Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

26 Locuri de Munca System Administrator in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

26 Locuri de Munca System Administrator in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Specialist Devize


Candidatul ideal Echipa Țiriac Auto caută colegă nouă sau coleg nou pentru postul Specialist devize!Suntem în căutarea unei persoane orientate către identificarea de soluții, atentă la detalii, care are cunoștințe MS Office și cu experiență pe o poziție asemănătoare pentru: Întocmirea corectă și completă a ofertelor și devizelor (manoperă și piese de schimb inclusiv piese after market) conform notelor de constatare și notelor de reconstatare pentru lucrările care au deschisă comandă de lucru; Colaborarea cu personalul tehnic din atelier pentru identificarea corectă a pieselor/ reperelor necesare efectuării reparațiilor prevăzute în comanda de lucru; Normarea operațiunilor de reparații; Ofertarea și vânzarea directă a pieselor de schimb către clienții externi; Gestionarea fluxului de lucru cu membrii echipei de flote; Urmărirea respectarea livrării pieselor în depozitul propriu la dată stabilită în comanda de piese de schimb.Descrierea jobului Cum sună? Dacă nu te-am convins încă, fii a
TIRIAC AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Specialist Relatii Publice Si Comunicare


Candidatul ideal Suntem o companie în creștere accelerată și avem nevoie de încă un ucenic-vrăjitor să ne completeze echipa - cât mai repede.Dacă ești extrem de atent/-ă la detalii și scrii rapid și corect în limba română și engleză texte de tipuri și în stiluri variate, ai o fire curioasă, deschisă, sociabilă, cu bune abilități de negociere și relaționare, ai minime cunoștințe despre relații publice și comunicare corporativă (dar vrei și poți să înveți rapid), și nu te sperie ușor tunetul deadline-urilor care trec pe lângă tine,Atunci te invităm să crești alături de noi!Descrierea jobului Responsabilitățile principale vor fi pe zona de copywriting și content writing pentru medii diverse (inclusiv comunicate de presă, declarații, brief-uri, texte pentru social media, digital/website, newslettere etc.). Specialistul PR va colabora cu restul echipei pentru dezvoltarea strategiilor de PR și comunicare pentru clienții agenției; creionarea și implementarea campaniilor de comunicare; organiz
TINTAGEL S.​R.​L.​

Specialist Inspectie Electricitate (224031)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice finalizate Experienţă practică necesară: 5 ani în domeniul tehnic Cunoştinţe IT: Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook, SAP) Cunoştinţe limbi străine: Cunoaşterea limbii engleze, nivel mediu Altele: Deţinere permis de conducere categoria B obligatoriuDescrierea jobului Identifici neconformităţile prin controlul sistemului de distribuţie a energiei electrice Dezvolți, propui şi dai soluţii pentru reducerea pierderilor de energie electrică Răspunzi de întocmirea documentelor şi de culegerea de date din teritoriu pe activitatea specifică Verifici buna funcţionare a instalaţiilor şi a echipamentelor de măsură, în conformitate cu legislaţia în vigoareRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar l
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Marketing Digital


Candidatul ideal Candidatul ideal: Căutăm o persoană pasionată și cu experiență pentru dezvoltarea departamentului digital din agenția noastră, care să zbârnâie pe platformele de ads (în special Google și Facebook). Cunoștințele din zone apropiate (un pic de web, un pic de SEO, un pic de content/inbound marketing, un pic de grafică etc.) sunt un mare avantaj.Ce căutăm la tine: Pasiune pentru marketing, pentru online și digital. Experiență în planificarea, crearea, administrarea, optimizarea și raportarea campaniilor pe Google Ads, Facebook Ads etc. Capacitate mare de analiză a datelor și de a propune soluții de optimizare. Atenție la detalii, creativitate și capacitate de auto-organizare.Descrierea jobului Ce vei face în agenția noastră: Vei crea, administra și optimiza campanii digitale și PPC, în funcție de bugete și obiective; Vei contribui la planificarea și realizarea asset-urilor de campanie, împreună cu departamentul de content și strategie; Vei face keyword research și estimări
TINTAGEL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Specialist Suport Tehnic It&c


