Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

67 Locuri de Munca Secretar in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

67 Locuri de Munca Secretar in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare Experiență anterioară într-un rol administrativ sau de asistență managerială constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM și alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilități de comunicare și colaborare puternice. Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizând eficient.În compania noastră avem 3 valori principale după care ne ghidăm. Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:CorectitudineNu suntem dispuși să acceptăm clienți nesimțiți chiar dacă suntem nevoiți să pierdem bani.Nu suntem dispuși să facem compromisuri în a spune adevărul unui client chiar dacă suntem nevoiți să îl pierdem.PunctualitateNu suntem dispuși să acceptăm să facem compromisuri în a implementa la timp chiar dacă suntem nevoiți să lucrăm nopțile și să facem sacrificii.Dezvoltare continuăNu suntem dispuși
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei Royal DRU. Candidatul ideal va fi responsabil pentru furnizarea de suport administrativ echipei noastre și pentru asistarea în operațiunile zilnice din cadrul companiei.Cerințe:Experiență relevantă ca asistent administrativ sau asistent de vânzări, reprezintă un avantaj.Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Abilități puternice de comunicare și interpersonale.Bune cunoștințe de operare Microsoft Office.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este un avantaj.Flexibilitatea în ceea ce privește programul de lucru este un avantaj.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este necesara.Engleza (nivel de bază) este un avantaj.Atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Studii superioare absolvite – constituie avantajDescrierea jobului Preluarea și redirecționarea informațiilor către colegii responsabil
ROYAL DRU PARTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Facility Manager


Candidatul ideal Asistent Facility ManagerGrupul Fomco, este o parte proeminentă a mediului de afaceri mureșean. Cu un portofoliu diversificat format din 6 companii ce activează în domenii complementare, dar și distincte, ne afirmăm prezența atât la nivel national cât și local. Fondată în 2002, ca o afacere de familie, am evoluat constant și responsabil, datorită echipelor de oameni profesioniști, având ca obiectiv principal furnizarea serviciilor de calitate!Astăzi, numărăm peste 250 de persoane dedicate acestei misiuni. Ne orientăm spre viitor și suntem întodeauna cu un pas înainte, creând soluții inovatoare inspirate din nevoile reale ale clienților. Astfel fundamentăm dezvoltarea durabilă a grupului de firme Fomco.Suntem în căutarea unui Asistent Facility Manager dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei.Adică, un ajutor pentru managerul nostru administrativ, care supraveghează parcurile solare ale companiei și administrează clădirile deținute.Dacă ai afinități tehnice, te p
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Office Manager @ Ing Mures


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET MARKETING SERVICES SRL

Back Office /​ Customer Support


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să :- Fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- Aibă inițiativă- Cunoască limba italiană la nivel avansat (limba engleză costituie avantaj)- Abilități bune de organizare și gestionare a timpului- Atitudine proactivă și orientată spre rezultate- Studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Gestionarea corespondenței și comunicărilor în limba italiană, atât în scris, cât și verbal- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.- Menținerea unui nivel înalt de confidențialitate în toate aspectele muncii.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: VRAJITORU P DUMITRU CABINET INDIVIDUAL EXPERT CONTABILExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
VRAJITORU P DUMITRU CABINET INDIVIDUAL EXPERT CONTABIL

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: ATOB INFOCONSExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Profesional-INV. COMPL. DE UCENICITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU LAPUS
ATOB INFOCONS

Asistent Vanzari - Tg-mures


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Farmacist Si Asistent De Farmacie Farmaciile Fortis


