Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

906 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

906 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Ajutor Gestionar


Candidatul ideal -persoana responsabila, serioasa si capabila sa lucreze in echipa;-disponibilitate la efort fizic mediu-fara antecedente penale;-atentie la detalii (diferentierea sortimentelor);-preferabil experienta cu lucrul/munca in/de depozit;-cunostinte operare minime microsoft office si sistem de gestiune constituie avantaj;-autorizatie ISCIR – stivuitor – constituie avantaj.Descrierea jobului -operatiuni de manipulare, verificare, sortare si aranjare marfa in depozit;-pregatirea coletelor (impachetare, sigilare, infoliere) pentru expeditiile zilnice, transportatori sau curier, conform comezilor primite;-intocmirea de documente de transport (AWB, CMR, etc);-descarcarea si incarcarea marfii din/in mijloacele de transport;-operare in MS Office si in sistemul de gestiune;-pastrarea ordinii si curateniei in depozit si zonele adiacente;
BEIJER REF ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Experienta de minim 1 an pe un post de gestionar; Studii medii, obligatoriu; Serios, onest, organizat si atent la detalii; Abilitate de lucru in echipa si gestionare documente; Spirit de initiativa; Disponibilitate de a lucra in ture(ture noapte); Cunostinte de operare PC (Excel) Cunostinte (ERP - ASIS) prezinta avantajDescrierea jobului Supervizeaza activitatea marfii din depozit; Gestioneaza stocurile de marfa, intocmind documentele necesare; Operare documente in ERP; Participa la inventarele periodice ale depozitului; Organizeaza si supravegheaza activitatea oamenilor din subordine; Pastreaza permanent curatenia in depozit.
MEDA PROD 98 S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1862 de salarii introduse în Salario: 3001 RON/Luna

Gestionar /​ Magazioner


Candidatul ideal Fit4You Delivery este o companie care livrează meniuri sănătoase, aducând clienților cele mai bune planuri nutriționale de masă, smoothie-uri și sucuri, folosind ingrediente locale, proaspete și BIO, pregătite zilnic în bucătăria noastră. Conceptul se bazează pe un program sănătos cu meniuri nutriționale personalizate în funcție de nevoi si obiective specific, astfel încât oamenii să știe exact ce mănâncă, numărul de calorii, proteine, carbohidrați, vitamine, fibre. Compania noastră caută un Gestionar / Magazioner responsabil și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități bune de gestionare a stocurilor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tineCerințe: Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj Abilități bune de comunicare și lucru în echipă Atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient sub presiune Flexibilitate și adaptabilitate la c
FIT4YOU FOOD DELIVERY S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Back-office


Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunostinte solide in domeniul vanzarilor, marketing;- perseverenta pentru indeplinirea obiectivelor dе vanzari;- persoana energica, cu spirit dе initiativa si incredere in sine, ambitioasa, motivata;- abilitati foarte bune dе comunicare, negociere si relationare;- experienta in vanzari;- cunostinte PC;- abilitati foarte bune dе lucru in echipa;- aspect placut.Descrierea jobului Responsabilitati- dezvoltаreа portofoliului de clienti;- initiеrе, negocierе si finalizare contrаctе;- prezentаri de produs;- realizаrеa de ofеrte;- gеstionаrea relatiei cu clientii;-prelucrarea comenzilor primite de la clienti si facturarea acestora;- atingerea obiectivelor stabilite.Beneficii:-salariu fix;-asigurare medicala;-mediu de lucru placut;-telefon mobil.
SPOT VISION ELECTRIC LIGHTING SRL

Gestionar Depozit - Chitila,​ Bucuresti


Candidatul ideal Tshirt Factory - fabrica de merch oficial, personalizare textile si promotionale cauta un gestionar de depozit organizat, responsabil si profesionist.Candidatul ideal Studii medii; Experienta anterioara intr-un post similar; Capacitate de planificare, prioritizare si organizare; Cunostinte de operare PC: suita Office, ERP, Teams; Foarte bune abilitati de comunicare; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Coordoneaza intrarea si iesirea marfii in si din depozit; Rigurozitate in tinerea evidentei si intocmirea stocului periodic; Raspunde de derularea fluxurilor si a procedurilor din depozit: receptie, manipulare, colectare produse, coletare si livrare produse; Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor; Gestioneaza retururile; Responsabil de activitatile tangentiale cu: departamentul de productie, departamentul de vanzari, furnizori si transportatori interni si externi.
TEDDY WOOD TRADING SRL

Gestionar (magaziner) Santier


Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de munca plăcut și îți dorești să evoluezi într-o echipă tânără și dinamică?Perfect.Avem nevoie de tine ca și Contabil Gestiune în echipa TGC, pe care te poti baza.Cerinte:-Experienta de lucru in domeniul constructiilor;-Experienta de lucru in gestiunea marfii, realizarea inventarelor;-Absolvent de studii economice;-Cunostinte de contabilitate: facturi, bonuri de consum, NIR-uri;-Cunostinte de lucru in SAGA; WinMentor;-Disponibilitate de lucru pe santier;-Persoana sociabila si organizata;Descrierea jobului Responsabilitati:-Evidenta contabila a tuturor materialelor din depozit;-Coordonarea activitatii din santier a intrarilor si iesirilor pe baza comenzilor, facturilor, avizelor primite;-Intocmire Lista Necesar Materiale cu ajutorul sefului de santier; Transmiterea documentelor originale la sediu,Separa marfurile ce nu corespund calitativ, cantitativ sau valoric si interzice distribuirea lorIncarca/descarca/sorteaza marfurileAranjeaza produsel
TEHNOCLIMA GENERAL CONTRACTOR SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Căutăm o persoană dornică de muncă şi reponsabilă.Cu studii superioare.Cunoștințe avansate de operare a computerului (pachet MS Office).Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Experiență anterioară într-o funcţie similară şi ataşarea unei scrisori de recomandare este foarte importantă pentru noi.Atenţie la detalii, punctualitate şi abilitatea de a lucra independent.Abilități de gestionare a timpului și prioritizare a sarcinilor.Atitudine proactivă, adaptabilitate și capacitate de a lucra sub presiune.Respectarea confidenţialităţii.Descrierea jobului Responsabilităţile tale vor include:Asigurarea unei comunicări eficiente pentru confirmarea și reconfirmarea programărilor.Adunarea și organizarea documentelor, rapoartelor sau informațiilor necesare pentru activitățile managerului.Pregătirea materialelor necesare pentru întâlniri sau prezentări.Gestionarea corespondenței electronice și fizice, filtrarea și redirecționarea mesajelor relevante.Plati facturi utilita
RAM SET SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistant Manager


Candidatul ideal Asistant manager - Magazinul EraVault Bucuresti cunoastrea lb. engleze nivel mediu, experienata pe o pozitie similara reprezinta un avantaj, cunostinte minime de contabilitate primara reprezinta avantaj, experienta in social media/ marketing reprezinta avantaj, pasiunea pentru ceasuri de lux este un bonus, ​calitati de multitasking, persoana dinamica, cu simt de raspundere in situatii stresante.Descrierea jobului responsabil pentru asistarea managerului in gestionarea afacerii si a echipei acestuia, emitere de facturi atunci cand este necesar, reponsabil cu primirea clientilor, utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei, pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma, pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice, transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General, tinerea evidentiei in calendarul/ agenda Directorului General.Beneficii: cursuri de specialitate in conta
TIME VAULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1619 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Receptie


Candidatul ideal Asistent Recepție Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine! Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din echipa HelpAutism și anume, în centrul Eminescu.Ești omul potrivit dacă ai:Experiență minimă de 6 luni pe un post similar;Cunoștințe temeinice de operare PC;Capacitate mare de concentrare, capabil de planificare eficientă și concentrat pe obiective;Comunicare orală și scrisă, în limba română și engleză;Abilitatea de a gândi și acționa cu anticipare și diplomație; Abilitatea de a prioritiza, de a face multitasking și de a respecta deadline-uri;Atenție la detalii;Orientare spre soluții. Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tau pentru :Preluarea tuturor apelurilor telefonice și a informațiilor;Informarea, la cel mai înalt standard
ASOCIAŢIA HELP AUTISM

