Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul Resurselor Umane, Drept sau PsihologieCursuri de specialitate: “Inspector Resurse Umane”, “Inspector Salarii”Experienta de minim 2 ani intr-un rol similarCunostinte solide de legislatie in domeniul munciiAbilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detaliiCunostinte de operare PC (MS Office, software de HR)Permis de conducere categoria BSocietatea are sediul in Loc. Ditescti, Com. Filipestii de Padure, Jud. PrahovaDescrierea jobului Gestionarea proceselor de recrutare, selectie și integrare a noilor angajati;Administrarea dosarelor de personal;Coordonarea activitatilor de formare si dezvoltare profesionala a angajatilor;Colaboreaza cu colegii de la SSM si PSI;Centralizeaza informatiile necesare intocmirii statului de plata: pontaje, zile de concediu de odihna, concediu medical, absente;Mentine relatii de colaborare cu toate departamentele din cadrul companiei;
GOLDEN FOODS SNACKS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1541 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA SRL PITESTI SUCURSALA PLOIESTIExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA SRL PITESTI SUCURSALA PLOIESTI

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Experiență și Expertiză: Candidatul ideal ar trebui să aibă cel puțin 2 ani de experiență în domeniul resurselor umane sau într-o poziție similară. O înțelegere profundă a politicilor și procedurilor de resurse umane, precum și a legislației relevante, este esențială.Abilități de Comunicare: Un bun inspector de resurse umane trebuie să fie un comunicator excelent, capabil să interacționeze eficient cu angajații și să ofere suport în rezolvarea problemelor. Capacitatea de a comunica clar și empatic, atât verbal cât și în scris, este crucială pentru această poziție.Orientat către Detalii: Candidatul ideal ar trebui să fie atent la detalii și să fie capabil să gestioneze cu precizie documentele și datele sensibile ale angajaților. Capacitatea de a lucra cu precizie și confidențialitate este esențială pentru succesul în această poziție.Capacitatea de a Lucra în Echipă: Este important ca inspectorul nostru de resurse umane să fie un membru colaborativ al echipei, capabil să
SPARTA GUARD SECURITY SRL

Media netă estimată pe baza celor 325 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services)


Are you looking for a young, dynamic team to work and have fun with? Are you looking for an ENTRY-LEVEL ROLE in B2B sales?Come and join us!Catalyst Solutions is the main partner for companies when it comes to recruitment marketing and employer branding solutions. We are a full-service company with 18 years of experience in recruitment marketing, talent attraction and employer branding consultancy.Catalyst Solutions manages Hipo.ro, a career website focused on young professionals, students and graduates, but also online projects and career events: Angajatori de Top, Top Talents Romania, DevTalks, DevCon, Internship&Trainee Marathon, Hipo Career Guides and The Most Desired Employers Survey.We have the privilege of working with some of the most well-known top companies in the world: IBM, Microsoft, Google, Accenture, Deloitte, KPMG, EY Romania, SAP, HP Inc, Ursus Breweries, LIDL, Hilti, Unilever, P&G, L'Oreal.What will your day look like? Developing new business for our services b
Catalyst Solutions

Hr Logistic Coordinator


Descrierea jobului Currently we are looking for an HR LOGISTIC Coordinator with experience in onshore-offshore mobilizations (tax, immigration, crew change).Project based role: 1 year with possibility to extend as per project needWorking Location: main will be in Aricestii Rahtivani, Prahova Romania, possible businesstrips as well in Romania (Constanta), Italia (Fano, Milano)MAIN TASK: Ensure administrative and contractual management, planning, scheduling, and all HR requirements for local and seconded personnel (expatriates and inpatriates) according to the law, to the national and international labour agreements, trade union agreements as well as company guidelines and procedures. Plan, supervise, calculate, and control labor cost and propose any corrective actions necessary as resulting from the analysis. Global mobility activities coordination (tax, immigration: visa & work permits) necessary to comply with local legislation within the Project scope of work.PROJECT TASKS: Supervise
SAIPEM ROMANIA S.​R.​L.​

Generalist Resurse Umane


Candidatul ideal Daca iti doresti o cariera in Resurse Umane si esti o persoana cu un nivel inalt de responsabilitate si implicare, acordand atentie sporita detaliilor si cauti o oportunitate de a te dezvolta, atunci alatura-te echipei Wetterbest!In cadrul echipei noastre vei avea posibilitatea de a invata din toate ariile HR-ului (recrutare, admin & payroll, evenimente cu angajatii si altele).Am fi bucurosi sa fim colegi daca ai:- minim 2 ani experienta anterioara in administrare de personal;- foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul resurselor umane;- abilitati de organizare, prioritizare si multitasking;- o atitudine pozitiva si proactiva;- bune abilitati de comunicare si relationare; atitudine deschisa, onesta si pozitiva;- rabdare si placerea de a lucra cu oamenii;- studii superioare;- atestat Inspector Resurse Umane si ai urmat un curs de salarizare;- cunostinte medii (nivel B2) de limba engleza;- foarte bune cunostinte operare MS Office (in special Excel si c
WETTERBEST S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1482 de salarii introduse în Salario: 4477 RON/Luna

Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services)


Are you looking for a young, dynamic team to work and have fun with? Are you looking for an INTERNSHIP in B2B Sales?Come and join us!Catalyst Solutions is the main partner for companies when it comes to recruitment marketing and employer branding solutions. We are a full-service company with 18 years of experience in recruitment marketing, talent attraction and employer branding consultancy.Catalyst Solutions manages Hipo.ro, a career website focused on young professionals, students and graduates, but also online projects and career events: Angajatori de Top, Top Talents Romania, DevTalks, DevCon, Internship&Trainee Marathon, Hipo Career Guides and The Most Desired Employers Survey.We have the privilege of working with some of the most well-known top companies in the world: IBM, Microsoft, Google, Accenture, Deloitte, KPMG, EY Romania, SAP, HP Inc, Ursus Breweries, LIDL, Hilti, Unilever, P&G, L'Oreal.What will your day look like? Developing new business for our services by rese
Catalyst Solutions

Hr Business Partner


Descrierea jobului Are you passionate about human resources and looking for a dynamic role that allows you to make a meaningful impact? We are seeking a talented HR Business Partner to join our team and play a key role in supporting our organization's most valuable asset - our people. 📶Key Responsibilities:Manage recruitment processes, including job postings, screening candidates, and conducting interviews.Administer employee benefits programs and assist with payroll processing.Provide guidance and support to employees on HR policies, procedures, and best practices.Assist in performance management processes, including goal setting, performance reviews, and employee development.Handle employee relations issues and conduct investigations as needed.Ensure compliance with labor laws and regulations.🔍Qualifications:Bachelor's degree in Human Resources or related field.2+ years of experience in HR roles.Strong knowledge of HR best practices and employment laws.Excellent communication and i
CTP INDUSTRY SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 740 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Hr Senior Recruiter


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (avantaj stiinte umaniste si sociale / Psihologie / Sociologie)Cunostinte de operare MS Office si program ERP de resurse umaneExperienta in recrutareAbilitati de comunicare si lucru in echipa, integritate, discretieCapacitate de a analiza si corela informatiiAtentie la detalii, foarte buna organizarePersoana dinamica, cu aspiratii, dornica sa invete si sa progresezeDescrierea jobului -Posibilitate de avansare in cadrul companiei-Pachet salarial motivant-Training intern-Mediu de lucru placut-Bonusuri in functie de performante-Laptop, telefon de serviciu-Locatia poate fi oriunde in tara , nu ne limitam doar la orasele ce apar in anunt
REGATA SRL

HR analyst with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

HR Support with French


Scurta descriere a companiei Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people a
Michelin Romania

HR Recruitment Assistant with French


This role is based in the Michelin Corporate Business Services in Bucharest, where more than 800 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Order to Cash, Personnel and Service Management. What we’re looking for: Bachelor’s Degree; Fluency in English and French (at least B2 level); Recruitment and administrative experience would be a plus; Communication skills; Strong organizational skills; Time management abilities.The Recruitment Assistant will:Working together with local recruitment team (from France), supporting the following activities: Schedule First and Second rounds of interviews with candidates; Manage the exchanges with all the participants in the recruitment panel (recruiters, hiring managers, HR BPs and others). Manage the candidate expenses reimbursements related to travel for recruitment purposes;Manage the employment contract preparation and the hiring process within Workday: Prepare the contract for all types of collaboration (CDD, CDI, blue and wh
Michelin Romania

Referent Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: SPARTA GUARD SECURITY SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
SPARTA GUARD SECURITY SRL

Angajare Contabil Si Inspector Hr Cu Experienta


angajam contabil cu experienta si inspector resurse umane ,program full time de l-v 8-17
olimp
Vezi alte joburi relevante

Responsabil Ssm


Candidatul ideal Candidatul IdealExperienta intr-o pozitie similara - minim 3 aniAtestat de protectia muncii valabil, conditie obligatorieCunostiinte solide legislative privind protectia muncii si PSICunostinte PC (MS Offoce : Word, Excel)Persoana responsabila ,autonoma,cu initiativaDescrierea jobului Descrierea jobuluiAsigurarea evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionalaAsigurarea auditarii securitatii si sanatatii in munca la nivelul unitatii si sa stabileasca nivelul de securitateParticiparea si acordarea avizului la angajarea personaluluiAsigurarea evaluarii cunostintelor dobandite in procesul de instruire prin examene, teste, etcElaborarea listei cu dotarea personalului cu echipamente individuale de protectie si de lucruCercetarea accidentelor de munca si tinerea evidentei acestoraColaborarea cu serviciul medical in fundamentarea programului de masuri de protectie a munciiControlul, pe baza programului de activitate, a tuturor locurilor de munca in scopul prev
AUCHAN ROMÂNIA SA

