Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2397 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2397 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană, sau engleză și rusă, sau engleză și spaniolă, sau engleză și germană, sau germană și italiană. Este un plus daca se dețin 3 limbi internaționale. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Angajam secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiactivitati de secretariat si suport administrativ;inregistrarea si arhivarea documentelor;redactarea si evidenta documentelorasigurarea bunei functionari a biroului;
AGROSEM ZAHIU ECOFITOPLANT SRL

Secretara la distanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă de la computer. Sunt necesare: cunoștințe de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe bune de engleză și italiană ar fi un plus.Puteți trimite CV-ul aici.
LITRA SRL

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam SECRETARAEsti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane?Super! Te vrem in echipa noastra!Program in ture: 8:30 - 17:00 si 10:30 - 19:00, cu pauza de masa.Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora. Crestere salariala in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract.Candidatul Ideal:- Abilități de comunicare, deschidere la sugestii, gândire pozitivă- Bună organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atenție și concentrare- Orientare către rezultate: eficiență, rezolvarea situațiilor și depășirea obstacolelor- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipa;Cunoștințe avansate Office: Word
Eadoris Romania SRL

Secretara


Candidatul ideal - persoana optimista, serioasa, dornica sa munceasca.- punctualite, promptitudine, bun simt, amabilitate- capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor- atitudine pozitiva si proactiva- aspect fizic placut- cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel), Navigare Internet- abilitati excelente de comunicare verbala si in scris- capacitate de a rezolva situatii neprevazute- cunostinte de limba engleza la nivel mediuDescrierea jobului Coordoneaza desfasurarea activitatii de receptie-secretariat :- inregistreaza documentele si corespondenta si asigura distribuirea si arhivarea acestora;- redacteaza si expediaza corespondenta interna , in limba romana;- supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza directorul si colegii cu problemele aparute;- realizeaza activitatile administrative si de protocol- tine evidenta mostrelor (dosare de comenzi, testare)- ofera suport in diferite sarcini administrative
MANTERO COMIMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (Microsoft Office);- Limba engleza nivel mediu;- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Studii medii / superioare finalizate;- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;- Un bun management al timpului.- Carnet cat.B - constituie avantaj.Descrierea jobului Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;-Preia, inregist
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Secretara


Candidatul ideal • Absolvent studii superioare ( constituie avantaj);• Excelente abilitati de comunicare si relationare;• Orientare catre client;• Foarte bune abilitati organizatorice;• Rezistenta la stres si program flexibil;• Engleza nivel conversational;• MS Office (Word, Excel),email.Descrierea jobului • Desfasurarea de activitati generale de secretariat si receptionist pentru sediul central;• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor si a partenerilor de afaceri;• Facilitarea comunicarii telefonice intre conducerea societatii si terte persoane;• Primirea, distribuirea si inregistrarea corespondentei;• Redactarea si fotocopierea documentelor primite prin fax, mail, posta;• Asigurarea serviciul de protocol;Asigurarea respectarii de catre Societate a tuturor normele legale aplicabile activitatii cu incidenta in domeniul Departamentului Personal si Resurse Umane.
RCSRDS SA

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Cunostinte de operare PC si de utilizare a programelor de birou (Microsoft Office) Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan si de a lucra sub presiune Atitudine pozitiva si orientare catre satisfacerea nevoilor elevilor si a parintilor Sa fie punctualDescrierea jobului Primirea si redirectionarea apelurilor telefonice si a vizitatorilor Gestionarea corespondentei scolare si a documentelor administrative Asistarea in alte sarcini administrative, conform necesitatilor scolii Cunostinte de baza de contabilitateBenfecii: Tichete de masa Zile libere pentru sarbatori legale Teambulding Masa de pranz si cafea Decont transport
SCOALA PRIMARA VILA MONTESSORI CONSTANTA

