Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

160 Locuri de Munca Remote in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

160 Locuri de Munca Remote in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Remote in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Remote in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Showroom Si Online


Candidatul ideal Candidatul ideal- Studii superioare- Experienta de minim 1 ani in domeniu - conditie Obligatorie- Abilitati de comunicare si negociere- Cunostinte de limba engleza- Amabilitate, organizare si determinare pozitiva in realizarea activitatilor zilnice- Salariu: de la 5.600 - 6.500 RON / LunaDescrierea jobului Descrierea jobului- Procesarea solicitarilor si a comenzilor din faza initiala si pana la incheierea procesului de vanzare- Gestionarea comenzilor atribuite: confirmare disponibilitate produse, verificarea incasarilor, procesarea comenzilor catre furnizori, verificare status comenzi in sistemele furnizorilor, rezolvarea situatiilor de infirmare prin propunerea de alternative clientilor, confirmare de disponibilitate finala si termen de livrare catre client. Rezolvarea situatiilor de neconfirmare produse, raspunde clientilor la intrebarile adresate telefonic sau pe e-mail- Capacitate de relationare cu clienti Premium in Showroom
BABY MATTERS BY TRAVEL MATTERS

Arhitect Stagiar/​ Student


Candidatul ideal Descrierea candidatului ideal:- arhitect stagiar / student al Facultatii de Arhitectura / Interior- cunostinte AutoCAD si 3Ds max- experienta de lucru in programe 3D- spirit de lucru in echipa si seriozitate in abordarea proiectelor- dorinta de a invata si avansa in carieraDescrierea jobului Echipa Arhitect Gabriel Georgescu cauta un coleg nou!Suntem o echipa tanara si plina de entuziasm ce cauta provocari noi in fiecare proiect. Biroul nostru are cu experienta de peste 22 de ani pe piata din Romania si din strainatate. Ne implicam in toate tipurile de proiecte de arhitectura ( locuinte individiuale, locuinte colective, pensiuni, hoteluri, amenajari de interior, etc. ).Responsabilitati:- participare la sedintele cu beneficiarii si mentinerea legaturii cu acestia pe parcursul colaborarii- realizare faza initial proiect ( planuri, volum 3D, imagini )- respectarea termenelor de predare stabiliteBeneficii:- deschidere totala catre latura creativa a fiecaruia- dobandire exp
GABRIEL GEORGESCU CASE DE VIS SRL

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Customer Support - Inbound - Limba Franceza (job Hibrid)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Ce asteptari au: Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam. Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii. Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi, nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptiv
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Online Casino Sales Agent


Candidatul ideal Join our dynamic team as an Online Casino Sales Agent, where your passion for sales and knowledge of the online casino industry will drive success. As a Sales Agent, you will be responsible for acquiring and retaining customers, promoting our online casino offerings, and contributing to the overall growth of our business. If you are results-oriented, customer-focused, and thrive in a fast-paced environment, we want you on our team.Proven experience in sales, preferably within the online casino or gaming industry.Strong understanding of online casino products, games, and industry trends.Excellent communication and interpersonal skills.Excellent grammar knowledge.Goal-oriented and able to work independently to achieve targets.Familiarity with customer relationship management (CRM) software is a plus.Knowledge of online gambling regulations and compliance is a plus.Ability to adapt to a dynamic and evolving industry.Descrierea jobului Proactively reach out to potential cu
QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL

Picker Magazin Online - Depurtat Titan (liviu Rebreanu 6a)


Candidatul ideal Hai sа ne cunoastem dacа ai: Zаmbet si atitudine pozitivа :) Spirit organizatoric si de lucru in echipa Minim studii medii. Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate. Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Responsabilitati: Colectarea atentă a produselor de la rafturile magazinului, asigurându-se de disponibilitatea acestora pentru clienți. Sortarea și manipularea eficientă a produselor pentru a le menține în cea mai bună condiție. Procesul de picking, selectarea atentă a produselor comandate pentru a asigura corectitudinea comenzilor. Verificarea riguroasă a produselor pentru a se asigura că sunt conforme cu cerințele de calitate și specificațiile clienților. Participarea la procesul de inventariere pentru a monitoriza și actualiza stocurile magazinului.Beneficii: Contract pe perioada nedeterminta Salariu 2700 ron Prima de ziua de nastere, Craciun si Paste Concediu 21 zile de odihna
DEPURTAT S.​R.​L.​

