Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

102 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

102 Locuri de Munca Reprezentant Vanzari in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Reprezentant Vanzari in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari Targu Mures


Candidatul ideal Consilier Vanzari Targu MuresDescrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor • Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A • Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini • Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare • Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostri Dacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!Descrierea jobului Consilier Vanzari Targu Mures​Descrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de
CA MODA RETAIL SRL

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Persoană comunicativa, orientata spre client, responsabilaDescrierea jobului Responsabilități: consiliere vânzări, încasări card/numerar, aranjarea mărfii
SERBON S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 574 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta Excelente abilități de comunicare și relaționare int
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 2079 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Tg.​ Mures Plaza M


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Esti o persoana dinamica si ai abilitati de relationare cu clientii?Persoana comunicativa, deschisa , capacitate rapida de decizie. experienta in vanzari de produse si servicii din domeniul tehnic; permis de conducere categoria B; bune abilităţi de vanzare, prezentare şi negociere; cunostinte operare calculator orientare catre client si rezultate. zona de acoperire MURES- COVASNA - HARGHITADescrierea jobului Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri in zona dedicata; Disponibilitate de deplasare zona MURES- COVASNA - HARGHITA la clientii din portofoliu Stabilirea intalnirilor cu clientii in vederea prezentarii şi promovarii produselor şi serviciilor; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de afaceri cu portofoliul de clienti; Întocmirea, transmiterea si negocierea ofertelor de pret; Relationarea permanenta cu clientii si fidelizarea acestora; Realizarea targetului de vanzari pentru zona dedicataOferim un excelent training initial si
TECH-MASTERS TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari - Tg-mures


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Agent Vânzări Târgu Mureș


Candidatul ideal Agent Vânzări Târgu Mureș Dacă te alături echipei noastre îți oferim: Un loc de muncă stabil; Oportunitatea de a acumula experiență într-o companie multinațională de prestigiu; Lucrul într-o echipa de profesioniști; Traininguri.Ce urmează? Pre-interviu cu Talent Advisor JTI GBS (Global Business Services); Inteviu cu managerul direct și P&C-ul local.Toate profilele vor fi procesate, însă doar candidații selectați pentru următoarea etapă vor fi contactați de pe un număr din Polonia (aici se află unul dintre Centrele de Servicii Globale JTI).Dacă descrierea rolului corespunde cu aspirațiile tale profesionale, aplică acum! Descrierea jobului Responsabil de distribuția, merchandisingul și vânzarea produselor companiei, încasarea în termen a creditelor acordate în piață, dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții existenti și abordarea clienților noi.Cerințe: Minim 1 an experiență în vânzări, preferabil în industria bunurilor de larg consum (FMCG); Studii medii (s
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Reprezentant Comercial și Operațional - Melinda Steel - Ms


Candidatul ideal studii medii; cunoașterea limbii române; experiență comercială și de contabilitate primară reprezintă avantaj; cunostințe de operare PC avansat, în special Excel; persoană cu atitudine pozitivă, sociabilă, dinamică, cu o gândire constructivă orientată spre rezultate; capacitatea de a lucra independent și responsabil, atât individual, cât și în echipă; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului dezvoltarea și menținerea portofoliului de clienți, servirea clienților; efectuarea sarcinilor de facturare; îndeplinirea sarcinilor legate de contabilitate primară / întroducerea datelor; întocmirea diferitelor rapoarte; îndeplinirea altor sarcini administrative aferente punctului de lucru; sprijinirea colegilor din punct de vedere operațional în desfășurarea activităților lor; susținerea activităților legate de vânzări. salariu motivant, fix si variabil (bonus din vânzări); atmosferă placută de lucru intr-o echipa dinamică si ambițioasă, intr-o continua expansiune; tich
MELINDA-IMPEX STEEL SRL

Personal Birou - Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent vanzari- serios, punctual;- cu abilitati de comunicare;- diploma de bacalaureat obligatorie.Descrierea jobului - mentinerea portofoliului de clienti;- preluarea apelurilor clientilor, furnizand informatii sau asistenta;- prelucrarea datelor pe calculator;- procesarea ofertelor de pret si a comenzilor;- ofera consultanta si suport clientilor.Beneficii:- salariu de la 3250 Ron Net + bonusuri din vanzari;- bonuri de masa 40 Ron/Zi;- ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica;- mediu de lucru placut;- posibilitati de promovare;- siguranta locului de munca;- perspective de viitor.Program de lucru: Luni-Vineri 8:00-16:30
SURUB TRADE SRL

Consilier Tehnic Vanzari


Candidatul ideal - Absolvent liceu; eventual studii tehnice; sau experienta in domeniu minim 2 ani;- Experienta in vanzari directe minim 1 an, domeniul reparatii auto sau comercializarea pieselor de schimb;- Cunostinte de operare si identificare piese in programele producatorilor de camioane, reprezinta un avantaj;- Coechipier bun, abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;- Atitudine deschisa, pozitiva si abilitati de planificare, organizare;- Orientare spre solutii si nevoia clientului;- Fluenta verbala;- Loialitate si confidentialitate.Descrierea jobului Responsabilitati:- Identificarea pieselor in programele producatorilor de camioane;- Ofertarea si vanzarea de piese pentru autovehicule comerciale;- Dezvoltarea si mentinerea relatiei cu clientii;- Realizarea targetelor si obiectivelor individuale si ale echipei;- Intocmirea rapoartelor specifice de vanzari;Beneficii:- Colectiv tanar, ambitios, focusat pe dezvoltare si incurajarea initiativei;- Pachet salariual atractiv in fun
TRUCK ELEMENTS EXPRESS SRL

