Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

46 Locuri de Munca System Administrator in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

46 Locuri de Munca System Administrator in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician mentenanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Workforce recruteaza Tehnician mentenanta pentru unul dintre cei mai importanti furnizori pentru industria alimentara romaneasca asigurand servicii complete de consultanta, proiectare, livrare, montaj si service de specialitate pentru echipamente si linii de productie.  Cerintele postului:Studii mediiCalificarea de mecanic / electromecanic / electrician automatizări constituite avantaj;Permis conducere categ. B - avantaj;Disponibilitate pentru deplasări în țară;Dorință de specializare și perfecționare la locul de muncăSpirit de echipa;Seriozitate si indemanare. Responsabilitati: Efectuează lucrări de montaj, punere in funcțiune și service, la clienți, pentru echipamentele comercializate în țară (echipamente pentru industria alimentară), lucrări de specialitate, de automatizări, electrice, mecanice.Asigura mentenanta din punct de vedere electric si mecanic a mijloacelor de productie, infrastructurilor si a altor utilaje;Realizeaza lucrari de servisare;Desfasoara interventii la echi
G & C TEMP SRL

Mecanic intretinere/​Tehnician Mentenanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 LEI pe lună
Suntem în căutarea unui Tehnician Mentenanță pasionat de tot ceea ce înseamnă domeniul tehnic. Dacă te consideri o persoană tehnică și dinamică, iti recomandam acest job daca iti doresti sa lucrezi in industria automotive. Aplica pentru această oportunitate! Program de lucru 3 schimburi (Luni-Vineri) Beneficii:Salariu în funcție de experiență Tichete în valoare de 660 lei/lună Al 13-lea salariu Prime și tichete cadou Abonament servicii medicale Ore suplimentare plătite dublu Cantină Transport pe rutele Brașov - Săcele - Ghimbav - Codlea - Vulcan - Zărnești - Zizin - Sânpetru - Prejmer - Făgăraș Candidatul ideal:Liceu/ școală profesională profil mecanic sau electromecanic;Experienta in operarea Sistemelor PLC (de preferat);Cunoștințe desen tehnic;Cunoștințe SAP;Bune abilități de comunicare și organizare;Experiență profesională anterioară constituie avantaj; Responsabilități:Efectuarea intervențiilor de reparații și mentenanță corectivă la echipamentele și sistemele tehnice ale comp
CTP INDUSTRY SERVICES SRL

Specialist în Implementarea Smc


Candidatul ideal Ești o persoană orientată spre dezvoltare, ai abilități de analiză operațională și funcțională a proceselor operaționale, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Specialist în implementarea sistemelor de management al calității.Abilități:♦ Studii superioare finalizate (profil tehnic sau Ingineria și Managementul Calității);♦ Experiență în managementul proceselor;♦ Experiență în realizarea auditului intern pentru menținerea și îmbunătățirea SMC;♦ Cunoștințe privind implementarea standardului ISO 13485:2016, reprezintă un avantaj;♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;♦ Foarte bune abilități de comunicare și exprimare (verbală și în scris);♦ Gândire structurală;♦ Capacitate de a lucra organizat, cu termene limită;♦ Abilitatea de a asculta și întelege informații și idei;♦ Foarte bune abilități de analiză a detaliilor;♦ Cunoștințe utilizare programe modelare procese;♦ Cunoștințe de limba engleză nivel
LIAMED SRL

