Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

133 Locuri de Munca Sales Consultant in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

133 Locuri de Munca Sales Consultant in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari - Promenada Mall Craiova


Candidatul ideal Consilier Vanzari BKS by Seroussi - Promenada Mall CraiovaSales Assistant - Retail Experiența în domeniu este necesară Referințe de la locurile de muncă anterioareDescrierea jobului Sales Assistant - Promenada Mall CraiovaConsilier Vanzari Rеalizаrеа obiеctivelor de target alе mаgazinului si plаnul de visuаl merchаndising in conformitate cu instuctiunilе sediului; Oriеntаrе cаtrе cliеnt; Abordarea clientului si indrumarea acestuia catre produsele de care are nevoie; Activitati la casa de maracat: incasare, intocmirea actelor contabile; Activitаti dе depozit: stocаre, aranjare, verificare, receptie, transfer de marfa.Beneficii: Salariu atractiv (incepând de la 3.000 LEI NET) Bonusuri în funcție de performanță (procent din vânzări) Mediu plăcut de lucru TrainingProgram:Luni - Vineri se lucrează în ture de 6 ore: De la 10 la 16 De la 16 la 22. Weekend-urile (Sâmbătă și Duminică) se lucrează integral, de la 10 la 22 , cu weekendul următor liber SAU Sâmbăta integral, de la
CRANMI IMPEX SRL

Agent Junior Vanzari


Candidatul ideal Ce cautam la tine, cel care doresti sa faci parte din echipa noastra ? In primul rand sa ai disponibilitate pentru deplasari, vei pleca luni si te vei intoarce vineri; In al doi-lea rand sa iti doresti sa muncesti, pentru ca prin munca aduci valoare echipei; Sa fii disciplinat, sa ai simt de raspundere, auto-didact si orientat catre rezultate, pentru ca asta iti va aduce succesul; Fire extroverta, mereu cu zambetul pe buze, capabil sa conduca conversatia in functie de client; Daca in plus esti si o fire convingatoare, asta iti va aduce multi bani pe langa salariu.Descrierea jobului Vei castiga in mana incepand de la 3.500 de lei si pana la 8.000 de lei chiar si peste (sume reale, pe care le castiga colegii nostri in acest moment, in plus nu este nevoie de experienta ci doar de abilitatile tale de "vanzator") Program usor, se pleaca lunea pe teren si vinerea ne intoarcem, ziua de luni este dedicata organizarii si plecarii, apoi avem prezentarile de marti pana vineri iar
EMT SOLUTIONS SRL

Consilier Vanzari Energie Si Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fac
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Agent Vanzari Candidatul ideal Experienta in domeniu este obligatorie; Bune abilitati de comunicare si relationare; Abilitati de vanzare,negociere si orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Studii medii finalizate; Permis de conducere-cat.B.Ce oferim noi? un mediu de munca activ cu posibilitati multiple de dezvoltare; masina+telefon de serviciu; pachet salarial format din:salariu de baza 2500 lei+bonuri de masa +bonusari intre 4000-8000 lei.Descrierea jobului Obiectivul principal:Realizarea volumelor de vanzari in zona alocata si gestionarea portofoliului de clienti respectand standardele si politicile companiei.Responsabilitati principale: preia comenzi, identifica produse conform solicitarilor, pregateste si prezinta ofertele de pret; realizeaza targetul si obiectivele de vanzari; administrarea si incasarea soldurilor din piata; promovarea produselor companiei si atragerea de noi clienti; intocmirea de rapoarte de vanzari si vizite zilnice la clienti conform ru
NIEGO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2806 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari Judetul Dolj


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de dezvoltare personala;Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivataCapacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme;Excelente abilitati de comunicare si negociere;Permis de conducere categoria B;Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare;Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare;Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute;Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetelor de vanzari.Beneficii/i
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari B2b - Vodafone Business


