Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

59 Locuri de Munca Spaniola in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

59 Locuri de Munca Spaniola in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal PREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.Descrierea jobului Account Management- Brand Specialist (Spanish)As a Brand Specialist as part of Amazon Vendor Services (AVS) Team of Retail Business Services, you will have the exciting opportunity to help shape and deliver on a strategy for managing Amazon AVS vendors.AVS
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Agenti Inbound Assistenza Clienti Italiana Iasi Si Brasov


Candidatul ideal Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona positiva e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunità lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te!Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunità da non farti sfuggire!Grande apertura on-site di Iasi si Brasov, con possibilità di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale.Avrai l'opportunità di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione.Descrierea jobului Le principali responsabilità saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni.La risorsa ideale Ottime capacità di comunicazione, in grado di lavorare in tea
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Agent De Turism - Limba Franceza Si Engleza


Candidatul ideal Cunoștințe avansate de limbă franceză - un nivel excelent, atât vorbit, cât și scris (minim B2); Abilități de limbă engleză - un nivel cel puțin intermediar pentru a facilita comunicarea cu clienții internaționali (B1); Cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office; Experiență anterioară în serviciul pentru clienți; Abilitatea de a lucra în echipă; Abilitatea de a găsi soluții inovatoare pentru situațiile neprevăzute care pot apărea în timpul procesului de planificare a călătoriilor; Atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:În calitate de Agent de Turism, vei personaliza pachete de vacanță și vei crea itinerarii de croazieră, prin: Comunicarea eficientă și prietenoasă cu clienții prin intermediul apelurilor telefonice și a e-mailurilor, pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora; Primirea, procesarea și gestionarea eficientă a cererilor referitoare la pachetele de vacanță sau croaziere, asigurându-te că toate detaliile sunt înregistrate și gestionate
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Junior Back Office with Italian


Short company description We share one common purpose – empowering communities to progress.We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Requirements -Good Italian & English skills -Researching skills and ability to be a person of action -Excellent communication and organizational skills-Well-organized, motivated, responsible and team player-Must be skillful in Microsoft Office package Responsibilities -Performing day-to-day tasks related to banking activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures-Offering support to the customers in Italian on topics related to various invoices or documents-Sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication relationships with all involved departments Other info Note: Please be informed that for including you in the recruiting process we will need your specific consent according to General Regulations on the Protection of Personal D
UniCredit

Responsabil Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: carnet de conducere categoria B, limba engleză la nivel de bază-conversațional (minim A2) experiența în curățenie reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor de vacanță din Ostseeresort Olpenitz.Beneficii: aproximativ 1600 € net (pentru un salariu brut de 2000€, cu contract de muncă), locuințe subvenționate care includ utilități (300€ camera single, 500€ camera de cuplu), posibilitatea de a se lucra în cuplu, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR

Customer Success Advisor With Italian


Candidatul ideal Ability to demonstrate strong customer service skills,Italian is a plusAvailability for night shiftsHighly organized, strongly self-motivated, and the ability to multi-task activities with shifting priorities,Competent in MS Office suite, Zoom (or similar) services, efficient in email and internet applications,Superior attention to detail and results oriented,Strong decision-making, problem resolution, and creative thinking skillsProven oral and written skills required.Descrierea jobului Undertaking initial diagnostics of the customer requests, using the tools available and resolving as many as possible on initial contactAccurately recording and classifying all incoming customer requests with the appropriate priority, categoryProactive flagging topics where no knowledge solution was foundMeeting or exceeding the level of Service when responding to all incoming customer requestsAccurate and timely hand off to other resolving teams.Identify process improvements and escal
FRAMEWORK SOLUTIONS EUROPE S.​R.​L.​

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Junior Back Office with German