Specialist Marketing Cu Abilitati Grafice


Candidatul ideal Ne mărim echipa pe zi ce trece și avem nevoie de tine să ne extindem și mai mult.Angajăm un marketing specialist cu abilități grafice, iscusit și cu chef de pus proiectele în mișcare. Dacă ești o persoană fun, deschisă și îți place să te dezvolți continuu, te așteptăm printre noi!Ce cautam mai exact? Experienta in Illustrator/Photoshop (experienta in Canva NU o consideram relevanta) Experienta in toolurile Meta/Google (post schedule, ads) Disponibilitate pentru angajare cu CONTRACT de munca (NU cautam freelanceri) Disponibilitate full time (NU căutăm part-time) Experiență în domeniu 2-5 ani Cunoștințe lb. Engleză la nivel conversațional (lucram și cu clienți/colaboratori externi) Ne interesează un PORTOFOLIU din partea ta, prin care sa ne arăți ce clienți ai administrat, ce materiale grafice ai realizat, etc.Descrierea jobului Iată care vor fi responsabilitatile tale pe scurt: Vei administra o serie de business-uri din diferite industrii, pe care va trebui sa le înțele
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg/a in departamentul de Resurse Umane.Daca rolul de mai jos indeplineste cunostintele si experienta ta, inseamna ca esti viitorul nostru coleg/a. Experienta pe un post similar (minim 4 ani); Curs inspector resurse umane; Curs inspector protectia muncii ( 40 ore)- reprezinta un avantaj Cunostinte MS Office (Word, Excel); Experienta salarizare; Cunostinte excelente de legislatia muncii; Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa; O buna cunoastere a proceselor HR; Persoana organizata si atenta la detalii; Atitudine proactiva in rezolvarea problemelor si implicare in identificarea oportunitatilor de optimizare a proceselor.Descrierea jobului Intocmeste contractele de munca, fisele de post precum si documentația pentru modificarea sau încetarea contractelor de munca urmărind respectarea legislației in vigoare si a politicilor si standardelor companiei; Se asigura ca toata documentatia aferenta procesului de angajare este com
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 1558 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cerinţe : Studii superioare Cunostinţe limbi straine: limba italiană și/sau limba engleză – nivel avansat Cunostinţe si abilităţi foarte bune de operare PC (pachet Ms Office) Experienţă în achiziții și logistică– minim 1 an Foarte bune abilități de comunicare și negociere Atenţie la detalii și gândire analitică Spirit de echipăDescrierea jobului Dacă ești o persoană atentă la detalii și cunoști limba italiană și/sau engleză la nivel avansat te invităm să aplici la acest post.Suntem în cautarea unui/unei coleg/colege care să se alăture departamentului nostru de achiziții.Activitatea se desfășoară la sediul nostru de pe strada Poienelor nr. 2A, iar programul de lucru este de luni până vineri, între orele 8:00 și 16:30, cu o jumătate de oră pauză de masă.Descrierea postului : asigură comunicarea şi relaţionarea cu furnizorii externi şi interni ai societăţii; asigură legătura între departamentele societăţii şi furnizorii săi; transmite cereri de cotaţie ṣi negociază tarife
NOVA PAN SRL

Media netă estimată pe baza celor 1696 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Facebook/​instagram


Candidatul ideal Companie imobiliară caută un profesionist dinamic și creativ pentru postul de specialist Social Media. Experiență de minim 3 ani în domeniu; Portofoliu relevant de lucrări, exemple de clienți; Cunoștințe de Canva, Photoshop sau aplicații similare; Cunoștințe solide despre platforme precum Facebook, Instagram; Persoană organizată, conștiincioasă și talentată.Descrierea jobului Responsabilități:- Implementarea de noi canale de comunicare și gestionarea platformelor de social media ale companiei în domeniul imobiliar;- Crearea și programarea de conținut (texte și imagini) pentru mediul online;- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pe social media pentru a crește angajamentul și vizibilitatea companiei;- Realizarea de studii pentru a înțelege audiența țintă și tendințele în domeniu;- Optimizarea și monitorizarea performanței campaniilor publicitare și a conținutului pentru a maximiza rezultatele. Cerințele postului:- Abilități de organizare și planificare
ISALUX SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Candidatul IdealStudii de profil tehnic;Experiență profesională anterioară in domeniul tehnic;Cunoştinţe de electrică, mecanică, pneumatică şi hidraulică;Cunostinte de desen tehnic;Abilitati interpretare scheme electrice / pneumatice;Cunostinte operare PC;Cunostinte minime de limba engleza necesare pentru intelegerea specificatiilor tehnice ale echipamentelor; Descrierea jobului Efectuează asamblarea componentelor mecanice, electrice, pneumatice si hidraulice conform desenelor tehnice de asamblare;Participă la activitățile de proiectare si dezvoltare a echipamentelor de productie;Colaboreaza activ cu celelalte departamente tehnice pentru identificarea, dezvoltarea si implementarea de noi solutii tehnice;Asigura asamblarea, testarea, reglarea, instalarea si punere in functiune a echipamentelor construite;Remediaza defectiunile aparute in timpul procesului de productie post instalare;Analizeaza cauzele defectelor si defineste impreuna cu echipa, actiuni de prevenire ale
AUTOLIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Specialist Procesare Date


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui analist raportare talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o abilitate excelentă de analiză și vă place să lucrați cu date, aceasta este oportunitatea pentru dumneavoastră.Ca analist raportare, veți fi responsabil de colectarea, analizarea și interpretarea datelor specifice activității. Veți colabora strâns cu colegii din departament pentru a obține informații relevante și veți dezvolta rapoarte și analize detaliate pentru a sprijini procesul decizional al managementului.Cerințe: Studii superioare finalizate; Cunoștințe Excel nivel avansat (Vlookup,tabele pivot, baze de date); Experiență în controlling sau contabilitate; Pasionat de cifre și analiză; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Experiență anterioară în analiză sau raportare; Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor; Excelente abilități de comunicare și prezentare; Abilitatea de a lucra independent și în echipă; Atenție la detalii ș
NOBLEPIAGIO SRL

