Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

795 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

795 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam SECRETARAEsti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane?Super! Te vrem in echipa noastra!Program in ture: 8:30 - 17:00 si 10:30 - 19:00, cu pauza de masa.Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora. Crestere salariala in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract.Candidatul Ideal:- Abilități de comunicare, deschidere la sugestii, gândire pozitivă- Bună organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atenție și concentrare- Orientare către rezultate: eficiență, rezolvarea situațiilor și depășirea obstacolelor- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipa;Cunoștințe avansate Office: Word
Eadoris Romania SRL

Secretara


Candidatul ideal Absolvent/ă de studii superioare și cu experiență în activități administrative / secretariat; Bune cunoștințe de navigare web și tehnoredactare (office, mail); Atenție la detalii, spirit de echipă; Atitudine pozitivă, asertivă și constructivă; Cunoștințe de limbă engleză, nivel avansat; Cunostine de limba Ucraineana, reprezinta avantaj; Abilități de comunicare și relaționare, gândire analitică; Capacitate de organizare, planificare și minuțiozitate; Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală; Disponibilitate la deplasări/delegații la sediile din țară (o data la 2-3 luni);Descrierea jobului Atribuții:Activități specifice de secretariat: preluare și transmitere mesaje; multiplicare, redactare înscrisuri; înregistrare corespondenţă; management corespondență telefonică, letrică și informatică;
UNIUNEA UCRAINENILOR DIN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 380 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL: Calitatile candidatului ideal:- seriozitate;- persoana dinamica cu abilitati de comunicare;-spirit organizatoric; -capacitate de comunicare;-abilitati de utilizare a pachetului Office;-amabilitate,inteligenta,dorinta de a invata,bun simt,prezenta placutaDescrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: -activitati de secretariat si suport administrativ;-inregistrarea si arhivarea documentelor;-redactarea si evidenta documentelor-asigurarea bunei functionari a biroului;-experienta nu este o conditie dar este necesara dorinta de a invata pentru a fi la curent cu activitatile societatii.-program flexibil-salariu atractiv
SOCIETATE DE PRODUCTIE INDUSTRIALA CORUC BUCURESTI SRL

Media netă estimată pe baza celor 392 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (Microsoft Office);- Limba engleza nivel mediu;- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Studii medii / superioare finalizate;- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;- Un bun management al timpului.- Carnet cat.B - constituie avantaj.Descrierea jobului Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;-Preia, inregist
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana organizată, plăcută, comunicativa Capacitate de organizare şi planificare, diplomaţie Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Cunoştinţe de limba engleză Disponibilitate la deplasări în interesul companiei Personalitate echilibrată, rezistenţă la stres Studii superioare in curs sau finalizateDescrierea jobului Desfăşoară activităţi de secretariat in departamentul de marketing Participarea la întâlniri organizate pentru departamentul de marketing Contacteaza clienti
META RING SRL

Media netă estimată pe baza celor 344 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare finalizate cu diploma de bacalaureat sau licenta- Excelente abilitati de comunicare si relationare;- Cunostinte solide de utilizare MS Office si Outlook- Experienta in domeniul administrativ/ secretariat;- Atitudine pozitiva, proactiva;- Abilitati de relationare interpersonala Descrierea jobului - Gestioneaza corespondenta scrisa, ectronica si telefonica la nivel de societate;- Gestioneaza registrul de facturi si se asigura de punerea in fluxul intern al acestora;- Asigura circulatia corespunzatoare a documentelor si registrul de intrari-iesiri;- Asigura protocolul la nivel de societate (cafea, apa, comenzi cattering, ddupa caz);- Relationeaza cu angajatii, furnizori de servicii si colaboratori pentru a rezolva in timp util problemele administrative;- Intocmeste si actualizeaza la zi diverse situatii, rapoarte si evidente: comenzi papetarie, obiecte inventar, etc- Indeplineste alte sarcini din dispozitia superiorului ierarhic, in limitele
AVI PROD GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - persoana optimista, serioasa, dornica sa munceasca.- punctualite, promptitudine, bun simt, amabilitate- capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor- atitudine pozitiva si proactiva- aspect fizic placut- cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel), Navigare Internet- abilitati excelente de comunicare verbala si in scris- capacitate de a rezolva situatii neprevazute- cunostinte de limba engleza la nivel mediuDescrierea jobului Coordoneaza desfasurarea activitatii de receptie-secretariat :- inregistreaza documentele si corespondenta si asigura distribuirea si arhivarea acestora;- redacteaza si expediaza corespondenta interna , in limba romana;- supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza directorul si colegii cu problemele aparute;- realizeaza activitatile administrative si de protocol- tine evidenta mostrelor (dosare de comenzi, testare)- ofera suport in diferite sarcini administrative
MANTERO COMIMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Cerinte:Cunostinte Microsoft Office,Gmail, Outlook, ExcelOrganizare de documenteAbilitati de comunicare si relationareLucru in echipaExperienta intr-un post similar si cunostinte de contabilitate primara reprezinta avantajeDescrierea jobului Responsabilitati:Redactarea corespondentei si a altor documente interneAsigurarea unui mediu de lucru curat si eficientAsigura suportul administrativ si relationeaza cu colaboratoriiRaspunde la telefon si programeaza interviuriAsumarea si urmarirea sarcinilor de serviciuBeneficiiProgram de lucru de la 10:00 - 16:00
DAMIS ADVERTISING CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 332 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Secretar Administrativ