Operator Magazin Online /​ Operator Call Center


Candidatul ideal Cautam o persoană proactivă, orientată către client, cu abilități excelente de comunicare și o înțelegere profundă a proceselor implicate în administrarea comenzilor online. Dacă vă recunoașteți în această descriere și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamice și orientate spre excelență, vă invităm să aplicați pentru această poziție!Descrierea jobului Suntem în căutarea unui persoane dedicate și motivate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist în Administrarea Comenzilor Online. Această poziție implică gestionarea eficientă a comenzilor plasate în cadrul magazinului nostru online sau pe diverse platforme de tip marketplace. Responsabilitățile includ, dar nu se limitează la:Administrarea și confirmarea comenzilor plasate în cadrul magazinului online sau pe platforme de tip marketplace.Comunicarea eficientă cu clienții magazinului pentru a asigura o experiență de cumpărare excelentă.Oferirea de consultanță specializată pentru întreaga gamă
DOT SOCIAL MEDIA S.​R.​L.​

Gestionar /​ Magazin Online Made By Society (vagabond Studio)


Candidatul ideal Experiență profesională de minim 1 an; Persoană integră, serioasă și punctuală; Abilități de comunicare și interacțiune; Cunoștințe de limbă engleză la nivel conversațional (avantaj); Responsabil pentru toate acțiunile intreprinse. DISPONIBILITATE DEPLASARE LA LOCUL DE MUNCA SITUAT IN str. DRUMUL INTRE TARLALE sector 3, zona Anghel SalignyDescrierea jobului - Mentinerea si respectarea politicii de merchandising trasate de companie ;- Expunerea marfii intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibila clientilor, aseaza marfa spre vanzare ordonand rafturile pe categorii si tipuri de produse respectand indicatiile directorului de magazin si a departamentului de merchandising;- Participarea la receptiile de marfa, la receptionarea produselor venite de la furnizori sau alte puncte de lucru si expunerea produselor nou venite;- Organizarea depozitului pentru a facilita accesul la produsele din gestiune;- Verifica produsele din punct de vedere calitativ , transmite super
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Dealer Online - Casino


Candidatul ideal Skywind Live angajeaza crupieri pentru cazino online cu/fara experienta cu posibilitatea de promovare si cu bonusuri avantajoase!Training asigurat si platit!Limba engleza este un avantaj, dar nu este obligatorie!* Activitatea se va desfasura la sediul companieiDescrierea jobului Ce presupune activitatea ?Atenție la detalii și capacitatea de a interacționa bine cu oamenii sunt abilități esențiale, acest rol fiind orientat către client/jucator.Prezentarea jocului si regulilor;Prezenta placuta in relationarea cu jucatorii;Programul este format din 3 ture:07:00-15:00 T115:00-23:00 T223:00-07:00 T35 zile de munca (8 ore pe zi) cu 2 libere pe saptamana* Posibilitatea de a face schimb de tura la nevoie.Beneficii Decontare abonament metrou Transport asigurat de la metrou Pipera la sediul nostru si inapoi Bonus de performanta lunar, tichete de masa, spor de noapte 25%, de weekend 10%, zile libere legale 100%. Asigurare medicala privata; Sala de Fitness cu acces gratuit; Transpo
SKYWIND LIVE S.​R.​L.​

Online Casino Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Casino responsabil pentru creșterea și gestionarea portofoliului de casino pe site-ul Las Vegas.Acest rol presupune o implicare directă în dezvoltarea și optimizarea continuă a portofoliului de casino. Experiență anterioară demonstrată într-un rol similar în industria jocurilor de noroc sau casino online, cu o bună înțelegere a mecanismelor de funcționare a acestui domeniu și a tendințelor pieței; Cunoștințe solide despre diversele aspecte ale operațiunilor cazinourilor online, inclusiv dezvoltarea portofoliului de jocuri, gestionarea financiară și negocierile cu furnizorii; Abilități excelente de gestionare a timpului și organizare, cu capacitatea de a prioritiza eficient sarcinile și de a lucra sub presiune; Capacitate demonstrată de a dezvolta și implementa strategii eficiente pentru creșterea portofoliului de jocuri și îmbunătățirea performanței financiare a cazinoului; Excelente abilități de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi ș
NOBLEPIAGIO SRL