Specialist Recrutare


Candidatul ideal Absolvent studii superioare/medii; Cunostinte MS Office (Word, Excel); Cunostinte limba engleza – nivel mediu / avansat; Experienta minim 3 ani in domeniul recrutarii(recrutarea pentru roluri de top management constituie avantaj); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii; Capacitate de observatie si analiza comportamentala; Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel; Capacitate de gestionare eficienta a timpului si prioritatilor; Abilitati de lucru in echipa.Descrierea jobului Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante; Concepe si posteaza anunturile de recrutare in functie de cerintele postului; Gestioneaza relatia cu agentiile de recrutare externa; Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor; Participa activ in c
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 1117 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Achizitii Si Aprovizionare


Candidatul ideal Responsabil ,stapan pe cunostintele sale , rezistent la stressDescrierea jobului Postul in sine este unul complex ,deoarece in domeniul nostru de activitate trebuie viziune si logica . In cuvinte putine postul presupune o legatura stransa intre furnizori ,beneficiari si angajator .Totusi in spatele frazei simple se ascunde munca complexa de a indeplini cerintele beneficiarului ,cerintele angajatorului care respecta legislatia necesara in achizitia produselor folosite si relatia stransa cu diferiti furnizori .Este o munca nesfarsita de cautare si raportare la cel mai bun pret-calitate-termen de livrare -termen de plata .Trebuie sa stapaneasca domeniul in care activam .Beneficiile se discuta in mementul interviului.
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Budget Planification Specialist


Candidatul ideal Your profile:To succeed in this role, you will have to demonstrate: Advanced German and English skills (minimum B2 level); Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel); Nice to have at least 1 year experience in the logistics or purchasing fields (preferably in the automotive industry); Attention to details, accuracy; Strong communication skills.Descrierea jobului Your role: Elaborate quotation proposals for components in collaboration with end-customer’s partners, based on the received specifications (approval as well as alignment sessions for quotation proposals, following the predefined flow process); Validate and monitor the quotation proposals, including the quality of components, dies and tools for every construction phase, as well as the related data from systems (AplauS/VTC); Provide support to the development module engineers in order to obtain a comprehensive and compliant descriptions of test components; Operate the parts requirement needs and the r
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Medic Specialist Obstetrica Ginecologie


Candidatul ideal La Clinica Promed angajam cu contract de munca medic specialist cu specialitatea Obstetrica si Ginecologie.Clinica Promed Brașov reprezintă un concept nou în domeniul serviciilor medicale, venind în întâmpinarea tuturor categoriilor de pacienți, care vor beneficia de servicii medicale bazate pe eficiență, confort, accesibilitate, seriozitate și profesionalism. Clinica Promed Brașov oferă consultații în regim privat. Avem la îndemâna o echipă medicala pregătită, tânără, empatică, al cărei singur scop este grija pentru pacient. Misiunea noastră este să asigurăm servicii medicale integrate și personalizate, la un nou standard, calitatea și perfecționarea continuă fiind prioritare. Nou, accesibil, performant – acestea sunt atributele care definesc valorile în funcție de care ne organizăm și ne conducem activitatea zi de zi.clinicapromed.roDescrierea jobului Consultatii in regim de ambulator.
CLINICA PROMED S.​R.​L.​

Purchasing Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Kaufmännische Ausbildung mit technischem Interesse und Berufserfahrung in einem Industrieunternehmen- Erfahrung im Einkauf / Beschaffung- Fließend Deutsch und Englisch- Gute SAP- und sehr gute MS Office-Kenntnisse- Selbständige und eigenverantwortliche Person- Gute Kommunikations- und Teamfähigkeit- Reisebereitschaft Responsabilitati - Operative Beschaffung von Investitionsgütern, herstellerspezifischen Ersatzteilen und technischen Dienstleistungen (CAPEX) für Produktionsstandorte in Europa- Bestellaktivität basierend auf ERP-Anforderungen- Ausführung des Bestellprozesses im SAP ERP-System- Sicherstellung der Auftragsabwicklung bis zur Rechnungsstellung- Prüfung der Rechnungen und ggf. Freigabe- Zusammenarbeit mit Lieferanten, Lieferantenbewer
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

Accounts Payable Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Experience in accounting, finance or a related field would be a plus;- Good German and English language skills;- Experience in the Accounts Payable area would be an advantage;- Computer skills related to Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);- SAP Knowledge or different ERP;- Strong analytical skills;- Team player, confident, hard working person. Responsabilitati - Performs the Accounts Payable process from the supplier invoice entry until the processing within the ERP system- Executes the payment process in strong collaboration with the local entity- Performs credit memo handling- Resolves open issues with the local entity- Communicates to local entity the need of creation/modification of vendor master data, if data is not created- Perf
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Accounts Payable Specialist


