Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Sales Assistant in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Sales Assistant in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Assistant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Assistant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Senior Achizitii - Constructie Spatii Industriale


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat studii tehnice (ex. specializarea Constructii sau Instalatii) Experienta anterioara in achizitii tehnice - pentru constructii spatii industriale/civile: Contact cu furnizori din zona de constructii civile si constructii industriale: Panouri sandwich, beton-armat, constructii metalice; Tamplarie (PVC, aluminiu); Inchirieri de utilaje (macarale, stivuitoare, platforme de ridicare, manitou) Desen tehnic: intelegere cote, dimensiuni de gabarit, lanturi dimesionale; amplasament utilaje Specificatii tehnice: intelegere devize si oferte de la constructori Cunoastere legislatie si proceduri organizare licitatii publice - avantaj MS Office nivel bun; cunoastere buna Excel (ex. pivoti, import date vlookup) Experienta anterioara intr-un sistem ERP; SAP – avantaj Limba engleza avansat Expunere anterioara in management de proiect Persoana organizata; abilitati bune de planificare si organizare a activitatii Capacitatea de a lucra cu termene limita si
SANEX SA

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Nivel dorit de experienţă specifică: cel puţin 2 ani experienţă în vânzarea de bunuri de larg consum (vânzarea de produse cosmetice, reprezintă un avantaj).Program de lucru: 8 ore, flexibil, în funcţie de rută şi de zona repartizată, de luni până vineri.Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale; Permis de conducere categoria B; Cunoașterea tehnicilor de vânzări, de negociere, operare PC, reguli privind disciplina de casă (încasare, depunere numerar, emitere chitanţe, facturi), servicii post-vânzare.Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Lucrați independent, dar intr-un mediu de echipă, colaborând cu colegii pentru a împărtăși experiențe și bune practici Adaptarea rapidă la schimbare Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Orientare catre client si excelenta dovedita in relatiile cu clientii; Abilitati excelente de prezentare, ne
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2643 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari Cluj


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Esti comunicativ si iti este usor sa interactionezi cu persoane noi care ar putea sa devina urmatorii tai clienti?Vrei sa te poti bucura de libertate de miscare si sa iti desfasori activitatea intr-o echipa cu un spirit pozitiv si o atitudine constructiva de tipul “putem sa facem”?Daca raspunsul este "DA", nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: excelente abilitati de comunicare si negociere; abilitati de organizare și planificare/ prioritizare; adaptabilitate/flexibilitate; gandire analitica; orientare catre rezultate si solutii; studii superioare finalizate; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: vei avea ocazia sa prezinti si sa vinzi produsele noastre clientilor din regiunea alocata; vei interactiona cu cei mai buni in dom
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Director Vanzari - Judetul Cluj


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor Experienta in vazarea de produse sau servicii agricole reprezinta un avantaj Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti, ferme in regiunea alocata Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai, ferme, in conformitate cu politica comerciala in vigoare Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare Realizarea unor analize de piata privind competitia Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile Urmarirea gradului de satisfactie post-vanzare al clientil
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca o cariera intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.► Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Ce te face potrivit pentru noi?Esti o fire deschisa si activa, organizata, dar mai ales responsabila?Iti plac noile provocari?Detii abilitati de comunicare si negociere? Daca nu, te invatam noi!Esti echilibrat, dispus sa investesti in propria dezvoltare?Esti motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte?Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energic care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera?Ai permis de conducere cateogia B? Masina personala reprezinta un avantaj!Atunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului ► Prezentarea si promovarea produselor companiei.► Negocierea termenilor de vanzare, livrare si plata.► Mentinerea relatiilor cu clientii.Beneficii:Sansa de a avansa pe baza rezultatelor individuale.Parcursul tau la noi → Incepi p
GA HCS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2811 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent De Vanzari Cluj Polus


Candidatul ideal Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Alătură-te echipei dm! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexibil Bonusuri din vânzări Pachet salarial motivant Bonuri de masă
DM DROGERIE MARKT SRL