Candidatul ideal SECRETAR ADMINISTRATIVPostul este post exclusiv de birou, activitatea se desfasoara la sediul companiei, incinta interioara de tip spatiu comercial, aflat la parterul Complexului Rezidential “NEW RESIDENCE GHENCEA" din Strada AREFU Sector 5 BUCURESTI (transport in comun: statia autobuzului este chiar in fata complexului).Va recomandam sa evaluati SI localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.!Candidatul Ideal Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, asumarea responsabilitatii Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora Cunostinte dе Microsoft Office (Word, Excel, Email) si de lucru cu echipamente IT(pc,imprimanta,cititor card,etc) Cunostinte de planificare si autoplanificare, managementul timpului Cunostinte minime de contabilitate primara si gestiune (factura
PHARMA TELNET S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 923 de salarii introduse în Salario: 3250 RON/Luna

Secretara Agentie Imobiliara


Candidatul ideal Persoana dinamica, spirit de echipa, responsabila, buna organizatoare, rezistenta la stres si program prelungit, experienta in domeniu este necesaraDescrierea jobului Pachet salariat atractiv, contract de munca, trainning, mediu de lucru performant.Cunoasterea programelor de Office, internet, platforme imobiliare, CRM, lucru cu xerox-ul
PYF REAL ESTATE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2200 RON/Luna

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL

Secretara


Candidatul ideal CERINŢE– experienţă în activitatea de secretariat;– cunoştinţe avansate PC;– capacitate de însuşire rapidă a informaţiilor;– atenţie sporită la detalii, punctualitate;– capacitate de gestionare a situaţiilor dificile şi de prioritizare a activităţilor;– integritate morală, profesionalism, eficienţă, responsabilitate, confidenţialitate şi abilităţi de lucru în echipă;– excelenta cunoaştere a limbii române, exprimarea corectă şi coerentă, atât verbal, cât şi în scris;– abilităţi de comunicare într-un mediu profesional care răspunde cerinţelor clienţilor;– experienţă în completarea fişelor de activitate zilnică;– disponibilitate program prelungit;– cunoaşterea limbii engleze minim la nivel mediu;– capacitate de analiză şi sinteză.Descrierea jobului – activitate standard de secretariat ;– asigurarea protocolului şi diverse alte activităţi de secretariat, de recepţie ;– asigurarea necesarului de birotică şi consumabile ;– alte activităţi specifice de intermediere a relaţiil
IVAN SI ASOCIATII - SOCIETATE CIVILA DE AVOCATI

Media netă estimată pe baza celor 348 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara /​ Asistent


Candidatul ideal Experienta in ceea ce priveste domeniul IT (cunostinte generale)Are o imagine personala impecabila, tinuta officeExperienta in domeniu reprezinta un avantaj;Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;Buna cunoastere a gramaticii limbii romane (se va testa la interviu);Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;Persoana energica cu prezenta placuta;Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa, dar si individual.Permis de conducere categoria B.Job-ul oferit este FULL TIME, necesita prezenta in Office.Nu se poate lucra remote.Descrierea jobului Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoaraInregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor ca
ATELECOM BUSINESS INSPIRE SRL

