Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

742 Locuri de Munca in Targu Mures - Joburi in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

742 Locuri de Munca in Targu Mures - Joburi in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sofer profesinist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2900 până la 3100 EURO pe lună
Angajăm soferi profesioniști cat. C sau C+E în pe ruta Italia - Franta.Perioada de lucru dupa intelegere. Permis de conducere cat. C+E;Experiență obligatoriu;Card tahograf, atestat marfă, codulResponsabilitate, seriozitate, implicare.
KRI SPEED SRL

Consilieri vanzari Sinsay Targu-Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Sef de tura Sinsay Shopping City Targu-Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Suntem in cautarea unui nou membru al echipei care sa preia rolul de Shift Leader. Ne-am dori ca acesta/aceasta sa detina urmatorul set de abilitati si competente:-    Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;-    Bun organizator;-    Atentie distributiva, orientare catre detalii;-    Orientare spre rezultate, implicare, profesionalism, productivitate, acuratete si calitate;-    Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;-   Experienta in coordonarea unei echipe este un avantaj;-    Studii medii;     ... Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! RESPONSABILITATI:Suntem convinsi ca setarea asteptarilor reprezinta cheia unei colaborari de succes, asa ca am descris care sunt responsabilitatile rolului in lista de mai jos:-      Organizarea, planificarea si coord
LPP Romania Fashion SRL

Casier/​Lucrator bucatarie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2850 până la 3700 LEI pe lună
Căutăm urgent Casier și Lucrător Bucătărie!Vrei să faci parte dintr-o echipă profesionistă? Nu-ți face griji dacă nu ai experienta, noi îți oferim training și suport pt integrare rapida in echipa noastra!Îți oferim siguranța unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung! Salariu porneste de la 2200-2311 RON+ 650 BONURI DE MASA, in mana, in primele 3 luni, și crește progresiv după aceasta perioada, adaugandu-se diferite bonusuri. Salariul cu toate beneficiile poate ajunge pana la 3100-3700 lei în funcție de locația pentru care optezi sa te angajezi. Beneficii:-Salar motivant, ce creste progresiv-BONURI DE MASA-BONUS PERFORMANTA-BONUS IMPLICARE ACTIVA-Decontare transport tura de seara-Majorări salariale în raport cu timpul petrecut în companie: 1 an, 2 ani; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Număr zile concediu de odihna: 21; -Bonus vechime 1 an in companie - 50 procente din salariu net; -Program intern de recomandări viitori angajați, cu recompensa f
SOFIAND ABC SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Bucatar Sous Chef - New Chicago Restaurant


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4500 până la 6000 LEI pe lună
Căutăm un Sous Chef talentat și experimentat care să se alăture echipei noastre culinare dinamice. În calitate de Sous Chef, vei juca un rol crucial în asistarea șefului bucătar în gestionarea tuturor aspectelor operațiunilor din bucătărie.Aceasta este o oportunitate unica de a vă prezenta abilitățile culinare și creativitatea într-un mediu inovator și rapid. Responsabilitati:Vei ajuta Bucătarul șef în planificarea și executarea meniurilor care sunt atât creative, cât și în conformitate cu conceptul restaurantului nostruVei Supraveghea și instrui personalul din bucătărie, asigurându-te că respectă cele mai înalte standarde de preparare și prezentare a preparatelor.Vei colabora cu Bucătarul sef pentru a dezvolta noi feluri de mâncare și pentru a îmbunătăți rețetele existenteTe vei asigura că toate tehnicile de preparare și gătire a alimentelor sunt executate la perfectie.Monitorizați nivelurile stocurilor și asistați la comandarea de consumabile pentru a menține nivelurile optime ale st
BEEF HC SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Administrator/​secretara


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL

Analist Achizitii Energie Electrica (226525)


