Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Sofer in Beius

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Sofer in Beius

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sofer in Beius si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cerinte: Experienta de minim 2 ani; Aptitudini de munca in echipa; Buna cunoastere al postului pentru care optati.Avantaj: Cunoastere limba Italiana/Engleza.Descrierea jobului Oferim: Un salariu atractiv; Program de Luni-Sambata(8/10 ore); Salariul este negociabil.
STL DYNAMICS LUCRARE
Candidatul ideal Sofer InternationalDescrierea jobului AG Transport International SRL angajeaza sofer pe comunitate, fara intermediari, patroni olandezi, seriozitate, punctualitate la plata.2 locuri disponibile din 9 iulie75e/zi + salariul pe RO - total 2550e/luna130e/zi/cabina in echipaj + salariul pe RO - total 4500e/luna250e BONUS pentru recomandarea unui colegSe deconteaza 130e transportul sau se asigura transportul cu avionul / autocarulSe lucreaza 6 saptamani cu 2 saptamani acasa platite sau 9 saptamani cu 3 saptamani acasa platitePlata se face in data de 10 si in data de 15Se lucreaza cu dispeceri profesionisti, care iti ofera toata informatia in avans, fara stres inutil ! - cel mai mare avantaj !Camioane Euro 6 - MAN TGX sau Mercedes Actros
A + G TRANSPORT INTERNATIONAL
Candidatul ideal Permis de conducere categoria B; Punctualitate; Seriozitate; Constituie un avantaj cursuri de security; Constituie un plus cunoașterea limbilor: italiană și engleză.Descrierea jobului Beneficii: Se asigură relocarea în Italia, cazarea în condiții foarte bune, fiind suportată de către angajator; Salariu atractiv: salariul de început este de 1300 euro net; Posibilitate de creștere a salariului în funcție de performanță; Se beneficiază de toate asigurările sociale și de sănătate în Italia.
WEST MEDIA GLOBAL
Candidatul ideal Ești Șofer Profesionist și te-ai săturat să fii departe de familie și de cei dragi?Descrierea jobului Activitate de Transport deșeuri cu autospeciale cu cârlig (sistem Palift/abrollkipper) cu remorcă pentru containere de mare capacitate.CERINȚE:- Seriozitate, permis categoria C+E. Atestat și card tahograf, disponibilitate de a lucra în două schimburi;- Atestat ADR, cunoștințe de mecanică și atestat transport agabaritic reprezinta un avantaj;- Domiciliul sau reședința permanentă în localitate sau în apropiere.OFERIM:- pachet salarial atractiv, tichete de masă + alte beneficii (analize și echipamente gratuite, primă de vacanță, etc.);- asigurăm transport dinspre oraș la locul de muncă și retur;- condiții de muncă la standard ridicat, colectiv tânăr și dinamic;- siguranța zilei de mâine.Acum ai șansa să ai siguranța locului de muncă, aproape de familia ta și alături de o echipă puternică: FCC Environment România.Nu ezita să ne contactezi, pentru noi contezi!
FCC ENVIRONMENT ROMÂNIA
Candidatul ideal - persoana organizata si responsabila- corecta si serioasa- atenta la detaliiDescrierea jobului - executa activitati de depozitare si manipulare a marfurilor din depozit- verifica produsele receptionate/livrate- incarca/descarca marfurile- organizeaza depozitarea produselor- participa la inventarieri periodiceOferim venit atractiv, contract pe termen lung, premii de sarbatori, transport gratuit, munca intr-o echipa tanara si optimista si multe alte beneficii.
BENVENUTI
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3000 până la 3600 LEI pe lună
SC Intercompany SRL angajeaza soferi categoria C pentru curse zilnice pe raza judetului Bihor . Te asteptam in echipa noastra .Oferim conditii de salarizare atractive si bonuri de masa. 
Intercompany SRL
Candidatul ideal CE NE OFERI TUAbilitățile tale de comunicare și modul de acțiune orientat spre soluții asigură un transport eficient. Fiind o figură esențială în acest proces, vei interveni atunci când situația o cere și vei maximiza orele de condus asigurând un program de lucru eficient și optim pentru șoferi. În ciuda abilităților tale excelente de coordonare și organizare, situația se poate schimba de mai multe ori datorită circumstanțelor neprevăzute care apar pe drum. Totuși, știi întotdeauna să-ți păstrezi calmul și să profiți la maximum de orice situație. Prin intermediul unei comunicări clare și puternice, reușești să motivezi șoferii și ești responsabil de buna lor stare de spirit.Stii limba engleza la nivel conversational, iar limba rusa e un avantaj pentru a face parte din echipa noastra.Descrierea jobului CE VEI FACE- Ești cel care se asigură că lucrurile merg ca unse.- Te vei asigura de comunicărea adecvata și organizata între planning și șoferi - aceasta este provocarea
H ESSERS
Candidatul ideal Absolvent studii medii; Experienta anterioara in domeniu – constituie avantaj; Cunostinte PC – constituie avantaj; Atitudine pozitiva; Capacitatea de a stabili relatii interpersonale; Flexibilitate si spirit de echipa; Disponibilitate de a lucra in doua ture.Descrierea jobului Receptionarea fizica a marfii in conformitate cu documentele de insotire a marfii; Pregatirea marfurilor pentru expediere; Descarcarea si incarcarea marfurilor in autovehiculele de livrare; Incarcarea / descarcarea marfurilor si manipularea acestora in depozit; Verificarea cantitativa si calitativa a marfurilor sosite in depozit; Asigurarea unei bune functionari a utilajelor din dotare si anuntarea seful ierarhic despre orice defectiune survenita acestora; Participarea la inventarele companiei.