Short company description We share one common purpose – empowering communities to progress.We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Requirements -German & English skills-Researching skills and ability to be a person of action-Excellent communication and organizational skills-Well-organized, motivated, responsible and team player-Must be skillful in Microsoft Office package Responsibilities -Performing day-to-day back office tasks related to banking activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures-Offering support to the customers in German on topics related to various invoices or documents-Sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication relationships with all involved departments Other info Note: Please be informed that for including you in the recruiting process we will need your specific consent according to General Regulations on the Protection of Persona
UniCredit

Personal Pentru Starbucks Germania


Candidatul ideal 1) Very good English speaking skills2) Excellent customer service and communication skillsDescrierea jobului Job description:- Working in Starbucks and other similar branded Quick Service restaurants- Will be working on US and Nato bases (multiple locations in Germany)- Language required is English- Working alongside US nationals and other nationalitiesBenefits:- Barista/Team Member: €1,600- Shift Manager: €1,650 – €1,850- Store Manager: €1,850 – €2,200Other benefits:- relocation assistantce- initial accommodation support- free coffee or tea (hot or cold), frappucino, hot chocolate for every four hours worked
Confidenţial

Profesor De Engleza Part-time


Candidatul ideal Profesor de engleză (program part-time)English School of Bucharest caută colaboratori, profesori calificați care să predea copiilor, adolescenților și adulților cursuri de limba engleză part-time, dupa-amiaza.Salarizare: 2000-2500 lei/luna; 50 lei/ora/50 de minuteCandidații trebuie sa fie persoane fizice autorizate si să aibă:• răbdare și pasiune pentru activitatea didactică;• absolvirea unei Facultăți de Litere/Limbi Străine;• cunoașterea metodelor moderne de predare;• experiență în pregătirea cursanților pentru examenele internaționale de limba engleză.Descrierea jobului • să cunoască foarte bine materia ce trebuie predată, obiectivele conforme vârstei și nivelului;• să participe online la ședințe organizate în cadrul școlii și să pună în practică metodele noi de predare-învățare;• să întocmească rapoarte de progres ale cursanților la finalul fiecărui modul/nivel pentru a facilita performanța acestora;• să participe la organizarea și implementarea tuturor sesiunilor
ESOL SCHOOL S.​R.​L.​

Profesor De Engleza,​ Predare Prezenta Fizica


Candidatul ideal Profesor de engleza, predare onlineEnglish School of Bucharest caută colaboratori, profesori calificați care să predea copiilor, adolescenților și adulților cursuri de limba engleză part-time, dupa-amiaza.Salarizare: 60 lei/ora/50 de minuteCandidații trebuie sa fie persoane fizice autorizate si să aibă:• răbdare și pasiune pentru activitatea didactică;• absolvirea unei Facultăți de Litere/Limbi Străine;• cunoașterea metodelor moderne de predare;• experiență în pregătirea cursanților pentru examenele internaționale de limba engleză.Descrierea jobului • să cunoască foarte bine materia ce trebuie predată, obiectivele conforme vârstei și nivelului;• să participe online la ședințe organizate în cadrul școlii și să pună în practică metodele noi de predare-învățare;• să întocmească rapoarte de progres ale cursanților la finalul fiecărui modul/nivel pentru a facilita performanța acestora;• să participe la organizarea și implementarea tuturor sesiunilor de examene (organizare,
ESOL SCHOOL S.​R.​L.​

Profesor De Engleza,​ Predare Online


Candidatul ideal Profesor de engleza, predare onlineEnglish School of Bucharest caută colaboratori, profesori calificați care să predea copiilor, adolescenților și adulților cursuri de limba engleză part-time, dupa-amiaza.Salarizare: 60 lei/ora/50 de minuteCandidații trebuie sa fie persoane fizice autorizate si să aibă:• răbdare și pasiune pentru activitatea didactică;• absolvirea unei Facultăți de Litere/Limbi Străine;• cunoașterea metodelor moderne de predare;• experiență în pregătirea cursanților pentru examenele internaționale de limba engleză.Descrierea jobului • să cunoască foarte bine materia ce trebuie predată, obiectivele conforme vârstei și nivelului;• să participe online la ședințe organizate în cadrul școlii și să pună în practică metodele noi de predare-învățare;• să întocmească rapoarte de progres ale cursanților la finalul fiecărui modul/nivel pentru a facilita performanța acestora;• să participe la organizarea și implementarea tuturor sesiunilor de examene (organizare,
ESOL SCHOOL S.​R.​L.​

