Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Targu Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Targu Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Targu Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Targu Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Farmacist Si Asistent De Farmacie Farmaciile Fortis


Candidatul ideal Farmaciile Fortis se extind si cauta persoane responsabile, atente la detalii, ce dețin competențe și standarde profesionale ridicate.Cerințe: Absolvent al Facultății de Farmacie si/sau al Scolii Postliceale, specializarea Asistent Farmacie. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpesonală. Atitudine proactivă, disponibilitate de a lucra în echipă. Cunoștințe medii de Microsoft Office.Descrierea jobului Postul de farmacist presupune: Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si OTC-uri; Identificarea nevoilor pacientilor si formularea recomandarilor; Supravegherea eliberarii medicamentelor de catre asistentii de farmacie; Informarea pacientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; Participarea la receptia cantitativa si calitativ valorica a medicamentelor din farmacie; Monitorizarea si gestioneaza stocurilor pentru asigurarea stocului optim.Postul de asistent de farmacie presupune: Iden
HELP FLUX SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Operator Facturare - Responsabil Back-office


Candidatul ideal - Experiență anterioară în domeniul contabilității primare și a activităților similare.- Cunoștințe de contabilitate și legislație fiscală.- Abilități de organizare și atenție la detalii.- Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple.- Cunoștințe operare PC.- Diploma de studii superioare în domeniul economic sau o disciplină relevantă reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:- Facturarea comenzilor și monitorizarea corespunzătoare a acestora în sistemul nostru contabil.- Realizarea și gestionarea contractelor cu clienții, asigurând respectarea termenelor și condițiilor stabilite.- Verificarea și gestionarea instrumentelor de plată.- Crearea și actualizarea listelor de prețuri conform politicilor companiei.- Raportarea salariilor în sistemul Revisal și furnizarea de date relevante către firma de contabilitate pentru procesarea corespunzătoare a informațiilor financiare.- Emiterea declarațiilor lunare către Admi
ADULT CONSTRUCT SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Compania Adult Construct SRL caută un profesionist dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Gestionar Depozit. Dacă aveți abilități excelente de organizare, o atenție sporită la detalii și o pasiune pentru gestionarea eficientă a stocurilor, vă invităm să aplicați pentru această poziție.Descrierea jobului Responsabilități principale:Recepție marfă: Verificați calitativ și cantitativ produsele primite.Gestionarea Stocurilor: Supravegheați și coordonați toate activitățile legate de stocuri, asigurându-vă că produsele sunt înregistrate și stocate în mod eficient.Inventariere: Înregistrarea și evaluarea precisă a tuturor stocurilor și bunurilor unei organizații, pentru a asigura că acestea sunt întreținute în mod corespunzător, că nu apar discrepanțe și că gestionarea acestora este eficientă și transparentă.Planificarea Livrărilor: Organizare eficientă a comenzilor pentru a asigura livrarea promptă și corectă a produselor.Supervizare Echip
ADULT CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Controller Pentru Director Regional


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca:Esti o persoana cu abilitati bune de comunicare, te adaptezi si poti sa intelegi usor ce-si doresc ceilalti Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Ai experienta in analiza de business Ai cunostinte operare PC, nivel avansat de analiza in Excel Ai valori personale solide de onestitate, integritate si grija fata de mediu Ai capacitatea de a lucra organizat si cu atentie la detaliiDescrierea jobului Rolul Jobului: Suport pentru departamentul comercial, atributii de analiza a situatiilor de vanzari si alte tipuri de activitati care sustin departamentul comercial.In acest sens, vei mentine relatia cu Directorii de Filiala si personalul departamentelor Suport in vederea asigurarii unei comunicari eficiente intre acestea si Directorul
ROMSTAL IMEX SRL

Customer Support - Job Back Office


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare finalizate, preferabil domeniul tehnic sau financiar/economic Abilitati de calcul matematic si orientare spre cifre - obligatoriu Cunostinte operare SAP constituie un avantaj Cunostinte operare PC (Windows, Excel, Word) Experienta de minim 6 luni in cadrul unui departament similar – relatii clienti/vanzari sau absolvent de facultate cu bune abilitati analitice si orientare spre cifre Foarte bune abilități de comunicare și negociere Dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare si planificre Constiincios, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termen. Descrierea jobului Responsabilitati: Informeaza clientii asupra gamei de produse, preturilor de lista, conditiilor generale de vanzare; Administreaza si actualizeaza baza de date clienti Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare Transmite cli
TALENT STREAM SRL

