Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

112 Locuri de Munca Sales Consultant in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

112 Locuri de Munca Sales Consultant in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari - Showroom Interioo


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA SI CAUTAM COLEGI "COOL" in departamentul VANZARI Studii medii sau superioare Persoană organizată, ordonată, meticuloasă si capabila sa lucreze in echipa Avantaj dar nu constituie conditie de baza experiența pe domeniu Capacitate de comunicare si relationare interumana ridicata Dorinta in creeare unei cariere pe domeniu, a unei colaborari pe termen lung. Serios, disciplinat si carismatic.Descrierea jobului Asculta nevoile clientului si ofera consultanta profesionista si onesta in gasirea de produse adecvate spatiului ce urmeaza a fi amenajat Preia necesarul de marfa al clientului si-l rezerva in sistemul informatic sau transmite departamentului achizitii, dupa caz. Interactioneaza cu celelalte departamente pentru buna consiliere si buna desfasurare a procesului de vanzare. Abilitățile de comunicare si socializare cu clientul, de ascultare a nevoilor lui legate de produse sunt aptitudini foarte importante care duc cert la crearea unui proces de vanzare si
TODOCERAM RETAIL S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Zoocenter Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Consilier Vanzari Tezyo Oradea


Candidatul ideal Consilier vanzari Tezyo Oradea,Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Consilier vanzari Tezyo Oradea,Ceea ce cautam noi:- coleg entuziast si pasionat de moda pentru a promova/vinde brandurile noastre;- coleg cu abilitati de comunicare, sociabil, politicos pentru a consilia clientii nostri si a gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce of
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Reprezentant Vanzari Piese Pentru Utilaje Agricole


Candidatul ideal calitati excelente de comunicare si negociere; ideal cunosterea sectorului agricol experienta in vanzari directe; cunostinte bune operare PC; ideal cunostinte in domeniul pieselor de schimb sau a utilajelor agricole; cunostinte de limba engleza - nivel mediu; permis de conducere cat. B; disponibilitate la deplasari; persoana organizataAvantaj: Ideal experienta in vanzarea pieselor/utilajelor cunostinte tehnice si de identificare pieseDescrierea jobului administreaza si dezvolta portofoliul de clienti in zona arondata (Prahova si adiacent) prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii; stabileste si participa la intalnirile cu clientii; participa la negocieri, monitorizeaza derularea contractelor; cunoaste temeinic caracteristicile produselor comercializate; urmareste realizarea planului de vanzari propune, participa si se implica activ in actiuni de promovare (ex: organizarea de demonstratii in teren, exp
MUNAX SRL

Sofer Distributie/​electrician/​service Mobil și Reprezentant Vanzari-callcenter-facturist


Candidatul ideal Sofer distributie / Electrician de Intretinere si Reparatii - Service MobilCandidatul IdealCerințe:- permis categoria B;- experienta in domeniu constiute avantaj;- abilitatea de a asculta;- persoană ambitioasă, organizată, - capacitatea de a rezolva rapid și corect problemeleapărute;- capacitatea de a prioritiza sarcinile;Reprezentant Vanzari-CallCenter-FacturistCandidatul Ideal- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;- Cunostinte facturare in program Saga constituie avantaj- Cunostinte operare PC, Microsoft Office;- Experienta in vanzari constituie avantaj- Atentie la detalii;- Flexibilitate si adaptabilitate;- Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat;- Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona.Descrierea jobului Sofer distributie / Electrician de Intretinere si Reparatii - Service MobilDescrierea jobului- sa lucreze conform procedurilor firmei;- sa realizeze livrări, lucrari de mentenanta intretinere si reparatii la pr
MOVE ECO S.​R.​L.​

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Zona Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare. Experiență relevantă într-un post similar, preferabil în domeniul materialelor de construcții. Abilități de negociere, tehnici de prospectare și vânzare. Înțelegerea aspectelor financiare ale afacerii. Excelente abilități de comunicare, prezentare și relaționare. Spirit de echipă și orientare către client. Inițiativă și orientare către rezultat. Cunoștințe operare PC (MS Office) și limba engleză (nivel intermediar). Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru călătorii.Descrierea jobului Responsabilități principale: Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți prin identificarea de noi oportunități de afaceri în zona de responsabilitate (județele Bihor, Arad, Sălaj). Promovarea produselor și a imaginii companiei în relațiile cu clienții actuali și potențiali. Realizarea de oferte și negocierea termenilor contractuali, în conformitate cu regulile interne și limitele de responsabilitate. Urmărirea derulării contractelor și asigurare
XELLA RO SRL

