Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Secretara in Valenii de Munte

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Secretara in Valenii de Munte

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Valenii de Munte si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Valenii de Munte si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: MASPEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VALENII DE MUNTE
MASPEX ROMANIA SRL
Vezi alte joburi relevante

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Secretara


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in comuna Draganesti, jud.Prahova_Punct de lucru Uni-recyclingSuntem in cautarea unei persoane dinamice, cu spirit de initiativa si cu experienta solida in zona de secretariat. Mediul nostru de lucru este pe langa pozitiv si motivant si provocator si antrenant astfel ca managementul timpului si capacitatea de a raspunde proactiv provocarilor sunt abilitati pe care dorim sa le intruneasca viitoarea noastra colega.Candidatul ideal:- Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa;- Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate;- Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora; Managementul timpului;- Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, email) si de lucur cu echipamente IT (PC, imprimanta, cititor card, etc).- Responsabilitate, seriozitate, corectitudine;- Cunostinte minime de contabilit
UNI - RECYCLING SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretariat Birou Notarial


Candidatul ideal - cunostinte operare PC, MS Office – Word, Excel, navigare internet;- persoana dinamica, organizata, ordonata;- corectitudine, seriozitate, responsabilitate;- capacitate de adaptare si invatare rapida.Descrierea jobului - tehnoredactare acte notariale (procuri, declaratii, contracte etc);- redactare corespondenta catre institutii publice, persoane fizice si juridice;- relatie cu colaboratorii, personal, telefonic sau e-mail;- interogare/inscriere in registrele nationale notariale;- alte activitati specifice activitatii notariale.
SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂ MEIROU MIHAI GABRIEL I MEIROU CARMEN

Secretar/​jurist/​grefier Birou Executor Judecatoresc Ploiesti


Candidatul ideal ​ABSOLVENT FACULTATE DE DREPT SAU STUDENT/STUDENTA; PERSOANA CU UN STIL DE LUCRU ORGANIZAT, ATENTIE DISTRIBUTIVA, PERSOANA ECHILIBRATA, CU CAPACITATE DE INVATARE RAPIDA, COMUNICATIVA. EXPERIENTA OPERARII CU APLICATIILE ZENIC SI/SAU EXEC SOFT CONSTITUIE UN AVANTAJ.. Descrierea jobului REDACTAREA ACTELOR SPECIFICE EXECUTARII SILITE; CORESPONDENTA; ARHIVA; COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA; COMUNICARE PRIN E-MAIL, FAX SI TELEFON; CUNOSTINTE P.C, PACHETUL OFFICE: LA NEVOIE VIRAMENTE BANCARE, INTOCMIRE O.P.;SALARIZARE DIFERITA IN FUNCTIE DE EXPERIENTA SI EXPERTIZA, INCEPAND DE LA 2200 LEI + TICHETE DE MASA, PANA LA 3500 LEI
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC LICĂ N.​ IONEL

Administrator De Retea De Calculatoare - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR DE RETEA DE CALCULATOARE - AJOFM | ANOFMAngajator: MASPEX ROMANIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VALENII DE MUNTE
MASPEX ROMANIA SRL

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: OAR FILIALA PRAHOVAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
OAR FILIALA PRAHOVA

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Centrul Medical Mediurg Campina angajează asistent medical generalist. Cv-urile se pot depune si la recepția policlinicii cu sediul în Campina, Bulevardul Carol 1, Nr. 3.
Centrul Medical Mediurg SRL

Asistent medical Clinica Wellborn Ploiesti


Companie verificată
Aplica rapid
Principalele responsabilitati:-Intampina clientii care sosesc in spital si ii indruma catre sala de asteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultatia;-Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza facturi fiscale;-Claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor;-Elibereaza rezultatele analizelor si verifica achitarea contravalorii acestora;- Preia si distribuie corespondenta. Cerinte:-Minim 6 luni experienta de lucru cu clientii intr-o clinica medicala sau spital privat;-Experienta anterioara intr-o pozitie similara poate constitui avantaj;-Orientare catre client;-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;-Atentie la detalii;-Limba engleza nivel mediu;-Cunostinte medii de utilizare a calculatorului ,internet, aplicatiile Word, Excel;-Studii liceale finalizate; Locatie job: Clinica Wellborn Ploiesti In situatia in care considerati ca indepliniti criteriile de mai sus si va doriti sa lucrati intr-un mediu comp
Promed System SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Customer Support - Job Back Office


