Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

171 Locuri de Munca Secretara in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

171 Locuri de Munca Secretara in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistenți medicali


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiAsociația Sfântul Mattia din Cluj-Napoca este o asociație tânără, care are ca obiect de activitate asistența și îngrijirile medicale la domiciliul pacienților.Cerințele postuluiProfesionalism, onestitate, empatie, răbdare, disponibilitate la munca pe teren.Responsabilitățile postuluiPrestări de servicii de asistență și îngrijiri medicale la domiciul pacienților, companie și socializare.
Asociatia Sfantul Mattia

Lucrator In Depozit (asistent Gestionar Depozit)


Candidatul ideal Bune Cunoștințe de Operare a Calculatorului: Capabil să folosești aplicații de bază pentru înregistrarea și gestionarea datelor. Organizat și Atent la Detalii: Ai o bună capacitate de a te organiza și de a acorda atenție detaliilor, ceea ce este crucial în gestionarea corectă a mărfurilor. Rezistență la Situații de Stres: Poți să lucrezi eficient chiar și atunci când lucrurile devin aglomerate sau presante. Spirit de Echipă: Te descurci bine lucrând alături de colegi și contribui la un mediu de lucru pozitiv. Experiență într-un Post Similar: Experiența anterioară într-un depozit sau într-un rol similar e apreciată, dar nu obligatorie.Ne dorim pe cineva care este gata să învețe, să se adapteze și să colaboreze cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient în depozit. Dacă ești o persoană harnică și responsabilă, te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilități: Ambalarea și Securizarea Mărfurilor: Pregătirea mărfurilor pentru livrare,
NUEVO CONSTRUCT SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor;Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar;Persoana meticuloasa, atenta la detalii;Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar;Bune abilitati de comunicare;Cunostinte bune de operare MS OFFICE;Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa;Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare;Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor;Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie;Achizitioneaza materialele necesare depozitului;Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 604 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Finance Back-office Intern


Candidatul ideal Finance Back-Office InternTo be successful in the role, you should be a student or fresh graduate from University with: Good communication skills; Analyzing and problem solving; Critical thinking and attention to details; Open for continuous learning and development; Good Excel knowledge (Access is an advantage); English (Hungarian is an advantage).Descrierea jobului Finance Back-Office InternTasks and responsibilities: Transactional accounting tasks, document control, reconciliation of booking figures, archiving and communication with internal & external partners related to any tasks required in MOL Romania’ Finance Back Office activities. (Non-exhaustive list: supplier invoices, cash & bank, AP / AR, fixed assets, stock, shipment cost, document control); Collaboration with specific departments for vendor/customer and other master data maintenance; Calculating, entering, reversing and following up accruals, provisions, write-offs and impairments; Carries out taxation
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL

Office Manager @ Ing Cluj


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Farmacist - Dr.​max Cluj-napoca


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Cluj-Napoca!Ce așteptăm de la tine? Să ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis minim 6 luni sau practică de lungă durată pe perioada școlarizarii; Să ai aviz de Liberă Practică avizat pe anul în curs; Să ai abilități de relaționare și comunicare.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a răspunde nevoilor acestora; Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale; Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare.Ce iți oferim? Mediu de lucru într-o comp
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Asistent Comercial Back Office


Candidatul ideal Îți dorești să lucrezi într-un mediu liniștit, în afara agitației din oraș? Îți place sa privești natura de pe geamul biroului? Noi îți putem oferi aceste avantaje, datorită locației în care ne desfășurăm activitatea. Suntem localizați la doar 24 de km de centrul Clujului, în localitatea Răscruci(repere: DeLonghi, Bosch, etc.)Căutăm o persoană ambițioasă, muncitoare, expertă în multi-tasking, disciplinată și flexibilă. Piața băuturilor alcoolice din România este una foarte dinamică și la fel ne așteptăm să fii și tu.Ești candidatul ideal dacă:- Ai cunoștințe avansate de operare PC- Ai cunoștințe avansate în Microsoft Office, în special Microsoft Excel- Ai cunoștințe și experiență de lucru back-office, într-un soft WMS- Ai cunoștințe despre sistemul RO e-transport, pentru emiterea documentelor de transport și transmiterea acestora către serverele ANAF- Îți place sa lucrezi sub presiune (să rezolvi mai multe task-uri simultan, să teîncadrezi într-un interval de timp pres
INTERNATIONAL BRAND STORES S.​R.​L.​

Gestionar (santier Constructii)


Candidatul ideal Persoana organizata, cu bune abilitati de planificare si initiativa; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Gandire analitica,buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Permis auto categoria B; Pentru postul din cadrul santierelor de constructii ale societatii.Descrierea jobului - Inventariaza marfurile,inspectand calitativ si cantitativ marfurile care intra / ies din magazie;- Verifica bunurile care intra in gestiune cu datele inscrise in actele insotitoare;- Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;- Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare;- Asigura miscarea stocurilor;- Expediaza marfa;- Inregistreaza sistematic si cronologic datele privind stocurile;- Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si marfa descarcata;- Stabileste necesarul de scule / materiale si intocmeste comanda de achizitie;Venituri incepand de la 4000
ARCADA COMPANY SA

