Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

90 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

90 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Ne-ar placea ca tu sa fii :- o persoana energica , pozitiva si implicata cu valori morale si profesionale care sa ne ofere increderea ca putem obtine impreuna performante notabile .- cel putin cu studii medii finalizate (diploma BAC)- cu permis auto categoria B- cu experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarilor- o persoana inteligenta, capabila sa lucreze atat independent, cat si in echipa- cu o buna capacitate de comunicare scrisa si verbala- capabila sa analizezi datele si sa iei decizii pe baza acestora- cu o buna organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca in general- o persoana responsabila, corecta, rabdatoare si atenta la detaliiDescrierea jobului Mai exact, in rolul tău vei fi responsabil de:- vizitarea periodica a clientilor in locatiile acestora pe baza unui plan de vizite- cercetarea in piata a potentialilor noi clienti si prezentarea produselor noastre- monitorizarea si supervizarea livrarilor de marfa catre client- urmarirea realizarii planului
TRANSGHE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3315 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Judetele Arad-bihor


Candidatul ideal În calitate de Reprezentant de vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi pe câmp, in vizitele pe care le vei face si prin interacțiunea cu fermierii cu scopul de a oferi soluții personalizate pentru agricultură de precizie.Ce superputeri ne-am dori sa ai?💬 Excelente abilități de comunicare și negociere🌟 Atitudine deschisă la minte, optimistă și orientată către client🚀 Experiență anterioară în vânzări pe teren, în special în vânzări consultative🌍 Flexibilitate de deplasare în interiorul țării, în special în județele aproape de tine📚 Studii minime liceale – pregătire tehnică sau economică🌐 Cunoștințe de limba engleză cel puțin la un nivel mediu🚗Permis de conducere categoria B valabil🌾Experiența într-o poziție similară în industria agriculturii va fi considerata un avantajDescrierea jobului Ce vei face?🌱Promovarea și vânzarea de echipamente, servicii și soluții te
VANTAGE BALKANS SRL

Reprezentant Vânzări Proiecte – Zona Vest


Candidatul ideal ȚI SE POTRIVEȘTE ACEST JOB ? Ne vom uita cu multă atenţie la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități: studii superioare - studiile superioare tehnice constituie avantaj; minimum 5 ani experienţă în domeniul vânzărilor; cunoștințe aprofundate privind tehnicile de vânzare; gândire antreprenorială și comercială; orientare către client şi rezultate; bune abilități de planificare și organizare, persuasiune și influențare; bune abilități de comunicare; permis de conducere categoria B. localizare în Timiş/Arad/Bihor, postul acoperind judeţele Arad, Timiş, Caraş-Severin şi Hunedoara.Descrierea jobului Poziția este deschisă în cadrul Departamentului Comercial al Saint-Gobain Construction Products România.RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: este responsabil de implementarea politicii comerciale Saint-Gobain în zona alocată; oferă suport în dezvoltarea forței de vânzări a distribuitorilor și asigură suportul logistic
SAINT-GOBAIN ROMANIA SRL

Coordonator Vanzari/​reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Recrutam 𝐂𝐎𝐎𝐑𝐃𝐎𝐍𝐀𝐓𝐎𝐑 𝐕𝐀𝐍𝐙𝐀𝐑𝐈 pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞:- Cunostinte temeinice privind sistemul de vanzari catre client de tip supermarket;- Notiuni de baza privind logistica - depozit si disributie marfa;- Experienta anterioara in operarea in sisteme ERP;- Gandire logica, capacitate de analiza si sinteza;- Corectitudine, tenacitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;- Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale;- Receptivitate si dorinta de colaborare.𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢:- Acorda asistenta din punct de vedere tehnic si comercial actualilor si potentialilor client;- Intocmeste oferte de marfuri si gestioneaza derularea relatiei comerciale;- Coordoneaza livrarile catre client;- Calculeaza permanent eficienta procesului de vanzare;- Colaboreaza cu departamentul productie in vederea preagatirii marfii;- Negociaza,
GAMINVEST HR S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Abilitati excelente de comunicare si relationare, cu capacitatea de a
PRED SMY SRL

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, găsești mereu noi modalități de a reuși, ai experiență în vânzări sau în relații cu clienții și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj.Descrierea jobului 👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, menținerea unor relații puternice cu clienții, precum și cu partenerii interni pentru a oferi cea mai bună ofertă clienților noștri.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lucru (telefon mobil, laptop), program de lucru de Luni
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1100 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Zona Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare. Experiență relevantă într-un post similar, preferabil în domeniul materialelor de construcții. Abilități de negociere, tehnici de prospectare și vânzare. Înțelegerea aspectelor financiare ale afacerii. Excelente abilități de comunicare, prezentare și relaționare. Spirit de echipă și orientare către client. Inițiativă și orientare către rezultat. Cunoștințe operare PC (MS Office) și limba engleză (nivel intermediar). Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru călătorii.Descrierea jobului Responsabilități principale: Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți prin identificarea de noi oportunități de afaceri în zona de responsabilitate (județele Bihor, Arad, Sălaj). Promovarea produselor și a imaginii companiei în relațiile cu clienții actuali și potențiali. Realizarea de oferte și negocierea termenilor contractuali, în conformitate cu regulile interne și limitele de responsabilitate. Urmărirea derulării contractelor și asigurare
XELLA RO SRL

