Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Spaniola in Fagaras

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Spaniola in Fagaras

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Fagaras si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Persoana dinamica, orientata catre client cu bune abilitati de comunicare, negociere si vanzare;- Persoana focusata pe rezultate si atingerea targetului lunar stabilit de superiorul ierarhic;- Student sau absolvent de studii superioare;- Capacitate de a lucra cu diferite categorii de clienti, inclusiv clienti dificili;- Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;- Rezistenta la lucru in conditii de stres (presiunea atingerii targetului);- Experienta pe o pozitie similara poate constitui un avantaj;- Cunostintele generale din domeniul telecomunicatiilor constituie avantaj;- Participarea la cursurile de vanzari constituie avantaj;- Limba spaniola nivel avansat - obligatoriu;- :Limba engleza-nivel mediu-avansat - constituie avantaj.Descrierea jobului - Interactiunea telefonica cu potentialii clienti, in scopul promovarii serviciilor pe care compania le ofera;- Vanzarea prin telefon a serviciilor Rcs-Rds catre clientii potentiali;- Stabilirea si dezvolta
RCS & RDS
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Dacă pentru tine creativitatea și stabilitatea sunt valori esențiale, îți dorești un loc de muncă dinamic și vrei
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Ne căutăm coleg/ă pe partea de account management.Suntem una dintre companiile de top din România când vine vorba de leasingul de personal în Franța, cu sedii în 3 țări, iar în acest moment avem nevoie de un coleg/ă care să stăpânească bine limba franceză și știe să jongleze cu clienții.Ne punem mari speranțe în tine, prin urmare vei avea următoarele taskuri:- să lucrezi atât individual cât și în echipă- să menții relațiile cu clienții actuali și să-i contactezi pe cei noi- să stabilești exact nevoile de recrutareDescrierea jobului Știm că ai nevoie și de motivație, așa că îți oferim:- salariu atractiv negociat în urma interviului- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic- suportul necesar de care ai nevoie să te poți dezvolta atât personal cât și profesional.Dacă ți se pare că ne potrivim, hai să stăm de vorbă! Completează formularul și te contactăm în cel mai scurt timp.
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Suntem o echipă tânără, activă pe piața leasingului de personal de peste 8 ani și oferim servicii de calitate atât clienților externi (din Franța) cât și din România.Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui/unei Contabil/ Economist pentru poziția de Entry level.Cerințe:*Minim 2 ani experiență pe un post similar*Cunoștințe foarte bune de contabilitate de gestiune*Cunoștințe foarte bune de contabilitate primară*Cunostinte de salarizare*Cunoașterea limbii franceze la nivel conversațional*Disponibilitate pentru a învăța lucruri noi*Seriozitate și implicareDescrierea jobului Responsabilități:*Înregistrarea facturi*Contabilitate primară*Contabilitate de gestiune*Activități administrative*Suport oferit pe partea de salarizare/plățiBeneficii:*Mediu dinamic*Posibilități de dezvoltare personală și profesională*Pachet salarial stabilit in urma interviuluiAplică și hai să ne cunoaștem in cadrul unui interviu!