Media netă estimată pe baza celor 357 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare finalizate cu diploma de bacalaureat sau licenta- Excelente abilitati de comunicare si relationare;- Cunostinte solide de utilizare MS Office si Outlook- Experienta in domeniul administrativ/ secretariat;- Atitudine pozitiva, proactiva;- Abilitati de relationare interpersonala Descrierea jobului - Gestioneaza corespondenta scrisa, ectronica si telefonica la nivel de societate;- Gestioneaza registrul de facturi si se asigura de punerea in fluxul intern al acestora;- Asigura circulatia corespunzatoare a documentelor si registrul de intrari-iesiri;- Asigura protocolul la nivel de societate (cafea, apa, comenzi cattering, ddupa caz);- Relationeaza cu angajatii, furnizori de servicii si colaboratori pentru a rezolva in timp util problemele administrative;- Intocmeste si actualizeaza la zi diverse situatii, rapoarte si evidente: comenzi papetarie, obiecte inventar, etc- Indeplineste alte sarcini din dispozitia superiorului ierarhic, in limitele
AVI PROD GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Salutare!Suntem în căutarea unei persoane motivate și organizate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară. Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine!Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea, urmărirea și verificarea facturilor primite. Mangerierea relației cu contabilitatea/casieria și asigurarea plății facturilor la scadență; Menținerea relației cu instituțiile statului și elaborarea raportărilor necesare la: Mediu, Ecosynergy, Alimente, Intrastat, Autorizații, Medicina muncii, Apele române; Urmărirea emailurilor și transmiterea mai departe către fiecare responsabil conform obiectului; Urmărirea evidenței Autorizațiilor și a documentațiilor flotei de autoturisme, a foilor de parcurs aferente; Gestiunea motorinei; Achiziții administrative necesare desfășurării activităților în birou, showroom; Relația cu colaboratorii și posibilii col
HOLIV ECOPLANT SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana organizată, plăcută, comunicativa Capacitate de organizare şi planificare, diplomaţie Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Cunoştinţe de limba engleză Disponibilitate la deplasări în interesul companiei Personalitate echilibrată, rezistenţă la stres Studii superioare in curs sau finalizateDescrierea jobului Desfăşoară activităţi de secretariat in departamentul de marketing Participarea la întâlniri organizate pentru departamentul de marketing Contacteaza clienti
META RING SRL

Media netă estimată pe baza celor 344 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook etc- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),
PRODESIGN 2002 SRL

Media netă estimată pe baza celor 321 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal - abilitati in gestionarea de activităţi multiple, sociabilitate crescută,- siguranţă în gestionarea relaţiilor interumane,- dinamism şi putere de adaptare la contexte sociale diverse.- limba germana – avansat- abilitati solide de operare pe calculator (Microsoft Office)Descrierea jobului - Facturare- Rezolvarea problemelor administrative simple aparute in activitatea de zi cu zi a firmei- Prelucrarea deconturilor de la soferi- Diverse atributii administrative- Mentinerea unei comunicari armonioase cu clientii- Alte sarcini in legatura cu postul, trasate de catre administrator
CRAISS LOGISTIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 938 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal pentru postul de secretar-administrativ- minim studii medii, avantaj studii superioare;- experienta pe un post similar de minim 2 ani;- cunoștințe bune operare si viteza foarte buna de lucru pe PC: MS Office (WORD, EXCEL);- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- isteata, expeditiva, pozitiva, saritoare;- prezenta agreabila, tinuta decenta.Descrierea jobului Sediul se afla in Galati!Cerintele:-bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;-desfășurarea activităților administrative si de protocol conform solicitarilor;-indeplinirea atribuțiilor de reprezentare în cadrul diferitelor activitati;-intocmirea și transmiterea corespondentei;-abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;-persoana proactiva, dinamică, agreabilă;-mentine o buna relatie si comunicare productiva cu toti colegii.Prezentarea unei scrisori de
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 948 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Secretara - Asistent


Candidatul ideal Abilități de comunicare orală și scrisă în limba română. Abilități organizatorice și capacitatea de a prioritiza sarcinile. Competențe în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Atitudine proactivă, orientată către rezultate și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a gestiona informațiile confidențiale cu professionalism Absolvirea liceului, cu diplomă de bacalaureat obținută. Cunoștințe minime de limba engleză pentru comunicare orală și scrisă.Descrierea jobului Gestionarea apelurilor telefonice, corespondenței și e-mailurilor. Asistență în organizarea întâlnirilor interne și externe, inclusiv pregătirea materialelor necesare și organizarea protocolului. Gestionarea eficientă a biroului, inclusiv a stocului de materiale de birou și a echipamentelor necesare. Întâmpinarea vizitatorilor și a clienților, oferindu-le asistență și direcționându-i către persoanele sau departamentele potrivite. Întocmirea și act
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2397 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.