Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Project Manager in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Project Manager in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Project Manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Project Manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Project Manager


Candidatul ideal Algeco Romania, companie lider în furnizarea de soluții modulare pentru construcții, caută un Junior Project Manager entuziast și dornic să învețe pentru a se alătura echipei din Sibiu.Aceasta este o oportunitate excelentă pentru cineva care dorește să își înceapă cariera în gestionarea proiectelor și să se dezvolte într-un mediu dinamic și stimulant.Candidatul ideal ar trebui să aibă: Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domenii relevante (Inginerie, Construcții, etc.); Experiență anterioară în domeniul construcțiilor sau gestionării proiectelor (experiență de lucru, stagii, proiecte academice etc.) - reprezintă un avantaj; Cunoștințe de utilizare Autocad; Cunoștințe de utilizare Revit - constituie avantaj; Cunoștințe medii/avansate de Microsoft Office, în special Excel; Abilități excelente de comunicare, inclusiv capacitatea de a comunica eficient si clar cu colegii, clienții sau alte părți interesate; Abilități puternice de colaborare și lucru î
ALGECO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Supplier Quality Team Leader


Candidatul ideal •Experienta min. 5 ani in domeniul automotive pe un post de Inginer Calitate;•Experienta in coordonare echipa/proiect reprezinta avantaj;•Cunostinte de limba engleza si/sau germana - obligatoriu;•Cunostinte solide despre ISO 9001; IATF 16949, FMEA, Control Plan, PPAP, 8D;•Persoana bine organizata, orientata catre calitate, respectarea termenelor stabilite, cu bune capacitati de comunicare, spirit de initiativa si de echipa;•Bune abilitati de rezolvare de probleme, persoana analitica, orientata spre rezultat;•Capacitate de luare a deciziilor, abilitati de delegare si responsabilizare;Descrierea jobului •Prezinta initiativa in Imbunatatirea Sistemului Calitatii si Mediului;•Colecteaza, prelucreaza si structureaza informatiile specifice activitatii;•Intocmeste documentatia specifica activitatii de audit conform standardelor implementate in cadrul companiei;•Initiaza, coordoneaza si monitorizeaza actiunile corective si preventive in cadrul companiei;•Stabileste, impreuna c
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Asistent Team Leader - Depozit Sibiu (program De Noapte)


Descrierea jobului Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă. Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic?Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday? Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru. Ce ar trebui să ai?Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;Experiență anterioară în industria curieratului/transportului reprezinta un avantaj;Experiență anterioară în coordonarea unei echipe - minim 6 luni;Cunoștințe minime de operare PC;Cunoasterea pachetului MS Office
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Software Program Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Position overviewWe are looking for a Software Program Manager to join our Randstad Digital Romanian Team in a new challenging project in automotive field. In this project, you will collaborate closely with cross-functional teams to drive change management, effectively manage internal customers, resolve complex problems, and ensure the timely delivery of high-quality software solutions. You will also be responsible and accountable for the full program life cycle ranging from program definition up to end of life.By joining our Bucharest team, you will have the opportunity to be part of
Randstad Digital Romania

Team Leader – Heated Tobacco


Candidatul ideal Team LeaderEchipa noastra de Brand Specialisti are nevoie de un Team Leader implicat si dedicat, care sa inteleaga strategia de business si modalitatile de implementarea a acesteia, asigurand un proces corect si complet de desfasurare a activitatii. Daca ai mai fost intr-un rol asemanator sau consideri ca acesta este un pas firesc în cariera ta, vibrezi de entuziasm si vrei să creezi schimbari memorabile, suntem nerabdatori sa te avem alaturi!Ce vei face si care sunt responsabilitatile tale?· Asigurarea competentelor Brand Specialistilor prin evaluari continue si formare;· Gestionarea stocurilor si coordonarea logistici;· Cunoasterea detaliilor legate de campanii si produse (portofoliu, mecanici, abordari etc.);· Comunicare activa cu reprezentantii clientului nostru si programare eficienta a locatiilor;· Administrare stocuri inițiale si retururi;· Documentatie angajari si gestionarea conturilor Brand Specialistilor;· Activitatea se va desfasura exclusiv in teren; vei a
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2307 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Tehnician telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Cerinte:-Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime;-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului:-Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice-Instalare fibra optica/hfc aerian/subteran-Interventii/service fibra optica-Configurari echipamente /acceptante mediu fibra optica-Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.)-Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica-Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant-Servicii medicale decontate de angajator-Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele per
Clarismart Consulting SRL