Asistent Executiv/​ Secretara


Descrierea jobului Evident că as putea să aleg toate calitățile existente și să le pun la un loc și să spun că acesta este candidatul ideal pentru mine. Dar nu despre asta este vorba. Important este sa facem bine ce e relevant pentru post.Doresc un coleg/a care știe ce înseamnă să fii "un bun coleg", care știe să vorbească respectuos cu partenerii de la toate nivelurile ierarhice, fara frică, jenă sau ego pentru a-și atinge obiectivele:)Experiență pe o poziție similară ajută.Observatie: dacă nu ești o persoană ordonată și organizată oportunitatea aceasta nu e pentru tine.Responsabilități:- asigurari sprijin logistic şi administrativ managementului societății- redactezi documente, operezi si gestionezi date sensibile si valoroase in timp real- elaborarezi și redactezi documente și situații specifice cerute de management- întocmesti, modifici și gestionezi agenda personala si intalnirile Directorului general- asiguri documentele suport și protocolul pentru intalnirile Directorului genera
ROM WASTE SOLUTIONS S.​A.​

Secretara Front Office - Chitila


Candidatul ideal - studii medii finalizate, studii superioare in curs sau finalizate;- limba engleza mediu (scris si vorbit) - constituie avantaj;- cunostinte operare PC (outlook, excel) nivel mediu - constituie avantaj;- experienta in domeniu sau domenii conexe minim 6 luni constituie avantaj;- disponibilitate de o lucra program L-V 06.30-15.00 (se asigura transport cu masina companiei dus - intors din zona magazinului Sir, zona Lujerului-Militari)- persoana organizata, motivata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;- bune abilitati de relationare interpersonala si comunicare;- dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - receptionare si inregistrare corespondenta (interna, externa), cu firma terta sau curieri interni;- preluare si directionare apeluri telefonice si corespondenta;- asigurarea relatiei intre departamentele companiei;- activitati de secretariat pentru managementul firmei;- intocmire rapoarte;- inregistrarea facturilor primite la sediul societatii;
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Secretara /​ Asistenta


Candidatul ideal Experienta in ceea ce priveste domeniul IT (cunostinte generale)Are o imagine personala impecabila, tinuta office – CERINTA MANDATORIE.Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;Buna cunoastere a gramaticii limbii romane (se va testa la interviu);Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;Persoana energica cu prezenta placuta;Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa, dar si individual.Permis de conducere categoria B.Job-ul oferit este FULL TIME, necesita prezenta in Office.Nu se poate lucra remote.Descrierea jobului Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoaraInregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz
ATELECOM BUSINESS INSPIRE SRL

Consilier Juridic/​secretar Notariat


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială Berevoianu - Chelaru, o echipă dinamică și profesionistă, își caută coleg(ă) pentru poziția de consilier juridic/secretar birou notarial.Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, te invităm să ne cunoaștem.CERINȚE:– experiența in domeniul juridic de cel puțin un an;– studii superioare, absolvent/ă al/a Facultății de Drept;– rapiditate și acuratețe în tehnoredactarea actelor notariale în baza documentației puse la dispoziție și a prevederilor legale aplicabile;– abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate, disponibilitate și deschidere față de clienți și membrii echipei);– cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office);– rigurozitate în respectarea termenelor-limită și a sarcinilor.Descrierea jobului – secretariat și lucrul cu platforma ANCPI - Eterra;– tehnoredactarea actelor notariale: declarații, legalizări, procuri, contracte, succesiuni, divorțuri etc;- asigură o verificare preliminară a documentelor puse
SOCIETATEA PROFESIONALă NOTARIALă BEREVOIANU - CHELARU

Secretar Notarial/​consilier Juridic


Candidatul ideal Secretara / Secretar notarial / consilier juridic- experienta in notariat obligatorie- cunostinte de operare pe calculator si de utilizare a programului word- abilitate de a lucru in echipa si de a fi flexibil in functie de nevoile biroului notarialDescrierea jobului - redactarea actelor notariale- comunicarea cu clientii si furnizarea de informatii cu privire la procedurile notariale si documentele necesare- gestionarea programarilor- pastrarea si arhivarea actelor notariale- folosirea registrelor notariale
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL - ANTOHII DINA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 795 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.