Agent Vanzari B2b


Candidatul ideal Ce cautam :Experienta Abilitati de comunicare si negociereOrientare catre obiective si depasirea targetelor de vanzariCunostinte in limba EnglezaPermis auto categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:Identificarea si atragerea de noi clienti.Mentinerea relatiilor cu clientii existenti.Prezentarea produselorNegocierea si incheierea vanzarilorMonitorizarea pietei si a competitieiObiective de vanzariFeedback si rapoarteColaborarea cu echipa de marketingParticipare la evenimenteEducatie si formare in domeniul PetfoodCe oferim:Pachet salarial atractivComision din vanzareOportunitate de a creste in cadrul companieiSuntem deschisi la ideei si oportunitatiProgram de lucru 10:00 - 18:00
CASERTYNA STUDIO SRL

Consultant Vanzari Pet Shop Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Reprezentant Regional De Vanzari


Candidatul ideal Sunteți candidatul ideal dacă...Aveți cel puțin studii medii.Nu aveți rețineri să folosiți limba maghiară și română.Aveți experiență în vânzări în domeniul hotelier/FMCG/comerț cu ridicata.Aveți cunoștințe PC: Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).Aveți abilități de comunicare inventivă și convingătoare.Sunteți un partener în relația cu clienții.Aveți abilități bune de rezolvare a problemelor.Aveți o abordare orientată spre obiective și rezultate.Sunteți capabil(ă) să oferiți un nivel echilibrat și ridicat de performanță.Sunteți dispus(ă) să conduceți zilnic și aveți un permis de conducere de categoria "B", cu experiență de conducere corespunzătoare.Te vagy az ideális jelölt, ha…Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel.Nem riadsz meg a magyar és román nyelv használatától.Van már értékesítési tapasztalatod vendéglátás/FMCG/nagykereskedelem területén.Felhasználói szinten kezeled a Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) irodai programjait.Talpraesett vagy és meggyőz
DEXION EN-GROSS S.​R.​L.​

Area Store Manager Iqos Oradea


Candidatul ideal University degree; Minimum 2 years experience in Retail industry; Minimum 3 years experience in a managerial role; Strong leadership skills, with the ability to coach and mentor others; Excelent communication and people interaction skills; Willingness to learn, initiative and analitic skills; MS Office suite knowledge; English language – medium/advanced level Driving licence B categoryDescrierea jobului HR & Team Management Recruits, interviews, trains and maintains a high performing and motivated team Ensures that inductions and relevant trainings are carried out for all team members Responsible for the evaluation process of the Shop Managers and participates in the evaluation process of the Sales Consultants Builds a strong succesion pipeline through feedback and coaching Manages the HR administrative tasks for the allocated area (shop managers' monthly schedules, vacation days, etc.)Stock Management Ensures stock management accuracy and optimal stock level for t
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Consilier Vanzari Enzo Bertini Lotus Mall Oradea


Candidatul ideal Vino în echipa dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Specialist În Achizitii


Candidatul ideal -studii universitare: de preferat tehnice sau economice;-experiența pe posturi similare minim 3 ani;-limbă străină: engleză – nivel avansat;-cunoștințe comerciale - cunoașterea termenilor contractuali, a noțiunilor economice privind relațiile comerciale, a operațiunilor de import intracomunitare si extracomunitare etc.;-cunostințe economice - înțelegerea fluxului de achiziție d.p.d.v. documentar: solicitare interna – comanda – receptie – consum; cunoașterea documentelor fiscal-contabile utilizate în relațiile comerciale: aviz de expediție, factură fiscală etc.;-cunoștinte tehnice;-cunoștințe în utilizarea sistemelor informatice - Microsoft Office minim un nivel mediu, experiență în sisteme integrate de tip ERP sau MRP;-abilități de comunicare și deschidere pentru munca în echipă;-atenție la detalii, seriozitate și responsabilitate în îndeplinirea sarcinilor, respectarea termenelor limită;-deschidere pentru învățare continuă și progres.-permis de conducere categoria B.D
PLASTOR S.​A.​

