Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Project engineer in Barlad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Project engineer in Barlad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Project engineer in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Project engineer in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Tehnician Mentenanta Barlad


Societate comerciala angajeaza tehnician de mentenanta ascensoare pentru mun. Barlad. Activitatea presupune executarea verificarilor tehnice si operatii de intretinere si revizie la echipamente de ridicat hidraulice sau electrice. Experienta constitue avantaj, dar nu este obligatorie.
LIFT SERVICE SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:Suntem în căutarea unui asistent manager, cu abilități multitasking, responsabil pentru activități precum gestionarea documentelor de HR (Resurse umane), contabilitatea primară și gestionarea formalităților de mediu, RAR.Descrierea jobului Responsabilități principale:Administrativ: Intocmirea si gestionarea documentelor de HR (Resurse umane). Organizare, arhivare documente. Introducere si validare date.Contabilitate primară: Gestionarea înregistrărilor financiareFormalități de mediu: Asigurarea conformității cu normele și reglementările privind protecția mediului și gestionarea corespunzătoare a deșeurilor.Cerințe:Experiență anterioară în recrutare și/sau contabilitate - constituie un avantajCunoștințe în legislația de mediu și proceduri aferente - constituie un avantajCapacitatea de a prioritiza și gestiona eficient sarcinile multiple.Beneficii:Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator.Program Luni - Vineri 8.30 - 17.00 cu 30
PRISCOM DEZMEMBRĂRI AUTO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Shop Manager Aurora Multimarket


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli și dornici să se dezvolte într-o companie de renume în Ucraina și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem. Ai capacitatea de a motiva oamenii în vederea realizării obiectivelor propuse; Ai bune abilități de comunicare, lucru în echipă și organizare; Ai minim 2 ani experiență pe un rol de manager de magazin; Ai experiență de muncă în domeniul comerțului cu amănuntul; Ai experiență și lucrezi constant în Microsoft Office; Ai cunoștințe de limba engleza – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat.Descrierea jobului Ce implică postul de Shop Manager: Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării produselor; Vei coordona echipa din subordine pentru a atinge obiectivele zilnice, săptămânale și lunare; Vei monitoriza și gestiona corect stocul de marfă; Vei participa la activitățile de recrutar
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Medic Specialist /​ Rezident Nefrolog


Candidatul ideal - Medic specialist/rezident nefrolog- Bune cunostinte de limba engleza- Operare PC, Pachet Microsoft Office- Disponibilitate de deplasare- Flexibilitate- Bune abilitati de comunicareDescrierea jobului - Examinarea clinica a pacientilor si tratarea acestora la cele mai inalte standarde- Efectuarea de prescriptii medicale si recomandari specifice- Prescrierea si urmarirea regimului igienico-dietetic al pacientilor, contribuind la educatia sanitara a acestuia- Monitorizare lunara e eficientei tratamentului de substitutie a functiei renaleAvantajele carierei in cadrul companiei noastre includ:• Apartenenta la echipa Fresenius Nephrocare, parte din grupul Fresenius Medical Care – lider mondial in furnizarea de produse si servicii pentru persoanele cu insuficienta renala cronica• Sustinere in dezvoltarea profesionala.• Pachet salarial atractiv, pachet de relocare.
FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA SRL

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-implicare in coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Manager Zonal Barlad/​vaslui - Administrare Cafenele Zireto


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamică și orientată către rezultate, cu experiență în managementul operațional al locațiilor tip to-go și walk-in. Candidatul ideal va poseda următoarele calități:Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau retail, cu un accent deosebit pe administrarea locațiilor și coordonarea personalului.Abilități excelente de planificare și organizare, cu capacitatea de a gestiona eficient deplasările între locații și de a planifica turele pentru angajați.Capacitatea de a asigura calitatea produselor și serviciilor oferite în locații, respectând standardele companiei.Abilități puternice de leadership și comunicare, pentru a motiva și ghida echipa către atingerea obiectivelor stabilite.Orientare către client și atenție la detalii, pentru a asigura o experiență excelentă a clienților în fiecare locație.Descrierea jobului Coordonarea și supravegherea activităților operaționale ale locațiilor Zireto Caffe din zona Vaslui-Bârlad.Planificarea ș
SEVEN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1605 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CASA DE INSOLVENTA MOLDOVA SPRExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BARLAD
CASA DE INSOLVENTA MOLDOVA SPR

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Product Manager Divizia Synertech (est)


Candidatul ideal - Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Cunostinte aprofundate dе Marketing- Experienta practica din ferma (minim 1 an)- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Spirit antreprenorial, curiozitate si dorinta de a contribui la dezvoltarea noii linii de produse- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu - Iasi/Vaslui/Galati/BrailaDescrierea jobului Product Managerul diviziei Synertech :- Ofеra suport tehnic pentru еchipа
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Inginer Mecanic - Tehnician Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă:• ai studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică agricolă etc.) sau studii superioare tehnice;• ai cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole;• ai cunostințe bune de mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică;• experiență în domeniu agricol sau domenii conexe (auto, autocamioane, utilaje de constructii) poate constitui un avantaj;• esti o persoană proactivă, orientată către client și către rezultate, capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice,• ai abilități de operare a calculatorului,• ai carnet de conducere categoria B,• cunoști o limbă străină de circulație internațională, preferabil limba engleză.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:• asigură asistență tehnică pe durata execuției lucrărilor de reparații și punere în funcțiune a echipamentelor și instruiește operatorul desemnat de client cu privire la utilizarea utilajului;• efectuează, în locaţia clientului, activităţi
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Agent Vanzari B2b Manager Zonal


Candidatul ideal Agent Vanzari B2BExperiență de minim 2 ani în vânzări pe segmentul B2B (condiție obligatorie);- O bună cunoaștere a industriei din zona alocată;- Domiciliul în orașul reședință de județ;- Limba engleză: nivel mediu;- Bune abilități de utilizare a pachetului MS Office;- Posesor carnet de conducere categoria B;- Persoana organizată, orientată către rezultate, cu excelente abilități de comunicare și negociere, cu atitudine proactivă și constructivă;- Disponibilitate pentru deplasări în țară;- Constituie avantaj experiență în domeniul produselor industriale (de preferat în domeniul echipamentelor de protecția muncii);Descrierea jobului Descrierea jobului- Gestionează și dezvoltă clienții activi ai companiei- Prospectează piața pentru creșterea portofoliului de clienți și dezvoltă noi oportunități de afaceri- Identifică nevoile clienților și realizează oferte specifice- Promovează întregul portofoliu de produse al companiei- Negociază cu clienții condițiile comerciale în li
DALGECO CONFECII TEXTILE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.