Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Spaniola in Rasnov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Spaniola in Rasnov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Rasnov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Dacă pentru tine creativitatea și stabilitatea sunt valori esențiale, îți dorești un loc de muncă dinamic și vrei
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Suntem o echipă tânără, activă pe piața leasingului de personal de peste 8 ani și oferim servicii de calitate atât clienților externi (din Franța) cât și din România.Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui/unei Contabil/Contabile pentru poziția de Entry level.Cerințe:*Minim 2 ani experiență pe un post similar*Cunoștințe foarte bune de contabilitate de gestiune*Cunoștințe foarte bune de contabilitate primară*Cunostinte de salarizare*Cunoașterea limbii franceze la nivel conversațional*Disponibilitate pentru a învăța lucruri noi*Seriozitate și implicareDescrierea jobului Responsabilități:*Înregistrarea facturi*Contabilitate primară*Contabilitate de gestiune*Activități administrative*Suport oferit pe partea de salarizare/plățiBeneficii:*Mediu dinamic*Posibilități de dezvoltare personală și profesională*Pachet salarial stabilit in urma interviuluiAplică și hai să ne cunoaștem in cadrul unui interviu!
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Ne căutăm coleg/ă pe partea de account management. Suntem una dintre companiile de top din România când vine vorba de leasingul de personal în Franța, cu sedii în 3 țări, iar în acest moment avem nevoie de un coleg/ă care să stăpânească bine limba franceză și știe să jongleze cu clienții.Ne punem mari speranțe în tine, prin urmare vei avea următoarele taskuri: - să lucrezi atât individual cât și în echipă- să menții relațiile cu clienții actuali și să-i contactezi pe cei noi- să stabilești exact nevoile de recrutareDescrierea jobului Știm că ai nevoie și de motivație, așa că îți oferim: - salariu atractiv negociat în urma interviului- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic- suportul necesar de care ai nevoie să te poți dezvolta atât personal cât și profesional. Dacă ți se pare că ne potrivim, hai să stăm de vorbă! Completează formularul și te contactăm în cel mai scurt timp.
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Wir suchen für unser Unternehmen Mitarbeiter im Bereich Projektmanagement am Standort Brașov.Ihr Profil:• Gute Kenntnisse der deutschen und/oder englischen Sprache• Grundkenntnisse eines Translation Memory Systems (Star Transit, SDL Trados und/oder Across); Desirable, but not necessary. You can learn with us.• team- und kundenorientiertes ArbeitenDescrierea jobului Aufgaben:• Vorbereitung von Angeboten• Vorbereitung von diversen Dateiformaten für den Übersetzungsprozess• Aussteuerung und Überwachung von Lieferanten/ÜbersetzernWir bieten:• Einarbeitung in das Thema bei entsprechender Vorqualifikation möglich• Möglichkeiten zur Mitarbeit in interessanten und reizvollen Projekten im Bereich Technische Dokumentation• ein tolles Betriebsklima mit flachen Hierarchien in einem hochmotivierten Team mit internationaler Zusammensetzung
ITL TECHNISCHE LITERATUR
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte -competente lingvistice avansate în limba Italiană/ Franceză/Germană-nivel conversațional de limbă Engleză-studen
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc de munca placut si iti doresti sa evoluezi intr-o echipa dinamica? Perfect. Avem nevoie de tine ca Specialist Relatii Clienti cu limba Franceza in echipa nVent.Echipa noastra de Sales a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum sau celor care vor sa isi construiasca o cariera solida, pe termen lung intr-un mediu multinational.Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Specialist Relatii Clienti cu limba Franceza si hai sa ne cunoastem.Ce ne dorim de la tine: Cunoasterea limbii franceza nivel C1 Cunosterea limbii engleza la nivel mediu; Studii superioare absolvite; Cunostinte operare PC: pachetul MS Office, in special Excel; Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii; Orientare spre rezolvarea problemelor; Abilitatea de a reactiona rapid la cerintele clientilor; Bune abilitati de management al timpului; Adaptabilitate si capacitatea de a gasi solutii cu usurinta la problemel
ELDON
Candidatul ideal Școala noastră cuprinde nivelul Primary, nivelul Elementary și, din această toamnă, nivelul Secondary. Iată că este momentul ca echipa noastră să crească. Avem nevoie de un om autentic, pasionat și dedicat domeniului educației, care să ne sprijine în coordonarea și dezvoltarea activității educaționale. Ca Director Educațional asiguri consistența și calitatea proceselor educaționale la toate nivelurile și ai oportunitatea de a crește și de a-ți pune amprenta în tot ceea ce creezi.Acest rol ți se potrivește dacă: Îți place să lucrezi în echipă și să cooperezi pentru că înțelegi valoarea lui „împreună”. Ai experiență în învățământ de minim 7 ani și îmbrățișezi metode didactice moderne și constructive; Apreciezi și ai experiență în metoda Montessori; Ai experiență în funcție de coordonare într-o instituție de învățământ sau în gestiunea unor proiecte educaționale locale sau regionale; Ești familiar/ă cu legislația și cu documentele specifice unei instituții de învățământ;
ASOCIATIA ALTERNATIVE EDUCATIONAL RESOURCES
Candidatul ideal Avem nevoie de tine dacă ești o persoană: dedicată, responsabilă și foarte empatică; în curs de finalizare/ absolventă a specializării „Pedagogia învățământului primar și preșcolar” (condiție OBLIGATORIE)- în cadrul universității; perseverentă; cu vocație și născută pentru lumea copiilor; dornică de o experiență solicitantă dar foarte frumoasă.Descrierea jobului Dacă ești la începutul acestui drum, nu te îngrijora, îți vom oferi tot suportul necesar pentru a te dezvolta armonios în cadrul grădiniței noastre.
