Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1230 Locuri de Munca in Targu Frumos - Joburi in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1230 Locuri de Munca in Targu Frumos - Joburi in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Jysk Tg.​ Mures Plaza M


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Inginer Lean Management - Targu-mures


Candidatul ideal Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte:Studii Superioare TehniceLb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana – constituie avantajExperienta in domeniu reprezinta avantajNe-am bucura sa descoperim ca esti o persoana ce detine:Abilitatea de analizaSpirit de echipaAbilitati de comunicareOrientare spre rezultateAbilitati de organizareDescrierea jobului Urmatoarele responsabilitati iti vor fi atribuite: Coordoneaza si asigura training de specialitate personalului din productie cu scopul aplicarii tehnicilor Lean in proiectele de imbunatatire continua; Organizeaza si coordoneaza workshop-uri pentru proiectele de imbunatatire continua; Urmareste implementare/ progresul proiectelor de imbunatatire; Identifica oportunitati de optimizare ale fluxurilor de productie, proceselor de productie si ale layout-ului din productie; Realizeaza raportul periodic cu statusul proiectelor de imbunatatire continua, calitatea sedintelor, respectarea standardelor s
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Director Adjunct Magazin In Tg Mures


Candidatul ideal CE CAUTAM LA TINE· Ai experienta in a invata, motiva si dezvolta o echipa· Esti pozitiv si ii inspiri si pe ceilalti din jurul tau, creand astfel o atmosfera placuta in mediul in care lucrezi· Esti dispus sa iti asumi responsabilitatea de a oferi un serviciu excelent clientilor si de a obtine vanzari extraordinare· Intotdeauna te straduiesti sa iti imbunatatesti rezultatele· Esti capabil sa iti finalizezi sarcinile: iti pastrezi calmul in situatii stresante si poti coordona echipa pentru a atinge obiectivele stabilite · Esti incantat sa vinzi si ai abilitati extraordinare in vanzari· Te bucuri de timpul liber din timpul saptamanii si esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end. ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de recrutare pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon cu c
JYSK ROMÂNIA SRL

Director De Magazin Novaci,​ Judet Gorj


Candidatul ideal Director de Magazin Novaci, Judet GorjCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promovare Suport din partea unei echipe prietenoase Printre atribuțiile tale: Realizarea bugetului de vânzări Asigurarea unui nivel corespunzător de customer service Respectarea standardelor de merchandising ale companiei Implementarea adecvată a promoțiilor la nivelul magazinului Gestionarea și supervizarea activității angajaților din subordine Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului Pregătirea și participarea la derularea inventarelor Cerințe: Studii medii (studiile superioare sunt un avantaj) Minim 2 ani experiență în retail Abilitatea de a planifica și atinge obiective pe termen mediu sau lung Spirit de echipă și aptitudini organizatorice Rezistență la stress și orientare către client Cunoștințe de operare calculato
PEPCO RETAIL SRL

Analist Achizitii Energie Electrica (226525)


Candidatul ideal Educație necesară: Studii superioare cu specializarea Electrotehnică/ Electroenergetică/ Energetică/ Economie Experiență practică necesară: Minim 1 an experiență practică în domeniul energiei reprezintă un avantaj Cunoștințe limbi străine: Limba Engleză (nivel mediu) Cunoștințe IT: Cunoștințe avansate Office MicrosoftDescrierea jobului Analizezi, urmăreşti, verifici, realizezi achiziţia de energie electrică pentru toate categoriile de consumatori; aplici măsuri preventive privind achiziţia de energie electrică conform strategiei companiei Optimizezi portofoliul de achiziții cu analiza costurilor şi riscurilor de pe piaţa angro; analizezi cantități/ prețuri medii/ valorile rezultate pe toate categoriile de clienți Participi la negocierea clauzelor contractuale EFET cu partenerii și administrezi contractele încheiate; realizezi analize de prognoză/ realizat, costuri estimate/ costuri realizate și contribui la optimizarea strategiei de achiziție Participi la dezvoltarea a
E.​ON ROMANIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Lucrator/​vanzator Mezeluri In Targu Lapus (maramures)


