Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

96 Locuri de Munca Secretara in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

96 Locuri de Munca Secretara in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit - Showroom IaȘi


Candidatul ideal Ai studii medii sau superioare și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Calificări, competențe și abilități necesare Experiență anterioară de lucru într-un depozit sau showroom (constituie avantaj); Cunoștințe de operare PC; Abilități de organizare, comunicare și relaționare; Studii medii absolvite (diplomă de bacalaureat); Ordonat și atent la detalii; Abilitatea de a lucra în echipă; Motivație, curiozitate, proactivitate.Responsabilități Recepție marfă și repartizare în zonele de depozitare conform procedurilor interne; Participare activă la operațiunile de încărcare/descărcare; Participare la inventarele organizate în cadrul depozitului; Aprovizionare și aranjare produse la raft, etichetare și am
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Gestionar Autoparc - Iasi


Candidatul ideal S.C. Snack-Trade S.R.L, marca comerciala ,,BANZAI,, angajeaza gestionar parc auto pentru filiala Bacau.Compania GARANTEAZA salariu decent + bonuri de masa, faciliatate program flexibil in dependenta de necesitate. (contract de munca fulltime)Descrierea jobului Cerinte:*permis de conducere cat. "B". (obligatoriu)*responsabilitate*reparatii minore (schimb becuri, sigurante)*verificare periodica la ulei, lichid frana, antigel, lichid servodirectie.*intocmirea proceselor de predare primire, verificare.*monitorizarea reparatiilor in servis.*organizare*gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
SNACK-TRADE SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Să dețină competențe specifice postului de asistent medical generalist și cunoștințe bune pentru utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Post de asistent medical generalist în cadrul unui cabinet medical de oftalmologie.Responsabilități specifice postului de asistent medical generalist.
OFTALMOLOOK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2708 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Specialist Customer Service/​back Office


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un post similar de cel putin 3 ani; Bune cunostinte operare in SeniorErp - constituie un avantaj; Cunostinte bune de operare PC – Microsoft office Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare; Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului; Limba engleza la nivel mediu Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene; Sa fie un bun ascultator Sa fie prietenos si sa empatizeze cu clientii ; Sa aiba bune abilitati de comunicare Sa aiba o atitudine deschisa catre client si sa fie pozitiv ; Memorie buna; Rezistenta la stres ; Capacitate de memorare Atentie la detaliiDescrierea jobului Un specialist în customer service/back-office joacă un rol esențial în asigurarea satisfacției clienților și în gestionarea eficientă a proceselor administrative din spatele operațiunilor unei companii. Acest rol implică interacțiuni cu clienții și gestionarea activităților de birou pentru a susține operaț
GURSK MEDICA SRL

Asistent/​a de Proiect - Iasi


Scurta descriere a companiei Eptisa România este astăzi una dintre cele mai cunoscute companii de inginerie şi consultanţă de pe piaţa româneasca de profil care, de la momentul înfiinţării sale, a implementat cu succes peste 120 proiecte cumulând o valoare a investiţiilor ce depăşeşte astăzi 5,5 miliarde de Euro. CerinteAbsolvent/ă studii superioare; Abilităţi de operare PC avansat: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Cunoștinţe de limba engleză reprezintă un avantaj; Experienţă anterioară similară - reprezintă avantaj. Responsabilitati Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc); Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct; Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor şi rapoartelor din
Eptisa Romania

Back-office Analyst With French


Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders. Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities. Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the intern
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Asistent Farmacist In Iasi


Candidatul ideal Ce profil cautam: Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie; Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva; Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor; Capacitatea de organizare si planificare a activitatilor/operatiilor;Descrierea jobului Ce oferim: Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale; Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite; Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme; Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire; Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului; Activități de t
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.1 post - sediu din localitatea Afumati , judetul Ilfov in cadrul departamentului de vanzari1 post - Iasi , judetul Iasi , in cadrul departamentului de vanzariResponsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un do
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 939 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Executiv - Operational - Administrativ


Candidatul ideal Abilitati bune de organizare si gestionarului a timpului.Abilitati de comunicare, exprimare si convingere.Rapiditate in gandire si comunicare.Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregatirea profesionala oferite de companie.Cunoastere a pachetului MS Office.Atentie distributiva si de detaliu.Adaptarea usoara la diverse situatii neprevazute.Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa.Cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului - Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii;- Gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;- Programarea si organizarea intalnirilor;- Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor operationale, administrative si logistice la nivelul compa
VIA PRO IT CONSULTING SRL

Operations Back-office Internship Program


Descrierea jobului Învățarea nu se oprește odată cu finalizarea programelor de studiu universitare, ci continuă la job. Iar teoria și practica se îmbină perfect în programele de internship pe care UniCredit ți le-a pregătit.Vei avea acces direct la o experiență bancară autentică, într-una dintre băncile de top din România și din Europa, alături de cei mai buni profesioniști în domeniu. Și oricât de mare ți s-ar părea pasul de la școală la job, te ajutăm să-l faci cu încredere prin programele noastre de internship, prin care ne propunem să dezvoltăm viitorii bacheri ai României.DE CE SĂ APLICI Vei descoperi ce se află în spatele proceselor bancare și vei participa la realizarea și transformarea activităților de back-office Vei pune în practică teoria din facultate, dar cel mai mult vei învăța teoria desprinsă din practica bancară Vei face parte dintr-o echipă dinamică, orientată către performanță și mereu atentă la nevoile clienților și ale colegilor Programul este plătit, astfel că vei
UNICREDIT BANK S.​A.​

