Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

898 Locuri de Munca Sales Consultant in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

898 Locuri de Munca Sales Consultant in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Consultant /​ Commercial Consultant


Candidatul ideal VREI SA ÎNCEPI O CARIERĂ ÎN IMOBILIARE? NOI TE FORMĂM!FII LIDER ÎN PROCESUL DE COMERCIALIZARE! ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!Cu o expertiza de peste 40 de ani in construirea de experiente locative unice in lume, Grupo Herce se numara printre liderii de piata In domeniu, datorita angajamentului fata de calitate si performanta.Alatura-te obiectivului nostru de a crea o viata VIVACITY clientilor nostri.Viziunea organizatiei se focuseaza pe dezvoltarea si bunastarea clientilor VIVACITY, ceea ce ne transforma in lideri ai industriei de real estate.Ce vei aduce tu Cunostinte si pasiune pentru dezvoltarea in domeniul comercial; Cunoașterea canalelor de promovare; Bune cunostinte operare PC; Abilitati de comunicare si organizare a activitatii; Abilitatea de a lucra in echipa; Limba engleza nivel de utilizare profesionala;Descrierea jobului Ce vei face Vei oferi consiliere clientilor in procesul de vanzare; Prezentarea ofertelor potrivite in urma consilierii; Identificarea si impl
VIRES CONSTRUCT SRL

Pre-sales /​ Consultant Tehnic


Candidatul ideal Studii superioareExperienta solida in zona de Suport Tehnic/Ofertare/Vanzare si Customer FacingCunostinte software si hardware,ITCunoasterea pietei si produselor de securitate si IT&CCunostinte de evaluare a costurilor si a profitabilitatiiCunostinte de vanzare,ofertare, contractareCunostinte limba Engleza (minim nivel B2)MS Office nivel mediu; utilizarea softurilor de customer relationship (CRM) si de raportareDescrierea jobului Oferă consultanţă tehnică clienţilor interesaţi de soluţiile companiei;Coordonează procesul de realizare a ofertei tehnice şi se asigură că răspunde cerinţelor clientului;Organizează întâlnirile de proiect pe tot parcursul procesului de ofertare şi contractare;Monitorizează implementarea proiectelor din perspectiva îndeplinirii scopului proiectului;Realizează prezentări /bugetări tehnice, ca răspuns la cerinţele clienţilor potenţiali sau ca răspuns la caietele de sarcini ale licitaţiilor la care compania participă;Este responsabil de analiza d
RASIROM RA

Sales consultant


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 753 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Junior Sales Consultant - It Courses


Candidatul ideal Manpower România recrutează un Sales Consultant pentru un jucător important pe piață, care de 15 ani se ocupă cu educaţia şi certificarea în domeniul IT-ului.În calitate de Sales Consultant Educațional, vei fi prima persoană cu care viitorii cursanți vor lua legătura și de la care vor primi primele informații despre programele noastre educaționale.Ce dorim de la tine? Studii superioare; Cunoaşterea limbii engleze - conversațional; Experienţă de minim 6 luni într-o poziţie de vânzări; Cunostinţe de operare PC; Dorinţă de a lucra şi de a progresa într-o companie multinaţională, aflată în continuă expansiune; Abilităţi excelente de comunicare, de negociere şi o atitudine orientată spre client; Abilități excelente de comunicare, prezentare, convingere și încredere în sine în discuția cu un client; Capacitatea de a încheia efectiv acorduri cu clienții.Descrierea jobului Contactarea clienţilor şi menţinerea relaţiilor cu aceştia; Stabilirea întâlnirilor cu potenţialii clienţ
MANPOWER

JD Edwards Manufacturing and Sales Consultant- Remote


Short company description We are GenpactGenpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI.Get to know us at genpact.com and on LinkedIn, X, YouTube, and Facebook.Genpact in RomaniaWith more than 4,000 employees in our Bucharest, Cluj-Napoca, and Iasi offices, we take pride in being the largest employer and talent developer in the business services industry. Our service portfolio includes eight domains: Finance and Accounting, Order Management, Procurement and Supply Chain, Sales Operations, IT S
Genpact

Asistent(a) de vanzari in magazin de lux din mall Baneasa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Candidatul IdealCerințe:-Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului; Descrierea jobuluiCondiții:-Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture sau 1full+1L-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional; -Contract pe perioada nedeterminata; Responsabilități:-Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat; Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari. Descrierea companieiBALIZZA este un nume binecunoscut în moda internaţională, cu creaţii care se distribuie în magazine din î
OFY GRUP SRL

