Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Gura Humorului

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Gura Humorului

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Gura Humorului si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Gura Humorului si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 352 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GURA HUMORULUI
SOCAR PETROLEUM S.​A.​
Vezi alte joburi relevante

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Secretariat /​operator Date


Candidatul ideal 🌟 Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! 🌟Ești tu?✨ Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid.🧭 Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea.💻 Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii.🚶♀️ Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi.🔄 Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata.🌱 În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța.👂 Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța.🏆 Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite.🚗 Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând.⏰ Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare.📁 Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten.Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! 🌟Descrierea jobului Fișa Postului:Departament: Administrativ / OperativScopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosar
LUCICOSM S.​R.​L.​

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Asistent/​a Stomatologic


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre la Clinica Jadent – Căutăm un Asistent/a StomatologicLa Clinica Jadent, nu doar tratăm zâmbete, ci le și creăm! Suntem în căutarea unui asistent stomatologic talentat și entuziast care să contribuie la misiunea noastră de a oferi servicii stomatologice de top. Dacă ești o persoană energică, dedicată îmbunătățirii continue și dorești să faci parte dintr-o echipă care pune pasiune în fiecare detaliu, atunci te vrem în echipa noastră!Cerințe:• Calificare profesională în domeniul asistenței stomatologice;• Minim un an experiență într-un rol similar, cu o atitudine pozitivă și proactivă; • Competențe excelente de comunicare și abilitatea de a lucra eficient în echipă;• Un angajament ferm față de dezvoltarea personală și profesională. Descrierea jobului Responsabilități cheie:• Asistarea medicului dentist în realizarea tratamentelor și a procedurilor stomatologice;• Pregătirea cabinetelor și a instrumentarului necesar, asigurând cele mai înalte sta
JADENT SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre la Clinica Jadent – Căutăm un Asistent/a Medical/aLa Clinica Jadent, nu doar tratăm zâmbete, ci le și creăm! Suntem în căutarea unui asistent stomatologic talentat și entuziast care să contribuie la misiunea noastră de a oferi servicii stomatologice de top. Dacă ești o persoană energică, dedicată îmbunătățirii continue și dorești să faci parte dintr-o echipă care pune pasiune în fiecare detaliu, atunci te vrem în echipa noastră!Cerințe:• Calificare profesională în domeniul asistenței stomatologice;• Minim un an experiență într-un rol similar, cu o atitudine pozitivă și proactivă; • Competențe excelente de comunicare și abilitatea de a lucra eficient în echipă;• Un angajament ferm față de dezvoltarea personală și profesională.Descrierea jobului Responsabilități cheie:• Asistarea medicului dentist în realizarea tratamentelor și a procedurilor stomatologice;• Pregătirea cabinetelor și a instrumentarului necesar, asigurând cele mai înalte standar
JADENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3168 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Administrator Magazin Online


Candidatul ideal Ai sansa sa faci parte din Echipa ANNA CORI, aplica ACUM !Vei fi colegul nostru, deci te vrem:- Creativ, cu gandire strategica si viteza de reactie- Organizat, responsabil si cu spirit de initiativa- Cu o personalitate puternica si cu atitidine pozitiva- Bun cunoscator al limbilor romana si engleza, atat scris cat si vorbit- Cu experienta in domeniuDescrierea jobului Cerintele postului pe care ti-l oferim sunt:- Experienta in content writing si editare materiale foto si social media- Cunoasterea programelor de editare grafica (ex. Corel Draw, Corel Paint, Photo Shop)- Cunoasterea platformelor CMS si CMR- Cunostinte instrumente de analiza a site-urilor (Google Analytics)- Cunostinte SEOCe vei face:- Vei participa la dezvoltarea si implementarea proiectelor de marketing ce presupun promovarea si consolidarea brand-urilor DENIS si ANNA CORI- Vei lucra la conceperea materialelor de promovare a produselor si imaginii site-ului si companiei, prin propunerea si asistarea la r
DENIS SRL

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4050 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Coordonator Limba Franceza


Candidatul ideal Lucrez în Europa SRL' își extinde echipa și are nevoie de tine! Căutăm o persoană cu viziune, capabilă să gestioneze cu agilitate nevoile angajaților noștri din Franța. Dacă ești pregătit pentru o călătorie plină de satisfacții profesionale, alătură-te nouă!Ce asteptari avem de la tine:-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă în limba franceză, pentru a interacționa eficient cu angajații și clienții din Franța.-Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele legate de adrese și deplasări, asigurând continuarea fără obstacole a proiectelor.-Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii pentru a asigura o gestionare precisă a datelor și a informațiilor despre adrese și deplasări.-Flexibilitate și adaptabilitate în fața cerințelor urgente și a situațiilor neprevăzute.-Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan, menținându-și totuși calitatea și precizia muncii.Orientare către rezultate și abilitatea de a se a
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Asistent Farmacist


Candidatul ideal - Studii de specialitate - Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie;- Aviz de Liberă Practică;- Experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj;- Abilități de comunicare și relaționare;- Empatie și orientare spre nevoile pacienților;- Abilități de învățare și dorința de dezvoltare în plan profesional.Descrierea jobului - Identificarea nevoilor pacienților;- Oferirea recomandărilor asociate și eliberarea produselor farmaceutice, parafarmaceutice și dermato-cosmetice;- Consilierea pacienților cu privire la produsele farmaceutice și informarea acestora despre modul lor de administrare;- Participarea la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor și produselor parafarmaceutice;- Verificarea și controlul stocurilor farmaciei și a termenelor de valabilitate ale acestora.
ROPHARMA SA

Media netă estimată pe baza celor 348 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Ambulatoriu/​sectie


