Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

87 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

87 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Persoana sociabila;- Persoana deschisa sa invete lucruri noi;- Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune;Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;- Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate;- Punctualitate, responsabilitate;🚗Permis de conducere obligatoriu;-Posesorii auto reprezinta un avantaj în plus;-Experienta nu este necesaraDescrierea jobului Beneficii:🔝Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii;🔹Sansa de a lucra intr-o echipa tanara.✅Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari);⏰Program flexibil, independenta in organizarea muncii;✅Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune;🥇🏆Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii;✈️Calatorii in diferite tari.🌍
BG QUALITY AND INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3163 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Business Development Manager - Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal 3-4 ani experienta anterioara pe o pozitie similara;Studii superioare absolvite – Studii tehnice absolvite reprezinta avantaj;Cunoasterea MS Excel la nivel avansat;Limba engleza – nivel minim conversational.Descrierea jobului Construirea relatiilor pe termen lung cu clientii noi si existenti;Efectuarea de cercetari pentru a identifica noi piete si nevoi ale clientilor;Dezvoltarea unei strategii de dezvoltare a afacerii concentrata pe cresterea si dezvoltarea regiunii alocate;Dezvoltarea vanzarilor in teritorii si catre clienti care nu au cumparat pana acum tipul de linie de produse a companiei;Organizarea de intalniri de dezvoltare a afacerii cu potentiali clienti si participarea la evenimente si targuri comerciale;Dezvoltarea unei strategii de crestere concentrata atat pe castigul financiar, cat si pe satisfactia clientilor;Mentinerea si administrarea bazei de date clienti existente;Mentinerea familiaritatii cu toate produsele si programele, precum si cu politicile de
LUGERA MAKLER SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Referent vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Arad - Persoana Facturare/​consilier Vanzari


Candidatul ideal Persoană facturare/Consiler vanzari Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către rezultate pentru a se alătura echipelor noastre din Arad si Bacau în calitate de Persoană facturare/Consilier vânzări.Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, ai abilități excelente de comunicare și ești pasionat de vânzări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Pentru postul din Arad cautam o persoana care sa locuiasca in orasul Arad.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine:Experiență anterioară în facturare și/sau vânzări reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare și negociere;Orientare către clienți și dorința de a oferi servicii de calitate;Atenție la detalii și abilități bune de organizare;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;Cunoștințe de operare PC și abilități bune de utilizare a programelor de birou.Descrierea jobuluiCe vei face:Veți fi
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Reprezentant Comercial - Arad


Candidatul ideal Nestlé Romania cauta o colega / un coleg pentru pozitia de Category Developer pentru Arad.Cum poti avea succes?​ Experienta in vanzari - min. 2 ani Absolvent de studii superioare Limba engleza – nivel mediu Carnet de conducere categoria “B” Cunostinte despre piata si industrie FMCG Abilitati de negociere, persuasiune si lucru in echipa Comunicare, entuziasm, abilitati de prezentare.Descrierea jobului O zi obisnuita ar decurge astfel: Conduci prudent pe ruta alocata si vizitezi magazine de tip IKA si TT. Ai o atitudine pozitiva si mentii relatiile de lunga durata cu angajatii si reprezentantii fiecarui magazin. Verifici daca marfa este aranjata corespunzator la raft. Asiguri implementarea materialelor promotionale. Gestionezi stocurile fiecarui magazin. Incerci sa dezvolti noi oportunitati de vanzare in cadrul zonei tale alocate. Te asiguri ca este implementat planul lunar de vanzari.
NESTLE ROMÂNIA SRL

Merchandiser - P&g - Arad


Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook); Abilitati de vanzare si negociere; Capacitate de comunicare si relationare; Abilitati numerice; Spirit de initiativa; Orientarea spre consumator.Descrierea jobului Obiectivul principal:Plaseaza si asigura necesarul de marfa la raft conform standardelor si obiectivelor companiei (aprovizionare, ordonare si expunere, verificare, etichetare, afisare, verficare termen de valabilitate, igienizare, urmarire stoc in vederea realizarii unei comenzi optime), venind in intampinarea nevoilor clientilor.Responsabilitati principale:- Raspunde de asigurarea volumului de marfa corespunzator, in rafturi;- Ordoneaza rafturile pe categorii de produse si pe tipuri de produse;- Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor;- Adapteaza etichetele si afisele in functie de cerintele curente;- Inlocuieste afisele din promotia veche cu afisele din noua promotie;-
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Tezyo Arad - Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari – ARAD– full timeCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari – ARAD– full timeIn relatia cu colegii: sunt desch
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Agent Vanzari Arad


Candidatul ideal Cerințe: Minim 1 an experiență în vânzări, preferabil în industria bunurilor de larg consum (FMCG); Studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj); Cunoștințe operare PC (Excel, Word); Cunoștințe de bază de limba engleză reprezintă un atu; Permis de conducere (categoria B).Locație: Arad, RomâniaRaportează: Territory ManagerRol: PermanentAgent Vânzări AradResponsabil de distribuția, merchandisingul și vânzarea produselor companiei, încasarea în termen a creditelor acordate în piaț ă, dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții existenti și abordarea clienților noi.Dacă te alături echipei noastre îți oferim: Un loc de muncă stabil; Oportunitatea de a acumula experiență într-o companie multinațională de prestigiu; Lucrul într-o echipa de profesioniști; Traininguri.Ce urmează? Pre-interviu cu Talent Advisor JTI GBS (Global Business Services); Inteviu cu managerul direct și P&C-ul local.Toate profilele vor fi procesate, însă doar candidații selectați pen
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Agent Vanzari Județul Arad


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute; Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetel
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Agent Vanzari Piese Camioane


Candidatul ideal Minim studii medii, studiile superioare reprezinta un avantaj;Permis de conducere categoria B – esential;Cursuri de calificare in vanzari, preferabil pentru domeniul de activitate al firmei – reprezinta un avantaj;Cunoasterea limbii engleze – reprezinta un avantajBuna cunoastere a pietei de piese de schimb pentru autovehicule comerciale/camioane – reprezinta un avantaj;Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;Atitudine proactiva, flexibila;Integritate si bune abilitati de lucru in echipa;Disponibilitate de deplasare in zonele de responsabilitate – esential;Experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarii de piese de schimb pentru autovehicule comerciale/camioane – de preferat.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza direct produsele comapaniei prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.Planificarea și urmarirea activității de vizitare a clienților, discuții cu acesția pentru identificarea corectă și completă a necesitați
AD AUTO TOTAL SRL

Consultant Vanzari Junior,​ Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal RapidAuto.ro isi Mareste Echipa!Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei RapidAuto, aplica la noi pentru postul:- Consultant Vanzari Junior, Reprezentant Relatii Clienti - Piese Auto Online;Căutam SuperEroi 🙋🏿‍♂️ pentru consultanta clienti si operare comenzi, cu :- cunostintele in domeniul auto reprezinta un avantaj- pozitiv, amabil (cu zambetul pe buze) si comunicativ in relatiile cu clientii- cunostinte peste medie de utilizare a calculatorului- atentie distributiva.Descrierea jobului Cerinte:- studii medii/superioare de specialitate;- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii- persoana adaptabila, organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa;- capacitate de a acumula cunostinte noi;- Cunoasterea domeniului auto reprezinta un avantaj- Rabdare, calm, voce placuta- Da si informatii generale clientilor care apeleaza referitoare la garantii, statusul comenzi
E-AUTOPARTS EUROPA SRL

Referent Achizitii


Candidatul ideal - Absolvent al unei facultati de profil economic;- Experienta in domeniu precum si cunostintele solide despre legislatia si procedurile de achizitii constituie un avantaj;- Persoana organizata, punctuala, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita, organizare si gestionare eficienta a sarcinilor multiple, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficient cu bune abilitati de comunicare;- Cunostinte foarte bune de operare pc;- Limba engleza - scris-vorbit- citit - nivel avansat.Descrierea jobului -Gestionarea relatiilor cu furnizorii si asigurarea unui nivel ridicat de servicii si calitate;-Participa la procesul de selectare a furnizorilor, negocieri de preturi si verificarea contractelor, analizand ofertele transmise si propune pe cea mai avantajoasa din punct de vedere al calitatii, al pretului si al termenului de executie/livrare;- Intocmeste si analizeaza/centralizeaza oferetele de pret;- Elaboreaza si supune spre aprobare comenzil
DELFINGEN RO - TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 525 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Vânzări Arad


Candidatul ideal Locație: Arad, România Raportează: Territory ManagerRol: Permanent Agent Vânzări AradResponsabil de distribuția, merchandisingul și vânzarea produselor companiei, încasarea în termen a creditelor acordate în piaț ă, dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții existenti și abordarea clienților noi.Dacă te alături echipei noastre îți oferim: Un loc de muncă stabil; Oportunitatea de a acumula experiență într-o companie multinațională de prestigiu; Lucrul într-o echipa de profesioniști; Traininguri.Ce urmează? Pre-interviu cu Talent Advisor JTI GBS (Global Business Services); Inteviu cu managerul direct și P&C-ul local.Toate profilele vor fi procesate, însă doar candidații selectați pentru următoarea etapă vor fi contactați de pe un număr din Polonia (aici se află unul dintre Centrele de Servicii Globale JTI). Descrierea jobului Cerințe: Minim 1 an experiență în vânzări, preferabil în industria bunurilor de larg consum (FMCG); Studii medii (studiile superioare re
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Consultant Vanzari Feronerie Si Accesorii Pentru Mobilier


