Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

164 Locuri de Munca Program Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

164 Locuri de Munca Program Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Program Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Program Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

It Project Manager


Candidatul ideal Ce asteptari avem de la tine: Sa ai studii superioare in domenii tehnice relevante (tehnologia informatiei, cibernetica, electronica, telecomunicatii); Detinerea unei certificari in management de proiect constituie avantaj (PRINCE, PMP, Manager de proiect IT CNFPA, ITIL, etc); Sa ai cunostinte foarte bune de utilizare Microsoft Project; Sa ai minim 5 ani de experienta relevanta în managementul proiectelor IT; Sa ai abilitatea de a organiza proiecte complexe si de a motiva echipe extinse de proiect.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Vei cataliza comunicarea intre partenerii din cadrul proiectului si vei asigura respectarea obligatiilor contractuale; Vei intocmi graficul de executie ; Vei intocmi organigrama propiectului ; Vei coordona activitatile echipelor proprii de tehnicieni, ingineri si a subcontractorilor pentru incadrarea in termenele de finalizare a lucrarilor; Vei realiza matricea de riscuri si vei monitoriza planul de raspuns; Vei monitoriza si raporta pro
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Junior Project Manager


Candidatul ideal Abilitati de comunicare, organizare foarte bune;Atentia la detalii si dorinta de a face lucrurile cat mai bine;Punctualitate;Studii superioare (constituie avantaj);Capacitatea de auto-organizare și stabilire a priorităților;Cunostinte de limba engleza – nivel conversațional;Cunoștințe de Microsoft Office (Excel, Word).Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilitatile tale?Managementul proiectelor interneLivrarea serviciile solicitate in termenul stabilitMentinerea relatiilor cu furnizoriiIdentificarea resurselor si solutiilor pentru a gestiona optim proiectul alocatDeplasari catre institutii pentru indeplinirea taskurilor aferenteCe oferim?Salariu fix pe perioadă de muncă nedeterminată;Abonament medical MedLife;Laptop;Telefon;Loc de munca stabil pe termen lung;Atmosferă de lucru prietenoasa, pozitivă, alături de o echipă tânără și profesionistă;Cafeaua, ceaiul, apa si sucul sunt din partea noastra;+ Altele pe care le vei afla la
SERVICII TRANSLITERA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Project Manager - Proiectare


Candidatul ideal Experienta relevanta in functia de Project Manager;Coordonare proiecte din pozitia de Project Manager;Capacitati de gestionare/optimizare bugete;Eficienta de organizare, programare, urmarire lucrari;Cunoasterea limbii engleze;Operare PC: Word, Excel, alte programe – în funcţie de proiect;Cursuri de Project Management;Studii superioare, de preferat în domeniul de activitate pentru care se implementează proiectul;Minimum 3 ani experienţă în lucrul pe proiecte în domeniul de activitate specific.Descrierea jobului Descriere job:Coordonarea eficientă a tuturor activităţilor proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate.Responsabilitati:Analiza contractelor de lucrari, verificarea conditiilor si obligatiilor contractuale in faza initiala a demararii proiectuluiPromovarea strategiilor pentru optimizarea activitatilor din cadrul proiectuluiEvaluarea si urmarirea incheierii contrectelor cu antreprenorii si subantreprenorii de s
CONCRETE DESIGN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Project Manager - Transformation


Descrierea jobului Do you have experience with project management? Would you like to work in a dynamic and international environment and develop yourself and interact with colleagues internationally as a Project Manager? Then we’re looking for you!Within our Tax and Legal line of service we provide a wide range of services for clients (largely international) and therefore operate globally. As a Project Manager, you are the centre of each project, playing an important role in driving and supporting our tools and internal projects, working with different teams focused on customer-oriented processes.If you'd like to find out more, read on and apply. Your tasksYou actively support each of our Tax and Legals tools projects.You will help implementing our Project Management methodology.You will ensure that your project is well driven and will pay attention to all details.You will ensure and support the preparation of Steering Committees in line with your product and process owner.You will
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICII SRL

Inginer Vanzari /​ Project Manager


Candidatul ideal Cerinte:Produsele vandute sunt foarte tehnice, de aceea sunt necesare excelente abilitati tehnice.Sunt preferati candidatii cu studii superioare tehnice sau de constructii.Este necesara experienta minimum 1 an in vanzari de produse tehnice pentru constructii.Cunosterea la un nivel avansat al limbii engleze si/sau germana.Sunt necesare foarte bune cunostinte de operare MS Office, si constituie un avantaj cunostintele de operare in AutoCAD, diverse soft-uri ERP/CRM, etc.Obligatorie pentru post este detinerea de permis auto categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Vanzarea produselor societatii - usi si porti automate;In functie de aptitudinile personale ale persoanei angajate, postul poate fi configurat ca:- vanzari catre utilizatori finali si/sau- vanzari catre firme de constructii si alti revanzatori;- vanzari catre retelele DIY;Raspunde in intregime de proiectele contractate, ca manager de proiect; rezolva toate problemele tehnice si economice care pot aparea i
WINDOORS AUTOMATIC S.​R.​L.​