NIDEC
Candidatul ideal Cautam in echipa noastra de gestiune un coleg cu atitudine pozitiva, dinamica, atentie la detalii, organizat, deschis spre invatare, corect si responsabil.Alte cerinte:- Minim studii medii finalizate,- Cunostinte medii operare calculator.Descrierea jobului - realizeaza receptia marfurilor- aranjeaza marfa in depozit- elibereaza piese la clienti in magazin sau depozit- pregateste, ambaleaza si valideaza livrarea marfii catre sucursale.Oferim:- suport pentru invatare si integrare- posibilități de promovare- salariu atractiv;
ATP EXODUS
Candidatul ideal - bun organizator, capacitate de coordonare a echipei;- atentie la detalii(ambalaje, coduri, etc.)- experienta de munca cu PC, in special sisteme ERP.- permis de conducere categoria B.- un cod moral riguros si cu dorinta de dezvoltare personala si profesionala.Descrierea jobului Subordonat direct Managerului de Logistica, are un rol important in procesul logistic al companiei:- participa la coordonarea activitatii angajatilor depozitului central al companiei;- participa la prelucrarea comenzilor de aprovizionare a magazinelor;- face receptia cantitativa si calitativa a marfurilor;- organizarea si intretinerea spatiilor de depozitare;- pregatire comenzi pentru livrare;- livrarea catre magazinele din tara.
PODNET CONSULTING
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2100 până la 2200 LEI pe oră
Descrierea postului : Pregatirea produselor pentru incarcarea pe masinile de distributie , aranjarea marfii in depozit sau incarcarea si descarcare pe rutele de livrare Cerințele postului: Seriozitate si punctualitate
Intercompany SRL
Candidatul ideal - Seriozitate, responsabilitate,corectitudine ,atentie la detalii- Experienta de lucru in depozit (ambalare, manipulare, aranjare marfa la raft,)Descrierea jobului - Ambaleaza si pregateste marfa pentru livrare, conform procedurii interne- Manipularea eficienta si atenta a marfurilor in depozit- Incărcarea şi/sau descărcarea mărfurilor în/din autovehiculele de livrare, cu stivuitor /manual , in functie de dimensiunea acestora.- Verificarea cantitativa si calitativa a mărfurilor ce intra sau ies din depozit pe baza de documente contabile.- Participa la curatenia, manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului,Beneficii :- Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata- Salariu motivant.- Mediu de lucru placut- Transport asigurat de la Oradea la sediu (Sacadat) si inapoi.
AGRISORG
Candidatul ideal Studii medii Minim 1 an experienta in curierat/distributie Permis conducere categoria B obtinut de minim 3 aniDescrierea jobului Responsabilitati: Preia si livreaza in cel mai scurt timp posibil materialele clientilor, efectuand ruta conform programului. Ridica si transporta documente, colete si alte materiale la si de la clienti, parteneri. Urmareste in permanenta respectarea procedurilor de securitate. Incearca livrarea tuturor materialelor zilnice si raporteaza in cazul nelivrarii, persoanelor superior ierarhice motivele care au dus la neindeplinirea obiectivului Solicita obligatoriu semnatura de primire sau stampila societatii destinatare, pentru toate livrarile Emite documente de transport, scrisori de trasura, declaratii de asigurare, conform standardelor firmei de curierat asigurandu-se ca formularele de livrari si preluari sunt completate corespunzator inclusiv dimensiune/greutate/modalitate plata. Sorteaza marfa pe destintatii Respecta timpul de tranzit al col
Gi Group Professional
Candidatul ideal - Cunoștințe avansate operare PC și MS Office(Outlook si Excel)- Studii medii sau superioare;- Aptitudini de comunicare, planificare si negociere- Persoana organizata si cu bune abilitati de organizare, riguroasa, cu atentie distributiva, responsabila, meticuloasa- Gandire analitica si sintetica;- Cunoasterea programelor/timpilor de condus ale conducatorilor auto;- Cunostinte prevedereri legale privind transportul rutier de marfa;- limba engleza la nivel conversational; Descrierea jobului - Planificarea si eficientizarea transporturilor de marfa;- maximizarea resurselor si folosirea lor in cresterea CA ;- integrarea rapida in echipa Anabus;- bonusuri in functie de realizari.