Candidatul ideal Înclinaţii tehnice, în vederea asimilării uşoare a cunoştinţelor despre produse Motivaţie foarte mare pentru a activa în piaţa premium de mobilier si amenajari interioare Orientare către client și către rezultate Dorinţa de dezvoltare a relațiilor de calitate cu clienţii Abilităţi PC (Microsoft Office) Sârguincios, capabil de automotivare, dornic sa se dezvolte personal și profesional Bune abilități de comunicare scrisă şi orală în limba românăDescrierea jobului Consultantul de vânzări din divizia mobilier, amenajări interioare este responsabil pentru câștigarea de noi clienți, dezvoltarea și menținerea clienților profitabili din zona alocată în vederea consolidării poziției companiei Schachermayer, ca unul din liderii pieței de profil din România.RESPONSABILITĂȚI Dezvoltă și menține excelente relații pe termen lung cu partenerii companiei (producători de mobilier, producatori de tamplarie din lemn si firme de amenajari interioare) Îndeplinește lunar target-ul alocat d
SCHACHERMAYER ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Sustine magazinul in a-si atinge obiectivele printr-un customer service prietenos si eficient, si prin mentinerea unor standarde excelente de prezentare a produselor. Participarea la activitatile legate de actualizarea stocului de marfa si a materialelor promotionale. Sa initieze si sa mentina relatia cu clientii magazinului Recepeptioneaza/transfera marfa din cadrul magazinului. Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne. Participarea activ la procesul de vanzare.Descrierea jobului Beneficii: Salariu fix Comison din vanzari Bonus in functie de performanta Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi lucratoare in format card Sodexo Ziua de weekend lucrata, se plateste in plus cu 35%. Program flexibil. Posibilitate de avansare in cadrul companieDisponibilitate posturi : 4BucurestiPark Lake: Agent de vanzari - 1 post disponibilAfi Cotroceni: Agent de vanzari - 1 post disponibiPitestiSupernova: Agent de vanzari - 1 post disponibilAradAfi Mall: Agent de vanzari - 1 po
KIGILI RETAIL RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 670 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Director Vanzari Culturi Speciale - Regiunea Vest


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor. Experienta in vazarea de produse si servicii axate pe culturi speciale. Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti pe zona de culturi speciale in regiunea deservita. Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai in conformitate cu politica comerciala in vigoare. Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor. Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare. Realizarea unor analize de piata privind competitia. Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile. Urmarirea gradului de satisfactie post-va
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Vanzari Județul Arad ,​ Timis,​ Caras Severin


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute; Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetel
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Iqos


Candidatul ideal Ești energic și în căutarea unei cariere care să te stimuleze?Alătură-te forței noastre de vânzări IQOS și dă startul unei călătorii pline de success in orasul tau!Astăzi, echipa noastră vibrantă își face apariția în orașul tău!Dacă ești pasionat, comunicativ și gata să înveți povestea fascinantă din spatele IQOS, te vrem în echipă.Descrierea jobului Cu noi, ai șansa să câștigi între 3000 și 5000 de lei lunar și să te bucuri de o evoluție rapidă în cadrul companiei.Oferim un mediu de lucru pozitiv și suportiv, unde entuziasmul și munca în echipă sunt la ele acasă.Vei avea parte de formare profesională continuă, evenimente de team-building care să te inspire și posibilitatea de a avansa rapid pe scara profesională.Nu rata ocazia de a te dezvolta alături de noi.Pentru mai multe detalii și pentru a te alătura aventurii noastre, contactează-ne la numărul de telefon afișat. (0756.200.108)Hai să facem diferența împreună!
EXPERT CONNECTION SRL

Agent Vanzari Pos Part Timisoara,​ Resita,​ Lugoj,​ Arad


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs; Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows); Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj); Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung; Flexibilitate si adaptabilitate; Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat; Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancarDescrierea jobului Ce vei face: Contactarea clientilor in vederea vanzarii si promovarii produselor tbi; Inregistrarea/actualizarea informatiilor primite de la clienti in platforma dedicata; Comunicarea cu departamentele dedicate in vederea realizarii procesului de vanzare ; Mentinerea la zi a cunostintelor profesionale: produsele si serviciile bancii, procedurile de lucru, informatiile referitoare la campaniile
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 87 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.