Project Manager Instalatii (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate cu dipomă de licență, Facultatea de Inginerie a Instalațiilor; Ai experiență profesională de minim 3 ani în domeniul construcțiilor, în aria de instalații (electrice, sanitare, HVAC etc.); Ai cunoștințe solide ale legislației din domeniu; Ai experiență în lucrul cu AutoCAD și MS Office; Deții permis de conducere cat. B și ai disponibilitate pentru deplasări ocazionale la nivel național; Cunoști limba engleză la nivel conversațional. Cunoștințele de limbă germană reprezintă un avantaj; Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate; Ai foarte bune abilități de comunicare, prezentare și îți place să lucrezi în echipă. Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentr
LIDL DISCOUNT SRL

Internship Platit - Project Manager


Candidatul ideal 1. The Successful ApplicantAs one of the most prestigious Romanian market research firms, we are looking for motivated people that are willing to join a dynamic and professional team and to expand their horizons.You will be part of our results-driven and innovative qualitative/quantitative research team.Descrierea jobului 2. Job descriptionAs a participant in our internship program, you would undertake intensive hands-on training in Quantitative/Qualitative Research,mostly by assisting senior colleagues in different research projects.This involves:- Carry out tasks as indicated by research consultants- Monitoring data collections- Interpretation of survey answers- Creating charts based on survey results- Verification and validation of questionnaires, data tables, chartsPlease note that this Internship lasts for 3 months with the possibility of employment at the end.3. Skills and experienceThe successful candidate does not need to have experience in the field, however a
MERCURY RESEARCH SRL

Site Project Manager | Teilor


Candidatul ideal We are expanding our Design & Project Management team so we seek to hire enthusiastic professionals in the field of Construction Site Management to support the construction building and maintenance of our expanding stores chain in Europe. They must be highly energetic, with an extreme focus on details and fully dedicated to their work, thus enabling the luxury experience of TEILOR.As Site Project Manager you will support and coordinate the work on construction sites, making sure it’s completed safely, on time and within budget. You will never get bored since no two days will ever be the same. You’ll liaise with architects, surveyors and builders to ensure a project is on track and there are enough staff, machinery and materials to get the job done.About you: You have graduated Construction Faculty Studies (Civil Engineering or similar field); You may also have a degree in Architecture or Engineering and you have at least 2-5 years experience in coordinating a construct
TEILOR S.​R.​L.​

Finance Team Leader (bmm)


Candidatul ideal What you’ll have to do:✅Are passionate about Finance and you want to work in a dynamic environment;✅Have a University Degree in Finance or Accounting;✅Have the ability to take the lead in internal discussions and negotiations;✅2 – 3 years of experience in a similar position;✅English knowledge proficiency;✅Advanced SAP knowledge or other similar system would be a plus;✅Advanced Excel knowledge;✅Analytical skills;✅Leader mindset;✅Ability to accept change, tolerance to risk, and ambiguity;✅Knowledge and expertise in the field of activity, focused on results;✅Attention to detail and accuracy;✅Have the ability to work with different groups and levels within an organization.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical re
EMAG

Product Manager - Beauty


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for the assigned category (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensu
EMAG

Team Leader Support Wallet - Emag


Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut repede și suntem hotărâți să continuăm. Dorința de învățare permanentă și rezultatele concrete sunt cele care ne-au adus aici.Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipă!Team Leader Support Wallet - eMAG Știi că te potrivești dacă bifezi: Minimum 2 an experienta pe o pozitie similara Limba engleza – nivel mediu-avansat Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte Gandire analitica si orientata spre rezolvarea problemelor, atentie la detalii Abilitati de planificare si organizare
EMAG

Senior Account Manager /​ Team Leader


Descrierea jobului Compania DOCENTRIS, firma cu peste 20 de ani experienta in piata, leader in domeniul sau de activitate, angajează:Senior Account Manager / Team leader – VÂNZĂRI B2B pentru BucurestiPortofoliu produse.Categorii:Solutii Printing,Soluții Document Management (Scanare, Arhivare electronică, Workflow),Soluții Infrastructură IT (Servere, Storage, Backup, Networking),Soluții Securitate (Softuri tip DLP, PAM, Backup, Web, e-mail Security)Mobilitatea postului: 30% activitate de birou, 70% deplasări: în acest sens efectuează vizite zilnice care au ca scop acţiunile prevăzute la atribuțiile saleATRIBUŢII PRINCIPALE (și sarcini aferente): Urmăreşte deschiderea, gestionarea și finalizarea vânzărilor: Prospectează, culege și analizează informaţiile cu privire la potențialii clienți Identifică și califică oportunitățile de vânzare a produselor. Cunoaște necesităţile clienţilor din portofoliul său Intocmeste oferta, negociaza si semneaza contractual cu clienții finali Îndeplineste pl
DOCENTRIS S.​A.​

