Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Spaniola in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Spaniola in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Amazon is recruiting for several roles across the AVS team in Iasi.The team are considering from candidates from all experience levels including fresh graduates and junior profiles to mid-senior roles.If you speak English and have knowledge of Italian OR would like to learn the Italian language as part of your role, this is your opportunity to join us! Full Italian language training can be provided.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Please make sure you complete your application on Amazon Jobs website if you want to be considered, we are looking forward to speaking to you soon.Click below to apply! All roles are working with the Italian language and full Italian language training can be given.Senior Catalog AssociateCatalog AssociateCraft your career at Amazon! Working closely with a team of skillful people with broad experience is a great opport
Amazon Romania
Candidatul ideal Pentru clientul nostru, o companie cu renume mondial, care ofera servicii in domeniul financiar si al tehnologiei informatiilor, angajam Asistent Back-Office Junior cu limba italiana si engleza pentru Bucuresti sau Iasi.Pentru acest rol, vor fi necesare:• Studii superioare in curs sau absolvite;• Cunoasterea limbii italiene la un nivel mediu/ avansat;• Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;• Competente avansate de operare in Microsoft Office;• Bune abilitati de organizare si lucru in echipa. Descrierea jobului Responsabilitati:Activitati in cadrul echipei:• Asigurarea de asistenta si suport in limba italiana, colegilor din italia, in vederea solutionarii problemelor legate de facturi si documente bancare;• Comunicarea eficienta in cadrul echipei;• Utilizarea corespunzatoare a softurilor si instrumentelor specifice companiei.Va oferim:• Un salariu atractiv si tichete de masa;• Program de lucru flexibil, luni-vineri, 8ore/zi;• Acces la o platforma variata de
IHM TOTAL CONSULT
Candidatul ideal Ne căutăm coleg/ă pe partea de account management. Suntem una dintre companiile de top din România când vine vorba de leasingul de personal în Franța, cu sedii în 3 țări, iar în acest moment avem nevoie de un coleg/ă care să stăpânească bine limba franceză și știe să jongleze cu clienții.Ne punem mari speranțe în tine, prin urmare vei avea următoarele taskuri: - să lucrezi atât individual cât și în echipă- să menții relațiile cu clienții actuali și să-i contactezi pe cei noi- să stabilești exact nevoile de recrutareDescrierea jobului Știm că ai nevoie și de motivație, așa că îți oferim: - salariu atractiv negociat în urma interviului- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic- suportul necesar de care ai nevoie să te poți dezvolta atât personal cât și profesional. Dacă ți se pare că ne potrivim, hai să stăm de vorbă! Completează formularul și te contactăm în cel mai scurt timp.
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal candidatDescrierea jobului candidat
EMMAUS INTEGRARE
Covisian România, membră a Grupului Covisian, a fost înființată în 2017 ca răspuns la cererea pieței de Business Process Outsourcing de a combina excelența operațională cu capacitatea de inovare, pentru a obține o îmbunătățire continuă a experienței clienților. Și pentru că succesul este susținut de oameni talentați care contribuie la dezvoltarea companiei, căutăm colegii potriviți care să se alăture echipei noastre. Oferim un mediu plăcut și stabil într-o companie în plină ascensiune, cu oportunități reale de dezvoltare profesională.Responsabilități:Resursele selectate vor gestiona telefonic/chat/e-mail înlimba francezăcererile de la clienții unei importante agenții aeriene.Candidatul idealSuntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici:Bune cunostințe de limbă francezăscrisă si vorbită (B2 / C)Orientat către înțelegerea nevoilor cliențilorSoluționarea problemelor in timp utilFlexibil și metodicCapacitate excelentă de a interpreta solicitările clien
COVISIAN ROMANIA
Candidatul IdealCovisian România, membră a grupului Covisian unul din leaderii de piață în sectorul BPO, este în căutarede noi colegi pe pozția de Reprezentant relații clienți pentru sediul său din Iași. Suntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici:Bune cunoștințe de limbă italiană scrisă și vorbită (B2 / C)Orientat către înțelegerea nevoilor cliențilorSoluționarea problemelor in timp utilFlexibil și metodicCapacitate excelentă de a interpreta solicitările clienților si atenția acordată detaliilorAbilități de comunicare și negociereCunostințe operare PC(Microsoft Office)Este cu titlu preferențial:Experiența anterioară în domeniile de asistență telefonică pentru clienți.Descrierea jobuluiResursele selectate vor oferi asistența telefonică , gestionand cererile clienților unei companii careoperează în distribuția la scară largă, specializată în construcții, grădinărit, decorațiuni și mobilier.Pentru că prețuim angajații noștri văvom ajuta să vă dezvo
