3 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Fagaras
3 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Fagaras

Candidatul ideal • Cunostinte de Limba Limba Franceza- nivel avansat
• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu
• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detali
• Atitudine proactiva
• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare
• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor
• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport
• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse

Candidatul ideal - commercial education /preferably work experience in service centers
- very good computer skills / very good knowledge of MS Office, especially Excel (pivot, etc)
- very good experience as a scheduling or real time management specialist, minimum 2 years
- experience with InVision or other planning software beneficial
- very good understanding of numerical reasoning and analytical thinking
- very good English spoken and written
- high communication and interpersonal skills
- high resilience and flexibility
- team orientation and ability to motivate
- analytical, struc

Candidatul ideal -Calificare si/sau experienta in domeniu- OBLIGATORIU
-Candidati care au studii si/sau care au mai lucrat in domeniul arhivarii
-Pentru legatori manual se cere calificare legator manual minim 120 ore curs.Descrierea jobului -Candidatii trebuie sa aiba: Calificare si/sau experienta in domeniu
-Disponibil la deplasare pe raza de judet si judetele limitrofe (pentru deplasari extrajudet se plateste suplimentar si se asigura cazare)
-Munca se desfasoara in echipe de 3-4 persoane
-Program de lucru: 5 zile-saptamana, 8 ore-zi
-Carte de munca
-Salariu avantajos
-Profesionalism
Departament:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: