Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Sighisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Sighisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Sighisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Sighisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Achizitor /​ Customer Support - Back Office /​ Junior Buyer


Candidatul ideal Ești entuziast și dorești să îți construiești o carieră de succes? Îți propui să înveți, să investeşti timp și să te dezvolţi profesional?Noi ne concentrăm pe cultivarea abilităților de lider și oferim un mediu de lucru inspirat, care promovează inovația și excelența.Căutăm persoane cu viziune, determinare și dorința de a face parte dintr-o echipă proactivă, plină de entuziasm și pasiune pentru proiecte inovatoare. Credem în creșterea continuă și încurajăm fiecare coleg să își depășească limitele.Descrierea jobului Ai posibilitatea să îți alegi singur domeniul în care vrei să activezi și să te dezvolți, alegând unul dintre următoarele departamente: achiziții, comercial si calitate. Poti ocupa un rol de achizitor / junior buyer , customer support / Back office.Noi iți vom asigura: Un program de formare și dezvoltare continua, un program de succes, mărturie stând dea lungul timpului, colegii nostri care au ajuns în poziții de conducere în companii de renume din țară; Men
ROMCAB SA

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET MARKETING SERVICES SRL

Secretar Ii - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Universitatea de Arte din Targu Mures, judetul Mures Expira in 2024-04-04 LocatieMures NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorGuvern si ministere CategorieFunctie publicaAnunt Denumirea postului : secretar II Numarul posturilor : 1 post vacant Nivelul postului : de executieConditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului sunt: 1. Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domenii ca filologie, administratie, psihologie -pedagogie; 2. Competente si aptitudini tehnice: abilitati in utilizarea calculatorului si a programelor Microsoft Office: Word, Excel, Internet Explorer; 3. Componente lingvistice : limba engleza, nivel avansat ; 4. Abilitati in comunicare si relatii publice, munca in echipa, atentie la detalii; 5. Capacitate de organizare a muncii si gestionare a timpului; 6. Vechime in munca minim 3 ani.Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Back Office /​ Customer Support


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să :- Fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- Aibă inițiativă- Cunoască limba italiană la nivel avansat (limba engleză costituie avantaj)- Abilități bune de organizare și gestionare a timpului- Atitudine proactivă și orientată spre rezultate- Studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Gestionarea corespondenței și comunicărilor în limba italiană, atât în scris, cât și verbal- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.- Menținerea unui nivel înalt de confidențialitate în toate aspectele muncii.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Office Manager @ Ing Mures


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent/​a Vanzari(hibrid/​telemunca)


Candidatul ideal Experienta in relationarea cu clientii, de preferat in domeniul distributiei si Customer Service; Cunostinte de limba engleza - nivel mediu; Cunostinte de operare pe calculator (preferabil nivel avansat) - Word, Excel; Abilitati de comunicare bine dezvoltate; Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii; Dorinta de dezvoltare, invatare si orientare spre solutii.Descrierea jobului Reactiveaza si dezvolta portofoliul de clienti alocati; Actualizeaza in sistemul informatic datele de identificare ale clientilor; Administreaza relatia cu clientii din zona/regiunea alocata (intocmeste oferte, ofera detalii despre produsele comercializate, etc); Cauta si propune clientilor solutii alternative (atunci cand este cazul); Asigura un inalt nivel de servicii cererilor clientilor sosite telefonic sau email cu focus pe satisfactia clientilor; Proceseaza comenzile clientilor (introducerea lor in sistemul informatic); Urmareste derularea livrarilor de marfa c
RENANIA TRADE SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei Royal DRU. Candidatul ideal va fi responsabil pentru furnizarea de suport administrativ echipei noastre și pentru asistarea în operațiunile zilnice din cadrul companiei.Cerințe:Experiență relevantă ca asistent administrativ sau asistent de vânzări, reprezintă un avantaj.Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Abilități puternice de comunicare și interpersonale.Bune cunoștințe de operare Microsoft Office.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este un avantaj.Flexibilitatea în ceea ce privește programul de lucru este un avantaj.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este necesara.Engleza (nivel de bază) este un avantaj.Atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Studii superioare absolvite – constituie avantajDescrierea jobului Preluarea și redirecționarea informațiilor către colegii responsabil
ROYAL DRU PARTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Facility Manager


Candidatul ideal Asistent Facility ManagerGrupul Fomco, este o parte proeminentă a mediului de afaceri mureșean. Cu un portofoliu diversificat format din 6 companii ce activează în domenii complementare, dar și distincte, ne afirmăm prezența atât la nivel national cât și local. Fondată în 2002, ca o afacere de familie, am evoluat constant și responsabil, datorită echipelor de oameni profesioniști, având ca obiectiv principal furnizarea serviciilor de calitate!Astăzi, numărăm peste 250 de persoane dedicate acestei misiuni. Ne orientăm spre viitor și suntem întodeauna cu un pas înainte, creând soluții inovatoare inspirate din nevoile reale ale clienților. Astfel fundamentăm dezvoltarea durabilă a grupului de firme Fomco.Suntem în căutarea unui Asistent Facility Manager dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei.Adică, un ajutor pentru managerul nostru administrativ, care supraveghează parcurile solare ale companiei și administrează clădirile deținute.Dacă ai afinități tehnice, te p
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Administrator Credite Contracte