Candidatul ideal Educație necesară: Studii superioare cu specializarea Electrotehnică/ Electroenergetică/ Energetică/ Economie Experiență practică necesară: Minim 1 an experiență practică în domeniul energiei reprezintă un avantaj Cunoștințe limbi străine: Limba Engleză (nivel mediu) Cunoștințe IT: Cunoștințe avansate Office MicrosoftDescrierea jobului Analizezi, urmăreşti, verifici, realizezi achiziţia de energie electrică pentru toate categoriile de consumatori; aplici măsuri preventive privind achiziţia de energie electrică conform strategiei companiei Optimizezi portofoliul de achiziții cu analiza costurilor şi riscurilor de pe piaţa angro; analizezi cantități/ prețuri medii/ valorile rezultate pe toate categoriile de clienți Participi la negocierea clauzelor contractuale EFET cu partenerii și administrezi contractele încheiate; realizezi analize de prognoză/ realizat, costuri estimate/ costuri realizate și contribui la optimizarea strategiei de achiziție Participi la dezvoltarea a
E.​ON ROMANIA SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Consultant VanzariCandidatul ideal:Bune abilități de comunicare și convingerePersoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipăCunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) și într-un sistem de ERPConstituie avantaj experiența într-o poziție similarăDescrierea jobului Consultant VanzariBeneficii:Munca într-o echipă bine închegatăȘcolarizare și trainingDezvoltare profesională și personalăAsigurare medicală privatăPachet salarial motivant și bonuri de masăResponsabilități:Asigură suport comercial/ administrativ pentru echipa de vânzăriRăspunde cererilor adresate prin e-mail și telefonAsigură urmărirea şi înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul informaticMenţine contactul cu cliențiiExperienţă în domeniul instalațiilor reprezintă un plus
UNIPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 721 de salarii introduse în Salario: 3075 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Consultant Vanzari - Targu Mures


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Team Leader Productie - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Cautam pentru echipa noastra de Productie o persoana deschisa cu bune abilitati de Leadership orientat spre rezultate.Pentru acest rol este nevoie de: Cunostinte de limba engleza la nivel avansat conversational. Abilitatea de a lua decizii Abilitatea de a motiva si inspira Abilitatea de a planifica si organiza Deprinderi de comunicare Orientare spre client Spirit de echipa Orientare spre dezvoltare personala si profesionala Abilitatea de a analizaBeneficiile pe care le oferim sunt: Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personala Transport gratuit Tichete de masa Tichete cadou Bonus anual de performanta Abonament medical Al 13-lea salariu Bonus de fidelitateDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului de Productie si presupune urmatoarele responsabilitati: Generarea si administrarea bugetului de investitii si de cheltuieli in confomitate cu pla
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Administrator Credite Contracte


Candidatul ideal • Studii superioare finalizate – constituie avantaj domeniul economic/tehnic/juridic;• Cel putin 1 an experienta in domeniul financiar – bancar;• Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activitatii de administrare credite;• Cunostinte privind activitatea back office credite;• Cunostinte operare MS Office;Constituie avantaj:• Experienta de cel putin 2 ani pe un post similar;• Experienta in activitatea de back office credite;• Abilitati operare in aplicatii back office credite;Descrierea jobului Completeaza contractele de credit si de garantie in conformitate cu decizia de creditare şi verifica contractele completate înainte transformarea lor in format PDF; Transforma in format PDF contractele de credit si de garantie dupa care le transmite la unitatile teritoriale in vederea semnarii acestora de catre reprezentantii bancii si clienti; Verifica informatiile aferente contractelor de credit si de garantie care se genereaza automat din aplicatiile
PATRIA BANK S.​A.​

Casier Targu-mures Shopping City


Candidatul ideal Casier Targu-Mures Shopping CityDescrierea jobului Casier Targu-Mures Shopping City
PEPCO RETAIL SRL

