Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca recruiter in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca recruiter in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi recruiter in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi recruiter in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Recruiter


Candidatul ideal At least 1 year of previous experience in recruitment High level of proficiency in English (written and oral) Knowledge of HR recruitment processes. Ability to work both in a team environment and independently Ability to work with high volume projectsExcellent communcation skills. Attention to detailsAbility to work with deadlines. Good knowledge of Office Suit. Passion for games is a plusDescrierea jobului Conduct end-to-end volume recruitment Develop strategies in order to identify and select suitable candidates Creating job description Using Social Media as a tool to find out suitable candidates. Screening CV-s and job applications Contact candidates Conduct interviews Provide feedback to candidates following the selection process.
QUANTIC LAB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1524 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Senior Recruitment Specialist


Candidatul ideal Position Overview:As a Senior Recruiter at Square Ventures, you will play a crucial role in identifying, attracting, and securing top talent to support our company's strategic objectives. You will be responsible for managing the end-to-end recruitment process, collaborating closely with hiring managers and stakeholders to understand their staffing needs, and implementing effective recruitment strategies to attract qualified candidates. The ideal candidate will possess a strong background in recruitment, exceptional communication skills, and a proven track record of successfully filling positions across various departments and levels within an organization.Descrierea jobului Key Responsibilities: Partner with hiring managers to define staffing needs and develop comprehensive recruitment strategies to attract top talent. Source, screen, and evaluate candidates using various recruiting methods, including job boards, social media, networking events, and referrals. Cond
SQUARE MARKETING AMA S.​R.​L.​

Recruiter Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal Absolvent studii superioare: sociologie, psihologie Minim 2 ani experiență în recrutare Experiența anterioara în gestionarea proiectelor de direct search constituie avantaj Persoană organizată, cu abilități foarte bune de project & time management Spirit cu inițiativă și orientat către rezultate Abilități foarte bune de comunicare și prezentare Cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Suntem în căutarea unor persoane organizate, cu abilități remarcabile de project & time management, având un spirit proactiv și fiind orientate către rezultate.Descrierea jobului Atragerea celor mai potrivite profile în acord cu nevoile de business în continua expansiune; Coordonarea end-to-end a proiectelor de recrutare și selecție; Partener de discuții pentru manageri în toate etapele procesului de recrutare; Colaborarea strânsă cu departamentele operaționale ( Marketing, Call Center, Juridic, Contabilitate, IT ); Asigurarea unei experiențe pozitive candidațilo
BLITZ NETWORK S.​A.​

MONTATOR/​TEHNICIAN ASCENSOARE- Cluj


Scurta descriere a companiei FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream. Cerinte Recrutăm MONTATOR/TEHNICIAN ASCENSOARE pentru unul dintre clienții noștri colaboratori, companie multinațională elvețiană care produce scări rulante, pasarele mobile și ascensoare în întreaga lume.Punct de lucru: ClujCERINȚE:• Absolvent liceu/ școală profesională;• Nu este necesară experiența în domeniu;• Prez
FlexiWork Recruitment

MONTATOR/​TEHNICIAN ASCENSOARE


Scurta descriere a companiei SMART RECRUTING se ocupa de recrutarea si plasarea fortei de munca. Iși desfășoară activitatea la nivel național, recrutând candidați din toate localitățile din România si avand posturi diponibile in foarte multe domenii de activitate.Gestionează procesul de recrutare cu profesionalism, tact, grijă și deschidere astfel încât succesul recrutării să fie rapid și pe termen lung. Cerinte • Absolvent liceu/ școală profesională;• Nu este necesară experiența în domeniu;• Prezintă avantaj experiența lucrului pe șantiere precum și cunoștințele de mecanică si electrică;• Capabil de efort fizic;• Capacitatate de a lucra în echipă;• Disponibilitate de a se deplasa între punctele de lucru ale companiei. Responsabilitati • Participă la activitățile de montaj a ascensoarelor sau de mentenanță a acestora în funcție de atribuțiilepostului ocupat;• Este responsabil de menținerea standardelor de siguranță și calitate a operațiunilor efectuate;• Participă la cursuri de calific
SMART RECRUITING

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Compania Trio Recruitment isi mareste echipa!!!Cautam alaturi de noi, coleg / colega cu experienta relevanta in gestionarea conturilor de clienti:Ce trebuie sa ai:studii superioare finalizateexperință în vânzări B2B (minim 2 ani)abilități excelente de negocierecunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și ERP.disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B.experiența în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B., constitue avantaj. Descrierea jobului Responsabilități:prospectează piața pentru identificare clienți noiinițiază și închide procesul de vânzareasigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală.redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.completează și transmite informații relevante către restul echipelorreprezintă compania la diverse întâlniri și eveniment
TRIO RECRUITMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 720 de salarii introduse în Salario: 3006 RON/Luna

