Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

22 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

22 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Te potrivesti pe acest rol daca: Ai experienta in domeniul salarizarii si administrarii de personal de minimum 2 ani; Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Ai cunostinte solide de legislatie cu aplicabilitate in domeniul salarizarii si Resurselor Umane; Ai experienta de lucru cu REVISAL/REGES; Ai bune cunostinte operare PC( Windows, Microsoft Office, Internet) Ai excelente cunostinte de operare in Excel Esti o persoana responsabila, organizata, atenta la detalii Iti place sa lucrezi in echipa si esti o personalitate deschisa si pozitivaDescrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Vei intocmi contractele individuale de munca, acte aditionale, decizii si alte documente privind angajarea, modificările pe parcursul derularii contractului precum si incetarea activitatii salariatilor; Vei opera in REVISAL miscarile de personal, cu respectarea termenelor legale de raportare; Vei administra bazele de date si vei gestiona dosarele de personal ale angajat
AUTOWORLD SRL

Media netă estimată pe baza celor 1556 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - Gilau,​ Judetul Cluj


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta de minimum 2 ani intr-un post similar (recrutare si selectie de personal, gestionare documente specifice departamentului HR); Cunostinte de operare MS Office; Cunostinte de limba engleza constituie avantaj; Capacitate ridicata de analiza si sinteza; Abilitati de organizare, comunicare si prioritizare a activitatilor, atentie la detalii; Responsabilitate, integritate, profesionalism, atitudine pozitiva.Descrierea jobului Responsabilitati: Gestioneaza procesele de recrutare si selectie de personal; Monitorizeaza desfasurarea procesului de inductie; Mentine legatura cu institutiile statului (ITM, AJOFM); Ofera suport pentru gestionarea dosarelor de personal; Elaboreaza si actualizeaza fise de post; Organizeaza controalele de medicina muncii; Contribuie activ la proiectele departamentului; Intocmeste diferite rapoarte specifice de activitate.Beneficii: Pachet salarial atractiv; Transport asigurat; Training permanent; Munca intr-o echipa dinami
TH TRUCKS S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: SC VERTIV ROMANIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
SC VERTIV ROMANIA SRL

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: AUTOWORLD SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
AUTOWORLD SRL

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională.. curs calificare Inspector Resurse UmaneDescrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselo
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Companie in domeniul constructiilor rutiere angajeaza Inspector Resurse Umane.Cerinte: Studii medii sau superioare; Curs calificare inspector resurse umane; Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Cunostinte de operare MS Office; Abilitati foarte bune de organizare, relationare, atentie la detalii, capacitate de prioritizare.Descrierea jobului Gestionarea documentelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii incetare, procedura concediere, etc); Intocmirea diverselor adeverinte solicitate de salariati (vechime, banca, primarie, etc) Realizarea evidenței lunare a concediilor de odihna, a concediilor fara plata si a concediilor neefectuate; Mentinerea relatiei cu ITM, AJOFM, Inspectoratul pentru Imigrari, etc Mentinerea unei legaturi stranse si profesionale cu celelalte departamente; Arhivarea documentelor de personal si alte activitati specifice departamentului de Resurse Umane. Intocmire stat de plataBeneficii oferite: Salarizare 4500-
DIFERIT SRL

Media netă estimată pe baza celor 425 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With Dutch Or French


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential; Excellent customer and interpersonal skills; Positive and proactive attitude, with resilience under pressure; Good customer service or HR knowledge; Language: English – Advanced Dutch - Advanced; Education: Degree level qualification.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, more than 80 000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst w
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Admin & Payroll,​ German Speaker


Candidatul ideal What are we looking for? 🎓* Fluent in German and good English skills (written and spoken)* Experience in the HR industry is a plus* Excellent communication and leadership skills* Analytical thinking and problem-solving skills* Competent use of Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, etc.)Descrierea jobului We are looking for an HR Admin and Payroll, German Speaker to join our team in Cluj-Napoca!What will you be doing? 📊* Act as a point of contact for the HR team and other internal functions regarding administrative issues such as timekeeping, provisions, pensions, and other topics* Ensure smooth operation of day-to-day operations* Support in payroll processing and preparation of payroll in Switzerland and Germany, as well as handling inquiries regarding payroll* Support in downstream contract management* Maintenance of time tracking and vacation requests (especially error log, sick leave, etc.)* Completion of certificates* Correspondence with external entities (e
VERTIV ROMANIA SRL

Hr Plant Specialist (referent Resurse Umane)


Candidatul ideal Cerințe: Minim 5 ani experienta in roluri similare; Licenta in discipline juridice/psihologice/economice/umaniste; In posesia permisului de conducere; Cunoasterea legislatiei muncii din România; Cunoasterea limbilor engleze sau italiene; Cunoasterea canalelor de recrutare digitală, e-learning si pachete office; Initiativa, flexibilitate si comunicare asertiva.Descrierea jobului HR Plant Specialist (Referent Resurse Umane), raportand direct Consiliului de Administratie, va fi responsabil de supravegherea ciclului de viata al resurselor umane, in special: Recruiting & Induction: publicarea anunturilor de angajare, cautare activa si screening CV-uri, selectia candidatilor, contractualizarea si introducere resurselor umane in companie; Organizare: alocarea corecta a resurselor umane in cadrul structurii organizationale, in vederea imbunatatirii si optimizarii continue a proceselor; Managementul Performantei si Compensarea: prin redactarea fiselor posturilor, analizelor sal
CPL CONCORDIA FILIALA CLUJ ROMANIA