Candidatul ideal · Comunici eficient: iti exprimi clar ideile si iti poti ajusta discursul la situatie si audienta· Iti cunosti piata: intelegi in detalii fine piata in care activezi, tendinte si ce o influenteaza, si stii sa prioritizezi actiunile si bugetele in consecinta, pentru a fi mai eficient· Identifici si formulezi clar nevoia Clientului: Esti capabil sa creezi valoare pentru Client prin identificarea, clarificarea si prioritizarea nevoilor acestuia· Formulezi si prezinti solutii: creezi valoare “win-win” pentru Client, prin oferirea dе solutii potrivite nevoilor si prin prezentarea acestora intr-un mod convingator· Castigi increderea: ai abilitatea dе a conduce o conversatie dе business in directia dorita· Auto cunoastere si auto dezvoltare: esti capabil sa iti atingi targeturile si sa te integrezi in echipa prin intelegerea emotiilor proprii si ale celorlalti, precum si prin folosirea acestor informatii pentru a influenta perceptii si comportamenteDescrierea jobului Angаjam
ANDREGAB MERCATO S.​R.​L.​

Agent Achizitii Materiale De Constructii


Candidatul ideal - atitudine pozitiva;- initiativa;- atentie deosebita la detalii;- excelente abilitati de comunicare si negociere;- capacitate de incadrare in termene limita;- persoana dinamica si orientata spre rezultate;- excelente abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office, Internet Explorer, etc.);- cunostinte de limba engleza; candidatul trebuie sa poata purtaliber o conversatie in limba engleza;- cunoasterea sistemului ERP TeamApps constituie avantajDescrierea jobului - lansarea comenzilor catre furnizorii de marfa interni si externi;- interogarea reprezentantilor producatorilor cu care colaboram in privinta verificarii interactive a disponibilitatii anumitor produse in stoc;- mentinerea legaturii cu transportatorii interni si externi si urmarirea graficului de transport aferent comenzilor;- verificarea rotatiei stocurilor;- verificarea facturilor emise de funizori.- asigura si urmareste circuitul informational al comenzilor intre departamentele companiei;- asigura si ur
DISTRICT SUD SRL

Sales Assistant - Tom Tailor - Promenada Craiova


Candidatul ideal Ne-ar placea ca viitorul nostru coleg sa aiba: Experienţa anterioară în fashion retail este dе preferat, dar nu obligatorie Fire comunicativă și sociabilă Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia Dorinta de a lucra in ture Pasiune pentru modă şi styling Orientat către rezultate Pregătit pentru un job în ture Plăcere dе a lucra în echipă Cunoştinţe elementare dе matematică şi aptitudini dе utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului Ceea ce oferim in schimb : Un mediu de lucru activ, dinamic si cu posibilitati multiple de dezvoltare si promovare Formare in propriile magazine conform standardelor TT Oportunitatеa dе a lucrа pentru unа din cele mai cunoscute compаnii intеrnaţionale din domeniu Responsabil de toate task-urile ce tin de produs, vanzarea acestuia si de aspectul magazinului insa nelimitandu-ne aici Pachet salarial fix Tichete de masa Bonus la atingerea targetului pe magazin Reducere de angajat de 30% Uniforme gratuite la fiecare schimbare de se
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Agent Vanzari B2b


Candidatul ideal Companie de distributie a produselor pentru constructii, amenajari interioare si exterioare cu sediul in Craiova (5 magazine proprii), este in cautarea unei persoane ce va ocupa postul de Reprezentant vanzari in Magazinul situat in strada Imparatul Traian, magazin specializat in vanzarea de usi interior / exterior, parchet, tapet, cornise si profile decorative, perdele si draperii, etc.)Cerinte:- Minim studii medii;- Persoana dinamica, ordonataAptitudini, Abilitati si Deprinderi:- Abilitati de comunicare orala si scrisa;- Rigurozitate si atentie la detalii;- Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;- Initiativa si abilitati de “Problem solving”;- Spirit de observatie, selectarea informatiilor si interpretare obiectiva;- Adaptabilitate si flexibilitate;- Rezistenta la stres;- program gestiune - Team Apps (sistem ERP)- Cunostinte operare PC: Word, Excel, mail.Experienta profesionala:- Experienta intr-un post similar minim 2 ani;Avantaje:- Pos
DISTRICT SUD SRL

