Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

134 Locuri de Munca System Administrator in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

134 Locuri de Munca System Administrator in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Devops Engineer (m/​f/​d)


Candidatul ideal DevOps Engineer (m/f/d)Experience with a complex and mature Git branching modelExperience with CI/CD pipelines based on Jenkins, Docker and Kubernetes. Ideally with OpenShift/AWSExperience with Python, Linux Shells, Windows Batch and/or PowerShell, and GroovyBasic understanding of common network protocols like SSH and HTTPSKnowledge of C++ toolchains and building tools like Make/CMake/Bazel is an advantageExperience with CI/CD pipelines in Bitbucket/GitHub/Gitlab is a plusGood communication skills (also in English, German is a plus)Interest in the automotive industry is an advantageDescrierea jobului DevOps Engineer (m/f/d) Setting up and maintaining CI/CD pipelines for leading automotive manufacturers Consulting other colleagues and customers on CI/CD topics and deployment infrastructure Setting up deployment on cloud infrastructures Introducing new tools to improve software development and deployment processes We create more flexibility for you - Adaptable working ho
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Accounts Payable Specialist With Hungarian


Descrierea jobului The Accounts Payable Specialist will be responsible for the AP accounting activities Emerson European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures. We look forward to seeing your application! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Perform routine accounts payable tasks in a timely manner including capturing information, verifying the accuracy, inputting/ processing vendor invoices (PO and non-PO) and travel & expense reports; * Identify disputes related to the invoices (quantity/pricing concerns, etc.) and is responsible for following up & resolving with the relevant department; * Bring up to higher management in outstanding situations where help is required; * Provide support, as the need arises, to the various accounts payable activities in all European locations; * Liaise with vendors/suppliers, business units and respond to queries; * Prepare/send account statements when required and resolves discrepancies; * Provide supporting documen
EMERSON SRL

Specialist Marketing - Floraria La Vie En Rose&maison D'art


Candidatul ideal Cerințe: Experiență relevantă în marketing, preferabil în domeniul retailului sau al produselor de consum. Cunoștințe solide de marketing digital și social media. Abilități excelente de comunicare și scriere. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan. Creativitate, inițiativă și o atitudine pozitivă. Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este un plus.Descrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor și serviciilor noastre, atât online cât și offline. Gestionarea și optimizarea prezenței noastre pe rețelele sociale, inclusiv crearea de conținut captivant și coordonarea campaniilor publicitare. Realizarea de cercetări de piață pentru a identifica tendințele actuale și potențialele oportunități de creștere. Colaborarea strânsă cu echipa de design pentru dezvoltarea materialelor promoționale și a ambalajelor. Organizarea de evenimente promoționale și
SHAKI COMP SRL

Specialist Vanzari Marketplace


Candidatul ideal Experiență demonstrată în vânzări pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe solide despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Excelente abilități de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Limba engleză nivel avansat.Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX; Căutarea și identificarea de noi produse din lista noastră de branduri pentru a fi adăugate pe marketplace-uri; Menținerea unui nivel optim de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Pregătirea strategiilor de vânzare pentru evenimente majore de shopping, cum ar fi Black Friday și Crăciun.Oferim
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Credit&collection Specialist With German


Candidatul ideal In order to be successful in this role you will need to have: Educational Background: University degree in Finance of Business Administration. Professional Experience: Experience in finance or ideally receivables management (advantage). Experience in customer service. Understanding of basic financial terms. Language skills: German and English at advanced level. Microsoft Office knowledge.Descrierea jobului A Glimpse of the Role:As a Credit & Collection Specialist with German you will be responsible for managing a specific portfolio of current and overdue receivables and responsible for dispute management. The role has direct impact on company cash flow which is critical to business continuity. So, if you have excellent written and verbal communication abilities and a commitment to an excellent customer experience take the opportunity and apply now and be part of our amazing team in Cluj-Napoca, Romania.Your Core Responsibilities: Proactive collection of all receivables
VERTIV ROMANIA SRL