Asistent Recepție


Candidatul ideal Cerințe:Dinamic și dornic de a învățaÎndemânatic și deschisHarnic și plin de energieDescrierea jobului Responsabilități:Curățarea și întreținerea încălțămintei conform standardelor noastreAsigurarea unui serviciu prompt și atent pentru cliențiUtilizarea casei de marcatReceptia clientilorBeneficii:Salariu competitivProgram felxibilMediu plăcut și colectiv tânărLocația în mijlocul orașuluiTrimite CV-ul tău la: [email protected] scrie-ne pe WhatsApp la: 0791303333
RUBIKON MEDIA ADVERTISING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Seriozitate si atentie distributiva;Abilităţi de comunicare si capacitate de a lucra in echipa;Flexibilitate şi deschidere la sugestii;Participa la realizarea inventarului periodic;Permis cat.B;Experienta in gestiune reprezinta un avantaj.Descrierea jobului planifica, organizeaza, coordoneaza si conduce activitatile specifice din cadrul depozitului;analizeaza, decide si confirma respectarea termenelor de pregatire a comenzilor de produse in functie de termenele de livrare solicitate;se asigura de existenta si corectitudinea tuturor documentelor de intrare/iesire;monitorizeaza operarea in sistemul de evidenta informatica al societatii a miscarilor de produse depozit;raspunde de corectitudinea inventarelor si de corectitudinea datelor si informatiilor;coordoneaza activitatea de depozitare si gestionare si pregateste comenzile pentru livrare;asigura pastrarea materialelor pe sortimente, tipuri si dimensiuni, in conditii corespunzatoare;elibereaza marfurile in baza notelor
UNISTAR HORECA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 938 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Secretar șef - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala "Dimitrie A Sturdza" Iasi Expira in 2024-04-23 LocatieIasi NivelFunctii de conducere Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt SECRETAR SEF - 1 post I.CONDITII SPECIFICE DE OCUPARE A POSTULUI o Studii superioare o Vechime in invatamant pe un post similar minim 3 ani o Persoana comunicativa, organizata, responsabila, rezistenta la stres, rezistenta la efort, spirit de echipa Concursul se va organiza conform calendarului urmator: Etapa de concurs Data /perioada Depunere dosare 15.04.2024-23.04.2024, ora 15.00 Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor 24.04.2024 ora 13.00 Depunerea contestatiilor dupa selectia dosarelor 25.04.2024, interval orar 13.00-15.00 Afisarea rezultatelor la contestatii pentru selectie dosare 25.04.2024, ora 12.00 Proba scrisa 10.05.2024, interval orar 10.00-12.00 Afisarea rezultatelor probei scrise 10.05.2024, ora 09.00 Depunerea contestatiilor dupa proba scrisa 10.05.2024, interval orar 09.00-12.00 Afisa
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Back Office - Operator Introducere Date /​ Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Capacitate de organizare si planificare; Interes fata de informatii noi si usurinta in asimilarea acestora; Excelente abilitati de comunicare (orala & scrisa) si relationare; Foarte bune abilitati de operare PC + Microsoft Office – Excel si Word; Experienta operator date - reprezintă un avantaj; Integritatea să fie caracteristica sa principală. Aceasta e valoarea noastră cea mai importantă și ținem neapărat să avem aceeași filosofie de viață; Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește. Să fie organizată… foarte organizată! Să fie atentă la detalii… foarte atentă! Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect); Sa fie punctuală; Cei șapte ani de acasă – da.Descrierea jobului Ce va face această persoană?​ Gestionarea relatiei cu clientii pe parcursul elaborarii si derularii implementarii platformelor de management e
VIVA CONTROL S.​R.​L.​

Farmacist Si Asistent De Farmacie Farmaciile Fortis


Candidatul ideal Farmaciile Fortis se extind si cauta persoane responsabile, atente la detalii, ce dețin competențe și standarde profesionale ridicate.Cerințe: Absolvent al Facultății de Farmacie si/sau al Scolii Postliceale, specializarea Asistent Farmacie. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpesonală. Atitudine proactivă, disponibilitate de a lucra în echipă. Cunoștințe medii de Microsoft Office.Descrierea jobului Postul de farmacist presupune: Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si OTC-uri; Identificarea nevoilor pacientilor si formularea recomandarilor; Supravegherea eliberarii medicamentelor de catre asistentii de farmacie; Informarea pacientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; Participarea la receptia cantitativa si calitativ valorica a medicamentelor din farmacie; Monitorizarea si gestioneaza stocurilor pentru asigurarea stocului optim.Postul de asistent de farmacie presupune: Iden
HELP FLUX SRL

Asistent Farmacist Pharma Pro Expres Srl


Candidatul ideal De ce competenţe şi abilităţi ai nevoie pentru a te integra în echipa noastră?Dinamic si cu initiativaAdaptabilitate si spirit de echipaCapacitatea de a lucra eficient in conditii de stresBuna planificare si organizare personalaAbsolvent scoala postliceala de farmacieMembru al OAMGMAMRDescrierea jobului Responsabilităţile tale vor fi:- asiguri eliberarea produselor medicamentoase, a celor ce se pot elibera fara prescriptie medicala si a celorlalte produse de sanatate, precum si conservarea acestora, cu exceptia produselor stupefiante si psihotrope;- participi la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor, marcand pe ambalaj pretul medicamentelor;- elibereaza, sub indrumarea farmacistului, medicamentele pe baza de prescriptie medicala;- respecti Regulile de buna practica farmaceutica si Codul de etica si deontologie al asistentului;- respecti dreptul fiecarei persoane la asistenta cu medicamente, fara discriminare;- consiliezi pacientii ori de cate ori este nev
PHARMA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 96 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.