Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

114 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

114 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCIETATEA DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE IN HIDROCENTRALE " HIDROELECTRICA" S.A.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
SOCIETATEA DE PRODUCERE A ENERGIEI ELECTRICE IN HIDROCENTRALE HIDROELECTRICA S.​A.​

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate. Minim 2 ani de experienta pe un post similar. Atestat de inspector resurse umane. Cunostinte de legislatia muncii. Cunostinte de operare MS Office (word, excel obligatoriu) si REVISAL.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Inregistreaza in REVISAL documentele de personal ( contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii). Administreaza dosarele de personal. Mentine relatia cu ITM Bucuresti. Gestioneaza bazele de date cu/despre angajati (situatii concedii, deduceri personale, cursuri formare profesionala, baze de date interne). Intocmeste CIM/AA/Decizii de incetare/Adeverinte de vechime. Intocmeste documentatia necesara procedurii de cercetare disciplinara. Intocmeste diverite tipuri de adeverinte pentru salariatii firmei. Intocmeste/reactualizeaza fisele de post ale angajatilor. BENEFICII: Salariu lunar; Bonuri de masa; Decontare abonament metrou si RATB; Asigurare medicala clinica privata.
ASGO TELECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 351 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta minima de cel putin doi ani; Capacitatea de analiza si sinteza, atentie la detalii; Pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces; Cunostinte de limba engleza; Operare program WizSalary; Absolvent studii superioare; Cursuri Inspector R.U.Descrierea jobului Recrutare personal; Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii in registrul de evidenta al salariatilor - Revisal; Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum gestionarea si arhivarea acestora; Transmite şi operarează modificările în “REVISAL” în termen legal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Menţine relaţia cu Casa de Sănătate in vederea depunerii concediilor medicale si recuperarii sumelor din FNUASS; Transmite lunar catre contabilitate, actele doveditoare de plată a salariilor şi toate celelalte acte necesare, in vederea depunerii D112 conform legislaţiei
SMITH SMITH SRL

Media netă estimată pe baza celor 293 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a grupului de companii Deja Vu, cauta un nou coleg/a.Dacă esti o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, te încurajăm să aplici pentru postul de Asistent HR Admin . Aceasta poziție iti va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Candidatul ideal:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Experienta minima 1 an in domeniul resurselor umane.Cunostinte program Saga/Nexus, reprezinta un avantajFoarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție în îndeplinirea sarcinilor;Discreție; Descrierea jobului Responsabilitati:Preluarea si inregistrarea cererilor de eliberare adeverinte preluate de la fosti si actuali angajati;Consultarea informatiilor existente in arhiva
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Sa ai disponibilitatea de a lucra de la sediul clientului (Luni-Vineri) Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 3 ani experienta in domeniul administrarii de personal Cunostinte de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office Cunostinte foarte bune a prevederilor legislatiei muncii in vigoare Cunostinte avansate de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specif
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Generalist Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare – profil juridic, economic, științe socio – umane, constituie avantaj;Curs inspector resurse umane;Curs inspector salarizare, constituie avantaj;Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară;Cunoștințe de legislație și procese de resurse umane și salarizare;Cunostințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel);Cunoștințe de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare –constituie avantaj;Capacitatea de a lucra cu termene limită și rigurozitate în realizarea sarcinilor;Persoană organizată, diplomată, empatică, cu spirit de echipă și inițiativă;Persoană orientată către client, cu abilități de comunicare, atenție la detalii, abilități de analiză;Persoană care manifestă discretie, inițiativă, corectitudine și punctualitate.Descrierea jobului Generalistul de resurse umane participă la toate activitățile din Divizia Resurse Umane, dar desfășoară, în principal, activități de administrare de personal, pontaj și salarizare;Întocmește și gestio
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1535 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Hr Specialist - Salarizare


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de HR Specialist - Salarizare, pentru clientul sau, un important producător de motoare și ansambluri mecanice.Locatie: BucurestiCerinte:Studii superioare finalizate (profil economic, tehnic, umanist)Experienta in recrutare – minim 3 ani;Experienta in administrare personal;Cunostinte solide privind legislatia muncii;Limba engleza la nivel avansat;Certificat Inspector Resurse Umane;Certificare Formator – avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Derularea proceselor care asigură resursele umane necesare realizării obiectivelor strategice ale companiei;Identificarea și recrutarea potențialilor candidați, conceperea si postarea anunţurile de recrutare;Colectarea documentelor necesare la angajare si realizarea dosarului de personal;Intocmirea deciziilor necesare, ca urmare a miscarilor angajatilor companiei (angajare, modificare post, modificare loc de munca, incetare a activitatii, etc.);Calculeaza lunar indicatorii de perf
MANPOWER