Material Planner/​ Specialist Aprovizionare


Candidatul ideal - Aptitudini de planificare şi organizare a activității de bază;- Deţine spirit de iniţiativă şi prezintă interes pentru formare/ dezvoltare profesională şi personală continuă;- Capacităţi foarte bune de exprimare;- Încredere în sine, operativitate, atenţie la detalii şi simţ ridicat de responsabilitate, spirit de observaţie, răbdare, capacitate de analiză, sinteză a informaţiilor şi adoptare a deciziei, capacitate de adaptare la specificul unei situaţii;- Orientare către rezultate, muncă în echipă, punctualitate.Descrierea jobului - Stabilirea necesarului de componente pentru activitatea de producţie;- Achiziţionarea de componente pentru producţia în serie;- Menţinerea legăturii cu furnizorii de materii prime cu privire la livrările care trebuie efectuate;- Eficientizarea şi îmbunătăţirea colaborării cu furnizorii;- Recunoaşterea neregulilor înaintea livrării şi identificarea unor măsuri pentru asigurarea producţiei cu componente;- Atenţionarea şi informarea pe plan i
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Specialist Marketing (cluj-napoca,​ Job Full-time,​ Nu Remote)


Candidatul ideal Salut, Ne mărim echipa ! Pentru a avea succes pe aceasta pozitie, credem ca ai nevoie de urmatoarele abilitati:A. abilitati profesionale: studiie superioare în domeniu sunt importante intrucat cine are carte, are parte de avantaje, dacă se ține de treabă și e serios. Daca exista si inclinatie spre sfera vanzarilor, pasiune si cunostinte pentru social-media și mediul on-line in general, incredientele de baza iti sint asigurate; Experiența ca specialist marketing sau alt rol similar, cu acțiuni de succes în managementul proiectelor si campaniilor social media si a promovarii directe (strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital/ marketing direct) constituie un mare avantaj, (dar si posturi anterioare precum Asistent Manager, Secretariat executiv, Customer Sales, B2B Sales, Call Center care au avut legatura cu operatiuni concrete de marketing/ promovare).B. abilitati tehnice: Dexteritate in operare PC, pachet office, excel, crm, lucrul cu baze de dat
SUPREMOFFICE SRL

Quality Assurance Specialist With Bulgarian In Cluj-napoca


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience;Bulgarian language proficiency - native/ advanced level;English language proficiency - advanced level;At least 6 months experience in the call center industry;Computer literate related to software and hardware;Impeccable disciplinary behavior;High level of self-motivation;Analytical thinking, flexibility, ability to work under pressure;Strong communication skills, employee motivation;Strong customer and service orientation;People oriented;Above average target achievement in the most important project KPIs;Structured way of working;Familiarity with ticketing systems;Early adopter of technology;Ability to put callers at ease;Dependable, reliable and able to perform duties with minimum supervision;Ability to interact positively with peers and supervisors;Descrierea jobului Monitors CSR’s performance on a daily basis, by taping, listening to, reviewing and evaluating chats.Provides appropriate feedback to CSR's on qu
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Tehnician Telecom/​ Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana ambitioasa, dornica de finaliza cu succes proiectele in care este implicata si care poate lucra intr-o echipa.Daca ai terminat cel putin studiile de nivel mediu, esti organizat si responsabil, esti disponibil pentru deplasari si apt pentru lucrul la inaltime asteptam CV-ul tau.Descrierea jobului Noi iti ofertim: - Instruire in executarea profesionala a sarcinilor- Un mediu de lucru dinamic, cu proiecte care iti vor dezvolta atat abilitatile tehnice cat si cele de comunicare- Posibilitate de avansare si certificare in domeniul tehnic- Contract individual de munca pe perioada nedeterminata- Salariu corelat cu nivelul de expertizaRolul tau este:- Sa instalezi si sa puni in functiunea a sistemelor de securitate, ale sistemelor de supraveghere video si a altor tehnologii din portofoliul companiei- Efectuarea de operatiuni tehnice de extindere a sistemelor- Mentenanta sistemelor de Securitate- Cablare structurata- Echipare data centere
ULTRA SMART LINK S.​R.​L.​

General Ledger Specialist (225383)


Candidatul ideal Education/ Training: University degree with proven ability in relevant subjects (e.g Economics, Accounting, Finance, Business Studies and Mathematics) Professional experience: Minimum 2 years experience Strong knowledge of accounting principles, practices, regulations and procedures, IFRS and/ or local GAAP Preferably experience in General Ledger accounting process in similar, multi-national, corporate environment Languages: English (advanced, written and spoken)Descrierea jobului Execute GL postings with prepared Journal Vouchers for local GAAP/ IFRS Perform IC reconciliations of balance sheet and income statement as well as perform IC adjustment postings Perform key user tasks referring to financial reporting, intercompany reconciliation, access rights etc. Run period end closing activities for complex companies, such as: Perform high level review of Trial Balance and comparison of figures to previous periods Perform TAX related postings and other period end specific
E.​ON ROMANIA SRL

Specialist E-commerce,​ Site Admin


Candidatul ideal Salut!Ne căutăm un coleg nou în echipa de Marketing! Echipa de Marketing Magnolia se află în căutarea unui coleg pentru rolul de Specialist e-commerce - site admin proactiv, cu atenție la detalii, gândire tehnică și structurată, capacitatea de a interpreta date și de a propune acțiuni pornind de la analizele efectuate.Pentru a fi noul nostru coleg, este esențial să ai: Background in administrarea unui site de e-commerce (minimum 1 an); Cunoașterea la nivel mediu-avansat a Google Analytics; Gandire tehnică, pentru a asigura funcționalitatea și dezvoltarea site-ului ; Dorință de învățare și dezvoltare continuă; Cunoașterea elementară Google Ads și cunoștințe minime de SEO reprezintă un avantaj (nivel începător).Descrierea jobului Dacă te consideri potrivit pentru acest rol, acestea ar fi responsabilitățile tale principale: Respectarea principiilor departamentului, legate de actualizarea conținutului site-ului cu informații corecte varianta română/engleză; Adăugarea produ
COMGABY MOLN SRL

Accounts Payable Specialist (german Preferred) (225266)


Candidatul ideal Education/ Training: High School or University Degree (Economic studies represent an advantage) Professional experience: Strong knowledge of principles, practices, regulations, and procedures, preferably related to the German market SAP, MS Office Transition experience is an advantage Languages: English (mandatory) German (preferred) Descrierea jobului A timely and accurate performance of all activities in accordance with compliance, internal control, performance and quality standards as defined in relevant service level agreements and company policies has to be ensured, activities include, but are not limited to: Work on received E-Mails and routing invoices for validation according to the DTP Ensure coding and entering of invoices after the necessary approvals have been acquired Handle e-mails and calls from business units and vendors and assure KPIs and SLAs are met Maintain the relationship with the customers and Accounting Business Partner by participating in regu
E.​ON ROMANIA SRL

Service Specialist


Descrierea jobului Are you a professional looking for an opportunity to expose your skills and grow? Join our talented, dedicated team of motivated professionals who share a collective passion for progress and excellence! Emerson has an appealing role for you in Cluj-Napoca as a Service Specialist.You will be primarily responsible for end-to-end delivery of Technical & Commercial Proposals to our customers across various process industries (such as Life Sciences, Chemical, Energy, Power and Renewables) within Emerson Systems & Software Lifecycle Services business portfolio and support Emerson sales teams in the pursuit of new business opportunities. By joining us as a Service Specialist, this role can be a strong foundation for your future career within Emerson. We encourage advancement and offer tangible development opportunities.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Ensure understanding, managing and satisfying each of the Customer’s and Company’s sales team’s requirements an
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 1029 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Calibration Specialist I