Working Student for Finance


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be supporting the operational teams starting with the first day of activity, with which you will collaborate for various projects and work on the development of your professional skills, during the internship period. The assigned mentor / tutor / supervisor will provide you support and guidance during the program. How You'll Make an ImpactYou will be cooperating and maintain a close communication with the project manager and with the project team throughout the executionYou will offer support in cost controllingCompliance with all Siemens Energy internal rules on taxation and contractual obligationsYou will be a contact person for suppliersYou will be providing planning and forecast support for BA Head What You BringYou are currently a student (Bachelor/Master program), preferably in an economic fieldProactive mindset, communicative, pragmatic and enthusiastic personalityAbility to effectively collaborate and build relationships with
Siemens Energy

Working Student - Gas Services Procurement


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be offered an excellent opportunity to gain hands-on experience in procurement processes, supplier management and contribute to the success of a dynamic organization within the Service Procurement department. How You'll Make an ImpactYou will be offered many exciting learning opportunities about procurement and industry trends while contributing to the company's successCollaborate with Procurement department in different procurement activities gaining knowledge in the entire Procurement processWork closely with cross-functional teams to ensure smooth activities within procurement for ongoing projects What You BringYou are a student within the fields of Business Administration, Economics or any other relevant fieldsCreative, communicative, pragmatic and enthusiastic personalityInterest in Procurement, Supply Chain and Energy sectorIndependent approach to work, high sense of responsibility, proactivity and team spiritAbility to effecti
Siemens Energy

Working Student - Order Management Assistant with German


A Snapshot of Your Day As a Working Student for Order Management, you will be doing efficient and effective handling of orders within the SAP system, precise scheduling of deadlines and streamlined logistics. How You'll Make an ImpactData entry in IT tools relevant for order processing (mainly SAP)Creating and releasing of orders in SAPCreating of order confirmations in SAPClarification / Updating in case of delivery date changes from factory or customer side. Tracking of order confirmationsTracking of delivery dates and logistic milestonesChecking, gathering, summarizing, and forwarding the delivery documentation.Requesting and following up of delivery documentation of sub-suppliers What You BringCurrent Studies preferably in a business or technical field or training with relevant work experienceGerman language skills at least basic levelStrong communication skills in EnglishStrong analytical skills and attention to detailsAdvanced MS Office toolsPreferably some SAP/ ERP knowledgeProa
Siemens Energy

ROMANIAN/​ENGLISH - Game presenter online casino/​ ROMANA/​ENGLEZA - Prezentator jocuri tip cazino


Scurta descriere a companiei PTR Live Technologies SRL, a subsidiary of “Playtech” - the world’s leading online gaming software supplier, is operating in Romania since 2016 and provides live streaming services for some of the world’s leading gaming operators. We are a sustainable and innovative company of more than 1000 professionals, on the lookout for new talents to join us in our Bucharest office! Cerinte - Experienta NU este necesara;- Abilități excelente de comunicare și prezentare;- Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic;- Atitudine pozitivă, răbdare și profesionalism;- Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, deoarece poziția implica ore de lucru în ture (zi/noapte) și în weekend-uri. Responsabilitati - Întâmpinarea jucătorilor și asigurarea unei experiențe plăcute și autentice de cazino online;- Asigurarea corectitudinii și integrității jocurilor, aplicând regulile și procedurile companiei;- Furnizarea asistenței și a informațiilor necesare jucătoril
PTR LIVE TECHNOLOGIES