Team Leader Risk Team (rocapital)


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la [email protected]. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELORPrin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o
KRUK ROMÂNIA SRL

Product Manager Private Label


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge in customs tariff and in forming the RRP price With a minimum of 2 years of experience in purchasing toys, household items, home & deco, garden, etc. from the Asia region - China, Turkey, NON-EU. Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; labelling Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused, great attention to detail; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint)Descrierea jobului What you’ll have to do:
EMAG

Applications Team Leader - Crm,​ Sap,​ Web


Candidatul ideal We are seeking a talented and motivated Applications Team Leader to join our growing team.If you are a proactive leader with a strong technical background, excellent communication skills, and a passion for driving successful project outcomes, we want to hear from you. Responsibilities:• Overseeing CRM, SAP and Web issues tracking and managing related communication with business stakeholders.• Handling IT requests and incidents reported by the Service Desk or N2 support.• Actively participating in the continuous improvement of CRM, SAP, and WEB processes.• Ensuring the quality of CRM, SAP, and Web services provided according to KPIs.• Monitoring the GLPI platform to resolve all CRM, SAP, WEB requests, and incidents according to SLAs.• Generating and sending reports and analyses related to the job-specific at the request of the direct manager.• Complying with SLA requirements, deadlines, and role-specific procedures.• Coordinates and supports the CRM, SAP and WEB team to
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Product Manager Fragrances & Cosmetics


Candidatul ideal Căutăm un coleg responsabil de stabilirea și implementarea strategiei comerciale anuale pentru categoriile de produse de parfumerie si cosmetice. Rolul va face parte din echipa comerciala, iar scopul acestei pozitii este de a maximiza vânzările și marja de profit pe categoriile gestionate. Abilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt:Hard skills: Experiență anterioară de 3-5 ani pe o poziție similară; Cunoștințe despre managementul de produs/category management, marketing sau vânzări. Engleză – nivel avansat; Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu - avansat (cu focus pe Excel, PowerPoint).Soft Skills Abilități de stabilire a obiectivelor și de prioritizare; Abilități numerice bune, înțelegerea și interpretarea datelor, utilizarea lor în stabilirea strategiei comerciale pe categorie de produs; Abilități analitice și orientare către rezultate; Creativitate - pentru a propune planuri de marketing interesante și inovatoare pentru categoriile gestionate
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Customer Relations Team Leader (f/​m)


Candidatul ideal Sarcinile tale Coordonezi angajaţii și asiguri fluxul de informaţii în cadrul departamentului pentru un serviciu calificat şi profesional al centrului de relaţii clienţi cu respectarea eficienţei, productivităţii şi standardelor companiei Asiguri utilizarea optima a sistemelor de prelucrare a datelor și ești responsabil de raportarea internă Comunici cu departamentele responsabile, cu privire la soluţii oferite reclamaţiilor clienţilor Asiguri aplicarea procedurilor de lucru conform standardelor stabilite la nivel internaţional Implementezi măsurile de optimizare şi dezvoltarea standardelor în colaborare cu departamentul internaţional responsabil În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu atractiv și bonuri de masă​ Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Oferte
KAUFLAND ROMANIA SCS

Team Leader Soft Collection


Candidatul ideal What you’ll need to succeed: At least 3 years of experience in coordinating collection activities. Minimum 1 year experience in banking. Very good knowledge of the MS Office package. Performance oriented. Positive attitude and open to new experiences. Skills in planning and reporting. Professionalism, team and customer orientation.Descrierea jobului ​What You’ll do: Supervises daily activities of the collection agents and ensures that they fulfill their operational objectives. Provides constant support to team members (feedback/coaching) in order to improve their performance. Identifies the needs to carry out the activity in optimal conditions and communicates these needs directly to the superior. Actively participates in the staff recruitment process and has a decision-making role in their selection. Maintains communication, provides support and feedback to external partners and ensures the smooth running of the operational processes carried out by them. Prepares repo
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Product Manager Domestic Appliances


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for Domestic Appliances (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensuri
EMAG

Product Manager (gama Ceramice-sanitare)


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul achizitii au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca ai: Experienta de lucru/in vanzari sau achizitii de echipamente ceramice-sanitare; Know-how in domeniul instalatiilor si interes pentru aceasta industrie; Abilitati de comunicare si negociere; Gandire strategica; Capacitate de decizie.Descrierea jobului Rolul Jobului: Importul produselor si echipamentelor din oferta companieiIata ce vei face: Gestionarea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii de pe gamele produselor ceramice-sanitare (identificarea de furnizori, negocierea contractelor - conditii comerciale si de colaborare, auditarea furnizorilor, rezolvarea problemelor aparute intre furnizor si alte departamente etc.); Stabilirea strategiei generale de dezvoltare a gamelor eco; Analiza pietei si a concurentei; Gestionarea politicii de pr
ROMSTAL IMEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 164 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.