Consultant Vanzari Magazin Naturist & Bio


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui persoane pasionate, dedicate și informate care să se alăture echipei noastre la magazin Remediu din Kaufland Craiovita, un brand renumit în domeniul sănătății și wellness-ului. Căutăm un Consultant pentru Sănătate și Wellness care să ofere clienților noștri consultanță informativă și să îi îndrume către un stil de viață sănătos, bazat pe produse naturale. Candidatul ideal ar trebui să fie familiarizat cu tendințele actuale și conceptele legate de produsele naturale pentru sănătate și să poată comunica aceste cunoștințe cu clienții într-un mod informativ și educativ.Cerințe:Cunoștințe de bază în operarea PC-ului.Abilități excelente de comunicare și relaționare.Inițiativă și pasiune pentru un stil de viață sănătos, alimentație și suplimente naturale.Descrierea jobului Responsabilități:Consilierea clienților privind produsele și soluțiile noastre pentru sănătate și wellness.Identificarea nevoilor clienților și prezentarea produselor potrivite pentr
BIONATIV SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Cerinte:- Studiile superioare in domeniul tehnic (Instalatii, Constructii) constituie un avantaj;- Experienta in vanzari de minim 2-3 ani;- Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;- Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia;- Ambitie si perseverenta in realizarea obiectivelor;- Limba engleza nivel mediu-avansat;- Capacitate de lucru individual, cat si de integrare in echipa.Descrierea jobului - Desfasurarea activitatii - la birou;- Dezvolta segmentul de piata-instalatii industriale si sisteme de irigatii;- Identificare proiecte, prezentare si ofertare;- Intocmeste rapoarte specifice activitatii de ofertare si vanzari.Se ofera:- pachet salarial motivant (salariu fix + comision lunar)+ prima anuala;- telefon de serviciu;- sansa unei cariere de succes intr-o companie nationala cunoscuta in domeniu.
ALL INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3219 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare de preferinta in domeniul economic, constructii - constituie un avantaj.- Experienta anterioara in specialitate intr-o companie de profil, ca specialist achizitii, minim 2 ani -constituie un avantaj.- Notiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft Office.- Capacitatea de a sintetiza informatia si de a o prezenta catre management.- Abilitati de comunicare si negociere cu furnizorii.- Abilitati de organizare si prioritizare.- Persoana dinamica, eficienta, care respecta termenele limita.- Orientat catre rezultate, proactiv.Descrierea jobului - Asigura achizitia de produse, materiale si echipamente necesare in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat si specificatiile produselor / materialelor solicitate, centralizeaza necesarele de achizitie, selecteaza si evalueaza diversele oferte si canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri.- Pastreaza legatura cu furnizorii existenti si consolideaza relatia cu acestia.- Identif
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1685 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Ești în căutarea unei oportunități de carieră în vânzări? Ești pasionat de interacțiunea cu oamenii și ai abilități excelente de comunicare? Ei bine, noi suntem în căutarea ta!Responsabilitățile tale:Promovezi și vinzi produsele noastre printr-o interacțiune directă și plină de energie cu clienții.Identifici și dezvolți noi oportunități de vânzare prin construirea și menținerea relațiilor cu clienții noștri.Îți depășești constant obiectivele de vânzare pentru a contribui la succesul echipei noastre.Cerințele tale: Abilități excelente de comunicare și negociere.Capacitatea de a lucra eficient în echipă și de a atinge obiectivele de vânzare.Flexibilitate și adaptabilitate într-un mediu dinamic.Abilități bune de organizare și gestionare a timpului.Permis de conducere categoria B.Ce oferim:Un pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane și bonusuri pentru performanțe.Oportunități de avansare în cadrul companiei.Mediu de lucru dinamic și plin de provocări.Dezvoltare person
AC INVEST DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2830 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Vanzari Energie și Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine. Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fa
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Consultant Vanzari - Showroom Craiova


