cu experienta de minim 2 ani in conducerea camioanelor de mare tonaj (40 tone) semiremorca cu prelata, cartela conducatorului auto/card tahograf, atestat de transport marfa clasa 95 si de preferat atestat ADR, vorbitor de limba engleza si /sau germana la nivel de baza.Pachet beneficii:- contract de munca incheiat direct cu firma noastra de transport, Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Germania- perioada de lucru de 4+2 (4 saptamani la munca in Germania cu 2 saptamani de repaus, acasa in Romania);- asigurari sociale germane (asigurare medicala germana, pensie etc);- asistenta si sprijin la intocmirea si depunerea dosarului de alocatii copii in Germania;- asistenta si sprijin la stabilirea si schimbarea clasei de impozitare;- dispecerat si in limba romana;- transport dus-intors cu avionul (bilet de avion dus-
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal Candidatul idealEste responsabil pentru dezvoltarea gamei și a volumului de produse vândute în regiunea coordonată;Experiență anterioară în vânzări: minimum 2-3 ani;Cunoasterea pietei zonale a materialelor de constructii prezinta un criteriu determinant;Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă;Bune abilități de negociere;Analizează activitățile comerciale ale concurenței și furnizează informații relevante legate de politicile concurenților precum și propuneri pentru creșterea cotei de piață;Orientat către rezultate, atitudine proactivă, perseverentă;Cunoștinte de operare PC: MS Office - Excel, Word, Internet;Permis de conducere cat. B și disponibilitate la călătorii.Descrierea jobuluiDezvoltă proactiv planul de acțiune pentru atingerea obiectivelor de vânzări;Identifică și atrage clienți noi;Dezvoltarea cifrei de afaceri pe zona de competenta;Ține legătura permanent, planificat, cu clienții și partenerii;Promovează produsele companiei;Verifică stocurile și come
AKKIM EUROPE
Candidatul ideal Studii superioare (de preferat studii in inginerie medicala, insa se accepta si electronica sau electromecanica); Experienta anterioara in vanzari directe B2B (preferabil aparatura medicala sau alt tip de aparatura tehnologica) Corect, ordonat, agreabil, constiincios, nevoi de dezvoltare ridicate, dispus sa se angajeze intr-un contract de munca pe termen lung Automotivant si cu spirit de echipa Abilitati de vanzare, negociere si comunicare eficienta Abilitati tehnice si de utilizarea a tehnologiei, mai ales a calculatorului Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti Atitudine pozitiva, dorința de a invata lucruri noi privind produsele si solutiile oferite Dispus sa aloce din timpul propriu pentru dezvoltarea sa personala si profesionala. Limba engleza - nivel mediuCONSTITUIE AVANTAJ IN EVALUARE: Experienta intr-un domeniul medical sau tehnic Absolvirea de cursuri de vanzari, negociere, precum si diploma de inginer medicalDescrierea jobului Responsabilit
MEDICAL CORP
Candidatul ideal Producator de etichete autoadezive angajeaza pentru sediul din : TIMISOARA, CONSTANTA si SIBIU - Departamentul Vanzari :DIRECTOR / AGENT VANZARI Cerinte : Experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie Posesor dе permis auto categoria B Ambitios si dinamic Orientare spre clienti ,identificarea cerintelor acestora Bune abilitati dе comunicare si negociere Dinamism,automotivare,orientare spre rezultate Persoana organizata ,personalitate deschisaDescrierea jobului Dezvoltаrеa portofoliului dе cliеnti prin incheiеreа dе contracte noi Efеctuаrеa de vizitе rеgulаtе conform rutеi pe zona alocatа Prеzеntаreа portofoliului de produse catre client Preluarea comenzilor si urmarirea lor Asigura incasarea in termenul stabilit a tuturor facturilor Intocmirea rapoartelor de activitateBeneficii Program lucru de 5 zile/saptamana Pachet salarial format dintr-o parte fixa si bonusuri pe masura muncii depuse Laptop, telefon si masina Participarea la cursuri de perfectioanre Colabora
NEXT LABEL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.