Asistent Vanzari Targu Mures


Candidatul ideal Asistent Vânzări - Magazin Gatta Centrul Comercial Shopping City Târgu Mureș- Persoana ambitioasa, activa, comunicativa, dinamica, prezentabila, capabila sa faca parte dintr-o echipa tanara si de succes.- Bune abilitati de comunicare, planificare si atingere a obiectivelor.- Prezenta de spirit si flexibilitate.- Orientare catre client, spre performanta si dorinta permanenta de dezvoltare profesionala.- Cunostinte de operare pe calculator.- Experienta ca asistent vanzari reprezinta un avantaj.- Studii: minim diploma de Bacalaureat.Descrierea jobului Magazinul Gatta comercializeaza ciorapi de dama, lenjerie intima, pijamale, costume de baie si accesorii.Atributiuni :- Deserveste clientii, prezinta produsele din magazin.- Promoveaza produsele in functie de nevoile si interesele clientului.- Cultiva si mentine relatii pozitive cu clientii si colegii.Oferta (bonusuri, beneficii):- Venitul lunar este format din salariu fix, comision din vanzari plus bonuri de masa.
MONDOROM S.​R.​L.​

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal:Bune abilități de comunicare și convingerePersoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipăCunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) și într-un sistem de ERPConstituie avantaj experiența într-o poziție similarăDescrierea jobului Responsabilități:Asigură suport comercial/ administrativ pentru echipa de vânzăriRăspunde cererilor adresate prin e-mail și telefonAsigură urmărirea şi înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul informaticMenţine contactul cu cliențiiBeneficii:Munca într-o echipă bine închegatăȘcolarizare și trainingDezvoltare profesională și personalăAsigurare medicală privatăPachet salarial motivant și bonuri de masă
UNIPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 596 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Asistent Vanzari Halfprice


Candidatul ideal Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari seniorDescrierea jobului Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari senior
SHOE EXPRESS S.​A.​

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Naturlich


Candidatul ideal Hallo!Iti doresti o noua oportunitate? Naturlich! angajeaza asistenti vanzare mobila si decoratiuni. Cautam persoane deschise, volubile, descurcarete, carora le place frumosul si sunt dispuse sa invete. Recompensele nu vor intarzia sa apara.Vei avea un avantaj daca ai experienta in vanzari si/sau in emitere facturi.Descrierea jobului Ce ai de facut? Stabilesti cu clientii nevoile si propui solutiile potrivite de mobilare, preiei si inregistrezi comenzile, finalizezi vanzarea, emiti factura, incasezi. Dupa un scurt training, vei vedea cat este de simplu!Vei beneficia de un pachet salarial atragator.Pentru mai multe detalii, te asteptam in magazin.
2B GROUP

Agent Vanzari


Candidatul ideal CERINȚE:Studii medii sau superioare (constituie un avantaj);Cunoștințe operare PC (Windows, Microsoft Word și Excel, Internet);Persoană dinamică cu bune abilități de comunicare și negociere;Persoană motivată, cu implicare în activitatea pe care o prestează;Prezență agreabilă;Capacitate de asimilare rapidă;Experiență în domeniul vânzărilor (de preferat experiență în vânzarea de scule electrice, utilaje de construcții, echipamente termice);Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului ANUNTUL ESTE DISPONIBIL PENTRU: 1 POST LA BRASOV , 1 POST LA ALBA IULIA si 1 POST LA TARGU MURESRESPONSABILITĂȚI:Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și noi;Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;Identificarea nevoilor clienților; Întocmirea ofertei,;Prezentarea ofertei,;Negociere,;Încheierea vânzării;Acordarea asistenței din punct de vedere tehnic și comercial clienților;Căutarea de
EPINVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 2811 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta Excelente abilități de comunicare și relaționare int
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 581 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal - persoana organizata si serioasa- fire prietenoasa si comunicativa- aspect ingrijit, limbaj civilizat, rabdare si bun simt- capacitatea de a invata permanent lucruri noi- sa initiati cu usurinta interactiuni cu persoane noi- sa fiti orientat catre rezultate, cu capacitatea de a lucra autonom, dar si in cadrul unei echipe- sa aibă minim studii medii- sa aiba cunoștințe PC minime- experienta anterioara pe un post similar ar fi apreciata, dar nu e obligatorieDescrierea jobului - administrarea magazinului- vanzarea produselor companiei parcurgand toti pasii de vanzare, de la identificarea nevoilor clientului si consilierea in alegerea produsului potrivit pana la incasarea contravalorii produselor achizitionate si operarea acestora in sistemul de contabilitate- mentinerea relatiei cu clientii existenti si furnizarea catre acestia a suportului post vanzare- atragerea de noi clienti- Programul de lucru va fi creat pe baza preferințelor echipei.
MAI BIOPLANT SRL

Media netă estimată pe baza celor 614 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari In Librarie Si Coordonatori de echipa


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 102 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.