Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretar in Blaj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretar in Blaj

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Blaj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Blaj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent De Cercetare În Horticultura - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT DE CERCETARE ÎN HORTICULTURA - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C.D.V.VExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BLAJ
S.​C.​D.​V.​V

Firma Apidava Srl Angajeaza Gestionar Depozit


Candidatul Ideal: Studii superioare in domeniul economic; Experienta anterioara sau studii de management pot constitui un avantaj; Cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office ( Excel, Word , Power Point ) si a utilizarii calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza de business; Spirit comercial, orientare catre client; Adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;Abilitati foarte bune de comunicare , coordonare, organizare - planificare, punctualitate, lucru in echipa, persoana cu initiativa Descrierea jobului: Indeplineste functia de gestionar: - Gestionarea materiei prime si a produselor finite primite din sectiile de productie. - Intocmirea documentelor de evidenta a receptiilor cantitative / calitative a materiei prime. - Intocmirea avizelor de insotire a marfii pentru livrarea produselor din magazie. - Asigurarea evidentei stocurilor de materii prime si produse. Beneficii Oferite Mediu de lucru competitiv, atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica. Pachet salarial mo
Vezi alte joburi relevante

Secretara


Candidatul ideal Trebuie sa intruneasca urmatoarele:1. Sa ai experienta relevanta intr-un post similar minimum 2 ani.2. Sa ai o diploma universitara in Stiinte Economice sau Comunicare3. Trebuie sa detii cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC (pachet MS Office, internet).4. Trebuie sa fii o persoana amabila, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor.5. Sa fii o persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa, atenta la detalii.6. Sa ai bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionala.7. De asemenea, trebuie sa vorbesti fluent limba engleza.8. Permisul de conducere este o necesitate.Descrierea jobului 1. Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare).2. Preia si directioneaza apelurile telefonice,3. Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri d
DN AGRAR GROUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 431 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Working Student - HR administration


Company DescriptionDo you want to transform your ideas into beneficial and meaningful technologies? Whether in the field of Industrial Technology or Mobility Solutions, with us you improve the quality of life for people all over the world. Welcome to a place where excellence is made. Welcome to Bosch.Bosch Automotive Blaj is a production unit that started its activity in 2007, under Bosch Rexroth division, for Industrial Technology sector. The plant grew fast, in terms of both buildings and products, and starting with 2012 it began to produce for Automotive Industry, specifically for Chassis Control System and Powertrain Solutions.Our associates give great innovation and quality that is why, from 2020, Bosch Blaj will be lead plant for knock sensors. Blaj is one of the three plants in Europe where NOx Sensors are produced, sensors that are part of Bosch revolutionary innovation in diesel technology. So why not join us in starting something remarkable? Make it happen.QualificationsWhat
Bosch Romania

Coordonator Activitati Curatenie Profesionala Blaj


Candidatul ideal Persoana dinamica deschisa spre un domeniu profesional, dinamic, stabil.Daca vrei sa inveti ceva cu adevarat practic si folositor,Daca vrei sa-ti dovedesti ca poti fi un manager;Ai o sansa... profita!Ce urmarim ?- Orientare spre rezultate si calitate;- Bune abilitati organizatorice;- Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa;- Bune abilitati de comunicare scris si verbal;- Minim studii medii finalizate;- Cunostinte operare PC constituie un avantaj;- Permis de conducere categoria B constituie un avantaj;- Experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului Echipele de curatenie profesionala implica activitati specifice si nu numai.Industria de curatenie profesionala este diferita de "a face curat". Este vorba de organizare, de chimie, de management de alocarea resurselor, de branding, de relatia cu clientul.Principalele activitati:- Asigura un inalt nivel de calitate a serviciilor prestate;- Recruteaza, antreneaza si motiveaza membrii echipelor de agenti d
MT T PROPERTY MANAGEMENT SRL

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: SOF PRODUCTION STANIJA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ABRUD
SOF PRODUCTION STANIJA SRL

Coordonator activitati curatenie profesionala Blaj/​Alba-Iulia


Scurta descriere a companiei A full service company specializing in property and facility management.A young and flexible team who is actively seeking to develop both the quality and nature of services in real estate. Cerinte - Orientare spre rezultate si calitate;- Bune abilitati organizatorice;- Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa;- Bune abilitati de comunicare scris si verbal;- Minim studii medii finalizate;- Cunostinte operare PC constituie un avantaj;- Permis de conducere categoria B constituie un avantaj;- Experienta constituie un avantaj. Responsabilitati - Asigura un inalt nivel de calitate a serviciilor prestate;- Recruteaza, antreneaza si motiveaza membrii echipelor de agenti de curatenie;- Coordoneaza si supravegheaza activitatea agentilor de curatenie;- Asigura comunicarea cu reprezentantii clientilor;- Estimeaza resursele necesare pentru realizarea diverselor proiecte;- Urmareste si optimizeaza consumul de materiale;- Raporteaza catre superiorul ierarhi
Atalian Global Services

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Trainer & Asistent Magazine Ppt


Candidatul ideal Cautam coleg/a entuziast/a si dornic/a de o provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT. In acest rol vei oferi suport magazinelor PPT din zona de Vest a tarii si vei efectua o varietate de sarcini referitoare la recrutarea si pregatirea noilor angajati, casierie, marfuri, deschideri/inchideri si remodelari de magazine.Daca esti o persoana sociabila, deschisa, ambitioasa si iti plac deplasarile cu masina, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi!Experienta dе lucru intr-un magazin dе haine poate reprezenta un avantaj.Descrierea jobului In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Se deplaseaza ori de cate ori este nevoie pentru a acorda ajutor in magazinele PPT; Inlocuieste/ajuta personalul din magazine pentru rolurile de casier/director de magazin; Recruteaza si pregateste angajatii noi din magazinele PPT; Interactioneaza cu clientii intr-o maniera placuta si profesionista; Colaboreaza cu echipele magazinelor si managerii de zona; Se implica in
PRETURI PENTRU TINE SRL

Farmacist/​ Asistent De Farmacie/​ Farmacist Diriginte


Candidatul ideal Vino în echipa Help Net! Construiește-ți o carieră din a face Bine!🤝Te vei alatura unei companii ambițioase, parte a PHOENIX group-lider european de servicii integrate de sănătate.Cerințe: Absolvent/ă Scoală Postliceală/Facultate de Farmacie; Aviz de liberă practică/Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor; Respectarea eticii si deontologiei profesionale; Experiența de lucru în farmacie reprezintă un avantaj.Așteptările noastre: Orientare către pacient; Bune abilități dе comunicare si lucru in echipă; Interes pentru perfecționare și dezvoltare profesională.Descrierea jobului Oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus de performanță; Tichete de masa; Abonament servicii medicale private; Asigurare de viata.
HELP NET FARMA SA

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari In Librarie Si Coordonatori de echipa


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA

Asistent Comercial - Sibiu,​ Turda,​ Tg Mures,​ Alba,​ Cluj


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Ajutor Gestionar Depozit - Depozit Central Alba Iulia


Candidatul ideal Cerinţe:- studii medii;- persoană onestă, corectă, organizată.Descrierea jobului Gestionarea intrării şi ieşirilor de mărfuri;Participarea activă la încărcarea şi descărcarea mărfii din depozit;Efectuarea comenzilor de marfă conform instrucţiunilor primite;Pregătirea și ambalarea în mod corespunzător a coletelor;Utilizarea echipamentelor în mod corespunzător.
GRUP TICO ROMANIA IMPEX S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Smyk All For Kids - Pitesti/​alba Iulia


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Consultant Vânzări în Librărie și Coordonatori de echipă


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.