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparent
PROFI ROM FOOD SRL

Consultant Vanzari - Targu Mures


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Inginer Devops - Departament Shared Services


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Pentru acest rol este nevoie de:Studii superioare în domeniul ITLb. Engleză – nivel avansat; Lb. Germană – constituie avantajExperiență în domeniu Competente:Experiență privind gestionarea și dezvoltarea aplicațiilor pe platformele Kubernetes.Experiență cu instrumente și tehnologii precum Docker, Helm, Kubernetes, Bitbucket și Bamboo.Expertiză puternică în orchestrarea containerelor și operarea clusterelor KubernetesCunoștințe solide în DevOps, inclusiv automatizare și CI/CDO bună înțelegere privind arhitecturile de retea, conceptele de securitate și practicile privind DevOps.Cunoștințe privind configurarea și gestionarea instrumentelor de monitorizare și configurareBeneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pent
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Hr Admininstrativ - Targu Jiu


Candidatul ideal • Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului -Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Administrator Credite Contracte


Candidatul ideal • Studii superioare finalizate – constituie avantaj domeniul economic/tehnic/juridic;• Cel putin 1 an experienta in domeniul financiar – bancar;• Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activitatii de administrare credite;• Cunostinte privind activitatea back office credite;• Cunostinte operare MS Office;Constituie avantaj:• Experienta de cel putin 2 ani pe un post similar;• Experienta in activitatea de back office credite;• Abilitati operare in aplicatii back office credite;Descrierea jobului Completeaza contractele de credit si de garantie in conformitate cu decizia de creditare şi verifica contractele completate înainte transformarea lor in format PDF; Transforma in format PDF contractele de credit si de garantie dupa care le transmite la unitatile teritoriale in vederea semnarii acestora de catre reprezentantii bancii si clienti; Verifica informatiile aferente contractelor de credit si de garantie care se genereaza automat din aplicatiile
PATRIA BANK S.​A.​

Inginer In Industria Lemnului


Candidatul ideal Candidatul ideal are studii superioare in industria lemnului si o experienta pe un post similar de 3-5 ani in domeniu.Cunoaste limba franceza si engleza la nivel avansat si poate comunica atat scris cat si verbal utilizandu-le.Pregătirea necesară: studii de specialitate, cunoștințe avansate de lucru în AutoCAD, Sketch-up, Microsoft Office, PaneCutte.Este o fire activa si analitica si poate lucra atat in echipa pe proiecte mai mari cat si individual pe proiectele alocate persoanei sale.Descrierea jobului Atribuții și responsabilități:- întocmește documentația tehnică pentru produse noi sau reproiectate, conform metodologiei stabilite;- îndosariază documentația tehnică pentru șeful de secție;- distribuie documentația tehnică șefului de secție;- stabilește necesarul de accesorii speciale și informează șeful de secție referitor la acestea;- urmărește respectarea documentației în secția de producție, cât și corectarea documentației ca urmare a solicitărilor clienților sau s
PROMOBDECOR SRL

Team Leader Productie - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Cautam pentru echipa noastra de Productie o persoana deschisa cu bune abilitati de Leadership orientat spre rezultate.Pentru acest rol este nevoie de: Cunostinte de limba engleza la nivel avansat conversational. Abilitatea de a lua decizii Abilitatea de a motiva si inspira Abilitatea de a planifica si organiza Deprinderi de comunicare Orientare spre client Spirit de echipa Orientare spre dezvoltare personala si profesionala Abilitatea de a analizaBeneficiile pe care le oferim sunt: Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personala Transport gratuit Tichete de masa Tichete cadou Bonus anual de performanta Abonament medical Al 13-lea salariu Bonus de fidelitateDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului de Productie si presupune urmatoarele responsabilitati: Generarea si administrarea bugetului de investitii si de cheltuieli in confomitate cu pla
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Responsabil Situatii De Urgenta &rsvti Carrefour Targu Mures


