Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

926 Locuri de Munca Store Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

926 Locuri de Munca Store Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1655 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Junior Specialist Achizitii /​ Buyer


Descrierea jobului Cautam un Junior Specialist achizitii non-comerciale pentru unul dintre clientii nostri. Contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Esti candidatul potrivit daca ai: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Experienta in achizitii non-comerciale constituie un avantaj Cunostinte utilizare functii Microsoft Excel: Pivot Table, Vlookup. Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Abilitati de comunicare si negociere; Atitudine proactiva, centrata pe identificarea de solutii; Dorinta de crestere si evolutie profesionala.Responsabilitati: Mentine relatii de colaborare cu furnizorii existenti si identifica noi furnizori; Negociaza cu furnizorii conditiile de achizitie, preturile si termenele de plata; Efectueaza comenzile si urmareste termenele de livrare; Verifica stocurile pentru a evita situatiile de “out of stock”; Colaboreaza cu celelalte departamente; Intocmeste rapoarte periodice.Salariu si beneficii
EUROANSWER SRL

Lucrator Comercial /​ Consilier Vanzari /​ Sales Assistant


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie:- sa fie răbdător, corect, punctual- sa aibe competențe de lucru cu calculatorul- sa cunoască limba engleză- sa fie organizat, comunicativ si cu simțul răspunderiiDescrierea jobului - Invață și mai apoi le comunică clienților, informații legate de produsele vândute- Răspunde de întreţinerea curăţeniei la locul de muncă.- Efectuează inventarul stocului de marfă- Efectueaza receptia produselor- Aplica fizic preturile pe produse- Realizeaza toate documentele care tin de functia detinuta (ex. monetar, dispozitii plata)- Se poate part-time, dar doar pentru lucru noapte si doar termen lung și foarte lung.Beneficii:- Beneficii totale de cel puțin 3200 lei/lună net (în mână) din prima luna.- În general, valoarea beneficiilor membrilor echipei noastre(pe acelasi post), trece si de 650-850€ în funcție de vechimea in companie și performanța magazinului- Beneficii ce contin si comision din vânzări și tichete de masă pe card (mai multe detalii la interviu)-
TABACIOC GRUP SRL

Agent/​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal AGENT/ REPREZENTANT VANZARIExperiență anterioară în vânzări reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Vă oferim trainingul necesar.Permis de conducere obligatoriu.Abilități excelente de comunicare și negociere.Atitudine pozitivă și orientată spre rezultate.Abilități de organizare și planificare a timpului.Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient activitățile zilnice.Descrierea jobului AGENT/ REPREZENTANT VANZARICe oferim:Produse inovatoare și de înaltă calitate: Vei reprezenta gama noastră de produse avansate și te vei bucura de avantajele de a vinde produse recunoscute pe piața mondială, care au o reputație excelentă în ceea ce privește performanța și calitatea.Program flexibil: Îți oferim flexibilitate în programul de lucru, permițându-ți să îți organizezi timpul în funcție de nevoile tale personale și profesionale.Oportunități de câștig atractive: Pe lângă un salariu competitiv, vei avea posibilitatea de a câștiga comisioane și bonusuri
MAIO SISTEM SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experiență anterioară într-un post similar de 3 – 5 ani;- Abilități deosebite de comunicare și negociere;- Capacitatea de a coordona un numar mare de informații;- Gândire analitică, orientare spre rezultate;- Capacitatea de a lua decizii rapide;- Perseverenta și organizare;- Limba engleză scris și vorbit – nivel mediu;- Foarte bune cunoștințe de utilizare PC (MS Office).Descrierea jobului - Identifică, evaluează și selectează potențiali furnizori;- Identifică noi furnizori de produse în scopul lărgirii portofoliului comercial;- Menține și dezvoltă relația cu furnizorii tradiționali ai companiei;- Negociază contractele de furnizare;- Menține și dezvoltă relații optime cu toți furnizorii și potențialii furniori, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale și a situațiilor critice;- Prospectează în permanență piața de profil;- Evaluează și selectează potențiali furnizori;- Evaluează periodic furnizorii în baza c
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal • Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;• Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta;• Persoana dinamica, persuasiva si prezenta placuta;• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​​• Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice);• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.Descrierea jobului Responsabilitati:• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul B2B;• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profe
LA FANTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3118 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent studii superioare;Experiență de lucru pe post similar, între 1 – 3 ani;Experiență în domeniul medical, constituie avantaj;Cunoștințe operare PC, cunoștințe Excel - nivel avansat;Experiență de lucru în AtlasMed sau un alt ERP constituie avantaj;Abilități de comunicare, negociere și analiză comercială;Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;Caracter analitic și un bun spirit de observatie;Bune abilități de planificare, organizare și negociere.Descrierea jobului Menține și dezvoltă relații de colaborare cu producătorii/distribuitorii de produse, alocați;Negociază comenzile pentru reteaua Nord-Grupul Medical Provita, pentru a obține cele mai bune condiții comerciale;Coordonează relația cu gestionarii depozitelor interne;Verifică și este responsabil de prețurile de facturare și discounturile de la distribuitori/producători;Realizează rapoarte, analize specifice activității, la solicitarea managerului direct;Centralizează și urmărește valabilitatea contractelor înch
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii/​licitatii Publice