COVISIAN ROMANIA
Candidatul ideal Persoanele selectate vor oferi prin telefon/chat asistență pentru clienții unei mari agenții aeriene, urmând întocmai procedurile învățate în cele 2 săptămâni de formare.Căutăm o persoană deschisă, sociabilă, pasionată de călătorii, organizată, responsabilă, orientată către client , care să întrunească cât mai multe din condițiile de mai jos: dorința și abilitatea de a învață într-un timp cât mai scurt procedurile și sistemele puse la dispoziție foarte bune cunoștințe de limba franceză sau/și italiană (B2/C1) dorința de învățare și perfecționare profesională experiență de minim 1 an în domeniul Call Center (este cu titlu preferențial) cunoștințe foarte bune de operare PC (Windows, Pachet Office) abilități de gestionare a relațiilor cu clienții posibilitate de colaborare și interes într-o carieră pe termen lungDescrierea jobului Dacă dorești să devii membru al echipei Covisian România îți oferim: Mediu de lucru modern și plăcut, într-un sistem profesionist, bazat pe com
COVISIAN ROMANIA
Suntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici:Nivel avansat de limbă italiană/franceză scrisă și vorbităExperiența de minim 2 ani într-un post similarCompetențe bune de organizare și prioritizare a activităților în timpul programului de lucruCapacitatea de a munci în echipă, de a direcționa realizările individuale spre obiectivele organizaționaleAtitudine pozitivă și orientare către rezultateAbilități excelente de comunicare, negociere și persuasiuneExcelente cunoștințe de operare PC (Microsoft Office)Capacitate excelentă de a interpreta problemele și soluționarea lor în timp utilProactivitateDescrierea jobuluiResursa selectata se va ocupa de coordonarea unui grup de aproximativ 20 persoane, fiind responsabilă de performanțele individuale și cele de echipă.Monitorizează activitățile zilnice ale agenților și oferă feedback constant privind indicatorii de performanță, propunând soluții pentru îmbunătățirea și creșterea performanței acestora.Monitoriz
COVISIAN ROMANIA
Descrierea jobului Căutăm:ASISTENT MEDICAL GENERALIST (chiar și fără cunoștințe de limba germană)Pentru clinici și cămine de bătrâni germane & Salariu brut pe lunăFirma noastră:Noi suntem Iuvare Connect! O filială ce aparține 100% grupului de Firme Iuvare din Germania, grup care de peste 35 de ani operează instituții de îngrijire medicală ambulantă si staționră.Căutăm personal motivat atât pentru propriile noastre locații cât și pentru parteneri de renume din domeniu (clinici și cămine de bătrâni) din toate regiunile Germaniei.Avem peste 300 de povești de succes scrise împreună cu asistenții medicali români.Vizitează-ne pe Facebook, Instagram, Youtube sau pe pagina noastră de Internet si lasă-te inspiriat de poveștile noastre.Dacă și tu îți dorești o viață sigură și o carieră cu remunerație bună în Germania, lasă-ne să te ajutăm și să îți fim parterer pentru ca și propria ta poveste să fie una de succes deplin.Oferta noastră- Salariu de 2600 € pana la 3200 € plus sporuri- Recunoaștere
IUVARE CONNECT
Scurta descriere a companieiCrosswork este o companie de recrutare la nivel national, cu birouri in Bucuresti si Iasi, ce ofera atat servicii de recrutare cat si de munca temporara si administrare de personal. Cerinte Candidatul ideal:- Cunoștințe de limbă germană;- Cunoștințe de limbă engleză;- Bune abilități de utilizare PC / pachetul MS Office;- Poate constitui un avantaj: Experiența anterioară pe partea de suport tehnic.ResponsabilitatiCe vei face:- Îți vei folosi abilitățile pentru rezolvarea în cel mai scurt timp a incidentelor tehnice primite;- Vei înregistra și clasifica toate solicitările de incidente tehnice primite din partea clienților;- Vei consulta clienții cu privire la soluțiile oferite prin e-mail;- Vei colabora cu alte echipe interne pentru a oferi răspunsuri în timp util;- Vei asigura o experiență plăcută clienților cu care intri în contact în vederea oferirii suportului tehnic solicitat;Alte informatiiPoți aplica direct la acest anunț, sau poți trimite CV-ul tău la
CROSS WORK
Candidatul ideal - Corectitudine, punctualitate si dorinta de a se perfectionaDescrierea jobului cautam Bucatar si Ospatar cu experienta in bucataria italianaCerinte pentru ospatar: sa cunoasca engleza/ germana/franceza/ italiana/spaniola.Relatii la telefon nr. 0049151204141386 (pentru conversatie in germana sau spaniola)sau 0034644554086 (pentru conversatie in lb romana)email: [email protected] oferit: 1.100- 1.300 euro/lunaCazare, masa - asigurateAsigurare medicalaNu trebuie sa platiti niciun comision de angajare.