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:•Să organizezi, realizezi și controlezi periodic instruirea personalului în domeniul situațiilor de urgență și a respectării reglementărilor legale:•Să urmărești realizarea măsurilor dispuse de către inspectorii pentru Situații de Urgență, cu prilejul vizitelor de control;•Să întocmești și să actualizezi actele de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor și să emiți documente specifice privind apărarea împotriva incendiilor și protecției civile;•Să examinezi în mod regulat registrul de evidență al supravegherii și să iei măsuri pentru remedierea imediată a defectelor semnalate.Profilul pe care îl căutam:•Studii superioare tehnice finalizate•Ai experiență anterioară într-un post similar – reprezintă un avantaj•Atestat Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor – reprezintă un avantaj•Autorizație RSVTI și atestat de Protecție Civilă – reprezintă un avantaj§§Ceea ce oferim:•Tichete de masă;•Cupoane de m
CARREFOUR ROMANIA SA

Dispecer/​coordonator Transporturi


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Descrierea jobului Activitati spеcifice de еxpеditiе si transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor si conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor si a flotei proprii
COLNIC S.​R.​L.​

Sales Advisor - Vodafone Store Targu Mures


Candidatul ideal Sales Advisor Ceilalți spun despre tine că ești un bun negociator și te pricepi să găsești soluții? Ai experiență de cel puțin doi ani în vânzări? Ești ambițios și îți place să duci la capăt tot ce îți propui? Comunici ușor și te faci înțeles? Dorești să te dezvolți și cauți o companie care să-ți ofere cursuri diversificate? Iti doresti sa fii îndrumat de cineva care să te inspire?Descrierea jobului Sales AdvisorDacă ai răspuns cu DA la mai mult de jumătate din lista întrebărilor noastre, atunci te vrem în echipa noastră.Aici, la Vodafone, ne mândrim cu faptul că oferim cea mai bună experiență clienților noștri. Această experiență este egalată doar de cea pe care o oferim și angajaților noștri deopotrivăSuntem smart, muncim și ne distrăm, învățăm și evoluăm impreuna. Ready?Ce vei face odată ajuns în echipa Vodafone: Oferi informații relevante clienților, găsești cea mai buna soluție pentru ei și activezi serviciile contractate; Construiești relații durabile cu clienții
VODAFONE ROMANIA SA

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto Tg.​ Mures


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru Tg. Mures.Adresa depozitului: str. Mureseni nr. 29A, Tg. Mures, jud Mures📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru distributie; intocmesti documente de insotire a marfii; respecti orele de livrare conform graficului; efectuezi returul pieselor; participi la inventarul perio
MATEROM SRL

Economist


Candidatul ideal - licentiat in studii de profil economic; - experienta de minim 2 ani in contabilitate; - cunostinte de operare a programului SAGA; - persoana punctuala, organizata si cu simt analitic; - cunostiinte de limba engleza si/sau franceza la nivel mediu.Descrierea jobului - inregistrarea la zi a actelor contabile in sistem; - evidenta registrului de casa; - efectuarea platilor prin sistemul on-line a bancii; - evidenta jurnalului de banca; - participa la inventarierea bunurilor societatii.
PROMOBDECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 6699 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari - Tg-mures


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Content & Social Media Specialist


Candidatul ideal - Cunostinte avansate Canva/Adobe/Telegram/Facebook/Instagram/Twitter/LinkedIn- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala in limba romana si limba engleza- Capacitatea de a respecta task-urile si deadline-urile- Intelegerea solida a algoritmilor- Analizarea trendurilor în social media și implementare pentru conținutul creatDescrierea jobului Creează strategia de content – În conformitate cu obiectivele generale de brand.Creează conținut: grafică, videos și text scris, care rezonează cu publicul nostru țintă pe diferite platforme (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTOk, LinkedIN).Creeaza planul editorial lunar pentru toate platformele de brandGestionează toate conturile de social media, inclusiv programarea conținutului, postarea și monitorizarea acestuia. Research constant al tendințelor din industrie, pentru a optimiza performanța social media.Monitorizeaza comunicarea si performantele competitiei.Analizează metricile și insight-urile de social media pentru
PRIVO IN SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.