Profesor Invatamant Primar Si Prescolar


Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de educator- invatator.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Liceu Pedagogic/ Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei - specializarea PIPP);• un bun nivel al limbii engleze;• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de educator-invatator;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”.Posibilitate de colaborare imediata!
ASOCIATIA PARADISUL COPIILOR

Profesor Business/​administrarea Afacerilor /​prof.​ Matematica


Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de educator, profesor de informatica si profesor de administrarea afacerilor.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Facultatea de Administrare a Afacerilor, Facultatea de Matematica)• un foarte bun nivel al limbii engleze (nivel C1);• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de profesor;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”
ASOCIATIA PARADISUL COPIILOR

Service Delivery Manager With German


Descrierea jobului We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 225,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering and Cloud. The driving force behind that work, our people, are diverse, creative, and passionate, raising the bar for excellence on a regular basis. We, in turn, work hard to bring out the best in them as we strive to help them find their spark and become the best version of themselves that they can be.Service Delivery Manager’s II main objective is to deliver seamless services to Xerox customers. Develop strong internal and external customer relations and networks with the purpose of driving same account growth initiatives and enhanced margin and P&L performance. They are also in charge of a variety of tasks, such as leading project teams, rectifying reliability issues, monitoring progress and tracking KPIs and SLA's. Service Delivery Manager
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Operatori Con Conoscenza Lingua Italiana (call Center Iasi)


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 10 Consulenti per attività in sede a Iasi (Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Un ambiente di lavoro sereno e non stressanteFormazione retribuitaContratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione Medlife;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti Iasi (limba Italiana)


Candidatul ideal studii medii; competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational); cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe); experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj; disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in intervalul 09:00-23:00, Luni - Sambata .Descrierea jobului Responsabilitati: oferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound; preluare apeluri si solutionare situatii.Oferta: contract perioada nedeterminata; training intern 4 saptamani; tichete de masa si tichete cadou; bonus de performanța în funcție de rezultate; diverse sporuri; asigurare medicala privata; program hybrid dupa perioada de training.
RANDSTAD ROMANIA SRL

Hr Assistant With German And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and German (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in customer service would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with German and English is responsible for: Providing support to employees via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Lucratori In Aeroport - Frankfurt,​ Germania (gn)


Descrierea jobului Lucratori in aeroport - Frankfurt, Germania (gn)Gi Group Germania va ofera locuri de munca in Germania cu acordarea serviciilor complete si cazarei la necesititate.Sarcina dvs. ca si lucrator in aeroport sortarea pachetelor/bagajelor mari și grele conducerea vehiculelor catre avion organizarea bagajelor in avionProfilul dvs. ca si lucrator in aeroport Germana nivel mediu conversational (B1) Permis de conducere (B) conditie fizica buna continuitate in ultimii 5 ani pentru verificarile efectuate de autoritatile aeriene din GermaniaOferta noastra pentru dumnevoastra contract pe perioada nelimitata 17,00 €/ora bonus de start in valoare de 1000€. Posibilitate de a fi preluat direct de clientul nostru 155 de ore lucratoare pe luna /doar tura de ziCererea dvs.Pentru aplicarea la locul de munca ca si lucrator in aeroport accesati cu un click „ Aplica acum“. Este nevoie sa introduceti datele dvs. de contact, incarcati CV-ul dvs., precum si celelalte documente necesare. Aveti
GI GROUP DEUTSCHLAND GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 59 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.