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal -studii universitare: de preferat tehnice sau economice;-experiența pe posturi similare minim 3 ani;-limbă străină: engleză – nivel avansat;-cunoștințe comerciale - cunoașterea termenilor contractuali, a noțiunilor economice privind relațiile comerciale, a operațiunilor de import intracomunitare si extracomunitare etc.;-cunostințe economice - înțelegerea fluxului de achiziție d.p.d.v. documentar: solicitare interna – comanda – receptie – consum; cunoașterea documentelor fiscal-contabile utilizate în relațiile comerciale: aviz de expediție, factură fiscală etc.;-cunoștinte tehnice;-cunoștințe în utilizarea sistemelor informatice - Microsoft Office minim un nivel mediu, experiență în sisteme integrate de tip ERP sau MRP;-abilități de comunicare și deschidere pentru munca în echipă;-atenție la detalii, seriozitate și responsabilitate în îndeplinirea sarcinilor, respectarea termenelor limită;-deschidere pentru învățare continuă și progres.-permis de conducere categoria B.D
PLASTOR S.​A.​

Manager Zonă Vânzări


Candidatul ideal Studii superioare. Experiență relevantă într-un post similar, preferabil în domeniul materialelor de construcții. Abilități de negociere, tehnici de prospectare și vânzare. Înțelegerea aspectelor financiare ale afacerii. Excelente abilități de comunicare, prezentare și relaționare. Spirit de echipă și orientare către client. Inițiativă și orientare către rezultat. Cunoștințe operare PC (MS Office) și limba engleză (nivel intermediar). Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru călătorii.Descrierea jobului Responsabilități principale: Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți prin identificarea de noi oportunități de afaceri în zona de responsabilitate (județele Bihor, Arad, Sălaj). Promovarea produselor și a imaginii companiei în relațiile cu clienții actuali și potențiali. Realizarea de oferte și negocierea termenilor contractuali, în conformitate cu regulile interne și limitele de responsabilitate. Urmărirea derulării contractelor și asigurare
XELLA RO SRL

Buyer - Achizitii


Candidatul ideal Basic knowledge of electronic manufacturing environment, materials and processes. Knowledge of procurement processes, inventory management and supplier management. Good knowledge of the types of materials being purchased by the department. Good negotiation and problem resolution skills. Ability to handle multiple tasks while maintaining attention to detail and accuracy and working under tight time deadlines. Ability to evaluate, prioritize and problem solve a variety of tasks to ensure their timely and accurate completion. Ability to communicate effectively, both verbally and in writing, with a wide variety of internal and external customers. Strong knowledge of SCM policies, and procedures and ISO standards.Descrierea jobului Incumbents are fully qualified to execute job/role accountabilities working independently on most aspects of the job. Work is performed within established professional standards and practices. Tasks are moderately complex in nature where judgment
CELESTICA ROMANIA SRL

Reprezentant Comercial Utilaje Caterpillar


Candidatul ideal BERGERAT MONNOYEUR, caută pentru departamentul Comercial :Consilier Comercial Utilaje Caterpillar N-VZona Nord Vest (judetele: Bihor, Satu Mare, Maramures, Zalau)Misiuni principale:Promoveaza si vinde utilaje pentru constructii Caterpillar si concasoare mobile Sandvik avand deplasari pe teren in judetele alocate.Indeplineste obiectivele de vanzare, mentine si dezvolta baza de date si relatiile cu clientii.CERINŢE▪ Studii superioare finalizate în domeniul tehnic;▪ Experiență de minim 2 ani în vânzări business to business, în companii multinaționale;▪ Bune cunoștințe tehnice generale (mecanică, electrică, hidraulică);▪ Capacitatea de a construi o relație productivă cu clienții;▪ Bune abilități de negociere;▪ Abilități de comunicare, de relaționare și de prezentare;▪ Disponibilitate pentru deplasări de peste 50% din programul de lucru;▪ Fire organizată, capabilă să își întocmească și să-și finalizeze planul individual de obiective;▪ Bune cunoștințe de limba engleză;▪ Cuno
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Reprezentant Regional De Vânzări


Candidatul ideal Sunteți candidatul ideal dacă...Aveți cel puțin studii medii.Nu aveți rețineri să folosiți limba maghiară și română.Aveți experiență în vânzări în domeniul hotelier/FMCG/comerț cu ridicata.Aveți cunoștințe PC: Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).Aveți abilități de comunicare inventivă și convingătoare.Sunteți un partener în relația cu clienții.Aveți abilități bune de rezolvare a problemelor.Aveți o abordare orientată spre obiective și rezultate.Sunteți capabil(ă) să oferiți un nivel echilibrat și ridicat de performanță.Sunteți dispus(ă) să conduceți zilnic și aveți un permis de conducere de categoria "B", cu experiență de conducere corespunzătoare.Te vagy az ideális jelölt, ha…Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel.Nem riadsz meg a magyar és román nyelv használatától.Van már értékesítési tapasztalatod vendéglátás/FMCG/nagykereskedelem területén.Felhasználói szinten kezeled a Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) irodai programjait.Talpraesett vagy és meggyőz
DEXION EN-GROSS S.​R.​L.​

Consilier Vanzari (f/​m) - Benvenuti Lotus Mall Oradea


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Oradea,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 90 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.