ASOCIATIA KINDER ZONE
Descrierea jobului Căutăm:ASISTENT MEDICAL GENERALIST (chiar și fără cunoștințe de limba germană)Pentru clinici și cămine de bătrâni germane & Salariu brut pe lunăFirma noastră:Noi suntem Iuvare Connect! O filială ce aparține 100% grupului de Firme Iuvare din Germania, grup care de peste 35 de ani operează instituții de îngrijire medicală ambulantă si staționră.Căutăm personal motivat atât pentru propriile noastre locații cât și pentru parteneri de renume din domeniu (clinici și cămine de bătrâni) din toate regiunile Germaniei.Avem peste 300 de povești de succes scrise împreună cu asistenții medicali români.Vizitează-ne pe Facebook, Instagram, Youtube sau pe pagina noastră de Internet si lasă-te inspiriat de poveștile noastre.Dacă și tu îți dorești o viață sigură și o carieră cu remunerație bună în Germania, lasă-ne să te ajutăm și să îți fim parterer pentru ca și propria ta poveste să fie una de succes deplin.Oferta noastră- Salariu de 2600 € pana la 3200 € plus sporuri- Recunoaștere
IUVARE CONNECT
Candidatul ideal • Cunostinte de Limba ENGLEZA nivel avansat scris si vorbit• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri fixe anuale• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi reduse pentru persoanele aflate in intretinerea
MSE - MAJOREL STRATEGY & EXPERTISE
Candidatul ideal - Corectitudine, punctualitate si dorinta de a se perfectionaDescrierea jobului cautam Bucatar si Ospatar cu experienta in bucataria italianaCerinte pentru ospatar: sa cunoasca engleza/ germana/franceza/ italiana/spaniola.Relatii la telefon nr. 0049151204141386 (pentru conversatie in germana sau spaniola)sau 0034644554086 (pentru conversatie in lb romana)email: [email protected] oferit: 1.100- 1.300 euro/lunaCazare, masa - asigurateAsigurare medicalaNu trebuie sa platiti niciun comision de angajare.
RISTORANTE LA FONTANA
Candidatul ideal Cum ne-ar plăcea să fii:- Curios și determinat;- Adaptabil;- Team player;- Vorbitor de germana/ italiana/ spaniola/greaca/ maghiara sau portugheza la un nivel avansat;- Vorbitor si de limba engleză - min. B1 (daca cunosti italiana, germana, spaniola, greaca, portugheza, maghiara)Descrierea jobului Ce propunem:- Un eveniment de recrutare unic urmat de 4 săptămâni de instruire si formare cu partenerul nostru inrecrutare si training, Dare Academy unde vei afla foarte multe informații despre business;- Un job provocator, în care poți interacționa cu proprietarii de afaceri și cu factorii decizionali de top,negociind mărfuri;Ce oferim:- Șansa de a folosi competența lingvistică pentru a lucra internațional și de a cunoaște oameni noi;- Oportunități zilnice de a învăța și de a te dezvolta;- O activitate în care nu te vei plictisi niciodată și nu te vei bloca în rutină;- O echipă motivată, tânără și dinamică care luptă pentru același obiectiv;- Oportunități de a călători inter
DARE TALENT DEVELOPMENT
Companie verificată
Aplica rapid
This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to develop a career in the accounting and finance fields.As Accounts Payable Analyst you will be mainly responsible for:the AP accounting activities nVent European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures.Job requirements:Accurate With an eye for detail, you achieve thoroughness and accuracy in your activitiesAmbitious - You have the potential to grow and the desire to realize your potential.Analytical Having the ability to interpret complex data, you can also translate this into meaningful, useful information that informs decision-making.Collaborative - You ask and you listen, you take ideas on board and work with your team, taking everyone in the same direction.Qualifications and experience:Understanding of the accounts payables processGood communication skills, mandatory EnglishAbility to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards, and w
nVent Hoffman
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement cauta pentru clientul sau,o importanta companie din industria farmaceutica din Sibiu,Manager Cercetare si Dezvoltare Tehnologica.Responsibilities: Stabileste planul de dezvoltare farmaceutică al Companiei în acord cu Planul general de dezvoltare a portofoliului de produse al Companiei; Coordonează echipa de dezvoltare farmaceutică, stabileşte responsabilul de proiect şi programul de derulare al Proiectului de dezvoltare farmaceutică; Stabileşte, aprobă şi solicită resursele necesare derulării proiectelor de dezvoltare farmaceutică; Propune programul de instruire specifică al personalului implicat în activităţi de dezvoltare farmaceutică; Face parte din echipa decizională privind lansarea produselor autorizate şi/sau notificate; Raportează /informează şeful ierarhic superior şi top –mamagementul cu privire la stadiul proiectelor în derulare, etape critice identificate în derularea proiectelor propuse, propune soluţii de re
ADECCO RESURSE UMANE