Specialist Vânzări și Relații Cu Clienții - Fps


Candidatul ideal Locație job: Cluj Napoca, RomâniaCerințe: Experiență anterioară în vânzări sau servicii clienți. Abilități dezvoltate de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și rapid. Orientat către clienți și atenție la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul și prioritățile. Cunoștințe de bază de operare a computerului și a programelor Microsoft Office. Cunoștințe de bază despre domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Preluarea solicitărilor clienților prin e-mail și telefon. Ofertarea rapidă și eficientă a produselor noastre. Furnizarea de consultanță telefonică pentru clienți. Introducerea tuturor informațiilor relevante în sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vânzare și urmărirea acestuia până la finalizarea facturării si încasării. Prospectarea și atragerea clienților din domeniul construcțiilor pentru plasele schelă și plasele de siguranță.Beneficiile postului sunt: Contract de
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj


Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;Experienta de management al unei unitati bancare;Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.Descrierea jobului Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;Realizeaza obiectivel
ALPHA BANK ROMANIA SA

Consultant Logistica Vanzari Masini Noi Skoda/​seat/​cupra


Candidatul ideal Cerinte:• Cunostinte foarte bune de MS Office: Excel, Word, Power Point• Rezistenta la lucrul sub presiune si incadrare in termene limita• Atentie distributiva, multitasking• Capacitate de planificare si auto-organizare• Abilitati de comunicare si invatare rapida• Atentie la detalii si acuratete in lucru cu date/raportari Descrierea jobului Responsabilitati:• Intocmirea si gestionare documente achizitii si livrare auto• Evidenta cheltuielilor pe fiecare masina in parte• Gestionare si intretinerea masini de stoc, drive test si showroom• Intocmirea si gestionarea daunelor de transport• Realizarea platilor necesare achizitie masini• Arhivare documenteBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv tanar• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si acces la servicii medicale• Premii de sarbatori• Training de specializare• Evenimente interne
COMPEXIT TRADING SRL

Consultant Vanzari - Optica Medicala


Candidatul ideal Videt își mărește echipa, noua locatie fiind in Iulius Mall! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:- ești sociabil, îți place să comunici cu clienții;- ai răbdare și acționezi cu calm și diplomație în orice situație;- ai o atitudine pozitivă;- ești corect, serios și onest;- ești vigilent, atent la detalii și îți place să fii proactiv și să vii cu soluții;- ai spirit de echipă și te asiguri că menții o atmosferă plăcută la muncă;- ai studii medii finalizate (BAC)/ superioare;- ai cunoștințe de bază de operare la calculator;- reprezintă un MARE avantaj: experiență anterioară în domeniul opticii.Descrierea jobului - întâmpini și oferi consiliere clienților cu privire la produsele și serviciile noastre;- identifici necesitățile clienților și le of
NOAVIDET SRL

Specialist Vanzari și Relații Cu Clientii - Fps


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Specialist Vanzari si Relatii cu Clientii dedicat si motivat sa se alature echipei noastre dinamica si sa contribuie la extinderea afacerii noastre.Locatie job: Cluj Napoca, RomaniaCerinte: Experienta anterioara in vanzari sau servicii clienti. Abilitati dezvoltate de comunicare verbala si scrisa. Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si rapid. Orientat catre clienti si atentie la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul si prioritatile. Cunostinte de baza de operare a computerului si a programelor Microsoft Office. Cunostinte de baza despre domeniul constructiilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea solicitarilor clientilor prin e-mail si telefon. Ofertarea rapida si eficienta a produselor noastre. Furnizarea de consultanta telefonică pentru clienti. Introducerea tuturor informatiilor relevante in sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vanzare si urmarirea acestuia pana la finalizarea fac
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg care sa se alature echipei noastre, pe postul de Reprezentant Vanzari! Cautam o persoana pasionata de autovehicule, care doreste sa isi dezvolte cunostintele si abilitatile in acest domeniu, alaturi de echipa noastra de profesionisti. Angajatul ideal va comunica eficient cu clientii, prezentandu-le produsele din portofoliu si oferind consiliere tehnica de specialitate.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati· Comunicarea cu clientii si furnizorii· Preluarea de comenzi telefonice, pe cai de comunicare digitala, si pe webshop· Facturarea comenzilor catre clienti· Vanzarea directa in showroom a produselor· Receptionarea marfii· Consilierea tehnica si crearea de oferte catre potentialii clienti· Identificarea pieselor auto in programe de specialitate· Monitorizarea situatiei incasarilor de la clienti· Plasarea de comenzi catre furnizori· Supravegherea activitatii din depozit· Mentinerea unui loc de munca curat si ordonatAbilitatile si ca
METZKOV ENGINEERING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3008 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 885 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Tehnic Vanzari


