Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

805 Locuri de Munca System Administrator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

805 Locuri de Munca System Administrator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

It Systems Administrator


Candidatul ideal It’s necessary that you came up with: At least 1-2 years of experience in administration of Windows-based server and client OS, Active Directory configuration& management, Exchange 2010& online administration; Technical knowledge in the following technologies: Office 365 (MS Teams, One Drive, Exchange online, SharePoint online), Server virtualization via VMWare& ESX management, Microsoft Clustering Technologies, Scripting tools (PowerShell, command line); Experience in working with an ITSM/ticketing tool (Incident Management, Change Management); Experience in working with an ITAM tool; Excellent communications skills; Analytical and problem-solving techniques, excellent troubleshooting skills; Able to work autonomously; Team player; Good command of English.It would be even greater, but not mandatory, if you had: Experience with Symantec platforms or Microsoft Defender (Management Platform, Endpoint Encryption & Endpoint Protection); Knowledge about Microsoft System Cen
MEGA IMAGE SRL

System Administrator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de domeniul IT pentru a se alătura echipei noastre în calitate de System Administrator. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai abilitățile necesare pentru a ocupa această poziție, te încurajăm să aplici. :)Cerințe:- Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilități:- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și
CLASS IT OUTSOURCING SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Servicenow System Administrator


Candidatul ideal The ServiceNow Administrator is to provide support to the Managed Services ServiceNow Platform for the customers that we have. This position will assist in developing the ServiceNow strategy by providing technical insight as it applies to the design and support of ServiceNow. This position will also be responsible for working with clients to integrate ServiceNow with clients' Service management tools, do testing when required and offering a people oriented and also a technical customer support experience.You are part of an Agile Service team, and are committed to improve and secure the quality of our customers' products. You will participate in all the Scrum meetings like stand up, demo and retrospectives.Descrierea jobului Key Responsibilities: Adapt existing ServiceNow modules and business flows to changing customers' business needs; Writing of documentation and procedures; Reporting on progress, issues and problems to the supervisor; providing lessons le
STEFANINI ROMANIA SRL

System Administrator


Scurta descriere a companiei Cerinte - Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă. Responsabilitati - Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și alte servere de aplicații critice.- Administrarea bazelor de date pentru a asigura performanța și securitatea datelor.- Implementarea și gestionarea politicilor și măsurilor de securitate pentru protejarea infrastructurii IT și a datelor.- Planificarea și implementar
StarTech Team

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Junior System Administrator


Candidatul ideal Bachelors of Science Degree in Computer Science or a related field preferred but not mandatory;Available for delegations in the country;IT & C Hardware Knowledge;Seriousness and professionalism;Fast learner with initiative and with excellent customer service and communications skills;Self learner.Descrierea jobului Manage and monitor the IT infrastructure and services;Organizes and performs applications installation, computer, phone and other hardware;Troubleshoots and repairs issues related to phone, computer, peripherals, printer, application and Operating Systems;Plans, tests and partners in the roll-out of new applications, hardware, Operating Systems and infrastructure equipment;Performs hardware and software compatibility tests for monthly/quarterly security patching, application and Operating System updates;Maintains, develops and installs network infrastructure equipment and implements necessary changes;Provides guidance and technical expertise for users relate
SOFTEH PLUS SRL

Linux Systems Administrator


Short company description Since 1882, Dow Jones has been finding new ways to bring information to the world’s top business entities. Beginning as a niche news agency in an obscure Wall Street basement, Dow Jones has grown to be a worldwide news and information powerhouse, with prestigious brands including The Wall Street Journal, Dow Jones Newswires, Factiva, Barron’s, MarketWatch, Financial News and OPIS.Dow Jones is a global provider of news and business information, delivering content to consumers and organizations around the world across multiple formats, including print, digital, mobile and live events. Dow Jones has produced unrivaled quality content for more than 125 years and today has one of the world's largest news gathering operations globally. It produces leading publications and products including the flagship Wall Street Journal, America's largest newspaper by paid circulation; Factiva, Barron's, MarketWatch, Financial News, DJX, Dow Jones Risk & Compliance, Dow Jones
Dow Jones

System Administrator with Linux


What you'll doAs Systems Administrator with Linux in Regnology, you will join an international team helping Regnology customers with the following: Troubleshoot complex system to identify errors and optimizations for continuous improvement. New technology installation and adoption (Kubernetes, GCP cloud) Oversee the performance of all the key components, including the databases, servers, and applications. Monitor the infrastructure to optimize the system and improve its resilience and reliability. Technical implementation of Regnology software release upgrades and Migrations. Third party partner relationship (Datacenter, Cloud provider) Understand, follow, and document the production standards and best practices.Why we should decide on you Some knowledge of new technology installation and adoption (Kubernetes, GCP cloud) Advanced knowledge of UNIX/Linux 3+ years of experience in a similar role. Fluent in English Bachelor degree in technical field (Information Science, Computer Science
Regnology

System Administrator L2


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running.Our IT team is like invisible frontline fighters: imperceptibly present everywhere and in everything. Like Atlas, they carry the weight of our world-spanning infrastructure on their shoulders, enabling dozens of Veeam offices to work as one cohesive unit. We are now looking for System Administrator L2. Your tasks will include: Processing incoming ticket queue (L2+ incidents and CRs, resolve or escalate). Processing alerts (troubleshooting, resolve or escalate). Partial infrastructure housekeeping (objects termination, internal certificates maintenance). Assistance to L3 team in maintai
Veeam Software

System Administrator Team Lead


Scurta descriere a companiei We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business. We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem. Cerinte Your initial focus will be on the daily management and monitoring of the current environment with a strong focus on maximizing and ensuring efficiency across the infrastructure. You will also be required to support new and innovative projects as they arise involving plenty of internal stakeh
Brainspotting

Customer Support Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4800 până la 5000 LEI pe lună
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA o persoana inteligenta, energica, care sa se alature colegilor din departamentul Customer Support. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare Ai experienta in elaborarea documentelor pentru contracte imobiliare Ai experienta anterioara in domeniul imobiliar sau intr-un rol similar de back office Ai abilitati de organizare, planificare, management al timpuluiAi bune cunostinte de operare PC ( pachetul Microsoft Office)Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizareAi capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor  Contributia ta in companie:Procesarea documentelor pentru contracte imobiliare in conformitate cu reglementarile si politicile interne Relatia cu biroul notarialRelatia cu societatil
Chrom Constructii Civile si Edilitare SRL

Specialist in SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII SI MEDIULUI


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Specialist in SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII SI MEDIULUI Cerințele postului Cunostinte de Sistemul de Management al Calitatii si Mediului, GMP Responsabilitățile postuluiAtributii: difuzarea/retragerea documentelor Sistemului de Management al Calitatii si Mediului,Participa la analiza neconformitatilor si reclamatiilor si la actiunile preventive si corective necesare rezolvarii acestora;Urmareste si raporteaza efectuarea actiunilor corective si preventive stabilite in urma auditurilor. Participa la efectuarea auditurilor din cadrul societatiiParticipa la intocmirea chestionarelor de evaluare a instruirii personalului. Pastreaza evidenta si evaluarea instruirilor.Inregistreaza si participa la analiza deviatiilor, controlul schimbarilor, controlul inregistrarilor;Pregateste audituril certificarilor de calitate din cadrul societatii ( ISO 9001:2015; 14001:2015) si inspectiilor autoritatilor (ANMDMR, Mediu etc.)
SOCEKO INTERNATIONAL SRL

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1655 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Tehnician Sisteme de Securitate dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. BGS este un lider în domeniul securității și căutăm o persoană talentată și pasionată să contribuie la creșterea și succesul nostru continuu.Cerințe: Experiență anterioară în instalarea și întreținerea sistemelor de securitate. Cunoștințe solide în domeniul tehnologiilor de securitate, inclusiv camere de supraveghere, sisteme de alarmă și control acces. Comunicare eficientă și abilități interpersonale pentru colaborarea cu clienții și echipa internă. Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra independent.Descrierea jobului Responsabilități: Instalarea, configurarea și întreținerea sistemelor de securitate, inclusiv camere de supraveghere, sisteme de alarmă și control acces. Diagnosticarea și remedierea problemelor tehnice ale echipamentelor de securitate. Testarea periodică a sistemelor pentru a asigura funcționarea corectă.Beneficii: Salariu competit
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Tehnician Mentenanta: Electrician /​ Instalator


Candidatul ideal Cerințe: Experiență de minim 2-3 ani în domeniu; Diploma de calificare - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare.Descrierea jobului Responsabilități: Lucrări specifice activității de mentenanță, distribuite în funcție de specializare; Păstrarea și depozitate materialelor și a sculelor ce sunt necesare pentru desfășurarea activității; Realizarea corectă ale sarcinilor alocate; Păstrarea relațiilor bune cu colegii de echipă și partenerii companiei.Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Pachet de servicii medicale private; Tichete de masă; Prime de sărbători; Salariu motivant în funcție de experiență și performanță.Contact: 0720 770 603
CORAL COMPANIES UNION S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta


Descrierea jobului Suntem in cautarea unui tehnician pentru unul dintre clientii nostri, o companie ce activeaza in domeniul productiei de aparate de jocuri de noroc.Daca esti la inceput de drum, dornic sa inveti si sa te dezvolti din punct de vedre profesional, asteptam CV-ul tau.Candidatul Ideal:- Absolvent de liceu tehnic sau facultate tehnica;- Responsabil, corect, comunicativ si interesat de domeniul tehnic;- Capabil de a invata si de a dobandi repede cunostinte noi;- Permis de conducere - categoria B (constituie un avantaj)Responsabilitati:- Diagnosticarea aparatelor electronice de joc, pentru ca acestea sa fie mereu in parametrii de buna functionare;- Intretinerea tehnica a echipamentelor electronice de cazino;- Operatiuni de curatare, mentenanta si diagnostic aparatura de tip slot machine;- Verifica functionarea corecta a echipamentelor de iluminare interioara si exterioara in salile de jocuri;- Intretinerea tehnica a echipamentelor de cazino - aer conditionat, masini de joc, s
GLOBAL HR SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 150 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Licitatii


Candidatul ideal Post disponibil: SPECIALIST LICITATII – noul(a) coleg(ă) face parte din echipa Operational Management.Care sunt cerintele minime ale candidatului? experienta de minim 3 ani ca specialist licitatii cunostinte tehnice in domeniul aparaturii medicale (nivel ridicat) cunostinte legislative in domeniul licitatiilor publice cunostinte de operare a calculatorului - nivel ridicat (Pachetul Office: Word, Excel, PowerPoint), CRM, ERP, SICAP (SEAP) limba engleza: nivel avansat. comunicare persuasiva si carismatica. dispus la program prelungit (atunci cand situatia o impune)Descrierea jobului Ce responsabilităti vei avea? Studiezi caietele de sarcini si analizezi documentatia de atribuire pentru participarea la licitatiile publice. Intocmesti fisele tehnice ale aparatelor medicale ofertate in vederea participarii la licitatii. Construiesti si argumentezi raspunsurile tehnice la clarificari. Asiguri suportul tehnic in fundamentarea propunerilor tehnice pentru echipa de vanzari. Int
NOVA TECH MED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist MarketingCautam un specialist pasionat de marketing care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la promovarea si dezvoltarea brandului nostru. Daca ai experienta relevanta in marketing, abilitati creative si analitice si esti pregatit sa te implici intr-un mediu competitiv, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie de specialist in marketing/comunicareCunostinte bune de BTL marketingCunostinte avansate de planificare si implementare a campaniilor de marketing offlineAbilitati excelente de comunicare si negociereDiploma de licenta in marketing, comunicare sau domeniu relevantDescrierea jobului Responsabilitati:Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor in conformitate cu regulamentele si politicile specifice domeniului de activitateCoordonarea campaniilor de marketing offline pentru a atrage si retine clientiiAnali
CARDINAL ENTERTAINMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Billing Specialist


Candidatul ideal Billing & CollectionsReports & AnalysisProvides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft invoice, verify correct billing entity, VAT, including support with intercompany billing process and sends invoices to clients - Posts invoices in the Elite / 3E systems / Clients e-billing systems - Monthly Collection actions carried out at the end of each month and whenever needed for achieving collections targetsDescrierea jobului Billing & CollectionsReports & Analysis​Provides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft
DENTONS EUROPE

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 4850 RON/Luna

Customer Care Specialist


Candidatul ideal Bourbon Tech Solutions is part of Bourbon Group, global leader in Maritime & Offshore Services with a fleet of more than 200 vessels in the world.Bourbon Tech Solutions, based in Bucharest, Romania, provides a full range Marine & Technical Services. Our activities and teams are growing fast and we offer an enthusiastic, dynamic and trustable working environment and career path for various type of talents. Call and join us!Ideal candidate:We are looking for a Customer Care Specialist to actively support and educate our customers over the operational software they are using.Working in an international and multi-cultural company, the Customer Care Specialist will be proposed international travel opportunities, immersive experience on board an offshore vessel and exciting perspective for career development.Required soft skills: Customer oriented Ability to multitask effectively. Eager to learn Strong interpersonal skills and ability to interact with varying personalities C
BOURBON TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 863 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Finance Specialist


Candidatul ideal AccountantRequirements:Bachelor’s Degree in Finance/ AccountingExposure to accounting processes minimum 2-3 yearsFluent in English is a plusSAP knowledge is a plusAccuracy and attention to detailsAbility to work under pressure and to deal with tight closing deadlinesAbility to work effectively both independently and as part of a teamDescrierea jobului AccountantJob purpose:To support the finance team, ensuring reliable and timely financial information in all aspects of daily operations and regular reporting. To ensure necessary compliance with Group, statutory and legal/ tax requirements. Act with integrity, honesty and knowledge that promote the culture of AmRest.Responsibilities:Maintains relations and collaborates with external accounting service provider to ensure timely and reliable financial dataPrepares and delivers sales reportsCooperates with auditors on any audit issues and implements recommendations. Liaises with tax authorities (all local tax issues) and ot
AMREST COFFEE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 805 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.