Manager - Sala Jocuri


Candidatul ideal - Experienta anterioara in coordonarea operationala/ administrativa a unei echipe, minim 1 an;- Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;- Excelente abilitati de management;- Experienta in activitati ce presupun deschiderea si inchiderea punctelor de lucru pe plan local;- Capacitatea de a implementa politicile, procesele si strategiile companiei;- Orientare spre rezultate, motivat de a lucra intr-un mediu competitiv;- Foarte bune capacitati de coordonare, organizare si motivare a personalului;- Cunostinte de operare MS Office - nivel mediu spre avansat;Descrierea jobului - Planifica, coordoneaza si gestioneaza operatiunile zilnice din locatie;- Supravegheaza modul de functionare al echipamentelor, se asigura ca acestea sunt licentiate si anunta departamentele de specialitate in cazul in care apar disfunctionalitati;- Intocmeste analize si rapoarte privind activitatea din locatie si propune masuri de imbunatatire;- Responsabil de coordonarea si
MAGIC GAMES AB SRL

Inginer Devops - Departament Shared Services


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Pentru acest rol este nevoie de:Studii superioare în domeniul ITLb. Engleză – nivel avansat; Lb. Germană – constituie avantajExperiență în domeniu Competente:Experiență privind gestionarea și dezvoltarea aplicațiilor pe platformele Kubernetes.Experiență cu instrumente și tehnologii precum Docker, Helm, Kubernetes, Bitbucket și Bamboo.Expertiză puternică în orchestrarea containerelor și operarea clusterelor KubernetesCunoștințe solide în DevOps, inclusiv automatizare și CI/CDO bună înțelegere privind arhitecturile de retea, conceptele de securitate și practicile privind DevOps.Cunoștințe privind configurarea și gestionarea instrumentelor de monitorizare și configurareBeneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pent
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Inginer In Industria Lemnului


Candidatul ideal Candidatul ideal are studii superioare in industria lemnului si o experienta pe un post similar de 3-5 ani in domeniu.Cunoaste limba franceza si engleza la nivel avansat si poate comunica atat scris cat si verbal utilizandu-le.Pregătirea necesară: studii de specialitate, cunoștințe avansate de lucru în AutoCAD, Sketch-up, Microsoft Office, PaneCutte.Este o fire activa si analitica si poate lucra atat in echipa pe proiecte mai mari cat si individual pe proiectele alocate persoanei sale.Descrierea jobului Atribuții și responsabilități:- întocmește documentația tehnică pentru produse noi sau reproiectate, conform metodologiei stabilite;- îndosariază documentația tehnică pentru șeful de secție;- distribuie documentația tehnică șefului de secție;- stabilește necesarul de accesorii speciale și informează șeful de secție referitor la acestea;- urmărește respectarea documentației în secția de producție, cât și corectarea documentației ca urmare a solicitărilor clienților sau s
PROMOBDECOR SRL

Responsabil Logistica


Candidatul ideal Cautam un nou coleg ​Responsabil logistica in departamentul de logistica al companiei Royal DRU. Persoană cu spirit de echipa dezvoltat si capabila sa se integreze rapid. Persoana responsabilă si echilibrata, Abilitati excelente de comunicare, organizare, planificare si prioritizare, Minim studii medii, Utilizare PC nivel mediu spre avansat, Atenta la detalii, cu experienta relevanta in departamentul de logistica/depozit, Experienta anterioara in sisteme de operare a comenzilor de transport– constituie un avantaj, Cunostinte operare MS Office (Excel mediu); Cunostinte de limba Engleza mediu. Permis de conducere cat. B De preferat sa detina atestat de motostivuitorist.Descrierea jobului Intelegerea si respectarea proceselor logistice de preluare, depozitare si expeditie marfa; Organizarea si trasabilitatea comenzilor de transport si al livrarilor de marfuri intern si extern – utilizarea aplicatiilor furnizorilor de transport; Optimizarea costurilor legate de transport;
ROYAL DRU PARTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 413 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Targu Mures?

Salariul mediu net in Targu Mures este de 3 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Targu Mures?

In prezent avem disponibille 742 locuri de munca in Targu Mures.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.