Asistent Vanzari - Scule,​ Echipamente,​ Utilaje,​ Accesorii


Candidatul ideal Nivel Studii – medii sau superioare, specialitate marketingNivel de inteligenta – peste medieInstruire – specifica activitatii de vanzareExperienta ideala – minim 2 aniAbilitati – cunostinte operare PC (pachet MS Office si utilizare ERP), foarte buna comunicare si relationare, buna planificare, organizare si executie, personalitate puternica, gandire pozitiva, amabilitate, politete si eficienta, responsabilitate, ordine si corectitudine, seriozitate, creativitate, persuasiune, capacitate de aplanare a starilor conflictuale, perserverenta, fluenta verbalaAptitudini – capacitate de invatare, lucru cu documente, negociere, atentie selectiva concentrata si distributiva, analiza si sinteza activitatii in scopul imbunatatirii acesteia prin propuneri pertinente, planificare si organizare, eficienta, spirit de echipa.Cunoasterea pietei de profil si a produselor si serviciilor ofertate precum si a procedurilor interne ale firmei.Activitatea se desfasoara la sediul companiei in
CRIANO EXIM SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal • Intelegeti valoarea in timp a banilor• Procesul de achizitie nu se refera doar la negocierea preturilor, ci mai mult la obtinerea bunurilor dorite in locul dorit, la momentul si pretul potrivit• Totul este important in achizitii: o mica parte lipsa dauneaza unui proiect mare• Sa nu va fie frica sa discutati cu furnizorii - sunati si cereti orice aveti nevoie fara nici o teama- Excelente abilitati de comunicare, negociere, interrelationare si cooperare- Limba engleza la nivel avansat- Cunostinte operare PC la nivel avansat- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Rapiditate si acuratete in procesarea informatiilor- Seriozitate, proactivitate- Spirit analitic, atentie la detaliiDescrierea jobului Lucrul in echipaIntelegerea regulilor si consecintelor INCOTERMSNegocierea contractuluiElaborati contracte de la zeroGasiti punctele critice in contracteComparati nu numai preturile, ci si costul totalIntelegeti adevarata valoare a reducerilorObtineti cel mai mic cost disp
NOVATEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1663 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte operare PC; Pachet Microsoft Office - in special Excel; Engleza nivel mediu,Descrierea jobului Responsabilitati: Creare, plasare, operare, urmarire comenzi; Actualizare, operare, urmarire gestiune; Comunicare/colaborare eficienta cu furnizorii; Analiza stocurilor, tendintelor de consum.Beneficii: Salariu motivant; Majorari anuale in functie de performante; Pachet de beneficii atractiv (tichete de masa de 35 lei/zi, transport gratuit, al 13 - lea salariu, posibilitatea de a servi o masa calda); Posibilitatea dezvoltarii profesionale in companie; Mediu de lucru placut.
CLASS FURN ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1603 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consilier Vanzari Enzo Bertini Lotus Mall Oradea


Candidatul ideal Vino în echipa dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Consilier Vanzari Proiecte (on-site)


Candidatul ideal Candidatul ideal: Excelente abilități de comunicare, relaționare și persuasiune; Experientă – minim 3 ani iî vânzări/management al produselor; Cunoștinte în domeniul materialelor de construcții/amenajări interioare; Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Studii medii (cu diploma de Bacalaureat) sau superioare de profil industrial/construcții; Abilități de lucru in echipa; AVANTAJ Limba engleza/maghiara nivel mediuDescrierea jobului Descrierea jobului Menține legatura cu clienții existenți și identifică noi clienți potențiali; Crește și îmbunățăteste baza de date a clienților companiei; Prezintă clienților produsele din portofoliu și promoveaza imaginea companiei Implementează strategia de vânzare pentru îndeplinirea target-ului și urmarește fidelizarea clienților Contribuie direct la extinderea business-ului, creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită.Beneficii Pachet salarial motivant Dezvoltare profesională continuă Echip
FOX TOOLS S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal Bune abilitati dе comunicare si adaptare. Disponibilitate deplasări pe tot teritoriul României Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii Permis conducere – Categoria B Experientă în operare PC (word/email)Descrierea jobului Descriere job: Agent vânzări MAGSY (contactare clienți, prezentare, ofertare, contractare) Vei promovа companiа și produsеle noastrе. Vei vizita și căuta cliеnți pеntru a prеzenta, propunе și vei oferi prosusele potrivite / soluția de separare magnetică potrivită. Zona vizată: RomâniaBeneficii: Salariu fix + comision din vânzări Tichete de masă / diurne Laptop și telefon de serviciu Mașină de serviciu
MAGSY RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2711 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Buyer (with English & German)