Lucrator Depozit /​ Manipulant /​ Gestionar


Candidatul ideal LUCRATOR DEPOZIT / MANIPULANT / GESTIONAR- Rezistenta la efort fizic- Atentie distributiva, capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente- Seriozitate si disciplina la locul de munca- Respectarea stricta a regulilor firmei- Capacitatea de a presta munca atat independent cat si in echipa- Cazier judiciar fara antecedente penale- Atentie la detalii si capacitatea de a organiza documentele aferente marfurilor gestionate- Disponibilitate la program prelungitDescrierea jobului LUCRATOR DEPOZIT / MANIPULANT / GESTIONARAjuta la ambalarea marfurilor in colaborare cu colegul de la control calitate.Ajuta la descarcarea si incarcarea masinilor in colaborare cu colegii gestionari din depozit.Organizarea marfurilor in depozit impreuna cu colegii gestionari.Pregateste colete pentru a fi expediate prin curierat rapid.Etichetare ocazionala de produse in colaborare cu colegii gestionari.
IPERCOMP EXIM SRL

Gestionar Depozit Cluj-napoca


Candidatul ideal -studii medii,superioare absolvite-foarte bune abilitati de comunicare, organizare, planificare;-persoana dinamica, responsabila, rezistenta la efort fizic;-abilitati de coordonare a echipei;Descrierea jobului - efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozitul firmei;- asigura depozitarea corespunzatoare a marfurilor in depozit, verifica termenele de valabilitate ale produselor existente in stoc- pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pe baza documentelor;- participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii in depozitul firmei;- participa la analiza stocurilor, intocmind necesarul de marfa pe care il transmite departamentului comercial;- participa la inventarul stocului de marfa;-organizarea depozitului si receptia produselor calitativ si cantitativ;-gestionarea stocurilor cat si a documentelor specifice;BENEFICII OFERITE:- Salariul fix + tichete de masa - bonus - Program de lucru luni-vineri in 2 schimburi in intervalul 7 la
NASTICOM IMPEX SRL

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Asistent Medical Generalist- Spital Ares Cluj Napoca


Candidatul ideal Absolvent al scolii postliceale/ Facultatea de asistente medicala;- Experienta minim 1 an pe un post similar sau capacitate& dorinta de a invata rapid lucruri noi- Persoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului  Pregateste cabinetul in vederea consultatiilor: ecograful, calculatorul, dupa caz testul de efort; Identifică problemele de îngrijire ale pacienţilor, stabileşte priorităţile, elaborează şi implementează planul de îngrijire şi evaluează rezultatele obţinute pe tot parcursul internării; Prezintă medicului de salon pacientul pentru examinare şi îl informează asupra stării acestuia de la internare si pe tot parcursul internării, observă simptomele şi starea pacientului, le înregistrează în dosarul de îngrijire şi informează medicul; Recoltează produse biologice pentru examenele de laborator, conform prescripţiei medicului; Răspunde de îngrijirea bolnavilor din salon Administrează personal medicaţia, efectuează t
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Inginer Asistenta Tehnica Electromecanic Sau Automatist


Candidatul ideal CERINŢE: Studii superioare : Facultatea de electronica /automatizari/robotica/electromecanica Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi Cunoştinţe temeinice în domeniul electronica, automatizari, electromecanic, pneumatic si hidraulic Avantaje: să cunoască tehnologiile de fabricaţie ale produselor farmaceutice, instalaţiile, utilajele şi aparatura de măsură şi control folosite în industria produselor farmaceutice. Experienta in industrie in pozitii similare Limba engleza – nivel mediu;Se asigura specializare in Germania si pachet salarial extrem de atractiv.Abilitati: capacitate dе planificare şi organizare ; asumare a responsabilităţilor ; aptitudini dе comunicare ; confidenţialitate, onestitate ; spirit dе analiză şi sinteză ; perseverenţă, obiectivitate ; disciplină, iniţiativă ; flexibilitate în gândireDescrierea jobului Obiectivele postului: Efectuarea lucrărilor de mentenanta si reparatii cu caracter electronic, electromecanic, hidraulic şi pneumatic a liniilor
TERAPIA SA

Lacatus Mecanic Si Electromecanic - Asistenta Tehnica


Candidatul ideal - studii medii : calificare lacatus mecanic, mecanic, electromecanic- avantaj minim 1 an experienta pe un post similar in industrie- cunoştinţe temeinice în domeniul mecanic, pneumatic si hidraulic- disponibilitate de lucru in 3 schimburiDescrierea jobului Obiectivele postului:Asigură asistenţa tehnică la efectuarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţie cu caracter electronic, electromecаnic, hidraulic şi pneumatic а masinilor, instalatiilor, utilajelor şi echipamentelor din cadrul secţiilor Produse Solide Orale, Produse Sterile şi din societate.Participă si asigură asistenţa tehnică la efectuarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii a masinilor, a utilajelor, instalaţiilor şi echipamentelor din cadrul secţiei: Produse Solide Orale si din societate.Sarcini şi responsabilităţi principale:- răspunde de asigurarea întreţinerii şi reparaţiilor utilajelor, lucrărilor diverse cu caracter mecanic/ electromecanic din Secţia Produse Solide Orale;- răspunde de activitatea de
TERAPIA SA

