Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Barlad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Barlad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar - Punct De Lucru Barlad


Candidatul ideal - Persoana organizata si atenta la detalii.- Abilitati bune de comunicare (scris si vorbit).- Experienta anterioara in activitati de gestiune/logistica a marfii este obligatorie.- Bune cunostinte tehnice cu privire la masinile si utilajele agricole/de constructii cormecializate de companie.- Abilitati de operare a calculatorului (MS Office, Microsoft Outlook) si de a lucra cu sistemele electronice specifice pentru piese de schimb.- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu – criteriu esential.Descrierea jobului - Gestioneaza stocul fizic de piese de schimb aflat in punctul de lucru.- Preia marfa livrata de furnizori si verifica concordanta dintre actele insotitoare ale marfii si marfa.- Depoziteaza marfa la locul potrivit in depozit, utilizand eficient spatiul de depozitare.- Inmaneaza marfa clientilor interni/externi si completeaza documentatia aferenta.- Vinde clientilor, la punctul de lucru, piese de schimb si/sau consumabile pentru masinile si utilajele agricole
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Gestionar Fitofarmacie


Candidatul ideal Cerinte:- Liceu agricol sau Facultate agronomie cu profilul horticultura/silvicultura/agronomie- Experienta in domeniu reprezinta un avantajDescrierea jobului - Sa ofere servicii de consultanta clientilor- Sa gasesca varianta optimta de produse ce se potriveste cerintelor clientului
EUROSEM LTD SRL

Medic Veterinar /​ Asistent Veterinar


Candidatul ideal In prezent cautam persoane dinamice , dedicate si motivate pentru pozitiile de : Medic veterinar / asistent veterinar.Beneficii:Va oferim posibilitatea de a va dezvolta intr-o companie cu experinta si de a beneficia de un pachet salarial motivant , locuinta si masina de serviciu.Descrierea jobului Activitatea se va desfasura in localitatea Tarzii , jud Vaslui.
PLANTAGRO-COM SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:Suntem în căutarea unui asistent manager, cu abilități multitasking, responsabil pentru activități precum gestionarea documentelor de HR (Resurse umane), contabilitatea primară și gestionarea formalităților de mediu, RAR.Descrierea jobului Responsabilități principale:Administrativ: Intocmirea si gestionarea documentelor de HR (Resurse umane). Organizare, arhivare documente. Introducere si validare date.Contabilitate primară: Gestionarea înregistrărilor financiareFormalități de mediu: Asigurarea conformității cu normele și reglementările privind protecția mediului și gestionarea corespunzătoare a deșeurilor.Cerințe:Experiență anterioară în recrutare și/sau contabilitate - constituie un avantajCunoștințe în legislația de mediu și proceduri aferente - constituie un avantajCapacitatea de a prioritiza și gestiona eficient sarcinile multiple.Beneficii:Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator.Program Luni - Vineri 8.30 - 17.00 cu 30
PRISCOM DEZMEMBRĂRI AUTO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Registrator Medical - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REGISTRATOR MEDICAL - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BARLAD
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BARLAD
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA

Gestionar A Depozit Materiale Combustibil


Societate comerciala angajeaza gestionar a pentru magazie materiale combustibil.. Cerintele postului : - diploma de bacalaureat - cazier ( fara antecedente ) - cunostinte operare PC - Microsoft Office - experienta in domeniu minim 3 ani - permis de conducere ( optional ) - domiciliu in Barlad,Vaslui sau Rosiesti . - bune abilitati de comunicare si relationare . Relatii de luni - vineri orele 08,00-16,00 la telefon .
SC ROMPREST ENERGY SRL

Angajam Asistenta Medicala


S.C Deni Real Dent S.R.L cu sediul in Barlad str. Ștefan Cel Mare , Nr.6, Bl. B1-3, Sc.A, Ap.1, P angajeaza asistenta medicala cu sau fara experienta.
DeniRealDent

Cabinet Stomatologic Angajeaza Asistenta


Cabinetul stomatologic Deni-Real Dent din Barlad str. Ștefan Cel Mare , Nr.6, Bl. B1-3, Sc.A, Ap.1, P angajeaza asistenta cu sau fara experienta. Pachet salarial atractiv.
DeniRealDent
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Productie /​ Sef Proces