Candidatul ideal Studii de specialitate - postliceală/facultate; Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis - documente valabile; Experiență anterioară pe același rol, mimim 2 ani; Bune abilități de comunicare; Rapiditate și precizie în execuție, dexteritate manuală; Punctualitate, seriozitate și profesionalism, abilități de comunicare; Capacitate și dorință de învățare, abilități de organizare și eficientizare timp; Prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților; Disponibilitate pentru program full-time.Descrierea jobului Respectă codul de etică al Ordinului Asistenților Medicali; Respectă codul de etică al Ordinului Asistenților Medicali; Recoltare probe biologice (sânge, ginecologie…); Efectuare EKG-uri, montare de holtere EKG si TA; Acorda asistență cabinetelor medicale din clinică, pe parcursul turei de lucru; Scrierea ecografiilor si pregătirea cabinetului pentru desfășurarea actului medical; Utilizează și păstrează în bune cond
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Asistent Marketing - Cu Experienta


Candidatul ideal Ai sansa sa faci parte din Echipa ANNA CORI, aplica ACUM !Vei fi colegul nostru, deci te vrem:- Creativ, cu gandire strategica si viteza de reactie- Organizat, responsabil si cu spirit de initiativa- Cu o personalitate puternica si cu atitidine pozitiva- Bun cunoscator al limbilor romana si engleza, atat scris cat si vorbit- Cu experienta in domeniuDescrierea jobului Cerintele postului pe care ti-l oferim sunt:- Experienta in content writing si editare materiale foto si social media- Cunoasterea programelor de editare grafica (ex. Corel Draw, Corel Paint, Photo Shop)- Cunoasterea platformelor CMS si CMR- Cunostinte instrumente de analiza a site-urilor (Google Analytics)- Cunostinte SEOCe vei face:- Vei participa la dezvoltarea si implementarea proiectelor de marketing ce presupun promovarea si consolidarea brand-urilor DENIS si ANNA CORI- Vei lucra la conceperea materialelor de promovare a produselor si imaginii site-ului si companiei, prin propunerea si asistarea la r
DENIS SRL

Coordonator Departament Service Electrocasnice


Candidatul ideal -Studii superioare tehnice (inginer / subinginer)-Experiență în coordonarea echipei-Bune cunoștințe de operare PC-Orientat către rezultate și către client-Proactiv, responsabil, organizat-Cunoștințele de limba engleză constituie avantajDescrierea jobului -Organizează, coordonează și monitorizează activitatea departamentului de service-Verifică, analizează și întocmește necesarul de materiale și piese de schimb-Verifică rapoartele/facturile subcontractorilor-Negociază și administrează contractele cu furnizorii-Colaborează cu service-urile de la reprezentanțe pentru rezolvarea problemelor specifice-Întocmește rapoarte periodice cu privire la eficiența departamentului din subordine.
Confidenţial

Asistent Vanzari Backoffice


Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate.Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: capacitatea de a se adapta ușor, punctualitate și răbdare orientare către client bune abilități de comunicare, abilități de negociere; lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externiDescrierea jobului Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare Urmărește rezervarea ofertelorCe oferim:Contract de munca pe perioadă nedeterminată;Salariu motivant;Suport constant pe parcursul desfășurării activității;Tichete de masă;Tichete cadou, în condiţiile legii;Abonamente Bookster-cărţi şi articole online;Coffee break room în cadrul firmei;Trainingur
TRUTZI SRL

Asistent Vânzări Backoffice


Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate.Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: capacitatea de a se adapta ușor, punctualitate și răbdare orientare către client bune abilități de comunicare, abilități de negociere; lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externiDescrierea jobului Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare Urmărește rezervarea ofertelorCe oferim:Contract de munca pe perioadă nedeterminată;Salariu motivant;Suport constant pe parcursul desfășurării activității;Tichete de masă;Tichete cadou, în condiţiile legii;Abonamente Bookster-cărţi şi articole online;Coffee break room în cadrul firmei;Trainingur
TRUTZI SRL

Administrator Cladiri


Candidatul ideal - experienta in domeniul administrativ;- cunostinte de operare MS Office;- permis de conducere categ. B;- persoană organizată, punctuală, responsabilă, capabilă să urmărească mai multe activități simultan.Descrierea jobului Sa gestioneze lucrarile de intretinere a cladirilor (reparatii, mentenanta, Constructii)Sa gestioneze paza si curatenia (le va organiza activitatea, ii va monitoriza)Va intermedia relatia cu constructorii,Va intermedia relatia cu furnizorii de utilitati (apa, curent, gaz, internet, aparate de cafea, aparate de filtrare etc)Va gestiona parte de mediu (gestionarea deseurilor)Va gestiona contractele de utilitati, firma de paza, firma de supraveghere video, instalatori, electricieniVa depune documente la diverse institutii in vederea autorizarii diverseImbunatatiri la cladiri si utilitati
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 59 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Gestionar Santier Suceava


Candidatul ideal Nu căutăm omul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai:- Experienta profesionala specifica in santiere mari, constructii cladiri inalte.- Minim studii medii;- Cunostinte MS Office, MS Outlook;- Adaptabilitate si perseverenta;- Abilitati de comunicare clara si concisa;- Integritate si rabdare;- Meticulozitate;- Punctualitate si seriozitateDescrierea jobului Care ar fi task-urile tale?Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului;Participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie.Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din șantierul firmei;Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile;Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie pe șantier;Efectuează inventarieri lunare, trimestriale sau anuale ori la cererea conducătorului firmei, şi ori de câte ori este nevoie;Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ, calitativ şi sortimental cu cele specificate în actele de el
TRUTZI SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.