Office Assistant


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Office Assistant dedicat și organizat, cu excelente abilități de comunicare în limba engleză și cunoștințe de operare în Microsoft Office, în special Excel.Descrierea jobului Responsabilități:- Suport în activitățile de birou și administrative.- Asistență în gestionarea documentelor și a bazelor de date.- Pregătirea documentelor și rapoartelor utilizând programul Excel.- Gestionarea personalului (bază de date, suport în relația cu contabilii, autorități etc.).- Activități de contabilitate primară.- Alte sarcini administrative conform necesităților.Cerințe:- Excelente abilități de comunicare în limba engleză (scris și vorbit).- Cunoștințe solide de operare a computerului și abilități avansate în Microsoft Office (Word, Excel).- Cunoștințe minime în domeniul resurselor umane.- Cunoștințe de contabilitate primară.- Abilități organizatorice și atenție la detalii.- Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă.- Disponibilitate pe
DMT CONSTRUCT

Media netă estimată pe baza celor 434 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Cerinte- studii medii, avantaj studii superioare;- experienta min. 2 ani pe post similar;- abilitati de organizare.Descrierea jobului Descriere- Recepția cantitativă și calitativă a produselor comercializate;- Pregătirea materialelor pe baza facturii fiscale/aviz;- Preia retur marfa de la client;- Preda marfa la client pe baza de factura/aviz;- Activități de manipulare a mărfii în depozit;- Gestionarea corectă a stocurilor;- Participarea la inventarele semestriale.Beneficii- pachet salarial atractiv;- bonusuri in functie de performanta;- oportunitati de dezvoltare profesionala si personala;- decontare transport;- program de lucru 08.00-16.00;- mediu de lucru placut.
STARINST PROEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 617 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Gestionar Sef Depozit


Candidatul ideal Studii medii/superioarePersoana organizata, responsabila, dinamicaExperienta intr-o pozitie similara sau dе coordonare a unei echipeCunostinte tehnice dе bazaCunostinte dе operare PCDescrierea jobului Supervizеazа si controleаzа activitatеа privind rеcеptiа, depozitаreа, sortаrеa si livrаrea mаrfurilor cаtrе cliеntiCoordonеaza si controlеаza activitatea angajatilor din subordineUtilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilorEfectueaza lunar inventarul stocului de marfaSupravegheaza ambalarea si securizeaza marfa in vederea livrariiPastreaza curatenia si ordinea in cadrul depozituluiRaporteaza rezultatele activitatii de gestiune a stoculuiOfera suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica , management al stocurilor, transport produseBeneficii:Mediu de lucru placutPachet salarial motivantBonuri de masaMasina de serviciu
CRYSTAL GLOBE SRL

Back Office /​ Sales Assistant


Candidatul ideal Echipa de vanzari ALL SHAPES este in cautarea unei persoane organizate, pozitive, cu spirit de echipa.Esti persoana pe care noi o cautam, daca ai:- studii superioare- experienta in munca similara min 2 ani;- cunostine de limba engleză;- cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel – it’s a must, Word);- capacitate de organizare, atentie la detalii, promptitudine, atitudine proactivă;Descrierea jobului Responsabilitati post:- Mentii in permanenta legatura cu agentii de vanzari- Emiti cererile de oferta catre frunizori- Formulezi interogarile de stoc la furnizori- Plasezi si urmaresti comenzile de marfa la furnizori- Organizezi transporturile de marfa- Intocmesti avizele de marfa- Completezi contracte, anexe, procese verbale- Intocmesti facturile si urmaresti platile- Centralizezi comenzi, livrari- Urmaresti trasabilitatea documentelelor de la plasarea comenzii pana la finalizarea lucrarii- Pastrezi arhiva electronica si fizica a documentelor specifice santierelor-
ALL SHAPES S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Experiența de lucru in vânzări cu profil medical (minim 3 ani) constituie un avantaj,Înțelegerea fundamentală a principiilor de vânzări și a serviciilor acordate clienților,Cunoștințe de limba engleză, excell, word si sisteme ERP (obligatorie),Dorința de a depăși cota de vânzări si atingerea obiectivelor setate,Abilitati de vanzare,Abilitați de comunicare,Capacitate de integrare si lucru in echipa,Abilitati de planificare si lucru cu termene,Orientare către client si rezolvarea problemelor fără afectarea companiei,Prietenos, de ajutor, de încredere și cu dorința de implicare si rezolvare a tuturor responsabilităților,Abilități de bază în administrare, in special a timpului,Diploma de liceu (minim). Constituie un avantaj pregătirea universitara (biolog, chimist, biochimist).Descrierea jobului Căutăm un asistent de vânzări competitiv, rolul sau principal fiind acordarea de suport clienților companiei, clarificarea cu aceștia a necesitaților si identificarea corecta a pro
DIAMEDIX IMPEX SA

Media netă estimată pe baza celor 1058 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 171 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.