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Wir suchen für unser Unternehmen Mitarbeiter im Bereich Projektmanagement am Standort Brașov.Ihr Profil:• Gute Kenntnisse der deutschen und/oder englischen Sprache• Grundkenntnisse eines Translation Memory Systems (Star Transit, SDL Trados und/oder Across); Desirable, but not necessary. You can learn with us.• team- und kundenorientiertes ArbeitenDescrierea jobului Aufgaben:• Vorbereitung von Angeboten• Vorbereitung von diversen Dateiformaten für den Übersetzungsprozess• Aussteuerung und Überwachung von Lieferanten/ÜbersetzernWir bieten:• Einarbeitung in das Thema bei entsprechender Vorqualifikation möglich• Möglichkeiten zur Mitarbeit in interessanten und reizvollen Projekten im Bereich Technische Dokumentation• ein tolles Betriebsklima mit flachen Hierarchien in einem hochmotivierten Team mit internationaler Zusammensetzung
ITL TECHNISCHE LITERATUR
Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc de munca placut si iti doresti sa evoluezi intr-o echipa dinamica? Perfect. Avem nevoie de tine ca Specialist Relatii Clienti cu limba Franceza in echipa nVent.Echipa noastra de Sales a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum sau celor care vor sa isi construiasca o cariera solida, pe termen lung intr-un mediu multinational.Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Specialist Relatii Clienti cu limba Franceza si hai sa ne cunoastem.Ce ne dorim de la tine: Cunoasterea limbii franceza nivel C1 Cunosterea limbii engleza la nivel mediu; Studii superioare absolvite; Cunostinte operare PC: pachetul MS Office, in special Excel; Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii; Orientare spre rezolvarea problemelor; Abilitatea de a reactiona rapid la cerintele clientilor; Bune abilitati de management al timpului; Adaptabilitate si capacitatea de a gasi solutii cu usurinta la problemel
ELDON
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte -competente lingvistice avansate în limba Italiană/ Franceză/Germană-nivel conversațional de limbă Engleză-studen
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Școala noastră cuprinde nivelul Primary, nivelul Elementary și, din această toamnă, nivelul Secondary. Iată că este momentul ca echipa noastră să crească. Avem nevoie de un om autentic, pasionat și dedicat domeniului educației, care să ne sprijine în coordonarea și dezvoltarea activității educaționale. Ca Director Educațional asiguri consistența și calitatea proceselor educaționale la toate nivelurile și ai oportunitatea de a crește și de a-ți pune amprenta în tot ceea ce creezi.Acest rol ți se potrivește dacă: Îți place să lucrezi în echipă și să cooperezi pentru că înțelegi valoarea lui „împreună”. Ai experiență în învățământ de minim 7 ani și îmbrățișezi metode didactice moderne și constructive; Apreciezi și ai experiență în metoda Montessori; Ai experiență în funcție de coordonare într-o instituție de învățământ sau în gestiunea unor proiecte educaționale locale sau regionale; Ești familiar/ă cu legislația și cu documentele specifice unei instituții de învățământ;
ASOCIATIA ALTERNATIVE EDUCATIONAL RESOURCES
Candidatul ideal Căutăm:ASISTENȚI MEDICALI GENERALISTI (chiar și fără cunoștințe de limba germană)Pentru clinici și cămine de vârstnici din Germania.Firma noastră:Noi suntem Iuvare Academy! O filială ce aparține 100% grupului de Firme Iuvare din Germania, grup care de peste 35 de ani activează în domeniul îngrijirii medicale.Căutăm personal motivat atât pentru propriile noastre locații cât și pentru parteneri de renume din domeniu (clinici și cămine de bătrâni) din toate regiunile Germaniei.Avem peste 300 de povești de succes scrise împreună cu asistenții medicali români.Vizitează-ne pe Facebook, Instagram, Youtube sau pe pagina noastră de Internet si lasă-te inspiriat de poveștile noastre.Dacă și tu îți dorești o viață sigură și o carieră cu remunerație bună în Germania, lasă-ne să te ajutăm și să îți fim parterer pentru ca și propria ta poveste să fie una de succes deplin.Descrierea jobului Oferta noastră pentru asistenti medicali:- Salariul variază între 2800 € și 3400 € brut plus s
IUVARE CONNECT
Candidatul ideal - Corectitudine, punctualitate si dorinta de a se perfectionaDescrierea jobului cautam Bucatar si Ospatar cu experienta in bucataria italianaCerinte pentru ospatar: sa cunoasca engleza/ germana/franceza/ italiana/spaniola.Relatii la telefon nr. 0049151204141386 (pentru conversatie in germana sau spaniola)sau 0034644554086 (pentru conversatie in lb romana)email: [email protected] oferit: 1.100- 1.300 euro/lunaCazare, masa - asigurateAsigurare medicalaNu trebuie sa platiti niciun comision de angajare.
RISTORANTE LA FONTANA
Candidatul ideal Avem nevoie de tine dacă ești o persoană: dedicată, responsabilă și foarte empatică; în curs de finalizare/ absolventă a specializării „Pedagogia învățământului primar și preșcolar” (condiție OBLIGATORIE)- în cadrul universității; perseverentă; cu vocație și născută pentru lumea copiilor; dornică de o experiență solicitantă dar foarte frumoasă.Descrierea jobului Dacă ești la începutul acestui drum, nu te îngrijora, îți vom oferi tot suportul necesar pentru a te dezvolta armonios în cadrul grădiniței noastre.