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ești o persoană conștiincioasă, responsabilă și îți place să lucrezi în echipă?Atunci vino în echipa International Work Finder să te dezvolți alături de profesionalisti în domeniul recrutării și plasării forței de muncă din Asia, în România!Pentru Managerul nostru de Dezvoltare, căutăm un Asistent Manager cu excelente abilități de comunicare în limba Română si Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Dacă ai studii superioare (în curs sau finalizate), deții carnet de conducere cat. B și ai cel puțin 1 an de experiență pe poziția de Asistent Manager sau experință pe partea de organizare, vânzare servicii și relaționezi ușor cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Urmărește îndeaproape activitățile derulate de Managerul de Dezvoltare și oferă suport acestuia.Redactează contracte și oferte pentru clienții nostri, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.Completează î
INTERNATIONAL WORK FINDER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3926 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal •Bune abilitati de comunicare; lucru in echipa; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);Descrierea jobului •Organizarea şi coordonarea intalnirilor și evenimentelor•Elaborarea si administrarea corespondentei, atât interne, cât şi externe•Asistență și suport echipei de management, pentru activitățile/ sarcinile stabilite•Pregatirea si arhivareai documentelor specifice•Organizarea calatoriilor de afaceri (bilete avion, cazări, etc..)•Asigurarea în dublu sens a unui flux informațional eficient între departamentele din cadrul companiei•Asigurarea stocurilor de produse consumabile
ALTIUS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Absolvent scoala postliceala - Asistent medical generalist; ​Integritate, corectitudine si devotament. Atitudine si comportamente pozitive cu ajutorul carora sa relationezi intr-un mod constructiv si non-conflictual cu pacientii, angajatii si colaboratorii clinicii. Capacitatea dе organizare eficienta atat a activitatilor, cat si a cabinetului dentar.Descrierea jobului Asigura suport pentru activitateа medicаla. Pregateste cabinеtul si instrumentаrul si verifica daca stocul dе mаterialе in cabinet estе complеt. Reаlizеаza toate procedurile necesare sterilizarii si se asigura ca procesul de sterilizare este realizat corect.Ce oferim:​ Asiguram in prima luna un training pentru formare ca asistenta de stomatologie. Decontare abonamenent de transport: STB, Metrorex Decontare uniforma medicala Tichete de masa in valoare de 40 lei/ zi lucrata Tichete de vacanta Program de 8 ore si contract de munca Reduceri la servicii stomatologice
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2819 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent De Vanzari Afi Cotroceni


Candidatul ideal Candidatul ideal: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm în echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexi
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Comercial Junior


Candidatul ideal Studii superioare;Cunostinte limba engleza;Operare PC: Word, Excel, baze de date;Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Spirit practic, incredere in sine, perseverenta;Competente in organizarea, evidenta documentelor;Gandire analitica si memoria cifrelor;Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris;Capacitatea de autoorganizare, punctualitate;Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii;Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre;Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei;Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii;Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali;Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent Vanzari Jysk Pallady


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Medical Generalist - Imagistica Dentara


Candidatul ideal - absolvent scoala postliceala - asistent medical generalist- punctualitate, atentie la detalii, spirit dе echipa, respect pentru colegi, atitudine pozitiva, motivatie puternica.- abilitati excelente dе comunicare si o atitudine orientata spre client.- experienţa într-un post similar reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Alătură-te echipei dе Visiodent!Postul dе asistent medical este unul extrem dе important în cadrul clinicilor noastre, deoarece oferă suportul necesar pacientilor nostri si clinicilor stomatologice partenere.Atributiunile postului:- intampinarea pacientilor si introducerea datelor in softul Visiodent- reаlizarеa invеstigаtiilor de imagistica dentara 2D sau 3D la indicatiilе mеdicului stomаtolog.- trimiterea investigatiilor pe e-mail catre medici si pacienti.Salariu motivant, mediu de lucru placut, echipa tanara.Program de lucru de 6 ore pe zi in 2 schimburi.Dacă profilul tău corespunde viziunii și cerințelor noastre, te invi
PANORAMICA DENT SRL

Office Manager /​ Assistant


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Office Manager / Assistant. The Candiatate must be profecient in speaking and writing in Englsih. An ideal canditate will have the following atributes.- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is es
ACE TREND GROUP S.​R.​L.​

Office Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta intr-un rol administrativ, sa cunoasca foarte bine programele din pachetul Office si sa dea dovada de abilitati reale de comunicare si organizare. Experienta anterioara intr-o departament de vanzari, achizitii sau relatii cu clientii poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Office Managerul asigura buna functionare a activitatilor in departament, organizeaza intalniri sau evenimente, se ocupa cu aprovizionarea biroului, pregateste prezentari, oferte comerciale si asigura suport managerului de departament. Activitatea sa zilnica poate presupune si interactiuni cu clientii si furnizorii companiei precum si cu alte departamente ale firmei.
BEST STORE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 242 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Baneasa


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 906 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.