Hr Business Partner Romania


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 160,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 157 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactThe Human Resources Business Partner will execute and deliver moderately complex people processes focused on people and culture strategy, implementation of solutions to improve performance and engagement, workforce plans, learning programs and talent activities. In this role, you will provide support to key stakeholders and analyze metrics for our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu, our silos and laboratories as well as for our Bucharest Office Team totaling to a team of 270 Cargill Romania employees.QualificationsMinimum Qualifications Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of
CARGILL AGRICULTURA SRL

Team Leader Payroll&hr Admin


Candidatul ideal Căutăm pe cineva cu 5-10 ani de experiență în gestionarea activităților de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu și dornic de dezvoltare continuă.Foarte bun cunoscător al metricilor și indicatorilor în aria de HR și a metodelor de măsurare.Abilități de leadership, bun planificator și organizator pentru el și pentru echipă, capabil să facă față mai multor priorități și să acopere cât mai multe domenii ale rolului (administrare, salarizare, relații de muncă).Capabil de comunicare cu impact și de a dezvolta relații de colaborare cu ceilalți, orientat către oameni și soluții.Gândire în perspectivă, dorință de învățare și îmbunătățire continuă pentru sine și cu inițiative în eficientizarea proceselor de administrare și salarizare utilizând instrumente și tehnologii moderne.Sunt necesare cunoștințe solide de salarizare și legislaţia muncii, la curent cu bunele practici și metode de măsurare în domeniu, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse u
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Hr Data Analyst


Candidatul ideal Excellent collaboration and communication skills, you are comfortable dealing with people at all levels across the business to build strong relationships. Continuous improvement mindset. Resilient under pressure, you can re-prioritize and react to ad-hoc requests, whilst maintaining regular responsibilities. Experience and/or educational background in data analysis to identify trends and provide sound recommendations. Highly competent advanced MS Excel user System implementation experience. Previous experience working in a B2B or retail business.Descrierea jobului Collating and analyzing data sets and providing insight and recommendations to support business plans. Building relationships with business areas to understand priorities and align HR data to business objectives. Be responsible for HR reporting requirements including employee data, headcount reporting, annual and bonus reporting and organizational structures. Maintaining a bank of self-service reports availab
ROMSTAL IMEX SRL

My Hr Advisor With French – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and French. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

My Hr Advisor With Polish – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and Polish. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Junior Hr Consultant


Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Hr Payroll & Admin Specialist @flip.​ro


Candidatul ideal Daca ai ajuns la acest anunt avem o pasiune comuna. Ne plac oamenii pasionati, vino sa lucram impreuna si sa dam un nou inteles cuvantului SMART.Flip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari, dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!Suntem o echipa dinamica (cu 230 de colegi), ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa extinda Flip in toata Europa.Daca esti priceput in domeniul tau si dornic de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international, te asteptam in echipa noastra!Te vrem in echipa noastra pentru ca: Ai studii superioare; Ai minimum 3 ani experiență pe un rol similar; Esti o persoana constiinciosa si responsabila; Ai ab
EMAG

My Hr Advisor With German – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and German. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Hr Recruitment Intern - Deloitte Radc (6 Months Contract)


Candidatul ideal We are looking for a focused and proactive HR Intern to join our Recruitment team.The right candidates should meet as many of the following requirements:• Student/graduate in any HR-related fields;• Proactive, adaptable and self-driven, with a solution-focused approach;• Highly organized, with the ability to prioritize tasks and work on multiple projects at the same time;• Very good attention to details;• Advanced in using relevant Microsoft Office applications;• Good communication skills in English (B2).Descrierea jobului As an Intern in the Recruitment team, your main tasks will consist in:• Provides administrative support to the HR recruitment process:- screening candidates;- contacting candidates;- direct search;- arranging interviews.• Prepares various HR reports and statistics as requested.• Reporting daily activities to the main recruiter (1-to-1).What we offer:• 6 months contract,• Modern offices with excellent facilities,• Good work-life balance – predictable
DELOITTE CONSULTANTA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 114 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.