Consultant Telesales


Candidatul ideal NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa pentru locatia din GILAU!Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.Ce ne dorim de la tine?-ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.-ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.-pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel.-sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea tu?-va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu-vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite-vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei-vei plasa si procesa comenzi in sistemul internCe beneficii te a
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Sofer C/​ce - Contract Olanda


Candidatul ideal Sofer C/CE - contract Olanda- detinator de permis cat. C sau CE, card tahograf, cod 95- minim un an experienta pe camion 40 tone sau 12, 18 tone- limba engleza sau olandeza la nivel conversational- masina personala pentru deplasarea de la locul de munca la cazare- disponibilitate pentru o colaborare de lunga durataDescrierea jobului Sofer C/CE - contract OlandaCe oferim- contract de munca olandez, cu plata saptamanala- concediu platit (25 de zile pe an) si bonus de concediu de 8,3 % din salariul total anual- cazare contra cost care dispune de toate utilitatile, aceasta fiind dedusa automat din salariu- ore suplimentare si de weekend bonusate cu 30%, 50%, 100%- pensie in sistem olandez dupa primele 8 saptamani lucrate- asigurare medicala prin firma Holland ZorgCerinteTransportarea diferitelor marfuri in functie de sectorul in care veti lucra.- Sa lucrati in siguranta, eficient si sa fiti la timp- Sa incarcati si sa descarcati atunci cand este necesar- Livrarea produselo
24/​7 DRIVE RECRUITMENT S.​R.​L.​

Medical Sales Representative (vet Division)


Candidatul ideal Our new companyFor our client, a big pharma - animal health company, we are looking for a Medical Representative based in Alba, Sibiu or Hunedoara, for one of the company’s strategic portfolio and for the 2nd Medical Representative open role should be located in Cluj or Bihor.Your new roleYour role will be to develop, implement and promote the company’s portfolio, creating and maintaining strong partnerships with doctors in the allocated area.What you'll need to succeed University degree in Veterinary Medicine Min. 2 years of experience as Medical Representative promoting products is a plus Strong communication, presentation and negotiation skills Team player, open to work in a cross-functional environment Driving license B category Descrierea jobului What you'll get in return Developing your career in a prestigious Life Sciences company Promoting and developing various projects for a top portfolio of products Competitive salary package
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Mecanic Service Auto - Iceland (islanda)


Candidatul ideal Mecanic auto Mecanic Mecanic camioane Mecanic cu experienta Reparații motoare/cutie de viteze Reparații electrice/Diagnosticare/software Repararea caroserieiDescrierea jobului Sub caroserie (rupere/suspensie, service ulei etc. pe camioane/remorci/autobuz/dube). Reparații motoare/cutie de viteze (Camioane/remorci/autobuze/dube). Reparații electrice/Diagnosticare/software (Camioane/Remorcă/Autobuz/Autobuze). Repararea caroseriei. Pictori auto.
KOLLEGI - RECRUITMENT ICELAND

Accountant And Office Manager


Candidatul ideal Skills:Experience as Senior AccountantPromoting process improvementTracking budget expensesReporting skillsBachelor’s degree in AccountingManagement experience in an office settingDescrierea jobului Responsibilities:Bookkeeping;Is responsible for the correctness of the documents;Ensures accurate and timely accounting records;Processes and verifies accounting documents, prepares the balance sheet, fiscal statements, monthly closings and management reports (Cash-Flow, cost situation, budgets);Drafts reports and correspondence.Orders supplies and equipment; maintains service contracts on office equipment.Assists managers and supervisors in developing policies and procedures.Ensures travel authorizations, accommodations, and conference registrations for employees.Audits/processes travel expense claims.Handles mileage reimbursement requests for supervision travel.Maintains accounts payable and accounts receivable records.Handles event planning for meetings, professional dev
CORE RECRUIT SRL

Montator Tamplarie Pvc Si Aluminiu


Recrutam montatori pentru clientul nostru, producatorul numarul 1 de ferestre si usi termoizolante din Romania, QFORT, remarcandu-se prin durabilitatea produselor si calitatea serviciilor oferite. Ce cautam? - Experienta dovedita de minim un 1-2 ani in domeniu - Studii medii - Abilitatea de a citi, interpreta si lucra conform desenelor tehnice. - Cunostinte in folosirea nivelei, ruletei. - Seriozitate responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva - Spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, abilitati de comunicare -Carnetul de sofer nu este obligatoriu, dar prezinta avantaj Atributii: - Responsabil cu calitatea lucrarii de montare, asamblare a profilelor de aluminiu si ferestre usi termopan - Asigura demontajul si montajul tamplariei, accesoriilor conform fiselor tehnice. - Utilizeaza si intretine corespunzator echipamentul de lucru Beneficii: Salariul se negociaza in functie de experienta; Suplimentar oferim tichete de masa de 35 lei zi
Core Recruit

