Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1041 Locuri de Munca Store Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1041 Locuri de Munca Store Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Store Manager


Candidatul ideal STORE MANAGERVa avea responsabilitatea de a construi o echipa competenta si motivata in atingerea indicatorilor de performantaSe va asigura ca standardele de Visual Merchandising si procedurile operationale ale companiei sunt implementate corectVa da dovada de proactivitate, abilitati de comunicare si de a lua deciziiExperienta intr-o pozitie de conducere in domeniul modei este apreciataDescrierea jobului STORE MANAGERVa avea responsabilitatea de a construi o echipa competenta si motivata in atingerea indicatorilor de performantaSe va asigura ca standardele de Visual Merchandising si procedurile operationale ale companiei sunt implementate corectVa da dovada de proactivitate, abilitati de comunicare si de a lua deciziiExperienta intr-o pozitie de conducere in domeniul modei este apreciata
VIGGO FASHION INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 53 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Store Manager Iqos - Bucuresti


Candidatul ideal Ca sa devii in scurt timp un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Studii superioare finalizate; Experienta in retail (1-2 ani); Indemanare in utilizarea diferitelor aplicatii si sisteme; Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Store Manager vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi; Recrutarea, integrarea in echipa, evaluarea si dezvoltarea profesionala a membrilor echipei tale, in functie de potentialul fiecaruia; Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime; Implementarea promotiilor si a al
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Store Manager Baneasa Mall


Candidatul ideal Sef Magazin Baneasa Mall - Magazin PRENATALApreciem la tine: Experienta in retail este un avantaj (minim 1 an intr-un magazin) Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare, relationare si leadership Initiativa, dinamism si entuziasm Atitudine pozitva si motivanta Focus catre performanta si imbunatatirea constanta a rezultatelor Persoana deschisa, pozitiva, atentie distributiva, simt pentru detaliu Disponibilitate la program de mallCe iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu competitiv Tichete de masa Asigurare medicala Business Omniasig Decontarea transportului; Reducere de angajat pentru produsele companiei; Sistem de bonusare bazat pe vanzariDescrierea jobului Gestionarea si coordonarea echipei de consilieri de vanzari: recrutare, formare si motivare, planificarea programului, gestionarea orelor de lucru (pontaj) si a concediilor Participi si indrumi echipa in vederea implementarii si mentinerii standardelor de Visual Merchandisi
KIDS COUTURE S.​R.​L.​

Store Manager Bucuresti


Candidatul ideal Store Manager BucurestiC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosfer
CA MODA RETAIL SRL

Store Manager Programme - Peek & Cloppenburg (bukarest)


Candidatul ideal EMPLOYMENT TraineeSTART as of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Anna GrimmLOCATION BukarestWE ARE LOOKING FOR Several years of managerial experience, preferably in the textile industry, the industry of fast-moving products (FMCG) or in the service sector Experience working with customers and providing high quality service A high level of soft skills such as: willingness to work, demonstrating your own initiative and a proactive attitude German or English skills at B2 level or higher The flexibility and willingness to relocate inside RomaniaDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FORIn our Store Manager Programme, you will gain an intensive insight into our core areas of retail and take on responsibility at an early stage.STAGE 1: ONBOARDING (Duration: 6 months)Practical and theoretical training, preparation for a management roleSTAGE 2: DEPARTMENT MANAGER RETAIL (Duration: 9-15 months)Team leadership and development, management and supervision of one d
PEEK CLOPPENBURG SRL

Store Manager And Assistant Store Manager


Descrierea jobului Qualifications• Bachelor's degree,• Minimum 3 years Store Manager experience in similar positions,• International Business Background preferred,• Fluent in English,Responsibilities• Manage all store processes within FLO Store standards,• To take necessary actions to ensure customer satisfaction,• To ensure the management and development of store personnel,• To determine the strategies necessary for the realization of the sales targets,• Reporting to the top manager,• Continuous sales, sales-oriented and result-oriented,• Problem solving, organizing and planning ability.
FLO SHOES SRL

Store Manager Sizeer - Fashion House Village Cernica


Candidatul ideal Streetwear style on the streets of your city? You can have an influence on it!Become part of our Sizeer team - we are currently recruiting for this position:STORE MANAGERWe will be very pleased to have you in our team if: You are communicative and responsible, You have experience in retail sales (preferably in a managerial position), You can effectively manage a team and sales, You are organized and able to use English language, You like working with people, You value stability and want to work with well-known brands.Descrierea jobului What will you do? Organize the store's work and make sure that sales results are on a good level, Build and develop the team through recruitment, training and evaluation, Serve customers so that they come back to us.What will you gain? Work environment connected with the biggest fashion brands, Professional training, Discounts on products in the store, Friendly work atmosphere and a friendly team, Flexible working hours based on a pr
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Store Manager Crocs Fashion House