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Responsabil Ssm-su-mediu Responsabilitati Pe Zona De Foraj


Descrierea jobului Asigura suport si supervizarea HSE pentru operatiunile desfasurate in cadrul departamentului Foraj si WO;Planifica si efectueaza instruiri HSE conform cerintelor legale si cerintelor sistemului de management al companiei;Planifica si efectueaza inspecții și audituri interne HSE si propune masuri de preventive/corective;Intocmeste si dezvolta proceduri / instructiuni necesare activitatii;Mentine documente si inregistrari specifice gestiunii deseurilor;Contribuie la conformarea cu cerintele legale si cerintele de standard aplicabile activitatii sale;Se deplaseaza pe teren si asigura suport si supervizare HSE în teren;Efectueaza evaluari de risc și face propuneri pentru îmbunatatirea proceselor;Efectueaza programarile la controalele de medicina muncii si mentine evidentele specifice.
AMROMCO ENERGY SRL

Recruiter /​ Asistente Administrativ /​ Analist Financiar


Candidatul ideal Recruiter ( Ploiesti) Experienta intr-o pozitie similară minim 1-2 ani; Experiența în administrare de personal (avantaj) Limba engleza nivel mediu-avansat; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de planificare si organizare a activitatii; Asistent Administrativ (Ploiesti) Diploma universitara sau student; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a prioritiza sarcinile de lucru; Initiativa, ingeniozitate, atentie la detalii. Cunostinte solide de calculator: MS Office. Nivel solid cunostinte limba romana, limba engleza (b2-C1) Analist Financiar (Bucuresti) Diploma universitara in Contabilitate sau Economie; 2-4 ani de experienta în finante/control financiar; Experienta cu un sistem ERP este un avantaj (cunostinte despre SAP sunt un plus); Cunostinte de contabilitate locala/IFRS GAAP; Abilitati avansate de lucru cu Excel; Abilitati medii-avansate de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului RecruiterDesfasurarea proceselor de recrutare și se
ZENPRO HR S.​R.​L.​

Recruiter /​ Asistent Administrativ /​ Analist Financiar


Candidatul ideal Recruiter ( Ploiesti) Experienta intr-o pozitie similară minim 1-2 ani; Experiența în administrare de personal (avantaj) Limba engleza nivel mediu-avansat; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de planificare si organizare a activitatii;Asistent Administrativ (Ploiesti) Diploma universitara sau student; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a prioritiza sarcinile de lucru; Initiativa, ingeniozitate, atentie la detalii. Cunostinte solide de calculator: MS Office. Nivel solid cunostinte limba romana, limba engleza (b2-C1)Analist Financiar (Bucuresti) Diploma universitara in Contabilitate sau Economie; 2-4 ani de experienta în finante/control financiar; Experienta cu un sistem ERP este un avantaj (cunostinte despre SAP sunt un plus); Cunostinte de contabilitate locala/IFRS GAAP; Abilitati avansate de lucru cu Excel; Abilitati medii-avansate de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului RecruiterDesfasurarea proceselor de recrutare și sele
ZENPRO HR S.​R.​L.​

Tehnician Operational SSM


DISTRIGAZ SUD REȚELE recrutează! TEHNICIAN OPERAȚIONAL SSM – 14 POSTURI BUCUREȘTI, TÂRGOVIȘTE, PLOIEȘTI, BRAȘOV, CRAIOVA, PITEȘTI, TÂRGU JIU, CONSTANȚA, GALAȚI, BUZĂU Distrigaz Sud Rețele, filială a ENGIE Romania, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient.Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să se alăture echipei de SSM, în calitate de TEHNICIAN OPERAȚIONAL SSM.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-n
Distrigaz Sud Retele

Inginer Ssm


Candidatul ideal Ne vom uita cu multă atenţie la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități: studii superioare cu profil tehnic (inginerie); minimum 3-5 ani experienţă pe un post similar; engleză – nivel avansat; cunostiinţe legislative de specialitate mediu: SSM şi SU cursuri de specialitate ISO 14001 (mediu) şi ISO 45001 (SSM) şi alte standare aplicabile; capacitatea de a analiza procesele şi de a propune măsuri corective; aptitudini solide interpersonale şi de comunicare; abilitatea de rezolvare a problemelor în condiții de “presiune”; cunoașterea tendințelor actuale și viitoare în domeniul de expertiză profesională; bune cunoștințe PC, raportat în GAIA etc.Descrierea jobului Poziția este deschisă în cadrul Departamentului EHS al Fabricii Isover – Ploieşti, Saint-Gobain Construction Products România. Rolul principal este acela de a organiza și planifica activitățile specifice zonei de SSM. implementează şi menţine c
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.