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: Time Management skills High Level of Negotiating & Influencing competences Understanding of Quality Management & Problem-Solving principles Knowledge of Strategic Sourcing and Tendering Understanding of Procurement KPIs Knowledge of Commodity Management Cost Analysis / Value Analysis Techniques skills Awareness on Risk and resilience in the Supply Chain Understanding of Suppliers processes and technologies Knowledge of Digital Procurement ICT Tools, SAP is mandatory; Supplier Performance Management Contracts & Contract Management Understanding of Supplier Development methodologies Financial management for the supply chain Supplier Relationship Management Technical skills, like interpreting technical drawings, basic knowledge about manufacturing treatments and tools.Behavioral Competencies: Ability to work in a dynamic, multicultural environment Flexible and able to work cross-cu
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service /​ Asistent Vanzari /​ Secretariat - Office


Candidatul ideal Persoana proactiva, dornica sa lucreze in echipa, deschisa la noi proiecte online sau offline.Solicitam abilitati in operarea PC & Web, limbaj si comunicare excelenta.Descrierea jobului Asigura suport clientilor care plaseaza comenzi online sau solicita informatii despre comenzi, facturi, livrare, preturi, etc (e-mail sau telefon)Supervizeaza si listeaza comenzile intrate in sistemul ERP din magazinul online sau de la agentii din teren.Consiliaza clientii care solicita informatii legat de produse , oferte de pret sau termene de livrare.Asigura suport informational complet pentru agentii din teren.Se documenteaza si participa activ la identificarea produselor in vederea realizarii de oferte, a cunoasterii produselor comercializate si a produselor nou intrate in vanzare.Utilizeaza un limbaj placut si amabil in conversatiile cu clientii, furnizorii sau angajatii.Plaseaza comenzi la anumiti furnizori alocati, completeaza formularele necesare.Intocmeste documente specifice
OVM PAPER DISTRIBUIE SRL

Reprezentant Vanzari Farmacii Bihor


Candidatul ideal De ce competenţe şi abilităţi ai nevoie pentru a te integra în echipa noastră?Foarte bune abilitati dе comunicare si negociereAdaptabilitate si spirit dе echipaCunostinte pachet MS OfficePersoana entuziasta, pozitiva, motivata, cu spirit de initiativa, orientata spre rezultate si deschisa provocarilorBuna planificare si organizare personalaDisponibilitate pentru deplasariExperienta de cel putin 1 an in piata farma reprezinta un avantajDescrierea jobului Ce responsabilitati vei avea?Promovezi produsele catre cliеntii din zona alocata (Bihor)Contactezi tеlefonic clienţii si ii informezi in cеeа ce priveste ofеrtelеAcoperi judetele alocate, identifici clientii cu potential ( farmacii, clinici etc)Sustii si derulezi campanii promotionaleRealizezi rapoarte periodice privind activitatea desfasurataMonitorizezi activitatea concurentei si aduni informatii necesare atingerii obiectivelorUrmaresti atingerea obiectivelor stabilite, mentinerea portofoliului de clienti si dezvoltar
PHARMA SA

Angajam Agent De Vanzari


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari!Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forteDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritatiCe oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare
VLAVAS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​

Agent Vanzari B2b


Candidatul ideal Ce cautam :Experienta Abilitati de comunicare si negociereOrientare catre obiective si depasirea targetelor de vanzariCunostinte in limba EnglezaPermis auto categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:Identificarea si atragerea de noi clienti.Mentinerea relatiilor cu clientii existenti.Prezentarea produselorNegocierea si incheierea vanzarilorMonitorizarea pietei si a competitieiObiective de vanzariFeedback si rapoarteColaborarea cu echipa de marketingParticipare la evenimenteEducatie si formare in domeniul PetfoodCe oferim:Pachet salarial atractivComision din vanzareOportunitate de a creste in cadrul companieiSuntem deschisi la ideei si oportunitatiProgram de lucru 10:00 - 18:00
CASERTYNA STUDIO SRL

Alatura-te Echipei Noastre Si Devino Profesionist In Vanzari


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzariCum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forteDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritati Ce oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare
VLAVAS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​

Agent De Vanzari In Cautarea Unei Provocari Antreprenoriale


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari!Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forteDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritatiCe oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare
VLAVAS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 112 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.