Consultant Telesales


NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales. Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365 Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine
Taddat Recruiting Headhunting

Muncitor în Confecții Metalice - Olanda - Martie 2024


Pentru o companie din nordul Olandei, angajăm operatori CNC, cu experiență și în programare CNC. Permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: - loc de muncă cu contract pe perioadă nedeterminată - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit de la cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract pe periodă nedeterminată - salarizare săptămânală direct în contul bancar. NU percepem taxe sau comisioane!
East West Recruitment
Vezi alte joburi relevante

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Te potrivesti pe acest rol daca: Ai experienta in domeniul salarizarii si administrarii de personal de minimum 2 ani; Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Ai cunostinte solide de legislatie cu aplicabilitate in domeniul salarizarii si Resurselor Umane; Ai experienta de lucru cu REVISAL/REGES; Ai bune cunostinte operare PC( Windows, Microsoft Office, Internet) Ai excelente cunostinte de operare in Excel Esti o persoana responsabila, organizata, atenta la detalii Iti place sa lucrezi in echipa si esti o personalitate deschisa si pozitivaDescrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Vei intocmi contractele individuale de munca, acte aditionale, decizii si alte documente privind angajarea, modificările pe parcursul derularii contractului precum si incetarea activitatii salariatilor; Vei opera in REVISAL miscarile de personal, cu respectarea termenelor legale de raportare; Vei administra bazele de date si vei gestiona dosarele de personal ale angajat
AUTOWORLD SRL

Media netă estimată pe baza celor 1556 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională.. curs calificare Inspector Resurse UmaneDescrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselo
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Trainer With Bulgarian In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Bulgarian - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment. Previous training/coaching experience would be an advantage. Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills. Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles. Good organization / time management skills. Strong Sales skills. Strong communication skills. Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds. Ability to solve problems and offer suggestions. Ability to influence behavior. Ability to adhere to all organizational policies and procedures. Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires. Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements. Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales custome
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Responsabil Ssm Psi


Candidatul ideal Compania noastra cauta un Responsabil SSM dedicat si pasionat, care sa se alature echipei noastre dinamice. Daca esti o persoana responsabila, organizata si cu abilitati excelente de comunicare, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine.Experienta anterioara in domeniul securitatii si sanatatii in munca;Cunostinte solide privind legislatia in vigoare;Abilitati excelente de comunicare si relationare interpersonala;Capacitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;Atentie la detalii si orientare catre rezultate.Descrierea jobului Elaborarea si implementarea politicii de securitate si sanatate in munca conform legislatiei in vigoare;Supravegherea respectarii normelor de securitate si sanatate in munca in cadrul companiei;Organizarea de instructaje periodice pentru angajati privind regulile de securitate si prevenirea accidentelor;Colaborarea cu autoritatile competente pentru asigurarea conformitatii cu reglementarile legale;Intocmirea documentatiei necesar
SUPERCOM SA

Trainer With Polish In Cluj-napoca


Candidatul ideal Languages proficiency:Polish - native/ advanced level.Experience Target:Essential minimum of 6 months call center experience in a sales project or 6 months experience in sales environment. Previous training/coaching experience would be an advantage. Previous experience in tourism would be an advantage.Skills:Fluent English verbal and written communication skills. Previous experience as a B2B sales advisor and/or other sales roles. Good organization / time management skills. Strong Sales skills. Strong communication skills. Ability to work with a variety of people from diverse backgrounds. Ability to solve problems and offer suggestions. Ability to influence behavior. Ability to adhere to all organizational policies and procedures. Coaching skills.Descrierea jobului Create, deliver and conclude trainings for new hires. Develop continuous trainings for the sales teams based on requirements. Conducts scenario & role play based sessions for new and current sales customer a
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Companie in domeniul constructiilor rutiere angajeaza Inspector Resurse Umane.Cerinte: Studii medii sau superioare; Curs calificare inspector resurse umane; Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Cunostinte de operare MS Office; Abilitati foarte bune de organizare, relationare, atentie la detalii, capacitate de prioritizare.Descrierea jobului Gestionarea documentelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii incetare, procedura concediere, etc); Intocmirea diverselor adeverinte solicitate de salariati (vechime, banca, primarie, etc) Realizarea evidenței lunare a concediilor de odihna, a concediilor fara plata si a concediilor neefectuate; Mentinerea relatiei cu ITM, AJOFM, Inspectoratul pentru Imigrari, etc Mentinerea unei legaturi stranse si profesionale cu celelalte departamente; Arhivarea documentelor de personal si alte activitati specifice departamentului de Resurse Umane. Intocmire stat de plataBeneficii oferite: Salarizare 4500-
DIFERIT SRL

Media netă estimată pe baza celor 425 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.