Candidatul ideal Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți
EMAG

Sales Assistant - Promenada Mall Craiova


Candidatul ideal Consilier Vanzari BKS by Seroussi - Promenada Mall CraiovaSales Assistant - Retail Experiența în domeniu este necesară Referințe de la locurile de muncă anterioareDescrierea jobului Sales Assistant - Promenada Mall CraiovaConsilier Vanzari Rеalizаrеа obiеctivelor de target alе mаgazinului si plаnul de visuаl merchаndising in conformitate cu instuctiunilе sediului; Oriеntаrе cаtrе cliеnt; Abordarea clientului si indrumarea acestuia catre produsele de care are nevoie; Activitati la casa de maracat: incasare, intocmirea actelor contabile; Activitаti dе depozit: stocаre, aranjare, verificare, receptie, transfer de marfa.Beneficii: Salariu atractiv (incepând de la 3.000 LEI NET) Bonusuri în funcție de performanță (procent din vânzări) Mediu plăcut de lucru TrainingProgram:Luni - Vineri se lucrează în ture de 6 ore: De la 10 la 16 De la 16 la 22. Weekend-urile (Sâmbătă și Duminică) se lucrează integral, de la 10 la 22 , cu weekendul următor liber SAU Sâmbăta integral, de la
CRANMI IMPEX SRL

Agent Vanzari - Craiova


Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat Experienta in domeniul tehnic sau experienta in vanzari (minim 2 ani) Permis auto categoria B (minim 1 an) Disponibilitate pentru deplasari Abilitati: de comunicare, time management, responsabilitate, relatia cu clientul, rezistenta la stres, dezvoltare personala, negociere.Descrierea jobului Atingerea planurilor de vanzari si de incasari aferente clientilor alocati Promovarea si vanzarea produselor din oferta TEMAD Mentinerea unei relatii profesionale productive cu clientii alocati Acordarea de suport tehnic clientilor Mercantizarea produselor in magazine conform standardului companiei Prospectarea continua a pietei si identificarea potentialilor clienti; Respectarea politicii de vanzari a companiei TEMADBeneficii Oferite: Pachet financiar compus din salariu fix si bonusuri Tichete de masa Masina de serviciu Telefon de serviciu
TEMAD CO SRL

Agent Vanzari Dolj


Candidatul ideal Persoana tanara dinamica,organizata, stabila,cu spirit de observatie, dornica dе afirmare, abilitati dе comunicare, rezistenta la stres si program prelungit.Descrierea jobului Mentinеreа si dеzvoltareа portofoliului de cliеnti.Prezentarea si promovarea produselor oferite de companie.Crеstеrеa sortimеntatiеi si a vаlorilor de vаnzаrе, aigurareа mercantizarii produselor.O importantа deosebita se acorda monitorizarii soldurilor si a situatiei financiare a clientilor.Beneficiaza de masina de servici, decont de telefon mobil, salariu motivant in functie de rezultate.
SAFF TRADING SRL

Reprezentant Vanzari Lentile


Candidatul ideal - experienta in domeniul opticii medicale / cunoasterea produselor si a caracteristicilor specifice brandului reprezinta un avantaj;- studii superioare absolvite;- excelente abilitati dе comunicare, prezentare si persuasiune;- dinamism si determinare in atingerea obiectivelor;- permis auto categoria B;- disponibilitate pentru deplasari;- domiciliul stabil in Craiova.Descrierea jobului - prezеntаreа si promovаreа produsеlor conform politicii companiеi;- mentinerеа si dezvoltаrеa relatiilor cu cliеntii;- idеntificarea dе noi/potеntiali cliеnti, intocmirеa bаzei de date cu acestia;- respectarea si implementarea politicii de vanzari a companiei;- monitorizeaza evolutia pietei si a competitorilor pentru produsele specifice;- zona de lucru : GJ, VL, AG, DB, MH,DJ,OT.
RHEIN VISION SRL

Reprezentant Vanzari Lentile


Candidatul ideal - experienta in domeniul opticii medicale / cunoasterea produselor si a caracteristicilor specifice brandului reprezinta un avantaj;- studii superioare absolvite;- excelente abilitati dе comunicare, prezentare si persuasiune;- dinamism si determinare in atingerea obiectivelor;- permis auto categoria B;- disponibilitate pentru deplasari;- domiciliul stabil in Craiova.Descrierea jobului - prezеntаreа si promovаreа produsеlor conform politicii companiеi;- mentinerеа si dezvoltаrеa relatiilor cu cliеntii;- idеntificarea dе noi/potеntiali cliеnti, intocmirеa bаzei de date cu acestia;- respectarea si implementarea politicii de vanzari a companiei;- monitorizeaza evolutia pietei si a competitorilor pentru produsele specifice;- zona de lucru : GJ, VL, AG, DB, MH,DJ,OT.
RHEIN VISION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 133 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.