Candidatul ideal Farmaciile Fortis se extind si cauta persoane responsabile, atente la detalii, ce dețin competențe și standarde profesionale ridicate.Cerințe: Absolvent al Facultății de Farmacie si/sau al Scolii Postliceale, specializarea Asistent Farmacie. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpesonală. Atitudine proactivă, disponibilitate de a lucra în echipă. Cunoștințe medii de Microsoft Office.Descrierea jobului Postul de farmacist presupune: Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si OTC-uri; Identificarea nevoilor pacientilor si formularea recomandarilor; Supravegherea eliberarii medicamentelor de catre asistentii de farmacie; Informarea pacientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; Participarea la receptia cantitativa si calitativ valorica a medicamentelor din farmacie; Monitorizarea si gestioneaza stocurilor pentru asigurarea stocului optim.Postul de asistent de farmacie presupune: Iden
HELP FLUX SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei The Greatest Tours.Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- aibă inițiativă- cunoască limba engleză sau limba italiana la nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Achizitor /​ Customer Support - Back Office /​ Junior Buyer


Candidatul ideal Ești entuziast și dorești să îți construiești o carieră de succes? Îți propui să înveți, să investeşti timp și să te dezvolţi profesional?Noi ne concentrăm pe cultivarea abilităților de lider și oferim un mediu de lucru inspirat, care promovează inovația și excelența.Căutăm persoane cu viziune, determinare și dorința de a face parte dintr-o echipă proactivă, plină de entuziasm și pasiune pentru proiecte inovatoare. Credem în creșterea continuă și încurajăm fiecare coleg să își depășească limitele.Descrierea jobului Ai posibilitatea să îți alegi singur domeniul în care vrei să activezi și să te dezvolți, alegând unul dintre următoarele departamente: achiziții, comercial si calitate. Poti ocupa un rol de achizitor / junior buyer , customer support / Back office.Noi iți vom asigura: Un program de formare și dezvoltare continua, un program de succes, mărturie stând dea lungul timpului, colegii nostri care au ajuns în poziții de conducere în companii de renume din țară; Men
ROMCAB SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Medical Radiolog /​ Generalist


Candidatul ideal La DigiRay suntem o echipă pe cinste: muncim cu avânt, ne susținem unul pe altul ca să putem avea rezultate de calitate, suntem ambițioși, proactivi, știm să facem glume și să ne înveselim zilele, pentru că știm că o echipă de succes știe să îmbine munca cu voia bună pentru a oferi cea mai bună experiență pacienților care ne calcă pragul.Dacă te regăsești în descriere, ești dornic să îți dezvolți abilitățile profesionale și personale și vrei să contribui la construirea unei echipe pe cinste, cu toate provocările ei, așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem.Cunoștințe și abilități necesare: Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog/asistent medical general); Un an experiență de lucru într-un rol similar; Experiență de lucru cu clienți/pacienți reprezintă avantaj.Descrierea jobului Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile nece
CLINICĂ DENTARĂ S.​A.​

Store Manager -asistent Store Manager


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu abilitati de comunicare si relationare .- Inteligenta , dorinta si capacitate de a invata- Spirit organizatoric si dе lucru in echipa;- Amabil , atitudine pozitiva si proactiva ,conform domeniului dе lucru;Descrierea jobului - Intampinа cliеntii in mod corespunzаtor.- Rеlationеazа cu аcestia si identificа mеtodа potrivita dе prеzеntare а produselor.- Promoveаzа si vindе corespunzаtor produselе, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare.- Identifica ocaziile de a vinde si produse complementare.- Asigura receptionarea articolelor vestimentare din punct de vedere calitativ si cantitativ.- Asigura aprovizionarea si reaprovizionarea suprafatei de vanzare cu marfa.- Mentine un mediu de lucru curat.- Respecta regulile de visual impuse de merchandiser.Beneficii:- O pozitie stabila intr-o companie in expansiune- Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan professional- Pachet salarial de pana la 4000 RON net la norma de 8
BSB FASHION SA

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru Tg. Mures, Constanta, Craiova, Popesti-Leordeni (sector 4), Cluj.Adresa depozitelor: str. Mureseni nr. 29A, Tg. Mures, jud Mures str. Industiala nr. 6, Logistic Park, Constanta str. Silozului nr.30, Cârcea, jud Dolj str. Pavel Ceamur 2b, Sector 4, Bucuresti str. Frunzisului, nr. 88, Cluj-Napoca, jud. Cluj📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice
MATEROM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 67 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.