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare finalizate, preferabil domeniul tehnic sau financiar/economic Abilitati de calcul matematic si orientare spre cifre - obligatoriu Cunostinte operare SAP constituie un avantaj Cunostinte operare PC (Windows, Excel, Word) Experienta de minim 6 luni in cadrul unui departament similar – relatii clienti/vanzari sau absolvent de facultate cu bune abilitati analitice si orientare spre cifre Foarte bune abilități de comunicare și negociere Dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare si planificre Constiincios, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termen. Descrierea jobului Responsabilitati: Informeaza clientii asupra gamei de produse, preturilor de lista, conditiilor generale de vanzare; Administreaza si actualizeaza baza de date clienti Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare Transmite cli
TALENT STREAM SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii;Persoană atentă, organizată, responsabilă, disciplinată și punctuală;Experiența în activitatea de gestiune constituie un avantaj;Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipă;Abilități de operare PC;Prezinta un avataj daca cunoaste produsele de vinificatie;Cursul de motostivuitorist prezinta un avantajPermis de conducere categoria B;Domiciliul în Valea Calugareasa sau în zonele limitrofe.Descrierea jobului Participă la operațiuni de încarcare/descărcare a mărfii din depozit;Se ocupă de aranjarea mărfurilor pe rafturi;Realizează inventarele lunare/periodice;Asigură ordinea și curățenia la locul de muncă;Recepționează cantitativ și calitativ produsele de la furnizori, precum și mărfurilor eliberate din depozit;Organizează spațiul de depozitare pentru optimizarea stocării mărfurilor.Beneficii oferite de noi:O politică salarială competitivă și motivantă;Un mediu de lucru dinamic, provocator și o echipă de colegi care te vor susține!Dacă ești interesat/ă
DA BACCO SRL

Media netă estimată pe baza celor 485 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Ploiesti


Candidatul ideal AUTOKLASS PLOIESTI, isi mareste echipa !Ce ne dorim de la tine:• Minim studii medii tehnice;​• Experienta pe un post de magazioner de minim 1 an;• Cunostinte tehnice auto ;• Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;• Cunostinte solide de operare PC;• Permis de conducere min. categoria B ;• Abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Rolul job-ului: Gestionare de piese, accesorii si materiale folosite in reparatia si intretinerea autoturismelor. Vei asigura gestiunea fizica a stocului de marfa, te vei ocupa de receptia cantitativa (prin numarare) si calitativa (la nivel vizual) a tuturor produselor primite. De asemenea, vei asigura inregistrarea, pelucrarea si miscarea stocurilor si vei fi responsabil cu depozitarea corecta, in conformitate cu indicatiile producatorilor, pe categorii si tipuri de produse in spatiul de depozitare.Beneficii: Salariu atractiv ; Tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate ;Oportunitatea de a te dezvolta intr-u
AUTOKLASS CENTER SRL

Sales Asistant /​ Consilier Vestimentar - Made By Society


Candidatul ideal Consultant vanzari / consilier vestimentar - Made By SocietyCandidatul idealIntra in familia Made By Society si pe langa toate responsabilitatile pe care le cere acest job si pe care le enumeram putin mai jos, vei avea ocazia sa-ti demonstrezi abilitatile intr-un mediu dе lucru cool, alaturi dе o echipa tanara si ambitioasa si vei face parte dintr-un brand care se contureaza intr-un ritm foarte rapid si care este in plina dezvoltare.Alaturi dе noi vei invata sa te bucuri dе realizarile mici, care duc spre rezultate marete.Calitatile dе baza pe care le cerem dе la viitorul membru al echipei Made By Society sunt :• orientare totală către cerinţele clienţilor• experienţă pe o poziţie similară în domeniul vânzărilor (2-3 ani în retail)• rezistenţa la sarcini repetitive şi stres• flexibilitate în gândire şi forţă dе decizie• simţ acut al responsabilităţii şi implicării; atenţie distributivă• capacitate dе organizare şi coordonare la locul dе muncă şi abilitate eficientă dе
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru : Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Ploiesti, Popesti-Leordeni (S4)Adresa depozitelor: str. Frunzisului, nr. 88, Cluj-Napoca, jud. Cluj str. Industriala, nr. 6, Logistik Park, Constanta, jud. Constanta str. Silozului nr.30, Cârcea, jud Dolj str. Marin Mehedinteanu, nr. 1G, Ploiesti, jud Prahova str. Pavel Ceamur 2b, (Popesti-Leordeni), Sector 4, Bucuresti📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efec
MATEROM SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.