Candidatul ideal Absolvent(ă) de studii medii/superioare Cunoașterea pachetului MS Office (Word, Excel etc.) Cunoștințe tehnice necesare identificării pieselor de schimb pentru utilaje agricole, industriale și forestiere Experiență în utilizarea programelor de specialitate pentru identificarea pieselor de schimb Abilităţi dе întreţinere şi dezvoltare a relaţiilor cu clienţii Experiență în vânzarea de piese și utilaje agricole sau industriale Experiență relevantă în vânzări B2B Atitudine proactivă, bune abilități de comunicare și relaționare Creativitate, ingeniozitate, flexibilitate în gândire Eficiență și rigurozitate în organizarea activității Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu/avansatDescrierea jobului Participarea activă la elaborarea de strategii și organizarea campaniilor de promovare pentru produsele companiei Analizarea zilnică a comenzilor transmise de către clienți Identificarea şi contactarea potenţialilor clienţi noi, în vederea creșterii portofoliului de clienţi Urm
MAVIPROD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 210 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Medical Vanzari Si Promovare Medicala


Candidatul ideal Companie multinationala in domeniu farmaceutic angajeaza reprezentant vanzari pe farmacii si promovare medicala.Experienta in domeniu este obligatorie.Descrierea jobului Dezvoltarea portofoliului de clienti. Promovarea produselor companiei. Prospectarea pietei tinta si indentificarea de noi clienti. Atingerea obiectivelor calitative si cantitative. Dezvoltarea si fidelizarea portofolului de clienti; Pachet salarial atractiv plus bonus vanzari. Instrumente de lucru: masina, telefon , tableta.
SESDERMA LABORATORY SRL

Consilier Vanzari Chic Ville


Candidatul ideal Nu ai experiența necesară pentru a începe o carieră?Vino în echipa Chic Ville și te învățăm noi!Îți oferim:Mentori care să te ghideze din prima zi în începutul tău de drum; Un program de inițiere foarte bine structurat; Oportunități reale de dezvoltare rapidă; Un mediu de lucru spectaculos!Descrierea jobului Responsabilitati: Interactionezi cu clientii si identifici nevoile acestora si propuni cele mai potrivite soltuii; Promovezi si mentini imaginea companiei prin respectarea regulilor de mercanitizare si marketing, afisand o tinuta profesionala si asigurand o curatenie exemplara a magazinului; Desfasori operatiuni cu casa de marcat, intocmesti acte de contabilitate primara precum si alte rapoarte si situatii la cerere; Oferi ajutor celorlalti membri ai echipei; Esti mereu la curent cu ultimele noutati din domeniu.Iar pe deasupra, iti oferim: Discount-uri speciale pentru produsele din portofoliul companiei; Concursuri cu premii atractive; Tichete de masă; Bonus-uri di
HOME DECOSTYLE SRL

Asistent Vânzări


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 891 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Buyer With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Degree level qualificationExperience in a relevant positionNegotiation/Influencing skills, Analytical skills, Process-oriented mind-set, Technical abilities, Very Good Communication and presentation skills;Proficiency in written and spoken English and GermanExperience with ERP systems, preferably SAPDescrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you be the full-time Buyer with German D&I
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Buyer With Spanish


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Degree level qualificationExperience in a relevant positionNegotiation/Influencing skills, Analytical skills, Process-oriented mind-set, Technical abilities, Very Good Communication and presentation skills;Proficiency in written and spoken English and SpanishExperience with ERP systems, preferably SAPDescrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you be the full-time Buyer with Spanish i
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.