Game Presenter- Online Casino Bucuresti AM


Scurta descriere a companiei Evolutionary Consulting este o companie formata dintr-un mix între consultanți cu experiență în resurse umane, cercetători, cadre didactice universitare și tineri specialisti pasionati de Psihologie organizationala si resurse umane. Principalul nostru scop este de a oferi servicii de consultanta in resurse umane bazate pe metodele şi tehnicile care si-au dovedit utilitatea in intreaga lume. Cerinte No experience is required.You will work in 3 shifts, 5 days per week. (you will receive bonuses for night/ weekend shifts)PART TIME NET SALARY: 1850 RON+ bonuses- only for ENGLISHFULL TIME NET SALARY:ENGLISH: -(0-3 months): 3000 RON + bonuses-(3-9 months): 3700 RON + bonuses -(+9 months): 4300 RON + bonuses ITALIAN online dealer: 3500 RON+ bonuses; after 3 months 4400 RON+ bonuses; after 9 months 5000 RON+bonusesPaid training is offered.Relocation bonus Responsabilitati -Good English skills-Presentation of the game in a professional manner;-Maintaining the qualit
Evolutionary Consulting

Airbnb Resolution Agent - French& English(Work from home)


Are you looking for a great career and a place to shine? Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project! If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below:Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French and English Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureAs a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer se
TELUS International

Working Student - IT Specialist


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be offered an excellent opportunity to gain hands-on experience in IT processes. How You'll Make an ImpactO365 integrations and Power App development. Develop various SharePoint sites for specific functions like HR, IT, Procurement. Create content on specific topics. Organize information in a structured way. Create from scratch new internal websites to improve collaboration and transparency. 6-18 months full of growing, learning, responsibilities and development opportunities Individually designed assignments on company strategic projects Challenging tasks among the assignments including consulting with our management. An experienced mentor during the program who will support you reaching your individual career goals and guide you to craft your future with us Our comprehensive - training plan that will fortify your communication and personal skills What You BringMicrosoft O365 experienceCommunication skillsBasic PHP and C# skillsOpen
Siemens Energy

Working Student - IT Specialist


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be offered an excellent opportunity to gain hands-on experience in IT processes. How You'll Make an ImpactO365 integrations and Power App development. Develop various SharePoint sites for specific functions like HR, IT, Procurement. Create content on specific topics. Organize information in a structured way. Create from scratch new internal websites to improve collaboration and transparency. 6-18 months full of growing, learning, responsibilities and development opportunities Individually designed assignments on company strategic projects Challenging tasks among the assignments including consulting with our management. An experienced mentor during the program who will support you reaching your individual career goals and guide you to craft your future with us Our comprehensive - training plan that will fortify your communication and personal skills What You BringMicrosoft O365 experienceCommunication skillsBasic PHP and C# skillsOpen
Siemens Energy

Working Student - Order Specialist


A snapshot of your day As an Order Specialist you will be responsible for finding the best offer from onboarded suppliers, to order and to create PO's in SAP, receive and review the incoming invoice(s) and submit them for further processing. In addition, you will create requests in the Supplier Master Data according to various modifications needed. How You will Make an ImpactHandle cost effective sourcing, schedule availability of necessary goods and services in accordance with the requirements from internal collaboratorsClarify the needs of the ordering demand, track & trace the orders through a predefined process and expedite when necessaryProactively ensure placement of orders to suppliers in SAPEnsure system accuracy of recordsEnsure that all the documents from the suppliers are in the systems (Internal Request, hand over protocol, invoice, etc.) What You Bring Willingness to continue your career path in a leading international energy companyDesire to participate in building up
Siemens Energy

Working Student ( Commodities HR and Mobility Services)


A Snapshot of Your Day We are looking for a working student for our commodities Advisory Services, HR Services and MarCom, within the Indirect Material Procurement organization, located in our offices in Bucharest. From this position you would learn and support the effective and optimal sourcing of the different product and services, required by the operating areas of our global organization in collaboration with the Corporate Procurement category teams and local SCM organization.How You'll Make an Impact Update current asset inventory (Global Fleet Commodity)Specific commodity document management e.g.: contracts, addendumsFirst level supplier sourcing, assessment and follow-upAriba Guided Buying and Ariba Contract Workspace activities e.g.: contract approval flow management, electronic archiving of signed documents, purchase requisition follow-upBusiness Partnering (Cross functional engagement) What You BringBA/BS in Business Management, Economics, Procurement, Supply Chain or Bachel
Siemens Energy
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 160 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.