20 Locuri de Munca Secretara in Barlad
20 Locuri de Munca Secretara in Barlad
Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Secretar notarial |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 4500 LEI pe lună
Atribuții: preluarea clienților și oferirea informațiilor necesare;tehnoredactarea actelor notariale cu grad redus de dificultate;înregistrarea actelor notariale în programul E-terra;operațiuni de Carte funciară;efectuarea interogărilor și înscrierilor în registrele naționale;arhivarea documentelor;gestionarea corespondenței, precum și alte atribuții de secretariat.Cerințe: cu sau fără experiența (condițiile angajării se vor discuta raportat la nivelul experienței in domeniu existând și posibilitatea angajării fără experiența și oferirii unui stagiu de formare profesională);capacitatea de a opera sarcini uzuale pe calculator (e-mail, printat, scanat, operare factura electronica, Microsoft Office); punctualitate și disciplină în respectarea termenelor-limită; amabilitate, entuziasm și o atitudine orientată către client;
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL IOSUB LARISA
Gestionar - Punct De Lucru Barlad |
Candidatul ideal - Persoana organizata si atenta la detalii.- Abilitati bune de comunicare (scris si vorbit).- Experienta anterioara in activitati de gestiune/logistica a marfii este obligatorie.- Bune cunostinte tehnice cu privire la masinile si utilajele agricole/de constructii cormecializate de companie.- Abilitati de operare a calculatorului (MS Office, Microsoft Outlook) si de a lucra cu sistemele electronice specifice pentru piese de schimb.- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu – criteriu esential.Descrierea jobului - Gestioneaza stocul fizic de piese de schimb aflat in punctul de lucru.- Preia marfa livrata de furnizori si verifica concordanta dintre actele insotitoare ale marfii si marfa.- Depoziteaza marfa la locul potrivit in depozit, utilizand eficient spatiul de depozitare.- Inmaneaza marfa clientilor interni/externi si completeaza documentatia aferenta.- Vinde clientilor, la punctul de lucru, piese de schimb si/sau consumabile pentru masinile si utilajele agricole
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal Ce căutăm:Suntem în căutarea unui asistent manager, cu abilități multitasking, responsabil pentru activități precum gestionarea documentelor de HR (Resurse umane), contabilitatea primară și gestionarea formalităților de mediu, RAR.Descrierea jobului Responsabilități principale:Administrativ: Intocmirea si gestionarea documentelor de HR (Resurse umane). Organizare, arhivare documente. Introducere si validare date.Contabilitate primară: Gestionarea înregistrărilor financiareFormalități de mediu: Asigurarea conformității cu normele și reglementările privind protecția mediului și gestionarea corespunzătoare a deșeurilor.Cerințe:Experiență anterioară în recrutare și/sau contabilitate - constituie un avantajCunoștințe în legislația de mediu și proceduri aferente - constituie un avantajCapacitatea de a prioritiza și gestiona eficient sarcinile multiple.Beneficii:Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator.Program Luni - Vineri 8.30 - 17.00 cu 30
PRISCOM DEZMEMBRĂRI AUTO S.R.L.
Asistent Vanzari |
Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.A.
Asistent De Farmacie |
Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL
Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana |
Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Registrator Medical - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: REGISTRATOR MEDICAL - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BARLAD
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA
Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BARLAD
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA
Asistent Manager - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CASA DE INSOLVENTA MOLDOVA SPRExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BARLAD
CASA DE INSOLVENTA MOLDOVA SPR
Cabinet Stomatologic Angajeaza Asistenta |
Cabinetul stomatologic Deni-Real Dent din Barlad str. Ștefan Cel Mare , Nr.6, Bl. B1-3, Sc.A, Ap.1, P angajeaza asistenta cu sau fara experienta. Pachet salarial atractiv.
DeniRealDent
Angajez Asistentă Medicală |
Cabinet de medicină dentară angajez asistentă medicală FEG, promoția 2023-2024.