Candidatul ideal Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorieCunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantajCunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAPCapacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publiceCapacitatea de prioritizareCapacitate de a respecta termene limită si atentie la detaliiCapacitate de analiza și sintezăBune abilitati de negociereConostinte caracteristici produse electro-ITCertificat expert achiziții publice -prezinta avantajExperiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajCunoasterea limbii engleze nivel mediuDescrierea jobului Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acesteaRealizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractantaIntocmirea si verificarea dosarului de ofertare
FLANCO RETAIL SA

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Cunostinte cu privire la legislatia in vigoare in domeniul comercial Experienta de minim 1 an pe un post similar (Administrativ, Achizitii) Limba engleza nivel avansat Studii superioare Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Avantaj, Facultatea de Constructii.CALITATI PERSONALE: Abilitati de management Excelente abilitati de negociere Bun organizator de timp si resurse Persoana cu initiativa, autonoma Excelente abilitati de comunicareDescrierea jobului Propune, implementeaza si actualizeaza cadrul in care se va derula procesul de achizitii bunuri si servicii in New Kopel Group (ofertare, contractare, derulare contract) Selecteaza si evalueaza furnizorii de produse si servicii Negociaza obtinerea celor mai bune conditii comerciale si tehnice pentru bunurile si serviciile achizitionate Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii Negociaza contractele de achizitie din punct de vedere comercial si mediaza posibilele obiectiuni S
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Showroom


Candidatul ideal OrganizatSeriozitateDorinta de lucru in echipaConstituie avantaj exprienta in domeniuConstituie avantaj permis de conducere cat BDisponibilitate pentru norma intreagaDescrierea jobului Responsabilitati:Preluarea comenzilor telefonic/e-mailIdentificarea si recomandarea produselor compatibile cu necesitatile clientilorPlanificarea livrarilorIntocmire documente intrare/iesire in platforma SmartbillGestiune si inventariere stocSe ofera:Mediu placut de lucruEchipa tanaraSalariu fix atractiv si bonusuri in functie de performantaTichete de masaFormare profesionalaPentru cei fara experienta se ofera pregatire profesionala
ENGINE OIL SRL

Reprezentant Vanzari B2b ( Hunter)


Candidatul ideal Ești în căutarea unei oportunități de a-ți pune abilitățile de vânzări la încercare și de a-ți dezvolta cariera într-o companie dinamică și în plină expansiune? Fabrica de Profile caută o persoană ambițioasă și orientată către rezultate pentru rolul de Reprezentant Vanzari cu multa activitate de teren!Dacă ești un cuceritor innăscut, nu te oprești până nu obții rezultatele dorite și te încânta provocările care îți pun imaginația la lucru, atunci ești persoana pe care o căutăm! Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine: Abilitatea de a identifica și de a convinge clienții potențiali, fără a te lăsa descurajat de refuzuri; Pasiune pentru provocări și capacitatea de a găsi soluții inovatoare.Cerințe: Experiență în vânzări sau construcții constituie un avantaj; Excelente abilități de vânzare și negociere; Bun conducator auto și disponibilitate pentru deplasări în zonele arondate, precum Bucuresti, Ilfov, Dambovita, Giurgiu si Prahova;Responsabilități: Identificarea și dezv
WEASEL ART SRL

Reprezentant Vanzari Betoane


Candidatul ideal Societatea Heidelberg Materials România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Reprezentant vânzări betoane pentru Regiunea București.Profilul ideal Absolvent de studii superioare; Experiență în activitatea de vânzări, preferabil în vânzarea de materiale de construcții; Cunoașterea limbii engleze - nivel avansat/profesional; Abilități excelente de comunicare și negociere; Abilități de lucru în echipă; Orientare către cerințele pieței și nevoile clienților; Cunoștințe și abilități de operare PC (MS Office); Disponibilitate pentru deplasări în zona deservită, pe o rază de cca 100 km; Permis de conducere categoria B.Ce oferimSuntem convinși că îndeplinirea cu succes a obiectivelor personale determină contribuția în plan profesional. De aceea oferim un pachet atractiv de beneficii: Echipă puternică alături de care să te dezvolți; Bonus de performanță; Programe de training; Asigurare medicală privată; Indemnizație de vacanță; Tichete de m
HEIDELBERG MATERIALS ROMANIA S.​A.​