Candidatul ideal Studii medii/superioare finalizate în domeniul electronic, electrotehnic sau domenii similare; Experiență în rețelistică, IT&C (obligatoriu); Cunoștințe medii de lucru cu Excel, PowerPoint, Word, Autocad, Adobe photoshop (constituie avantaj); Cunoștințe avansate PC și retelistică (software și hardware); Experiență de lucru cu echipamentele de supraveghere video, sisteme de alarme, control acces, detectie incendiu (constituie un avantaj); Dispus la deplasari ocazionale pentru participări la evenimente și traininguri de specialitate (în tară și străinatate); Cunoștințe de limbă engleză; Permis auto cat. B.Descrierea jobului Responsabilitățile jobului Oferi suport tehnic telefonic, remote desktop și email pentru partenerii B2B; Verifici și aprobi solicitări RMA; Colaborezi cu echipele de RMA, Presales și departamentele de Marketing, Vânzări și Comercial din cardul companiei; Testezi echipamente și soluții noi, emiți rapoarte de teste, defecțiuni, etc. către producători și
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Relații Publice și Comunicare


Candidatul ideal Suntem o companie în creștere accelerată și avem nevoie de încă un ucenic-vrăjitor să ne completeze echipa - cât mai repede.Dacă ești extrem de atent/-ă la detalii și scrii rapid și corect în limba română și engleză texte de tipuri și în stiluri variate, ai o fire curioasă, deschisă, sociabilă, cu bune abilități de negociere și relaționare, ai minime cunoștințe despre relații publice și comunicare corporativă (dar vrei și poți să înveți rapid), și nu te sperie ușor tunetul deadline-urilor care trec pe lângă tine,Atunci te invităm să crești alături de noi!Descrierea jobului Responsabilitățile principale vor fi pe zona de copywriting și content writing pentru medii diverse (inclusiv comunicate de presă, declarații, brief-uri, texte pentru social media, digital/website, newslettere etc.). Specialistul PR va colabora cu restul echipei pentru dezvoltarea strategiilor de PR și comunicare pentru clienții agenției; creionarea și implementarea campaniilor de comunicare; organiz
TINTAGEL S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Si Aprovizionare


Candidatul ideal Comunicativ, spirit de echipă, proactiv, responsabil, energic, pasionat de meserie, calitate și disciplina, eficient, rezistent la stres, cu disponibilitate de a învăța, cu capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților; cu abilități excelente de organizare, sistematizare si cu atenție la detaliu; cu abilități de comunicare, relaționare și negociere, punctual.Cerințe:—studii superioare în Comerț;—competențe de Microsoft Office (Office, Word, Excel).Descrierea jobului Principalele responsabilități:—vei stabili necesarul optim de comandă pentru produsele alocate (produse alimentare, materii prime și ambalaje)—vei analiza și gestiona eficient stocurile din depozit;—vei gestiona comenzile și vei colabora cu furnizorii de marfă;—vei urmări planul de livrare a mărfii în termenii agreați contractual;—vei întocmi rapoartele periodice de activitate;—vei gestiona fluxul de documente pentru mărfurile achizitionate;—vei negocia cu furnizorii actuali contractele de ach
INTERAGROALIMENT SRL

Medic Specialist Medicina de Familie


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofera pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Policlinicile noastr
Regina Maria

Medic Specialist Medicina Interna


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofera pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Policlinica Regina M
Regina Maria

Specialist Strategie Investitii Electricitate (217263)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice profil electric Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de distribuţie a energiei electrice 3 activități relevante rețea electricitate Experiența în domeniul strategiei și planificării rețelei de distribuție precum și a reglementărilor ANRE în domeniu, constituie avantaj Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea energiei electrice și a gazelor naturale 123/2012 Cunoştinţe limbi străine: Limba Engleză - domeniu tehnic nivel mediu Cunoştinţe IT: Pachetul Microsoft Office Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a strategiei și a planului de perspectivă rețea, respectiv a procedurilor de promovare, realizare, raportare și evaluare investiții Coordonezi implementarea programelor de investiții (definirea, evaluarea efectului, stabilirea criteriilor de ierarhizare, a indicatorilor de performanță și promovarea acestora) Asiguri suport pentru corelarea p
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

It Support Specialist


Candidatul ideal Working experience in application support or key user in ERP (Dynamics 365 Business Central / Navision is a plus) for 2 years or more; University degree (bachelor) in Computer science, Economics or Mathematics; Know-how in business administration / economics; Good knowledge of English; French or German is a plus; Base knowledge of Windows network environment, Microsoft 365 and Azure; Good Customer/User Service skills: ability to understand and manage customer/user expectations; Able to manage and prioritize tasks, requests and time efficiently; Ability to perform under pressure, multi-task, willingness to learn and to travel abroad; Analytical and root cause problem solving skills; Ability to collaborate and work cooperatively in a team environment; Positive, upbeat, can-do attitude, outside of the box thinking.Descrierea jobului Your main responsabilities will be: Assist users in resolving problems and answer questions related to the ERP system; Remote/On-site support
ELCEA HEARING PROTECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 4445 RON/Luna

Specialist Planificare Si Monitorizare Investitii Electricitate (223113)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare (tehnice, economice, juridice) Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul energetic Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația Investiții, Ordine, Reglementări și Metodologii ANRE Cunoştinţe IT: MS Office – avansat Cunoștințe SAP Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi activități de elaborare a planurilor și lansare a proiectelor de investiții în rețea, segment electricitate, monitorizare și raportare a acestora Responsabil cu activitatea de planificare pentru investiții, pe programe, pe termen mediu și scurt (MTP și FC) și a planurilor de investiții pe 2 ani segment electricitate – conform metodologiei de aprobare a acestora de către ANRE și analizezi lunar stadiul realizărilor pe lucrările de investiții în rețea și semnalezi eventualele deviații față de planificări Responsabil cu actualizarea, cu periodicitate cel puțin săptămânală, a stadiului proiectelor pentru etapele
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist De Cont – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanti Vânzări Business, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu nivelul de performanță; Oportunități de creștere a venitului lunar în funcție de performanță și implicare; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop; Prețuri preferențiale pentru abonamente și device-uri, atât pentru tine cât și pentru membrii familiei; Program de induction (training) care îți pune la dispoziție tot ceea ce
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Hostess /​ Brand Specialist


Candidatul ideal Hostess / Brand Specialist Ne marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco!Asa ca daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam cu drag sa te cunoastem!Ce trebuie sa faci:• Sa fii imaginea brandului;• Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;• Sa creezi experienta de testare si cumparare;• Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie;• Sa colectezi feedback dupa testarea produsuluiNoi iti oferim:· O echipa cool formata din oameni tineri si carismatici;· Program de lucru dinamic;· Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;· Transport asigurat;· Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri· Tinuta asigurata;· Team building-uri;· Recunoastere profesională;Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?· Atent la propria imagine· Orientare catre consumator· Spi
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Specialist Tehnic in Vanzari


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Pregătire tehnică profesională în așchierea metalelor- Ideal diplomă universitară în studii de inginerie- Cel puțin 4 ani experiență de lucru în domeniul ingineriei mecanice, așchierea metalelor și/sau vânzări- Orientat către cerere, consiliere tehnică și asistență pentru clienți- Limba engleză la nivelul B2- Abilități de comunicare și negociere- Flexibilitate și motivație deosebită- Permis de conducere categoria B Responsabilitati - Identificarea nevoilor clienților pentru a vinde sculele și soluțiile potrivite- Fixarea obiectivelor de vânzări și a măsurilo
Professional

Digital Marketing Specialist


Short company description At Evolve today we offer complex Human Resources services, from business consulting to headhunting and recruitment. We have extensive experience in finding talented professionals, for a variety of industries, especially in the IT sector.We started with a dream: to create a Human Resources company with a strong, unique profile on the market, deeply shaped by our core values: commitment to performance, professionalism, a balanced approach and deep satisfaction for our clients.From that moment, we nurtured special relationships and we continuously evolved, being flexible, but staying true to our values. We aim higher and higher and we invite you to EVOLVE with us! Requirements We are looking for a new colleague from the following cities: Bacau, Comanesti, Darmanesti, Targu Ocna, Onesti, or Moinesti. Have we sparked your interest? Then, please use our digital application platform to apply – we look forward to meeting you!Qualifications:At least 2+ years of digital
Evolve today

Media netă estimată pe baza celor 397 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Medic Specialist Medicina Fizica Si Reabilitare Medicala


Candidatul ideal Centrul de Refacere si Recuperare Medicala FIZIOLIFE - JUDETUL VRANCEA cauta pentru anagajare cu contract individual de munca full time sau parte time( sau alta forma de colaborare : PFA, SC, C.I) Medic specialist/primar in specializarea MEDICINA FIZICA SI DE REABILITARE , care sa indeplineasca conditiile pentru a intra in contract cu casa de sanatate.Certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania,Certificat de medic specialist/primar in specializarea Medicina fizica si de reabilitareAviz de libera practica plus asigurare de malpraxis valabile.NOTA: Angajam si medici rezidenti, in afara contractului cu casa de sanatate, care dovedesc deschiderea spre pacient si dorinta de perfectionare in domeniuTipul locului de muncă: Cu normă întreagă, Timp parțial, Perioadă nedeterminatăSalariu net : de la 9000 RON până la 15.000 RON / lună, in functie de experienta si competente.Pentru relocare punem la dispozitie apartament cu 2 camere complet mobilat si utilat .Oferim u
COMANDOR IMPEX SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 26 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.