ANABUS TRANS
Candidatul ideal Căutam candidaţi pentru poziţii de Director Magazin ORADEACerinţe personale: Independent, întreprinzator, responsabil, meticulos; Spirit de iniţiativă şi atitudine pro-activă in rezolvarea problemelor; Atitudine pozitivă, orientare spre rezultat si adaptabilitate la conditiile de stres; Aptitudine, disponibilitate de a învăţa lucruri noi si de a face faţă provocărilor;Descrierea jobului Studii superioare absolvite; Experienţă relevantă în domeniul comerţului pe o poziţie similară – NECESAR; Experienţă in coordonarea şi supervizarea unei echipe de vanzări – NECESAR; Lider dinamic, responsabil, creativ, capabil să implementeze strategiile de promovare şi dezvoltare ale afaceri şi angajaţilor; Bună capacitate de coordonare si organizare ; Remarcabile abilităţi de interrelaţionare, comunicare şi negociere; Excelenţă in costumer service (deservirea clienţilor); Cunoştinţe medii - superioare de operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook); Disponibilitate pentru program flex
SPORTISIMO RO
Candidatul ideal Criterii esentiale:- Abilitati de organizare, meticulozitate;- Experienta in gestiunea marfurilor, programe de gestiune, (constituie un avantaj experienta in domeniul auto);- Coechipier bun, abilitati dezvoltate de comunicare;- Atitudine deschisa, pozitiva si abilitati de planificare, organizare;- Orientare spre nevoia clientului si cunostinte foarte bune in operare PC;- Permis de conducere B (constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati:- Receptia si pregatirea de livrare a marfii;- Realizarea prompta a operatiunilor in softul de gestiune;- Aranjarea si etichetarea marfii;- Realizarea distributiei si aprovizionarii cu marfa de la furnizori in unele situatii;- Comunicare foarte buna cu clientii si colegii de echipa;Va oferim:- Pachet salariual atractiv in functie de realizari, stabilitate, tichete de masa, echipa tanara si dinamica;- Abonament servicii medicale.- Oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera;
TRUCK ELEMENTS EXPRESS
Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Stii cum sa energizezi si sa inspiri oamenii din jurul tau astfel incat sa isi manifeste cu incredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți dorești sa fii un catalizator pentru potentialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltarii si fructificarii inteligentei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilități personale precum creativitate, gandire strategica si luarea deciziilor in mediul de business?Meriți să faci parte dintr-o echipă deschisa si autentica în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, cinstea, simplitatea și generozitatea sunt coordonate ale modului în care lucrăm și interacționăm unii cu ceilalți!Cum ești:Abilități de relaționare – stăpânești tehnicile de ascultare activă, dispui de abilitatea de a identifica cu ușurință nevoile celorlalți și știi cum să comunici mesaje clare și simplu de înțeles;Cu spirit analitic –
Leroy Merlin
Candidatul ideal Cerinte- Domiciliul in Oradea- OBLIGATORIU -Limba Engleza nivel avansat scris – vorbit;- Cunoasterea unei limbi straine ( scris-vorbit) constituie un avantaj!- Foarte bune abilitați de comunicare și relaționare-atât cu clienții / furnizorii, cat si cu colegii- Capacitate rapida de decizie, precum și asumarea responsabilității pentru deciziile luateDescrierea jobului - Organizează transporturile de marfa pentru livrarea către clienții Companiei;
SAFETY SPEDITION
Candidatul ideal If you are looking for a new challenge in order to grow and exceed your limits in a professional team by adding value, clarity and vision in your career, apply to this job offer. We offer an interesting field of activity in a dynamic and internationally active company.To expand our team in Oradea (RO), we are looking fora Transport Agent for domestic and international shipments (m/f)Requirements: Passion in the transportation and international forwarding sector, a minimum experience is a plus Strong organizational skills and problem-solving competence Structured and autonomous way of working Ability to work in a team, determination and motivated to achieve goals Good knowledge of the English language, other foreign language skills are a plusDescrierea jobului Core activities: Organisation of international FTL/LTL shipments throughout Europe Acquisition, registration and processing of transport orders Truck dispatching on agency basis Coordination and supervision of the
GRUBER LOGISTICS
Candidatul ideal Candidatul ideal :- sa fie amabil si sa aiba capacitatea sa se integreze intr-o companie cu standarde riguroase;- sa fie corect, serios, cu o atitudine pozitiva, sa fie comunicativ si cu spirit de echipa;- sa aiba studii medii (liceul absolvit);- sa aiba cunostinte de operare calculator (Excel, Word si Mail); Descrierea jobului Societate comerciala, angajam reprezentanti vanzari pentru magazinul XPRESS.Principalele responsabilităti sunt:Candidatul ideal trebuie fie o persoană cu atitudine proclient , sa fie amabil si sa aiba capacitatea sa se integreze intr-o companie cu standarde riguroase.Pentru relatii, va puteti adresa la telefon 0752199565
PROMOTION MEDIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.