Reprezentant Vanzari Betoane Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil în domeniul construcțiilor. Minim 3 ani de experienţă profesională în vânzări. Foarte bună înţelegere a pieţei materialelor de construcţii. Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi negociere. Spirit de echipă, inițiativă şi dinamism. Orientare către soluții și rezultate. Determinare și perseverență. Cunoştinţe operare PC (MS Office) şi limba engleză (nivel mediu)Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Vei gestiona parametrii de afaceri din zona alocată. Vei urmări evoluția pieței materialelor de construcții și vei identifica noi oportunități de afaceri. Vei monitoriza și dezvolta portofoliul de clienți în vederea maximizarii rezultatelor comerciale. Vei înțelege nevoile clienților, vei oferi soluții adaptate acestora și consultanță tehnică. Vei urmări derularea contractelor și încasarea creanțelor la termenele scadente. Vei colabora cu responsabilii de producție și distribuție în vederea oferirii
HOLCIM ROMANIA SA

Asistent Vanzari Jysk Vulcan


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Consultant Vanzari - Showroom Crangasi


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom CrangasiȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consu
EMAG

Reprezentant Vanzari - Merck Life-science


Candidatul ideal Absolvent(a) a Facultatii de Biologie/Biochimie/Chimie; Experienta anterioara in vanzari de minim 3 ani; Experienta de lucru in laborator va fi considerata un avantaj; Flexibilitate, atitudine pozitiva, proactivitate; Abilitati excelente de comunicare si prezentare; Cunostinte de limba engleza la un nivel avansat; Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate pentru diferite evenimente de profil; Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Promovarea si vanzarea produselor din portofoliul de produse de biologie Merck (i.e kit-uri multiplexare, western blotting, biologie moleculara, culturi de celule, etc); Oferirea suportului tehnic catre clienti (i.e universitati, institute de cercetare) si distribuitori; Incheierea vanzarilor directe sau prin distribuitori; Crearea si urmarirea planului de vanzari in vederea indeplinirii obiectivelor; Implementarea si coordonarea proiectelor in zona alocata.
EXPAND HEALTH ROUMANIA FILIALA SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal De peste 21 de ani punem sticla în valoare, prin proiecte complexe și de amploare la nivel național și internațional!În acest moment al evoluției noastre, ne mărim echipa și vrem să atragem în povestea noastră de succes, un coleg care să ocupe postul de Reprezentant Vânzări, motivat și determinat, care să promoveze și să vândă proiectele și produsele noastre inovative și calitative unui număr cât mai mare de clienți.Oferim un mediu de lucru stimulativ, unde inovația și pasiunea sunt încurajate.Dacă ești pregătit să te alături unei echipe de profesioniști, așteptăm să te cunoaștem!Candidatul ideal:1. Experiență de minim 5 ani în vânzări, în domeniul construcții;2. Studii tehnice: Construcții, Politehnică, Arhitectură;3. Excelente abilități de comunicare, negociere și persuasiune;4. Limba engleză nivel avansat;5. Cunoașterea pachetului MS Office - nivel avansat;6. Permis conducere categoria B.Lucrările noastre se găsesc în orașe precum Detroit, Montreal, Casablanca, Berl
GLASS EXPERT CONTRACTOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 3128 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Asistent Vanzari Cu Experienta Baneasa


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Baneasa-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Experienta anterioara de minim un an in vanzari prin telefon sau call center Abilitati excelente de comunicare si negociere Orientare catre atingerea obiectivelor si rezultate Atentie la detalii si capacitate de organizare Flexibilitate si adaptabilitate la schimbariDescrierea jobului Contactarea pacientilor pentru a promova serviciile companiei. Consilierea pacientilor in alegerea serviciilor potrivite nevoilor acestora. Realizarea vanzarilor si atingerea obiectivelor stabilite de companie. Intretinerea unei bune relatii cu pacientii existenti
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 652 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Specialist Achizitii Materiale Constructii


Candidatul ideal Studii superioarefinalizate. Studiile in domeniul ingineriei – construcții civile/instalații reprezinta un avantaj. Abilități de comunicare și negociere; Experiența în achiziții sau vânzări 2-5 ani reprezintă un avantaj ; Cunoștințe de operare Microsoft Office (Excel, Word, Project) ;Descrierea jobului Pregătește și lansează comezile de materiale conform necesarului transmis de managerii de proiect; Analizează ofertele din punct de vedere comercial și pregătește rapoarte de preț; Urmărește livrarea produselor comandate în termenii și condițiile agreate; Prospectează regulat piața, pentru a identifica noi furnizori, în vederea creșterii portofoliului; Aplică principiile și politicile firmei în domeniul achizițiilor, apără în orice situație interesele firmei și promovează imaginea acesteia.
STRATEGIC MANAGEMENT BROKER SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.