RISTORANTE LA FONTANA
Candidatul ideal Customer Advisor with French & English Iasiconsilier clienti, customer support, spaniola, call center, French, banking, full-time, ofiter bancar,Descrierea jobului Customer Advisor with French & English Iasiconsilier clienti, customer support, spaniola, call center, French, banking, full-time, ofiter bancar,
Webhelp
Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de profesor de biologie.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Facultatea de biologie);• un foarte bun nivel al limbii engleze (nivel C1);• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de profesor;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”
GRADINITA PARADISUL COPIILOR
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement cauta pentru clientul sau,o importanta companie din industria farmaceutica din Sibiu,Manager Cercetare si Dezvoltare Tehnologica.Responsibilities: Stabileste planul de dezvoltare farmaceutică al Companiei în acord cu Planul general de dezvoltare a portofoliului de produse al Companiei; Coordonează echipa de dezvoltare farmaceutică, stabileşte responsabilul de proiect şi programul de derulare al Proiectului de dezvoltare farmaceutică; Stabileşte, aprobă şi solicită resursele necesare derulării proiectelor de dezvoltare farmaceutică; Propune programul de instruire specifică al personalului implicat în activităţi de dezvoltare farmaceutică; Face parte din echipa decizională privind lansarea produselor autorizate şi/sau notificate; Raportează /informează şeful ierarhic superior şi top –mamagementul cu privire la stadiul proiectelor în derulare, etape critice identificate în derularea proiectelor propuse, propune soluţii de re
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Esti un bun ascultator si esti comunicativ?Ai o atitudine pozitiva si orientare catre client?Esti flexibil si iti plac provocarile?Te afli la inceputul carierei sau vrei sa faci o schimbare profesionala?Descrierea jobului DescriereEchipa noastra se mareste si cautam colegi noi care sa exceleze in furnizarea de asistenta clientilor nostri, intr-o maniera prietenoasa si profesionala. Zilnic ajutam clientii cu problemele lor pe email/chat/telefon oferindu-le cele mai bune solutii si rezolvari la probleme.Responsabilitati:oferirea unei experiențe excelente pentru clienți prin comunicare și interacțiuni de înaltă calitate;asistarea creativa a clienților, utilizand o varietate de canale (e-mail / chat / telefon etc.) pentru a răspunde și a rezolva problemele intampinate;Identificarea și analizarea problemelor, modelelor și obstacolelor de utilizare;oferirea de informatii corecte si complete in timp real;identificarea nevoilor clientilor, personalizarea si adaptarea ofertelor
NEXT LOGIC
Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare (economice, juridice, tehnice)Experienţă practică necesară: Minimum 2 ani în distribuția de gaze naturaleCunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei şi a gazelor naturale, Norme tehnice pentru proiectarea, executarea și exploatarea rețelelor de distribuție gaze naturale Legislaţia referitoare la acordarea autorizaţiilor şi licenţelor în sectorul gazelor naturale, Reglementări referitoare la concesiuni Cunostințe economice de bază, Legislaţia privind regimul concesiunilorCunoştinţe IT: Bun utilizator MS Office, instrumente IT utilizate în managementul proiectelorCunoştinţe limbi străine: Limba engleză nivel mediu-avansatAltele: Abilitati de conducator auto-permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități suport în coordonarea şi desfăşurarea activităţii referitoare la relația cu Autoritățile Publice Locale cu scopul de a dezvolta rețelele de distribuție gaze naturale în zone nou concesionate sau
DELGAZ GRID
Candidatul ideal Consilier Clienti Italiana Iasiconsilier clienti, vanzari, call centerWebhelp is a 50,000 people-strong global leader in business process outsourcing (BPO). We continue to specialise in customer experience but our capabilities extend across voice, social and digital channels. Our outsourced services have also expanded to include payment management, sales and marketing services.We engineer customer experiences on behalf of some of the world’s most progressive brands and through our transformational outsourcing proposition we can drive performance improvement, deliver a real and lasting transformation in clients’ operating models and deliver material financial advantage.Since its inception, Webhelp has grown significantly with more than 500 partners being served by our global teams which cross 35 countries and more than 140 customer experience hubs. In the last four years alone, our revenues have grown by more than 250%. We achieved this by investing in our people and th
Webhelp
Candidatul ideal Travel Advisor with Italian and Englishconsilier clienti, customer support, italian, call center, travel advisorDescrierea jobului Travel Advisor with Italian and Englishconsilier clienti, customer support, italian, call center, travel advisor
Webhelp
Covisian România, membră a Grupului Covisian, a fost înființată în 2017 ca răspuns la cererea pieței de Business Process Outsourcing de a combina excelența operațională cu capacitatea de inovare, pentru a obține o îmbunătățire continuă a experienței clienților. Și pentru că succesul este susținut de oameni talentați care contribuie la dezvoltarea companiei, căutăm colegii potriviți care să se alăture echipei noastre. Oferim un mediu plăcut și stabil într-o companie în plină ascensiune, cu oportunități reale de dezvoltare profesională.Responsabilități:Resursele selectate vor gestiona telefonic/chat/e-mail în limba franceză cererile de la clienții unei importante agenții aeriene.Candidatul idealSuntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici:Bune cunostințe de limbă francezăscrisă si vorbită (B2 / C)Orientat către înțelegerea nevoilor cliențilorSoluționarea problemelor in timp utilFlexibil și metodicCapacitate excelentă de a interpreta solicitările cli
COVISIAN ROMANIA
Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de educator- invatator.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Liceu Pedagogic/ Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei - specializarea PIPP);• un bun nivel al limbii engleze;• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de educator-invatator;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”.Posibilitate de colaborare imediata!
GRADINITA PARADISUL COPIILOR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.