Candidatul ideal • Studii superioare finalizate – constituie avantaj domeniul economic/tehnic/juridic;• Cel putin 1 an experienta in domeniul financiar – bancar;• Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activitatii de administrare credite;• Cunostinte privind activitatea back office credite;• Cunostinte operare MS Office;Constituie avantaj:• Experienta de cel putin 2 ani pe un post similar;• Experienta in activitatea de back office credite;• Abilitati operare in aplicatii back office credite;Descrierea jobului Completeaza contractele de credit si de garantie in conformitate cu decizia de creditare şi verifica contractele completate înainte transformarea lor in format PDF; Transforma in format PDF contractele de credit si de garantie dupa care le transmite la unitatile teritoriale in vederea semnarii acestora de catre reprezentantii bancii si clienti; Verifica informatiile aferente contractelor de credit si de garantie care se genereaza automat din aplicatiile
PATRIA BANK S.​A.​

Asistent Vanzari - Tg-mures


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Inginer Coordonator - Proiecte Mari


Candidatul ideal FOMCO SOLAR caută un inginer coordonator - Proiecte mari cu experiență în Fotovoltaice!Dacă ești pasionat de energia regenerabilă și ai experiență în proiectarea și gestionarea sistemelor fotovoltaice, Fomco Solar te vrea în echipă!Responsabilitatea ta va fi finalizarea proiectelor la un nivel calitativ ridicat, respectând termenele stabilite, care asigură maximizarea producției de energie și sustenabilitatea pe termen lung a sistemului.Sarcinile tale vor fi:Gestionarea integrală a proiectelor fotovoltaice, de la concept la implementare.Supervizarea planificării și executării proiectelor, asigurând respectarea termenelor și a standardelor de calitate.Colaborare strânsă cu echipa tehnică, montatorii și electricienii pentru implementarea proiectelor.Interacțiunea cu clienții, furnizorii și alte părți implicate, pentru a asigura livrarea la nivelul așteptărilor.Gestionarea provocărilor tehnice și furnizarea de soluții eficiente.Menținerea cunoștințelor privind tendințele
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare Experiență anterioară într-un rol administrativ sau de asistență managerială constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM și alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilități de comunicare și colaborare puternice. Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizând eficient.În compania noastră avem 3 valori principale după care ne ghidăm. Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:CorectitudineNu suntem dispuși să acceptăm clienți nesimțiți chiar dacă suntem nevoiți să pierdem bani.Nu suntem dispuși să facem compromisuri în a spune adevărul unui client chiar dacă suntem nevoiți să îl pierdem.PunctualitateNu suntem dispuși să acceptăm să facem compromisuri în a implementa la timp chiar dacă suntem nevoiți să lucrăm nopțile și să facem sacrificii.Dezvoltare continuăNu suntem dispuși
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Full Time/​part Time


Candidatul ideal CASIER/ ASISTENT VANZARI/LUCRATOR COMERCIALesti disponibil/ă să lucrezi 20 de ore pe săptămână ( de cel puțin 2 ori pe săptămână )*îți place să lucrezi în echipăești comunicativ și abordezi noi provocări cu entuziasmvrei să înveți și să te dezvolțilucrăm în weekend și în schimburi, dar suntem pregătiți să ajustăm programul de lucru la nevoile taleDescrierea jobului vei primi și prelucra livrari cu cele mai interesante mărci internaționalevei expune produsele noi și te vei ocupa de aranjarea magazinuluimulțumită ție, clientul va putea proba confortabil produsele căutatevei finaliza cumpărăturile clienților la casa de marcat, asigurând cea mai bună experiență posibilă
SHOE EXPRESS S.​A.​

Inginer Coordonator Santier


Candidatul ideal Studii tehnice - superioare (inginer cu profil constructii, mecanic sau similar);Experienta in coordonare echipe de muncitori;Cunostinte de desen tehnic;Capacitatea de a intelege modul de functionare a utilajelor/masinilor/dispozitivelor;Capacitatea de a intelege, extrage si aplica concret informatii din scheme si cataloage de sistem ale furnizorilor (REYNAERS, ALUMIL, SCHUCO, etc.);Cunostinte in AUTOCAD, Excel, Word, MS Project, etc.;Carnet de conducere cat. B.Constituie avantaj :Cunostinte in domeniul topografiei, relevee, utilizare instrumente de masura (teodolit, laser nivel, etc.); Descrierea jobului Inginer Coordonator SantierCoordonare lucrari de executie si montaj tamplarii din aluminiu, pereti cortina si fatade ventiale pe santiere din Bucuresti si din tara.Atributii:- Efectuarea de masuratori la amplasamentele lucrarilor cu ajutorul statiei totale si a nivelei cu laser- Urmarirea aprovizionarii cu materiale- Comunicarea cu beneficiarii si managementul in plan
MRG FATADE S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Expert Coordonator Relatii Clienti (225896)


Candidatul ideal Dacă ai studii superioare și o experiență de doi ani în distrbuția energiei sau a gazului natural sau în relațiile cu clienții, ești o persoană creativă și căreia îi plac provocările vrem să te cunoaștem Descrierea jobului Dacă ai o pasiune pentru dezvoltarea și promovarea în mediul virtual a brandurilor și a produselor unei companii dar ai și experiență în relațiile cu clienții te așteptăm în echipa noastră. Dacă îți place să intri în proiecte îndrăznețe avem poziția potrivită pentru tine.Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.