Consultant vanzari /​ contabil primar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 LEI pe lună
Candidatul IdealCandidatul ideal pentru această poziție ar trebui să fie o persoană motivată, cu o atitudine proactivă și orientată către rezultate. Ne dorim să lucrăm alături de cineva care să fie pasionat de domeniul economic și să fie dornic să învețe și să se dezvolte continuu. Abilitățile excelente de comunicare și gestionare a relațiilor interpersonale sunt esențiale, deoarece aceasta este o poziție în care interacțiunea cu colegii și clienții este constantă. Candidatul ideal ar trebui să fie organizat, atent la detalii și să aibă capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant. De asemenea, apreciem înalt atitudinea pozitivă și dorința de a contribui activ la succesul echipei și al companiei în ansamblu. Punct de lucru in Afumati , Ilfov. Descrierea jobuluiAsistentă Administrativă și Contabilă Cerințe:Studii superioare în domeniul vanzărilor sau similar;Cunoștințe primare în vanzari și gestiune;Experiență sau familiaritate cu procesul de facturare;Abilități î
IDEAL GLAMOUR BUSINESS SRL

Specialist Achizitii Internationale (China)


Companie verificată
Aplica rapid
Firma noastra cauta un Specialist in Achizitii-Private Label si/sau dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste. Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator. Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru ambalarea cadourilor,
Ginza Invest SRL

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Agent Vanzari - Teren


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Candidatul Ideal:Experienta in vanzari (minim 6 luni) in relatii B2B si B2CPermis de conducere categoria BAbilitati excelente de comunicare si negociereRezultate demonstrabile in vanzariEnergie si entuziasm care ii vor ajuta sa isi motiveze clientii si sa incheie vanzareaAbilitati de lucru in echipa: comunicare, colaborare, responsabilitate, flexibilitate Descrierea jobului:Datorita cresterii dinamice a companiei noastre, cautam un candidat pentru un post de reprezentant de vanzari TEREN Rolul tau:Prezentarea si promovarea produselor companieiProspectarea pietei si contractarea clientilor noiMentinerea relatiilor cu clientii Beneficii:Pachet salarial compus din parte fixa + comisioaneMasina de serviciu Laptop si telefon de serviciu
MGT PRELUCRARE SRL

Agent vanzari teren Bucuresti Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Bucuresti Ilfov Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Reprezentant Vânzări - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi? HR Design recrutează un Reprezentant Vânzări pentru o companie cu o istorie de 30 de ani în construcția de piscine și echipare centre wellness, cu soluții complete pentru clienții săi, de la consultanță în dezvoltarea proiectului până la implementare și suport post-vânzări, din București! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să ai carnet de conducere categoria B Competențele cheie pe care le căutăm:* ai experiență demonstrată de 3-4 ani în vânzări, de preferat în domeniul arhitecturii, construcțiilor și hotelier* ai cunoștințe de operare pe calculator (programe de tip CRM) și limba engleză la un nivel mediu Reprezintă un avantaj d
HR Design Consulting

Reprezentant Vânzări Zonal - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți plac mașinile electrice și vrei să promovezi tranziția spre un viitor mai sustenabil? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie de instalări, mentenanță și dezvoltare rețea de stații fixe pentru alimentare mașini electrice, din Arad - un Reprezentant Vânzări Zonal - București! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare/master* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra, atât timp cât fiecare își asumă propriile responsabilități* să ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză la nivel mediu Competențele cheie pe care le căutăm:* ai 3-5 ani experiență de vânzări în domeniul tehnic/electric (componente electrice, electronice sau similare)* ideal, ai experiență de vânzări de stații electrice și
HR Design Consulting

Consilieri vanzari Sinsay Galeriile Titan norma 6 ore/​zi


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Reprezentant vanzari/​Casier pariuri Stanleybet Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 2900 LEI pe lună
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci?       Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;      Să ai studii medii finalizate;      Să te descurci cu calculatorul;      Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. Ce trebuie sa stii?     Vei opera intr un sistem specific de pariere;      Vei emite si vei valida tichetele de pariere;      Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile;      Vei gestiona zilnic incasarile. Ce iti oferim?       SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu;       
Stanleybet

Consilier vanzari Sinsay Drumul Taberelor


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Consilieri Vanzari Sinsay Veranda Mall


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Consilieri vanzari Sinsay Afi Cotroceni


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Consilieri vanzari Sinsay Park-Lake


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Junior Specialist Achizitii /​ Buyer


Descrierea jobului Cautam un Junior Specialist achizitii non-comerciale pentru unul dintre clientii nostri. Contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Esti candidatul potrivit daca ai: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Experienta in achizitii non-comerciale constituie un avantaj Cunostinte utilizare functii Microsoft Excel: Pivot Table, Vlookup. Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Abilitati de comunicare si negociere; Atitudine proactiva, centrata pe identificarea de solutii; Dorinta de crestere si evolutie profesionala.Responsabilitati: Mentine relatii de colaborare cu furnizorii existenti si identifica noi furnizori; Negociaza cu furnizorii conditiile de achizitie, preturile si termenele de plata; Efectueaza comenzile si urmareste termenele de livrare; Verifica stocurile pentru a evita situatiile de “out of stock”; Colaboreaza cu celelalte departamente; Intocmeste rapoarte periodice.Salariu si beneficii
EUROANSWER SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.