Candidatul ideal Grupul de Firme SAFIR din Vaslui, caută coleg pentru postul de Sef proces fabricatie in cadrul Fabricii de Faina Proteica de la Chitcani.Candidatul ideal:- Studii : Liceale/ Universitare Tehnice- Experiență în câmpul muncii: experienta reprezinta un avantajPersoană perspicace, sociabila, cu capacitate de intelegere a unui flux de productie/fabricatie, comunicativa.Descrierea jobului Responsabiliăți: Urmarirea si asigurarea continuitatii productiei; Asigurarea functionalitatii utilajelor; Urmarirea efectuarii mentenantei conform programarii; Asigurarea gresarii corespunzatoare-conform specificatiilor tehnice; Recoltarea de probe pentru examene de laborator; Emitere/revizuire instructiuni de lucru si/sau proceduri de lucru; Instruire personal subordonat; Urmareste parametrii de fabricatie optimi si agreati; Urmareste atingerea specificatiilor tehnice pentru produsele obtinute; Beneficii: pachet salarial atractiv (salariu fix+ spor de specificitate + tichete de masa + bon
SAFIR SRL

Manager Zonal Barlad/​vaslui - Administrare Cafenele Zireto


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamică și orientată către rezultate, cu experiență în managementul operațional al locațiilor tip to-go și walk-in. Candidatul ideal va poseda următoarele calități:Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau retail, cu un accent deosebit pe administrarea locațiilor și coordonarea personalului.Abilități excelente de planificare și organizare, cu capacitatea de a gestiona eficient deplasările între locații și de a planifica turele pentru angajați.Capacitatea de a asigura calitatea produselor și serviciilor oferite în locații, respectând standardele companiei.Abilități puternice de leadership și comunicare, pentru a motiva și ghida echipa către atingerea obiectivelor stabilite.Orientare către client și atenție la detalii, pentru a asigura o experiență excelentă a clienților în fiecare locație.Descrierea jobului Coordonarea și supravegherea activităților operaționale ale locațiilor Zireto Caffe din zona Vaslui-Bârlad.Planificarea ș
SEVEN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent Farmacist In Iasi


Candidatul ideal Ce profil cautam: Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie; Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva; Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor; Capacitatea de organizare si planificare a activitatilor/operatiilor;Descrierea jobului Ce oferim: Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale; Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite; Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme; Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire; Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului; Activități de t
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Sef Departament Administrativ


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Studii superioare in constructii Experiență în câmpul muncii minim 5 ani, experiență pe un post similar minim 2 ani; Abilități de planificare și organizare a muncii, orientarea spre obținerea rezultatelor; Capacitate de a vedea in spatiu (360◦); Viziune artistica, creativitate, flexibilitate, dinamism; Abilități de comunicare și lucru în echipă; Capacitatea de a identifica soluții și de a urmări implementarea lor; Cunoștințe de operare cu Microsoft Office (Excel, Word, etc.), sisteme ERP Abilități de comunicare asertive; Limba engleză scris si vorbit, nivel mediu; Permis auto categoria B.Descrierea jobului Descrierea jobului : Emite anual planul activitatilor departamentului administrativ al organizatiei. (infrastructura, suprastructura, intretinere spatii verzi, curatenie , intretinere protocol , spalatorie , croitorie, serviciu curatenie, deseuri) In baza planului anual emis stabileste impreuna cu superiorul ierarhic bugetul necesar implementarii ac
SAFIR SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bistrița, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Dej, Huși, Oradea, Roman, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Asistent Medical /​ Infirmier /​ Ingrijitor Persoane Varstnice In Irlanda


Candidatul ideal Engleza: nivel conversationalExperienta ingrijire batrani/ persoane varstniceResponsabilActivitatea are loc in IrlandaDescrierea jobului Căutăm îngrijitori / infirmieri / asistenti medicali / kinetoterapeuti / fizioterapeuti pentru a oferi îngrijiri de înaltă calitate clienților noștri în propriile case din Irlanda.Cazare si masa asigurate de clienti.Îngrijitorii locuitori vor lucra 6 zile/săptămână, 7 ore pe zi. 1 zi libera saptamanalCerințe:- Nivel bun de engleză-Experienta (de preferat)Beneficii: Salariu atractiv: Salariu net aprox.2400- 2600 €/luna Contract de munca inainte de plecare Zboruri/transport: rezervate de companie. Costuri acoperite de companie Cazare si mancare oferite de clienti Costurile suplimentare vor fi acoperite de companieContact: 00353892489682 sau 0040732246962 si/ sau [email protected]
MADEL RECRUITMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.