Asistent Medical Radiologie Imagistica


Candidatul ideal Cerinte:• Absolvent/a a Scolii Postliceale Sanitare cu specialitatea Radiologie si Imagistica;• Experienta operare CT /IRM;• Respectarea codului de deontologie profesionala si normele care reglementeza profesia de asistent medical in Romania;• Bun utilizator al computerului si va avea abilitati tehnice de lucru cu echipamentele.Descrierea jobului Responsabilitati:-Pregatirea echipamentelor pentru investigatiile medicale de radiologie -imagistica;-Achizitie imagini pentru examinarile de rezonanta magnetica si computer tomografie, pozitionare pacient pentru examinarile respective, administrare substanta de contrast, anamneza-Pregatirea si asistarea pacientilor pe parcursul investigatiei ;-Asigura completarea documentelor specifice pentru fiecare investigatie;
AFFIDEA ROMANIA SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Coordonator Constructii Montaj (electricitate) (224485)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate electrică: electrotehnică/ energetică/ electroenergetică Experienţă practică necesară: Minim 2 în activitatea de constructii montaj/ mentenanţă/ exploatare instalaţii electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standarde de specialitate în domeniul de activitate Instrucţiuni de securitate şi sănătate în muncă, Instrucţiuni pentru situaţii de urgenţă, Autorizări în domeniu ANRE (recomandabil) Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC, Microsoft Office, Outlook Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Coordonezi activitatea de mentenanță accidentală/ neplanificată şi de construcţii montaj în rețelele electrice de distribuție aparținând companiei sau terților Realizezi programarea lucrărilor de construcţii montaj împreună cu responsabilul de programare și recepție lucrări, colaborezi cu personalul alocat în cadrul cent
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Asistent Departament Aprovizionare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Vanzari - Sales Executive


Candidatul ideal Candidatul ideal va avea:- Minima experienta intr-un rol de vanzari- Cunostinte de limba engleza scris si vorbit, datorita naturii postului- Să aibă cunoștințe bune de lucru cu computerul (Pachetul Microsoft Office, Outlook, internet, etc.)- Pasiune naturala de a lucra cu tehnologiaDescrierea jobului Lucrand in cadrul departamentului de vanzari, cu sediul in Piatra Neamt, veti fi imaginea companiei in relatie cu clientii, va veti ocupa de intocmirea ofertelor de pret, finalizarea comenzilor de vanzari, contactarea furnizorilor si organizarea achizitionarii produselor, colaborarea cu departamentul de transport pentru colectarea si livrarea bunurilor pentru comenzi din toată lumea și rezolvare a diverse alte probleme pe măsură ce acestea apar.Ti-ar placea acest rol de Asistent vanzari / Reprezentant vanzari dacă:- Îți place să cunoști oameni noi și să dezvolți relații- Sunteți automotivat și capabil să vă gestionați propriul program- Aveți obiective de carieră și sunteți
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bistrița, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Dej, Huși, Oradea, Roman, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Office Manager


Candidatul ideal - cunoasterea unui program de gestiune economica- experienta minim 6 luni intr-o pozitie similara- viteza mare de introducere a datelor- studiile superioare reprezinta un plus- utilizare Microsoft Excel- abilitati de organizare- atentie distributiva- cunostinte limba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Primirea si inregistrarea comenzilor, facturarea acestora- Ordonarea documentelor, evidenta si arhivarea acestor- Contatctarea clientilor cu restante de plataSe ofera salariu motivant.
ACCES AUTO TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Lee Cooper Angajeaza Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Asistent vanzari Piatra Neamt


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Coordonator Transport


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să aibă: oarecare experiență de gestionarea a procedurilor de transport – import și export; abilități excelente de limbă engleză – scris și vorbit – datorită naturii locului de muncă; bună cunoaștere a procedurilor internaționale de expediere; pasiune înnăscută de a lucra cu tehnologia.Descrierea jobului În cadrul departamentului de transport cu sediul în Piatra Neamț, titularul postului răspunde de: legătura cu echipa de vânzări; obține ofertele de livrare; rezervă livrările; efectuează procedurile de vămuire a mărfurilor din afara UE; actualizează sistemul; contactează companiile de transport cu privire la diversele probleme survenite; toate celelalte atribuții generale de coordonator.Răspunde, de asemenea, de: contactarea furnizorilor pentru confirmarea datelor de transport; informarea permenentă a clienților cu privire la progresul livrării; inventarierea stocului și gestionarea fișierelor; controlul gestionării stocului; păstrarea tuturor
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 299 de salarii introduse în Salario: 4678 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.