Descrierea jobului Responsibilities:- Inspecteaza vizual unitatile primite din productie inainte de instalarea lor in standurile de etalonare;- Instaleaza unitatile de productie in standurile de etalonare conform instructiunilor de lucru si procedurilor in vigoare;- Opereaza programul informatic de etalonare si se asigura ca programul finalizeaza toate etapele etalonarii conform instructiunilor de lucru si procedurilor in vigoare;- Analizeaza datele primite de la calculator in urma testelor si calibrarilor efectuate si ia decizii pentru a atinge cerintele de calitate din procesul de productie (lucreaza sub supraveghere);- Completeaza datele in sistemul informatic, referitoare la rezultatele testelor in conformitate cu comanda de productie si cu instructiunile de lucru;- Se asigura ca produsele sunt testate/ calibrate si livrate la postul urmator de lucru in timpul stabilit;Requirements:– Absolvent de scoala profesionala, liceu sau colegiu tehnic (profil electronic, electromecanic const
EMERSON SRL

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori) Participa la evenimente: conferinte, si
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Strategic Sourcing Specialist


Descrierea jobului As part of the Strategic Sourcing Team for the Level Product Company, the Strategic Sourcing Specialist is responsible for driving cost containment, supplier development, and supplier performance initiatives. The Strategic Sourcing Specialist will work closely with the Engineering, Product Management and Procurement departments.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Assess supplier capability, capacity, cost structure and performance against targets; Prepare and evaluate RFQ’s (electrical and mechanical); Compile and analyze supply chain data in order to make strategic suggestions and conclusions* Negotiate long-term agreements with a focus on cost containment, quality and payment terms improvement; Manage relationships with preferred suppliers* Resolve supply issues and develop supply chain risk mitigation and contingency plans* Review parts and product with suppliers as necessary to develop and initiate containment and cost reduction opportunities* Coordinat
EMERSON SRL

Digital Content Specialist


Candidatul ideal Cerinţe: Studii superioare în marketing sau comunicare; Experiență de minim 2 ani în marketing online; Limba engleză – nivel mediu/avansat.Ce ne-ar plăcea să cunoști: Principii, strategii şi metode de realizare a campaniilor de marketing online; Content Marketing, Social Media, Copywriting, Video Editing; Analiză conținut și campanii în Google Analytics, Google Adwords, Facebook, Tik Tok; PR şi publicitate, psihologia reclamei, comunicare online.Ce competențe am dori să deții: Foarte bune abilități de comunicare în mediul business; Abilități excelente de exprimare atât verbal, cât și în scris și de a compune texte de sinteză sau de analiză, creative și ușor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleză; Capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi, pe baza acestora, în scopul dezvoltării; Capacitate de planificare, organizare, monitorizare a resurselor, analiza rezultatelor, în vederea atingerii obiectivelor setate; Flexibilitate î
FARMEC SA

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Qa It Specialist


Candidatul ideal Cerintele pentru acest post sunt: Studii universitare in Informatica / Automatizari & Calculatoare / Electronic/Chimie/Farmacie Limba engleza nivel avansat Experienta anterioara anterioara pe o pozitie similara constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:Se asigura ca sistemele computerizate GxP la Terapia (in aria sa de activitate) sunt in conformitate cu standardele actuale de reglementare.Se asigura de implementarea politicilor, standardelor și procedurilor de calitate relevante pentru sistemele computerizate.Acționeaza ca coordonator QA pentru validarea sistemului computerizat.Se asigura că documentația de baza a sistemelor computerizate îndeplinește în mod constant standardele de calitate necesare pe toata durata ciclului său de viață.Revizuieste și aproba documentatia de validare și cea aferenta ciclului de viață pentru sistemele computerizate.Pregateste răspuns la observațiile de audit intern / extern pentru sisteme computerizate.Coordoneaza evaluarea,
TERAPIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 134 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.