Candidatul ideal The ideal candidate will be responsible for sales performance, customer satisfaction, and staff training and development. You will work to foster client loyalty and expand our brand presence. The ideal candidate will spearhead these efforts with a customer-centric attitude. Proven successful experience as a retail Store Manager, especially in Fashion environment Minimum 24 month’s work experience in a sports and/or fashion customer- and commercial-focused retail environment Advanced selling experience and comprehensive product, retail and industry understanding Powerful leading skills and business orientation Knowledge of local Retail market Customer management skills Strong organizational and problem-solving skills Good presentation skills Good communication and interpersonal skills Excellent English Knowledge of MS Office (Excel in particular) Ambitions for future development with the company growth in retail, e-comm and wholesalesDescrierea jobului Respo
ARKROD BRAND MANAGEMENT S.​R.​L.​

Store Manager - Penti Colloseum


Candidatul ideal - Experienta in retail de minim 2 ani;- Experienta pe o pozitie de management constituie un avantaj;- Excelente abilitati organizatorice, de comunicare si relationare;- Abilitatea de a planifica si atinge obiective pe termen mediu si lung;- Spirit comercial si antreprenorial;- Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului - Asigurarea unui nivel optim de customer service;- Realizarea bugetului de vanzari al magazinului;- Coordonarea echipei de vanzari a magazinului;- Recrutarea, pregatirea, evaluarea si motivarea echipei;- Monitorizarea indicatorilor de performanta ai magazinului;Bonusuri si beneficii:- Bonus lunar conform performantelor- Zile de weekend lucrate platite;​- Tichete de masa;- Training pe produse, tehnici vanzare si abilitati de management al echipei.
PENTI WORLD SRL

AGENT VANZARI


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 8000 LEI pe lună
Candidatul Idealpunctual perseverent atent la detalii sociabil capabil sa lucreze in echipa responsabil Descrierea jobuluiJobul este despre vanzari pe teren. Avem nevoie de o persoana care sa dezvolte zona Giurgiu pe partea de vanzari. In special ne intereseaza identificarea clientilor noi.Se ofera salariu + bonusuri din vanzari ,masina de serviciu , telefon , laptop , diferite trainguri la producatorii de piese , oportunitati de dezvoltare . Descrierea companieiSuntem o companie care functioneza sub umbrela uneia din cele mai mari multinationale de piese din europa avand cea mai diversificata paleta de produse in domeniul auto
G.P.C. AUTO CONSULTING S.R.L.

Reprezentant vanzari/​Casier pariuri Stanleybet Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 2900 LEI pe lună
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci?       Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;      Să ai studii medii finalizate;    Să te descurci cu calculatorul;Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.Ce trebuie sa stii?        Vei opera intr un sistem specific de pariere;        Vei emite si vei valida tichetele de pariere;        Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile;        Vei gestiona zilnic incasarile.Ce iti oferim?         SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; 
Stanleybet

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Reprezentant Vânzări - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi? HR Design recrutează un Reprezentant Vânzări pentru o companie cu o istorie de 30 de ani în construcția de piscine și echipare centre wellness, cu soluții complete pentru clienții săi, de la consultanță în dezvoltarea proiectului până la implementare și suport post-vânzări, din București! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să ai carnet de conducere categoria B Competențele cheie pe care le căutăm:* ai experiență demonstrată de 3-4 ani în vânzări, de preferat în domeniul arhitecturii, construcțiilor și hotelier* ai cunoștințe de operare pe calculator (programe de tip CRM) și limba engleză la un nivel mediu Reprezintă un avantaj d
HR Design Consulting

Consilieri Clienti \ Consilieri Vanzari Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Familia MEGA IMAGE te astepta sa i te alaturi pe unul din urmatoarele posturi vacante:Consilieri ClientiConsilieri VanzariVrei un job stabil, un pachet salarial ataractiv, bonusuri, beneficii si sustinere in plan personal cat si in plan profesional asteptam candidatura ta!Vino si tu in ComunitateaMega!
Mega Image SRL

Consilier vanzari produse cosmetice in Vitan


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 LEI pe lună
Angajam consilier vanzari produse cosmetice in zona Vitan, Sector 3, Bucuresti Beneficii salariale : 2.800 lei Net Program de lucru :-2 zile lucratoare cu 2 zile libere, 12 h/zi in intervalul orar: 10:00-22:00. Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la numarul de telefon afisat.
TRADE MARKETING EXPERT SRL