Senior Linux System Administrator /​ Devops


Candidatul ideal We are looking for a passionate and enthusiastic professional that wants to make a difference contributing to our inhouse projects.If you have experience in working with Ansible, Elasticsearch, Consul, and MySQL replication, let’s meet!Here’s what you’ll bring to thе table: 5+ years of experience with Linux infrastructure & continuous integration; Mastering command-line tools and shell scripting; Familiarity with scripting languages: PHP, Python, Perl, Ruby; Handling virtualization: KVM, Xen, VMWare, Docker; Experience with SQL databases: MySQL, Postgres, MS SQL; Strong knowledge of networking protocols.Descrierea jobului If you’re up for the challenge, you’d bе: Remote deploying and mаintenaning a global network of 70+ Linux servеrs, that run multiple production sеrvicеs; Responsible for performing security and software upgrades on time; Managing load balancing and failover systems that support redundant high availability services; Deploying and managing online backup
NET CONECT SRL

Support Engineer With French - Sibiu


Candidatul ideal French speaker and looking for a job? Explore our career opportunities!Your path to success requires:• FRENCH – advanced level and ENGLISH knowledge – at least medium level;• Motivation for learning new information;• Ready to acquire new skills (communication skills, technical skills etc.)• Previous successful customer service experience is considered an advantage;• Strong written and oral communication skills;• Able to communicate problems/issues to customers in a non-technical manner.Descrierea jobului Imagine a day at Stefanini - Take a look!• Providing support to clients (via email and phone) regarding technical issues: password reset, Internet connectivity issues, emailing options etc.;• Logging remotely to client’s computer and help them solve software issues;• Documenting issues that you deal with on a daily basis into the ticketing system;• Troubleshooting hardware, software and network related issues;• Escalating problems to the next level of support when nece
STEFANINI ROMANIA SRL

Support Engineer With Italian (sibiu)


Candidatul ideal Who are you?Are you an ultimate team player who will support a pleasant environment within the team?As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Descrierea jobului Want in? Let’s see:• Do you speak both Italian and English at advanced level? Then join our team in Sibiu!• If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;• You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow!• If you already have experience in dealing with customers over the phone or even face-to-face, you are a step ahead!• You know that the customers are different so you adapt your speech to their needs? We need a
STEFANINI ROMANIA SRL

Support Engineer With English - Sibiu


Candidatul ideal ENGLISH speaker and looking for a job? Explore our career opportunity in Sibiu!Your path to success requires:• ENGLISH – advanced level• Motivation for learning new information;• Previous successful customer service experience is considered an advantage;• Strong written and oral communication skills;• Able to communicate problems/issues to customers in a non-technical manner.Descrierea jobului Imagine a day at Stefanini - Take a look!• Providing support to clients (via email and phone) regarding technical issues: password reset, Internet connectivity issues, emailing options etc.;• Logging remotely to client’s computer and help them solve software issues;• Documenting issues that you deal with on a daily basis into the ticketing system;• Troubleshooting hardware, software and network related issues;• Escalating problems to the next level of support when necessary;• Help the client with all the necessary information.You will be awarded for your success with:• Attractive
STEFANINI ROMANIA SRL

Operator Date Contabilitate


Candidatul ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateExperiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar/contabilConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - ExcelDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor de materiale primite de la furnizori și operarea consumul acestora pe lucrări;Emiterea facturilor de materiale către clienți;Verificarea jurnalului de TVA pentru înregistrările proprii;Transmiterea confirmărilor de sold către furnizorii/clienții firmei;Verificarea periodică a soldurilor cu furnizorii de materiale ;Arhivarea și verificarea documentelor procesate.Beneficii:Pachet
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Operator Date Cu Program Doar De Noapte Sameday Sibiu


Descrierea jobului Descrierea jobuluiSi la Sameday, ca la orice firma de curierat din lume, în centrul atentiei se afla coletele si bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunatatile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie sa ajunga in siguranta la cei care le asteapta.Ce zici, ti-ar placea sa asiguri un flux corect si eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii si nu-ti scapa nimic?Ti-ai dori sa iei parte la realizările noastre, sa devenim impreuna tot mai buni in fiecare zi si sa ai satisfactia ca si datorita tie clientii aleg sa lucreze cu Sameday?Daca raspunsurile tale sunt pozitive, vino in familia Sameday, iar noi vom avea grija de tine la randul nostru.Ce ar trebui sa ai? Abilitatea de a introduce și a centraliza date; Experienta anterioara în industria curieratului/transportului (reprezinta un avantaj); Cunostinte de operare PC si Microsoft Excel - nivel mediu; Studii medii; Rezistenta la stres, flexibilitate si abi
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Regional Sales Manager Sibiu


Candidatul ideal Candidatul ideal absolvent de studii superioare; abilități de comunicare și relaționare, planificare, organizare, perseverenta, responsabilitate în legatură cu sarcinile de serviciu și rezistență la stres; atitudine pro-activă, cu spirit de echipă, orientare către client și rezultate; bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet); experiență în vânzări (in asigurari generale reprezinta un avantaj) posesor certificat de specializare profesională eliberat de IMA- Institutul de Management în Asigurări (reprezintă un avantaj); posesor permis auto; cunoscător al limbii Engleze (reprezintă un avantaj);Descrierea jobului Responsabilitati: Construieste, dezvolta si mentine relatiile de colaborare cu intermediarii, actuali si potentiali, oferind sprijin in vederea promovarii serviciilor si produselor companiei in regiunea alocata; Administreaza relatia de lucru cu retelele de vanzari ale brokerilor de asigurare din regiunea alocata; Analizeaza periodic evolu
SIGNAL IDUNA ASIGURARI S.​A.​

