Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

95 Locuri de Munca Store Manager in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

95 Locuri de Munca Store Manager in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De Magazin/​ Store Manager Craiova


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Craiova.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei avea
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Agent vanzari teren Dolj Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Dolj Craiova Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Showroom Craiova


Candidatul ideal Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți
EMAG

Consilier Vanzari Energie și Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine. Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fa
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări și căutăm un nou coleg! Cum ne dorim să fii? Să poți lucra in echipă, să ai ușurință în comunicare și relaționare umană; Să ai capacitate de organizare și planificare a activității; Să fii orientat spre rezultate, inițiativă, tenacitate; Experiența în vânzări consituie avantaj; Să deții permis auto categoria B;Descrierea jobului Ce trebuie să faci? Să identifici noi clienţi și să întreții relația cu cei existenți; Să prezinți şi să promovezi produsele din portofoliul firmei prin realizarea de oferte pentru clienţii potenţiali; Să menții o evidență strictă a documentelor cu care lucrezi (formulare cu regim special, fișe de analiză, contracte) Să negociezi și să inchei contractele de vanzare cu clienții;Beneficii: Pachet salarial motivant Mașină de seviciu, telefon
DONI TRADE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2711 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari Craiova Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat in Craiova.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilitățile (leadershi
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Merchandiser - Modern Trade - Craiova


Candidatul ideal Studii medii finalizate; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook); Orientarea spre consumator; Capacitate de comunicare si relationare; Abilitati de vanzare si negociere; Abilitati numerice; Spirit de initiativa; Atentie la detalii, creativitate, seriozitate.Descrierea jobului - Sa asigure aprovizionarea permanenta a rafturilor cu toate produsele CLIENTULUI existente in depozitele magazinului;- Sa asigure stocul optim de marfa pentru clienti si dezvolta relatiile cu acestia (evitare situatii OOS);- Sa verifice aranjarea produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii, iar daca intampina greutati sa informeze seful de raion si apoi seful direct;- Sa verifice termenele de valabilitate ale produselor si sa le expuna in functie de termene (FIFO);- Sa controleze zilnic existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului;- Sa informeze
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Buyer


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Buyer for its client, the largest and most prestigious multinational automotive company in Romania, Ford Otosan Romania.You will have the opportunity to work in an environment that will contribute to your professional development, alongside positive people who love their work and who are ready to share their experiences.Requirements: University degree; Good written and oral English language skills; Commercial business expertise or buying is an advantage; Well-experienced in MS office tools Outlook, Excel, Word, PowerPoint; Good communication and organizational skills – leading cross-functional teams.Descrierea jobului Roles& responsibilities: The buyer has responsibility to ensure value for money procurement of parts or services. Work closely with the business owners to develop sourcing strategies to satisfy forthcoming business requirements. The buyer ensures contractual compliance in line with Ford Otosan Procurement guidelines and negotiates
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2600 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Purchasing Specialist /​ Achizitor Extern


Candidatul ideal Dorim să adăugăm în echipa noastră un profesionist dedicat și pasionat de domeniul achizițiilor externe. Suntem în căutarea unui Purchasing Specialist cu abilități remarcabile în negociere și gestionare a relațiilor cu furnizorii. Dacă ești un expert în identificarea oportunităților de reducere a costurilor și ai experiență în gestionarea lanțului de aprovizionare internațional, te invităm să aplici pentru această poziție. Engleza avansat scris/vorbit - minim C1; Cunostinte operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Disponibilitate la program prelungit si delegatii externe; Imaginatie si spirit de observatie bine dezvoltate; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala; Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in veder
RURIS IMPEX SRL

Consilier Vanzari Suplimente Alimentare Mall Craiova


Candidatul ideal Store Consultant CraiovaDescrierea jobului Store Consultant Craiova
SECOM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Agent Vanzari Piese Auto Zona Craiova


Candidatul ideal Candidatul ideal nu exista, insa noi cautam persoana seriosa si implicata , cu studii superioare in domeniul auto, care sa fi lucrat cel putin doi ani pe un post similar, care sa isi doreasca un loc de munca pe o perioada nedeterminata si sa ajute la dezvolatrea echipei din care face parte.Orientare spre rezultate si spre finalitatea actiunilorValori personale solide de onestitate, integritateDorinta de a lucra intr-un mediu de business dinamic in care invatarea si adaptarea la schimbare sunt constanteCapacitate de a lucra organizatDescrierea jobului Vei fi responsabil pentru funcționarea de zi cu zi a vanzarilor astfel incat toți clientii din portofoliul tau sa primeasca consultanta si servicii la standardele companiei. Te asiguri de atingerea unor obiective lunare/trimestriale/anuale de vanzari. Vei menține standardele executarea tuturor proceselor necesare vanzarii. Te vei ocupa de motivarea si dezvoltarea potentialului profesional al echipei precum si de evaluarea
PUBLICAR S.​R.​L.​

Agent Vanzari - Craiova


Candidatul ideal - min. 2 ani in activitatea de vanzari ;- studii medii;- cunostinte de utilizare Excel si Word ;- cunostinte solide in vanzari si distributie;- loialitate,capacitate de comunicare,disciplina;- capacitate de planificare;- orientat catre client;- permis de conducere categ.BDescrierea jobului - Intretine relatiile directe cu distribuitorii : patron /director vanzari ;- Intretine relatii directe cu agentii distribuitorilor/agenti Sarantis pentru realizarea targetului ;- Implementeaza tehnicile de vanzare, standarde de merchantizare, POSM;- Preia comanda de la distribuitori ;- Coordoneaza implementarea de promotii si evenimente speciale;- Asigura vanzarea produselor firmei catre toti clientii posibili din zona de responsabilitate;- Se preocupa de cresterea permanenta a numarului de clienti si de aplicarea in teritoriu a politicii generale a firmei.
SARANTIS ROMANIA S.​A.​

Reprezentant Vanzari Lentile Oftalmice


Candidatul ideal Are capacitate de organizare, planificare si atentie la detalii;Cunoaste tehnici de vanzare si negociere;Este o persoana flexibila, responsabila, cu o atitudine pozitiva;Experienta in lentile oftalmice si optica medicala este un plus;Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Reprezentantul de vanzari lentile optica medicala se ocupa de promovarea lentilelor oftalmice;Se asigura ca va informa corect clientii despre produsele si serviciile companiei;Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii;Indeplinirea obiectivelor individuale si contributia la realizarea obiectivelor companiei;Atributii de raportare si comunicare catre management, conform politicilor si procedurilor companiei;BENEFICII:Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.- Pachet salarial compus din beneficii multiple: parte fixa + comision din vanzari/incasari + tichete de masa- Suport logistic: autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil, training de specialitate.-Asigurare medicala MedLife cu sup
OPTIC PARTNER SRL

Consultant Vanzari Vehicule Comerciale Gama Ford Pro Transit


Candidatul ideal Cerinte:- Atitudine pozitiva, constructiva, spirit de echipa;- Bune abilitati de ascultare si comunicare interpersonale;- Studii superioare;- Cunostinte de MS Word, Excel, Outlook si Internet Explorer;- Disponibilitate deplasari in teren;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Vei crea o experienta de cumparare exceptionala clientilor Ford si iti vei putea pune amprenta personala in intelegerea nevoilor, consilierea si comunicarea cu clientii, depasindu-le asteptarile si facandu-i sa isi doreasca sa revina si ei si prietenii lor.Vei prospecta si dezvolta baza de clienti prin contacte si intalniri, vei conduce cele mai noi modele Ford.Vei primi salariu fix si comisioane din vanzari foarte motivante, bonuri de masa plus alte beneficii intr-un mediu de lucru profesionist cu posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamicaVei primi training-uri profesioniste in tehnicile de vanzare, negociere, produse Ford, experiente profesioniste in c
PLUSAUTO S.​R.​L.​

Craiova - Agent Vanzari Pe Teren


Candidatul ideal Peste 2 ani de experiență în VânzăriCandidatul Ideal- experienta in domeniul materialelor de constructii sau in domeniul produselor metalurgice poate constitui un avantaj;- capacitate de planificare si organizare;- cunostinte PC (MS Office, Internet);- orientare catre client, spirit de competitie, gandire analitica, seriozitate;- abilitati de prezentare, comunicare, organizare, negociere si lucru in echipa;- creativitate si spirit de initiativa;- cunostintele de contabilitate primara si facturare pot constitui un avantaj;- permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Activitatea se desfasoara 80% in teren;- prеzеntarea, promovаreа, vаnzarеa produselor si serviciilor din portofoliu, D2D /B2B-vanzare directa catre persona fizica /juridica, in conformitаte cu standаrdele si politicile comerciale ale companiei;- prospectarea pietei pentru gasirea de clienti noi si produse noi;- oferirea de solutii optime, solutii adaptate nevoilor clientilor;- urmarirea realizarii p
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Sales Consultant


Candidatul ideal For our company, one of the market leaders in the distribution of dental implants in Romania, with commercial presence in over 100 countries worldwide, we are looking for a dedicated and motivated Sales Coordinator to join our team in the South - Western clusters of Romania. Descrierea jobului The Sales Coordinator is in charge of: Presenting, promoting and informing healthcare professionals about the benefits and features of our products. Building and maintaining partnerships with healthcare professionals, opinion leaders (KOLs) Organization and participation in medical events, congresses and/or conferences. Fulfillment of the zoning plan and route planning in order to achieve maximum efficiency. Building credibility and trust among specialists is an essential aspect of your responsibilities. Monitoring and reporting market feedback to identify opportunities and help develop marketing strategies. Preparation and updating of activity reports, including the customers da
BREDENT MEDICAL ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 634 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari - Il Passo


Candidatul ideal Consilier Vanzari - Il Passo Minim studii medii; Experienta profesionala in Fashion Retail; Experienta intr-un magazin dе incaltaminte constituie un avantaj Cunostinte medii dе limba engleza; Cunostinte aplicatii Microsoft Office.Daca esti in cautarea unei cariere in Fashion Retail, Iti doresti oportunitati dе promovare si noi provocari, atunci Il Passo este locul potrivit.Descrierea jobului Consilier Vanzari - Il Passo Rеalizаrеа obiеctivelor de target alе mаgazinului si plаnul de visuаl merchаndising in conformitate cu instuctiunilе sediului; Oriеntаrе cаtrе cliеnt; Activitаti dе depozit: stocаre, aranjare, verificare, receptie, transfer de marfa; Activitati la casa de maracat: incasare, intocmirea actelor contabile.Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu fix si Comision din vanzari; Bonus de vechime; Bonusuri sezoniere si de performanta; Reducere de angajat pentru produsele Il Pa
PESTOS SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Medical & Vanzari - Dermato-cosmetice


Candidatul ideal Pentru partenerul nostru, Sesderma, recrutam doua persoane care sa se alature echipei de promovare si vanzare.Astfel, incurajam sa aplice atat candidati care au deja experienta mixta (promovare + vanzare), cat si candidati care au experienta doar intr-una dintre activitati, insa isi doresc sa se dezvolte multilateral. Background-ul farmaceutic este mandatoriu.Ce cautam: Studii medii sau superioare finalizate (studiile conexe reprezinta un avantaj, ex: Farmacie; Scoala Postliceala de Asistenti Farmacie); Un minimum de experienta ca Reprezentant Vanzari farmaceutice/Reprezentant Medical; Experienta in promovarea unui portofoliu de produse dermatocosmetice este considerata un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Promovarea produselor catre medici dermatologi si farmacisti; Vanzarea directa in farmacii; Sustinerea prezentarilor; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii din teritoriul arondat.
EXPAND HEALTH ROUMANIA FILIALA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 95 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.