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements - Erfahrung in Buchhaltung, Finanzen oder einem ähnlichen Bereich von Vorteil- Gute Deutsch- und Englischkenntnisse- Erfahrung im Bereich Kreditorenbuchhaltung von Vorteil- Computerkenntnisse in Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)- SAP-Kenntnisse oder Kenntnisse eines anderen ERP-Systems- Ausgeprägte analytische Fähigkeiten Responsibilities - Durchführung des gesamten Prozesses der Kreditorenbuchhaltung vom Eintrag der Lieferantenrechnungen bis zur Verarbeitung im ERP-System sowie Abwicklung des Zahlungsprozesses in enger Zusammenarbeit mit der lokalen Einheit- Bearbeitung von Gutschriften- Klärung offener Fragen mit der lokalen Einheit- Kommunikation des Bedarfs an Erstellung/Änderung von Lieferantenstammdaten an die lokale Einheit, f
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Purchasing Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Commercial education background with technical interest and professional experience in an industrial company- Experience in purchasing/procurement- Negotiation skills and intercultural skills- Fluent in German and English- Good SAP and very good MS Office knowledge- Independent and self-reliant person- Good communication and team player- Willingness to travel Responsabilitati - Operational procurement of capital goods, manufacturer-specific spare parts, and technical services (CAPEX) for production sites for Europe- Ordering activity based on ERP requisitions- Execution of the ordering process in the SAP ERP system- Ensuring order processing up to invoicing- Verifying the invoices and releasing them if necessary- Cooperation with suppliers, su
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

Tehnician Mentenanta/​electromecanic


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra! Pentru noi, candidatul ideal este descris astfel:- Experienta in domeniu de minim 3 ani;- Cunostinte in mecanica, electrica, hidraulica, pneumatica;- Interpretare desene tehnice;- Capacitate de analiza si sinteza;- Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;- Rezistenta la stres si efort prelungit;- Lucru in echipa.Descrierea jobului Principalele responsabilitati sunt:- Verifica in permanenta starea echipamentelor de productie si a echipamentelor auxiliare aferente;- Detectarea defectelor si remedierea acestora in timpul prevazut;- Identificarea cauzelor defectelor si propunerea de solutii;- Efectueaza intretinerea preventiva si curativa a echipamentelor de productie;- Urmareste si participa activ in atingerea obiectivelor departamentului;- Respecta procedura de gestiune a stocului de piese schimb si materiale;- Efectueaza interventii tinand cont de organizare, planificare si de criteriile technico-economice ale
SALESIANER MIETTEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Communications Specialist


Candidatul ideal The Communications Specialist is laser-focused on Ipsos iSay’s communication with its European-based members.The ideal candidate should have these skills/competencies: Have experience writing for websites, blogs, social media, emails, and more; Be creative and passionate about engagement and communications; Stay up-to-date on the latest trends in communications (social media, email, engagement); Have the ability to identify new opportunities; Have the ability to efficiently convey information both verbally and in writing; Active listening; Have the ability to set priorities; Have the ability to set objectives and outline how they can be achieved; Persuasion and negotiation skills; Business communication skills; Taking responsibility and respecting assigned tasks and proposed deadlines.; Initiative/Proactivity; Communication; Planning and organization; Flexibility; Team spirit/ teamwork.Knowledge: Microsoft Office; Advanced English; Social media platforms + blogs; Googl
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 10000 RON/Luna

Specialist Matriter


Candidatul ideal Studii medii tehnice (liceu); Experiență anterioară pe un post similar; Cunoștințe de prelucrări prin așchiere si/sau prelucrări suprafețe; Experiență în mentenanță matrițelor; Experiența în procesul de diagnosticare și reparare ale matrițelor Bune abilități de identificare și diagnosticare ale defectelor matrițelor de injectare mase plastice; Abilități de stabilire a strategiilor de reparați; Cunoștințe de desen tehnic; Cunoștințe operare mașini de injecție mase plastic (constituie avantaj); Atestat macaragiu pod rulant și / sau stivuitorist (constituie avantaj); Abilități bune de organizare, comunicare și lucru în echipă; Disponibilitate pentru program de lucru in 2 schimburi. Descrierea jobului Efectuează lucrări de mentenanță și reparații matrițe; Efectuează operațiile necesare de dezasamblare, asamblare, și curățare a matrițelor; Realizează diagnosticarea problemelor apărute la matrițele de injectare mase plastice; Ține permanent sub observație starea matrițelor;
PREH ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 46 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.