Consultant Vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 4000 LEI pe lună
Contakt te vrea in Echipă! Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Ce vei face in echipa noastra?Promovarea activa a produselor firmei din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii conform asteptarii acestora Inregistrarea vanzarilor pe casa de marcat, in programul IT intern al companiei si POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri Detalii pt contact in privat!
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL

Asistent Vanzari /​ Sales Assistant


Candidatul ideal WHO YOU ARE Cu entuziasmul tău poți să îi inspiri și să îi convingi pe alții. Ești deschis, abordezi oamenii cu plăcere și ai o atitudine pozitivă. Ai spirit de echipa, colegii tăi se pot baza întotdeauna pe tine. Ești la curent cu tehnologia și deschis pentru digitalizarea progresivă, lucrezi fără probleme cu iPad-urile noastre și sistemul de operare al casei de marcat. Vrei să aduci în prim-planul acțiunilor tale subiecte legate de sustenabilitate și prin munca ta să contribui la reorientarea tendințelor în modă pentru viitor. Îți place să comunici - ideal ar fi să stăpânești bine limbile engleză și română.Descrierea jobului WHAT YOU CREATE Vinzi produse sustenabile de nivel premium și oferi cele mai bune servicii. Ai rolul de gazdă – ajuți clienții tăi să pătrundă în universul de lifestyle de la Marc O’Polo și te asiguri că ei se simt ca acasă. Asiști clienții și îi consiliezi activ la selectarea produselor și a outfiturilor complete. Ești focusat pe obiectivele de
MARC O POLO RETAIL RO S.​R.​L.​

Agent/​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal AGENT/ REPREZENTANT VANZARIExperiență anterioară în vânzări reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Vă oferim trainingul necesar.Permis de conducere obligatoriu.Abilități excelente de comunicare și negociere.Atitudine pozitivă și orientată spre rezultate.Abilități de organizare și planificare a timpului.Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient activitățile zilnice.Descrierea jobului AGENT/ REPREZENTANT VANZARICe oferim:Produse inovatoare și de înaltă calitate: Vei reprezenta gama noastră de produse avansate și te vei bucura de avantajele de a vinde produse recunoscute pe piața mondială, care au o reputație excelentă în ceea ce privește performanța și calitatea.Program flexibil: Îți oferim flexibilitate în programul de lucru, permițându-ți să îți organizezi timpul în funcție de nevoile tale personale și profesionale.Oportunități de câștig atractive: Pe lângă un salariu competitiv, vei avea posibilitatea de a câștiga comisioane și bonusuri
MAIO SISTEM SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent(a) de studii superioare finalizate Minimum 3 ani experienta in achizitii Aptitudini excelente de comunicare, persuasiune Iti place sa lucrezi cu furnizorii si sa negociezi cu ei, in dezvoltarea portofoliului de produse si servicii Excel avansat Engleza avansat Experienta in utilizarea unui soft integrat ERPDescrierea jobului RESPONSABILITATI Mentine legatura cu furnizorii alocati Te asiguri de acuratetea datelor introduse in Senior Software Mentine legatura cu alte departamente ale companiei (vanzari, financiar-contabil, marketing). Analizeaza contractele de furnizare produse si servicii; Gestioneaza relatia cu furnizorii de produse si servicii din portofoliu: coresponenta de afaceri, lansare comenzi, urmarire comenzi, verificare preturi, analiza liste de pret de achizitie, cerere de oferteBENEFICII: Asigurare medicala privata Salariu fix +Tichete de masa + Bonus de performanta Vinerea program de lucru scurt Welcome coffee Traininguri profesionale (ex. de pro
CONSOLIGHT COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1695 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, discernamant Perseverenta, integritate, responsabilitate Harnic, ordonat si atent la detalii Dornic de a invata si de a se califica la locul de muncaDexteritati tehnice, economice si de utilizare PCCALIFICARI NECESARE cunostinte operare PC (Windows, Word, Excel) usurinta in utilizarea motoarelor de cautare online pentru produse si material specifice activitatii firmei cunostinte tehnice suficiente pentru intelegerea utilitatii si destinatiei materialelor, pieselor de schimb si echipamentelor care fac obiectul achizitiilor cunostinte economice minimale care sa-i permita lucrul cu documente specifice (comenzi, facturi, chitante, bonuri de consul/avize de insotire marfa, ordine de plata, documente de transport si de vamuire etcexprimare corecta in limba romana (scris si vorbit)Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; prospectarea continua a pietei pentru produsele si serviciile spe
ORION EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1696 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.