Tehnician Electromecanic - Mentenanta


Candidatul ideal ● Studii medii /școala profesională de specialitate sau studii superioare tehnice;● Experienta practica in mentenanta pe partea electrica si mecanica;● Experiența minim 2 ani în operații de întreținere● Experiența in lucrul cu echipamente hidraulice, pneumatice;● Avantaj: Autorizatie RSVTI/RSL, autorizatie ca electrician● Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (termeni tehnici);● Responsabilitate, buna organizare personala, initiativa, abilitati de analiza, planificaresi organizare, autonomie.Descrierea jobului Obiectiv general: executarea de operatiuni si lucrari de mentenanta a echipamentelor si instalațiilor în condițiile stabilite în planul anual de întreținere și mentenanță, conform procedurilor și standardelor.● Realizeaza lucrări de mentenanta la echipamente si instalatii;● Realizează intervenții la instalațiile electrice, mecanice● Realizeaza montaje electrice si mecanice, punere în functiune● Identifica si remediază problemele echipamentelor;● Realizează c
TMAX SIBIU S.​R.​L.​

Tehnician Electrician Specializat In Interventii


Candidatul ideal Compania noastra cauta un Tehnician Electrician specializat in interventii in magazine, cu o pasiune pentru solutionarea problemelor tehnice si o experienta solida in domeniu. Noul coleg va fi dedicat, autonom si orientat catre clienti, avand abilitati excelente de comunicare si adaptabilitate in diverse situatii de lucru.Cerinte: Diploma sau certificat de calificare in meseria de electrician; Minimum 3 ani de experienta in domeniul electric, cu accent pe interventii in magazine; Experienta anterioara in mentenanta si repararea echipamentelor electrice si electronice; Cunostinte solide in domeniul electricitatii si automatizarii; Disponibilitate pentru deplasari de pana la 5 nopti intr-o luna; Permis de conducere categoria B; Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii si colegii.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectuarea mentenantei preventive și corective a echipamentelor electrice din magazinele clientului; Diagnosticarea si remedierea probleme
INSTAL EXPERT SRL

Store Manager


Candidatul ideal Minimum 2 years experience in Retail and 1 years experience as a Store ManagerGood command of sales and negotiation skillsCustomer orientedResult oriented and have a positive attitudeAbility to work in a multinational/multicultural environmentGood knowledge of English (written & verbal) is a plusDescrierea jobului The Store Manager coordinates store tеam to аll LC Waikiki stаndards of pеrformаnce and bеhaviorEfficiеnt work force schedulingMaximizes store productivity and еfficiеncyEstаblishes еxcellent customer service and satisfactionEstablishes and maintain high standards of store layout and visual merchandising in line with the corporate standardsAchievement of the given sales targets, productivity/m2 and bottom line profit objectivesAchievement of the agreed/given Internal Audit PerformanceControls the shrinkage rates and all expenses and improve the conversion rates
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 56 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Billing Data Process Specialist


Candidatul ideal About the RoleWe're in search of a meticulous Billing Data Process Specialist to join our team. Your primary mission? Analysing and refining our billing processes to ensure they operate with utmost efficiency and accuracy. We're seeking a candidate with sharp analytical skills, a deep understanding of end-to-end processes, and the ability to simplify complex landscapes. Your focus will be on enhancing data flows before they enter our billing system, guaranteeing flawless data accuracy within our CRM.Descrierea jobului Main Responsibilities Analyse and optimize existing billing processes, aiming to streamline operations and minimize errors; Identify process issues and bottlenecks and develop viable solution; Work closely with IT and Operational Departments to ensure the correct transfer of data through interfaces; Develop and implement best practices and standards for process design and documentation; Conduct process audits and reviews to monitor compliance with
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

It Project Specialist For Billing System


Candidatul ideal About the roleWe are looking for an experienced IT Project Specialist to support our team in the E-Mobility sector. The focus of this role is on managing our IT service providers responsible for the development and technical support of the Business One billing system. The ideal candidate possesses a comprehensive understanding of IT project management, particularly within billing systems, and excels in clear communication to ensure seamless implementation of requirements.Descrierea jobului Main Responsibilities Service Provider Management: Ensure that the IT service providers delivers the agreed-upon services on time and with high quality. Requirements Management: Capture, analyze, and specify business requirements for the billing system and communicate them to the IT service provider. Quality Control: Review the results delivered by the service provider to ensure they meet business requirements and quality standards. Project Management: Plan, monitor, and control proj
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.