Hr Specialist - Recrutare & Dezvoltare


Candidatul ideal Studii superioare Experienta relevanta de minim 3-5 ani in recrutare, competente si bune practici in recrutare Experienta relevanta in comunicare, promovare si direct sourcing pe platforme de recrutare si LinkedIn Competente si abilitati de sustinere prezentari si comunicare HR Expunere in implementare programe de training&dezvoltare MS Office Engleza – nivel bun (conversational, scris) Experienta anterioara in aplicatii HR/ATS (SAP Success Factors – avantaj) Expunere la un mediu multinational - avantajAbilitati si Competente Abilitati foarte bune de colaborare si relationare Atitudine deschisa, diplomata, constructiva Creativitate, flexibilitate, orientare spre solutii Orientare catre client si calitatea serviciilor HR oferite Atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare si prezentare Proactivitate, entuziasm Orientare spre imbunatatire Managementul timpului si al prioritatilorDescrierea jobului În acest rol, vei avea oportunitatea de a te ocupa de proiecte de
SANEX SA

Inspector Resurse Umane Specialist Salarizare


Candidatul ideal Inspector resurse umane cu abilitati organizatorice bune.Cerinte:- Studii superioare economice finalizate;- Minim 2 ani experienta in domeniul financiar - contabil;- Cunostinte solide salarizare;- Abilitati bune de operare calculator: pachetul Microsoft Office, Revisal; Cunoasterea programului Saga.- Persoana foarte organizata si meticuloasa, cu bune abilitati de prioritizare, gandire analitica.- Buna capacitate de comunicare si lucru in echipa pentru indeplinirea sarcinilor.Descrierea jobului - Intocmeste statele de plata, contracte de munca, fisa postului si alte documente specifice departamentului de resurse umane.
HM ROOTS SRL

Business Support Expert - Hr Caretaker S4u (fixed Term) (225402)


Candidatul ideal Education/ Training: University degree with proven competencies in: Mathematics, IT, Economics, Accounting, Finance, Business Management Accounting knowledge Professional experience: Minimum 2 years of accounting experience in similar processes in a multinational company Professional experience, preferably in international context and/ or Shared Service Center ideally within Accounts Payables, HR Master Data Management and/or User Administration. AP is an advantage Knowledge of accounting processes, procedures and practices, legislation and involvement in international projects Good command of the MS Office package (Excel, Power Point, Word) Good knowledge of SAP S/4 HANA, SAP HCM, SAP GRC Role Owner, Role Requestor roles are an advantage Languages: Excellent knowledge of English language (both written and spoken) German language knowledge is a major advantage Other: Good understanding of Business, HR and IT processes and very good analytical skills High capacity of an
E.​ON ROMANIA SRL

Economist Pentru Departamentul De Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională..Descrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselor umane și salarizării. Cursuri de speci
TRANSFEROVIAR GRUP SA

UI/​UX Working Student in HR,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsBachelor's Degree in PR, Communications, Marketing, Arts, or any
Bosch Romania

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​

Hr Officer


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui HR Officer pasionat și dedicat pentru a se alăture echipei noastre din magazinele KSA!Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și pasionată de gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici pentru acest rol.Descrierea jobului Responsabilități:- Cunoașterea canalelor de recrutare, efectuarea campaniilor de recrutare, selecția personalului potrivit pentru a asigura și susține misiunea magazinelor KSA;- Elaborarea, dezvoltarea și implementarea politicilor și a procedurilor de resurse umane;- Menținerea și gestionarea eficientă a relațiilor cu angajații și rezolvarea conflictelor;- Elaborarea, dezvoltarea, actualizarea și implementarea politiciilor, procedurilor și a manualelor pentru angajați în conformitate cu legislația în vigoare;Cerințe:- Experiență anterioară în domeniul resurselor umane, de preferat Retail;- Foarte bune abilități de comunicare și negociere;- Capacitatea de a lucra într-un mediu foarte dinamic și orientat
KSA TT PANORAMA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 342 de salarii introduse în Salario: 3550 RON/Luna

Business Support Expert - HR Caretaker S4U (Fixed Term) (225402)


Short company description WE has no limitsE.ON este mai mult decât oportunitatea de a adăuga în CV-ul personal un angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea înainte, şi mai ales – faptul că te poti baza pe ei. Requirements How do you know you are the right fit Education/ Training: University degree with proven competencies in: Mathematics, IT, Economics, Accounting, Finance, Business ManagementAccounting knowledgeProfessional experience: Minimum 2 years of accounting experience in similar processes in a multinational companyProfessional experience, preferably in international context and/ or Shared Service Center ideally within Accounts Payables, HR Master Data Management and/or User Administration. AP is an advantageKnowledge of accounting processes, procedures and practices, legis
E.​ON Romania

Manager Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 22 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.