ASOCIATIA KINDER ZONE
Candidatul ideal Cum ne-ar plăcea să fii:- Curios și determinat;- Adaptabil;- Team player;- Vorbitor de germana/ italiana/ spaniola/greaca/ maghiara sau portugheza la un nivel avansat;- Vorbitor si de limba engleză - min. B1 (daca cunosti italiana, germana, spaniola, greaca, portugheza, maghiara)Descrierea jobului Ce propunem:- Un eveniment de recrutare unic urmat de 4 săptămâni de instruire si formare cu partenerul nostru inrecrutare si training, Dare Academy unde vei afla foarte multe informații despre business;- Un job provocator, în care poți interacționa cu proprietarii de afaceri și cu factorii decizionali de top,negociind mărfuri;Ce oferim:- Șansa de a folosi competența lingvistică pentru a lucra internațional și de a cunoaște oameni noi;- Oportunități zilnice de a învăța și de a te dezvolta;- O activitate în care nu te vei plictisi niciodată și nu te vei bloca în rutină;- O echipă motivată, tânără și dinamică care luptă pentru același obiectiv;- Oportunități de a călători inter
DARE TALENT DEVELOPMENT
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement cauta pentru clientul sau,o importanta companie din industria farmaceutica din Sibiu,Manager Cercetare si Dezvoltare Tehnologica.Responsibilities: Stabileste planul de dezvoltare farmaceutică al Companiei în acord cu Planul general de dezvoltare a portofoliului de produse al Companiei; Coordonează echipa de dezvoltare farmaceutică, stabileşte responsabilul de proiect şi programul de derulare al Proiectului de dezvoltare farmaceutică; Stabileşte, aprobă şi solicită resursele necesare derulării proiectelor de dezvoltare farmaceutică; Propune programul de instruire specifică al personalului implicat în activităţi de dezvoltare farmaceutică; Face parte din echipa decizională privind lansarea produselor autorizate şi/sau notificate; Raportează /informează şeful ierarhic superior şi top –mamagementul cu privire la stadiul proiectelor în derulare, etape critice identificate în derularea proiectelor propuse, propune soluţii de re
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal • studii superioare geologie;• minim 2 ani experiență relevantă în domeniu, conducere, proiectare și autorizare lucrări miniere;• cunoștințe proiectare, întocmire documentații tehnico-economice;• cunoștințe conducere lucrări miniere / autorizare activități miniere;• cunoștințe operare calculator, soft proiectare (AutoCad);• abilitate excelentă de comunicare și negociere, planificare, organizare, analiză și sinteză;• persoană activă, sociabilă, harnică și orientată spre rezultat;• domiciliul stabil în zona Transilvania (Mureș/Sibiu/Brașov);• dispus la deplasări frecvente;• permis de conducere B.Descrierea jobului • organizează și desfășoară activități de cercetare pentru identificarea și punerea în valoare noi resurse de roci utile prin înființarea de balastiere / cariere și dezvoltarea unor noi regiuni, în acord cu strategia de dezvoltare Geiger;• gestionează relația cu autorități de reglementare / prestatori de servicii;• implementează proceduri de autorizare și asigu
GEIGER TRANSILVANIA
Candidatul ideal Căutam un nou coleg/colegă pentru unul dintre proiectele noastre.Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă tânără, un mediu antrenant și plăcut te invitam să aplici.Persoana potrivită este responsabilă, organizată, proactivă, dornică să învețe lucruri noi, atentă la detalii și perseverentă în a-și îndeplini sarcinile.​ABILITĂȚI NECESARE:Autonomie în utilizarea computeruluiCunoașterea pachetului Microsoft OfficeO bună cunoaștere a limbii italianeLimba engleză va fi considerata un plusStudii / experiența în domeniul economic / financiar vor fi considerate un plusDescrierea jobului RESPONSABILITĂŢI:Vei procesa / verifica / controla datele și vei transpune informațiile în soft-ul personalizat al companiei, respectând procedurile interne, oferind răspuns solicitărilor primite.Vei lucra atât cu echipa locală cât și cu cea din Italia utilizând diverse aplicații bancare.ÎN EXELIA VEI AVEA OCAZIA SĂ:Lucrezi în smartworking (timpul de lucru se va împărți între munca de acasă și sed
EXELIA
Scurta descriere a companieiAccenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions—underpinned by the world’s largest delivery network—Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders.Cerinte Skills that make your work successful: - Bachelor´s Degree or equivalent work experience - Minimum 1 year of work experience (preferably in Consulting or HR/Talent Acquisition) - Advanced English and Italian level - Experience using HCM tools (Workday, SAP SuccessFactors, Oracle HCM Cloud, etc.) - Effective communication and relationship management skills - Problem solving/research - Excel and Analytics skills - Have skills/experience in 2 or more of the following ke
Accenture
Candidatul ideal Your profile:University degree in translation/related field or technical discipline;Experience in translating and/or proofreading from English and French/German into Romanian and vice versa;Professional expertise in at least one science area (e.g. mechanics, IT, pharmaceuticals, biochemistry) is a plus;Strong writing and editorial skills;Great attention to detail, accuracy, consistency;Ability to work under time pressure;Personal initiative and team spirit.The ideal candidate:Will have fluent verbal and written communication skills in English and French (any additional language is a plus);Will have solid knowledge of CAT tools (mainly SDL Trados Studio) and experience in managing and implementing TMs and terminology databases used in multilingual environments;Will have very good command of MS Office (Outlook, Word, Excel) and basic image/PDF processing and editing software applications;Will be able to manage and meet tight deadlines for multiple simultaneous projects;W
DENNEMEYER & ASSOCIATES
Candidatul ideal Poți aduce plusvaloare profesională dacă: Ai deja experiență pe un rol similar de customer support, aceasta va fi în avantajul tău; în cazul în care acesta ar fi primul tău job, îți place să îi ajuți pe ceilalți și ai o atitudine proactivă, nu te sfii să aplici pentru că suntem deschiși să începem împreună acest drum; Ești în largul tău să vorbești engleză sau spaniolă și faci asta fluent, corect și cu plăcere; Înveți repede și ai dorința de a cunoaște și a aplica tehnologii noi; Îți dorești să faci parte dintr-o companie pentru care clienții contează cu adevărat; Poți trata clienții companiei așa cum ai vrea să fii tratat și tu în calitate de client; Îți dorești să participi activ la rezolvarea situațiilor întâmpinate de către clienții noștri; Ai bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții; Îți dorești un program flexibil și ești conștiincios în respectarea acestuia.Descrierea jobului Ca urmare a extinderii, suntem în căutarea unor noi colegi care să se al
ZEBRAPAY
Scurta descriere a companieiExelia was founded in 2009 and is specialised in financialservices. Over the years we have grown considerablydeveloping and dealing with an increasing number ofactivities of higher complexity level.As part of Intesa Sanpaolo Group, our aim is to provide to all the entities of our group,including our foreign branches, a wide range of services(back-office, payments, help desk, trade finance, testmanagement and many other specific activities) alwaysensuring high quality performance.We work in strict cooperation with the OperationsDepartment of our group that supervises and coordinates our workflow.At the moment we are about 350 people, but our objective isto grow in the following months in order to further contributeto the group’s overall results.Cerinte Autonomie în utilizarea computerului Cunostințe de bază a pachetului Microsoft Office O bună cunoaștere a limbii italiane ResponsabilitatiDESCRIEREA ACTIVITĂȚII:Persoana va putea să se ocupe de diferite activit
EXELIA
Scurta descriere a companieiFlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.Cerinte ⬅️ CERINȚE: - Experiența anterioară nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj; - Studii medii sau superioare, preferabil în domeniu lingvistic: - Cunoștințe utilizare PC, Ms Office; - Cunoștințe de germană nivel Mediu, Engleză Mediu. Responsabilitati⬅️ RESPONSABILITĂȚI: -Traduceri documente parțiale sau tot
FLEXIWORK RECRUITMENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.