Scurta descriere a companieiAccenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions—underpinned by the world’s largest delivery network—Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders.Cerinte Skills that make your work successful: - Bachelor´s Degree or equivalent work experience - Minimum 1 year of work experience (preferably in Consulting or HR/Talent Acquisition) - Advanced English and Italian level - Experience using HCM tools (Workday, SAP SuccessFactors, Oracle HCM Cloud, etc.) - Effective communication and relationship management skills - Problem solving/research - Excel and Analytics skills - Have skills/experience in 2 or more of the following ke
Accenture
Scurta descriere a companieiExelia was founded in 2009 and is specialised in financialservices. Over the years we have grown considerablydeveloping and dealing with an increasing number ofactivities of higher complexity level.As part of Intesa Sanpaolo Group, our aim is to provide to all the entities of our group,including our foreign branches, a wide range of services(back-office, payments, help desk, trade finance, testmanagement and many other specific activities) alwaysensuring high quality performance.We work in strict cooperation with the OperationsDepartment of our group that supervises and coordinates our workflow.At the moment we are about 350 people, but our objective isto grow in the following months in order to further contributeto the group’s overall results.Cerinte Autonomie în utilizarea computerului Cunostințe de bază a pachetului Microsoft Office O bună cunoaștere a limbii italiane ResponsabilitatiDESCRIEREA ACTIVITĂȚII:Persoana va putea să se ocupe de diferite activit
EXELIA
Candidatul ideal Căutam un nou coleg/colegă pentru unul dintre proiectele noastre.Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă tânără, un mediu antrenant și plăcut te invitam să aplici.Persoana potrivită este responsabilă, organizată, proactivă, dornică să învețe lucruri noi, atentă la detalii și perseverentă în a-și îndeplini sarcinile.​ABILITĂȚI NECESARE:Autonomie în utilizarea computeruluiCunoașterea pachetului Microsoft OfficeO bună cunoaștere a limbii italianeLimba engleză va fi considerata un plusStudii / experiența în domeniul economic / financiar vor fi considerate un plusDescrierea jobului RESPONSABILITĂŢI:Vei procesa / verifica / controla datele și vei transpune informațiile în soft-ul personalizat al companiei, respectând procedurile interne, oferind răspuns solicitărilor primite.Vei lucra atât cu echipa locală cât și cu cea din Italia utilizând diverse aplicații bancare.ÎN EXELIA VEI AVEA OCAZIA SĂ:Lucrezi în smartworking (timpul de lucru se va împărți între munca de acasă și sed
EXELIA
Candidatul ideal Echipa Schaeffler România caută Interpreți română - germană.Cunoști bine limba germană și îți place să îi ajuți pe alții să se înțeleagă?Te tentează să stai în Germania pentru o perioadă de până la 6 luni, să cunoști mai bine mediul și cultura germană și să vezi cum funcționeză o fabrică de producție din Grupul Schaeffler?Vrei să participi la dezvoltarea fabricii Schaeffler din Brașov, prin suportul oferit, în calitate de interpret, angajaților aflați la școlarizare?Descrierea jobului Perioadă proiect: Martie – Septembrie 2022 (integral sau fracționat);Locație proiect: Luckenwalde, Germania;Condiție obligatorie: certificat verde valabil;Constituie avantaj: cunoaștere termeni tehnici;Disponibilitate de a lucra in schimburi.
SCHAEFFLER ROMANIA
Scurta descriere a companieiFlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.Cerinte ⬅️ CERINȚE: - Experiența anterioară nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj; - Studii medii sau superioare, preferabil în domeniu lingvistic: - Cunoștințe utilizare PC, Ms Office; - Cunoștințe de germană nivel Mediu, Engleză Mediu. Responsabilitati⬅️ RESPONSABILITĂȚI: -Traduceri documente parțiale sau tot
FLEXIWORK RECRUITMENT
Candidatul ideal English (Advanced - B2/C1) is mandatory.French (Advanced - B2/C1) or Italian (Advanced - B2/C1) is a plusDynamic, persistent, serious, self-motivated, self-control, with good listening and negotiation skills.Experience in procurement is not mandatoryDescrierea jobului Procurement Officer : - Process the RFQ sent by the customers- Source / procure the goods and services as per customers’ requirements- Negotiate the quotes you receive from suppliers in order to get the best purchasing conditions (price, delivery lead time, payment terms etc…)- Place and follow-up the purchase / sales orders- Manage the relationship with the customers and suppliers in order to answer on time- Contribute to improving the company’s global performanceAP Officer : Within the Accounts Payable department, the objective of the Accounts Assistant is to ensure the management operations of the agencies:- Verification and recording of supplier invoices- Management of supplier debtorsYou will be in d
EXPERBUY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.