Cabinet medical individual
Vezi alte joburi relevante
Manager Zonal Barlad/vaslui - Administrare Cafenele Zireto |
Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamică și orientată către rezultate, cu experiență în managementul operațional al locațiilor tip to-go și walk-in. Candidatul ideal va poseda următoarele calități:Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau retail, cu un accent deosebit pe administrarea locațiilor și coordonarea personalului.Abilități excelente de planificare și organizare, cu capacitatea de a gestiona eficient deplasările între locații și de a planifica turele pentru angajați.Capacitatea de a asigura calitatea produselor și serviciilor oferite în locații, respectând standardele companiei.Abilități puternice de leadership și comunicare, pentru a motiva și ghida echipa către atingerea obiectivelor stabilite.Orientare către client și atenție la detalii, pentru a asigura o experiență excelentă a clienților în fiecare locație.Descrierea jobului Coordonarea și supravegherea activităților operaționale ale locațiilor Zireto Caffe din zona Vaslui-Bârlad.Planificarea ș
SEVEN SOLUTIONS S.R.L.
Coordonator Vanzari |
Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA
Agent Vanzari Back Office/teren |
Candidatul ideal Beneficii:Masina de serviciu/ decontarea transportuluiTichete de masaPrime Craciun, Paste si ziua de nasterePosivilitatea de a avansa in cadrul companieiȘtii că ești potrivit(ă) pentru acest job dacă:• Ai experienţă în vânzări sau în lucrul cu publicul• Îţi place să comunici, eşti persuasiv(ă) şi lucrezi bine în echipă• Eşti o persoana organizată şi orientată către rezultate• Ai capacitate bună dе învăţare şi asimilare a noilor informaţii• Eşti dinamic, pozitiv şi responsabil• Ai minim studii medii şi te descurci foarte bine cu operarea în MS Office; detii cunostinte de lb. engleza;Descrierea jobului • Te vei implicа în activităţi gеnerate dе ofertаrea şi livrarеа dе produsе mеtаlurgice• Vеi promovа produsеlе marca Arkada Steel Map către potenţiali clienţi• Vei cunoaşte la nivel avansat gama de produse şi caracteristicile lor principale• Vei relaţiona cu alte departamente care se ocupă de gestionarea fizică şi de livrarea produselor• Vei fi responsabil de urmărirea pro
ARKADA STEEL MAP S.R.L.
Asistent Vanzari |
Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Arad, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Craiova, Huși, Oradea, Roman, Suceava, Târgu Mureș, Timișoara și Turda.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațio
DEICHMANN S.R.L.
Asistent Medical / Infirmier / Ingrijitor Persoane Varstnice In Irlanda |
Candidatul ideal Engleza: nivel conversationalExperienta ingrijire batrani/ persoane varstniceResponsabilActivitatea are loc in IrlandaDescrierea jobului Căutăm îngrijitori / infirmieri / asistenti medicali / kinetoterapeuti / fizioterapeuti pentru a oferi îngrijiri de înaltă calitate clienților noștri în propriile case din Irlanda.Cazare si masa asigurate de clienti.Îngrijitorii locuitori vor lucra 6 zile/săptămână, 7 ore pe zi. 1 zi libera saptamanalCerințe:- Nivel bun de engleză-Experienta (de preferat)Beneficii: Salariu atractiv: Salariu net aprox.2400- 2600 €/lunaBeneficii: Contract de munca inainte de plecare Zboruri/transport: rezervate de companie. Costuri acoperite de companie Cazare si mancare oferite de clienti Costurile suplimentare vor fi acoperite de companieContact: 00353892489682 sau 0040732246962 si/ sau [email protected]
INTERNATIONAL RECRUITMENT DC
Administrator Cont / Ofiter Front Office |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;
PATRIA BANK S.A.
Asistent Farmacie |
Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.A.
Asistent De Marketing (vorbitor De Limba Filipineza) |
Candidatul ideal Poziția de Asistent de Marketing necesită un candidat orientat către rezultate, vorbitor fluent de limba filipineză și engleză, cu experiență ca secretar executiv sau asistent. În acest rol, veți valorifica expertiza dvs. în afaceri și abilitățile administrative pentru a conduce eforturile noastre de marketing pe piața filipineză. Candidatul ideal va excela în planificarea strategică, dezvoltarea de campanii și conducerea echipei, aducând în același timp finețea organizatorică specifică unui secretar executiv.Cerințe:- Diplomă de licență în Marketing, Business sau un domeniu înrudit.- Experiență dovedită ca Secretar Executiv sau Asistent de Contabilitate, cu o experiență relevantă.- Vorbitor fluent de limba filipineză și engleză, cu abilități excelente de comunicare în ambele limbi.- Înțelegere solidă a culturii filipineze, comportamentului consumatorilor și dinamicii pieței.- Succese demonstrate în dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de management.- Ab
KRIKOS TERRA S.R.L.
Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: RISAL SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VASLUI
RISAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: